Was het maar een blaarquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij hoort de blaar door te prikken met een verhitte naald zodat het (bloed)vocht eruit kan lopen.
Je kan ook zijn posts van gisterenavond teruglezen.....dan weet je dat dit geen blaar is of kan wordenquote:
Ik zal kijken of ik het makkelijk terug kan vinden.quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Je kan ook zijn posts van gisterenavond teruglezen.....dan weet je dat dit geen blaar is of kan worden
quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:09 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik het makkelijk terug kan vinden.
Is een lichte overbelasting van de teen. Heb je onlangs een onverwachte beweging of andere verdeling van je gewicht op je voeten gemaakt? Trekt na een paar dagen wel weg.quote:Op woensdag 27 mei 2020 14:32 schreef Geerd het volgende:
GDM!!! Mijn grote teen doet pijn... op de 1e knobbel...zou toch geen jicht zijn he![]()
Zou ook nog kunnen idd...ik vind het anders nog erg gevoelig voor een lichte overbelasting...achja gaat wel weer over..quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:12 schreef stokj het volgende:
[..]
Is een lichte overbelasting van de teen. Heb je onlangs een onverwachte beweging of andere verdeling van je gewicht op je voeten gemaakt? Trekt na een paar dagen wel weg.
Als de plek blauwig wordt of gaat schimmelen dan even melden.
quote:
Asociale buur ben jijquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
Een bipolaire buurman die vroeg of laat ruzie met iedereen krijgt (vrouw, kinderen, voormalige buren; iedereen) besloot van de ene dag op de andere ons te gaan haten!
Zo ook met de bbq; hij heeft altijd gezegd er nooit problemen mee te hebben en zonet ging hij echt de hele tijd door demonstratief hard zitten hoesten terwijl hij zijn muziek NÓG achterlijk harder had staan als wat hij normaal heeft!
quote:
Gewoon uitnodigen of een bordje met lekkers brengenquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:22 schreef ToT het volgende:
Een bipolaire buurman die vroeg of laat ruzie met iedereen krijgt (vrouw, kinderen, voormalige buren; iedereen) besloot van de ene dag op de andere ons te gaan haten!
Zo ook met de bbq; hij heeft altijd gezegd er nooit problemen mee te hebben en zonet ging hij echt de hele tijd door demonstratief hard zitten hoesten terwijl hij zijn muziek NÓG achterlijk harder had staan als wat hij normaal heeft!
Neuh we hadden goed contact, maar merkten meer en meer dat contact met hem gewoon gevaarlijk is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Gewoon uitnodigen of een bordje met lekkers brengen
Hij heeft een echte geestelijke ziekte, hij weet niet dat zijn gedrag niet klopt met normale normen en waarden zoals wij die kennen, ik hoop oprecht dat hij psychologische hulp krijgt al dan niet met medicijnenquote:Op donderdag 28 mei 2020 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Neuh we hadden goed contact, maar merkten meer en meer dat contact met hem gewoon gevaarlijk is.
Hij is ZEER intens wat zijn meningen over mensen betreft, en die zijn bijna altijd ZEER negatief. En zoals hijzelf ook vaak aangegeven heeft; die mening kan zomaar ineens omslaan.
Zijn (inmiddels ex-)vriendin heeft ook al aangegeven dat hij mij en diverse andere buren oprecht HAATTE, maar dat hij alleen maar normaal tegen ons deed om gebruik te kunnen maken van onze kennis, vaardigheden of spullen.
Mij haat hij blijkbaar omdat ik een arbeidsongeschiktheidsuitkering heb en hij dat niet heeft omdat hij op de dag van het gesprek gewoon thuis is gebleven omdat hij er geen zin in had. En dat vindt hij dus oneerlijk!
Dit verhaal had hij mij ook al herhaaldelijk verteld, maar niet met dat detail dat hij daarom een hekel aan mij heeft. Wel heeft hij jaloezie laten merken.
Ja hij loopt nu bij een psychiater die hem uitgebreid test.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij heeft een echte geestelijke ziekte, hij weet niet dat zijn gedrag niet klopt met normale normen en waarden zoals wij die kennen, ik hoop oprecht dat hij psychologische hulp krijgt al dan niet met medicijnen
Triest eigenlijk.....hoop dat die psychiater hem enigszins kan helpen....quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij loopt nu bij een psychiater die hem uitgebreid test.
Hij heeft thuis ook stapels en stapels boeken over het geluk / rust in jezelf vinden en dat soort dingen. Hij heeft ook al een zelfmoordpoging overleefd en praat ook regelmatig over de dood en dat hij het helemaal niet erg zou vinden om door bijvoorbeeld corona aan z'n eind te komen enzo.
Maar hij kan ook zo ongelooflijk verliefd worden op een online dame dat hij weer alle realiteit uit het oog verliest en bakken met geld aan haar overmaakt!
Ik heb mijn twijfels, maar we gaan het merken.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:56 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Triest eigenlijk.....hoop dat die psychiater hem enigszins kan helpen....
Vooral MiniToT buiten bereik houden inderdaad en dit soort mensen kunnen hulp juist ook afwijzen.....dat is wel lastig gezien zijn situatie...quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb mijn twijfels, maar we gaan het merken.
Sowieso heeft hij ÉCHT veel problemen en zou echt wel begeleiding kunnen gebruiken, ook wat zijn financiën betreft. De dingen die hij allemaal vertelt, DAMN!
Hoe meer ik over hem weet, hoe veiliger het me lijkt om wat meer afstand tussen ons te scheppen.
Inderdaad @ Mini-ToT bij hem weg houden!quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral MiniToT buiten bereik houden inderdaad en dit soort mensen kunnen hulp juist ook afwijzen.....dat is wel lastig gezien zijn situatie...
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad @ Mini-ToT bij hem weg houden!
Een andere buurman (oude man, ÓÓK erg verbitterd) wil juist een vriendschap met mij aan gaan "en die kleine zet je dan maar in de gang neer of zo".
Whut?Anyway, naar mij is die man verder wel vriendelijk, maar toch....
Anyway, wat de rookoverlast net betreft; de wind stond keihard de andere kant uit!Het waaide allemaal de straat op i.p.v. naar hem toe!
Gelukkig zijn die 2 nu met elkaar in contact gekomen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja......er zullen altijd mensen zijn die eigenlijk veel meer hulp nodig hebben dan dat ze zelf beseffen....
Is goed. Maar wordt wel te laat om nog naar huis te rijden daarnaquote:
Blijf je toch slapenquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Is goed. Maar wordt wel te laat om nog naar huis te rijden daarna
Slapen kan altijd nogquote:
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!quote:
Ik ben niet gelovigquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!![]()
* ToT valt in katzwijm bij deze zondige gedachte!
quote:
Hoe durf je zo over mij te denken! Foei! Foei!quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!![]()
* ToT valt in katzwijm bij deze zondige gedachte!
Sommige mensen kicken daaropquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ja godverdomme! Dan ga je lekker naar de hel hoor!
Waar satan's handlangertjes je tot het einde der tijden met satéprikkertjes in je ogen gaan zitten rossen en Ien Dales je scrotum zal likken!
quote:
Laat maar komenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoe durf je zo over mij te denken! Foei! Foei!
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor de duidelijkheid, ik ben daar niet één van.
Dan zal er niet gelikt worden. Haha!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor de duidelijkheid, ik ben daar niet één van.
"Oh God, you have been a naughty boy! Drowning all those people in that flood and giving AIDS and other diseases to us! Now drop your pants; its's SPANK TIME!"quote:
Neuhquote:
Alsof ik op Ien Dales zit te wachtenquote:
Even afleren die maniertjesquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:18 schreef ToT het volgende:
[..]
"Oh God, you have been a naughty boy! Drowning all those people in that flood and giving AIDS and other diseases to us! Now drop your pants; its's SPANK TIME!"
Ja vandaar dat ze in de hel op stouterikjes zit te wachten he!quote:
Ja echt wel, wat een bokkenlul zeg!quote:
Echt he...vragen om problemenquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja echt wel, wat een bokkenlul zeg!
Beetje een boom voor de neus van onze voorouders planten en zeggen dat ze OVERAL van mogen snoepen, BEHALVE..........
En dan met zijn oneindige kennis en vooruitziende blik ineens boos doen van: "HEE! Jullie hebben er TOCH van gegeten? Jeetje, dat is stout zeg!"
Google schijnt het te wetenquote:
Een merrie?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:33 schreef Amee het volgende:
Maar @:stokj heeft dus een paard zonder penis. Haaha!
Erica Terpstra is een leuke vrouw!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje Erica Terpstra, maar dan iets minder levend.
Haha, ja ik vind haar ook echt wel zwaar tof!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:36 schreef engine het volgende:
[..]
Erica Terpstra is een leuke vrouw!
Ja niet om mee te trouwen ofzo
En sinds wanneer identificeert hij zich als vrouw?quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:37 schreef engine het volgende:
Hier in de omgeving is Ielja Strik wel een bekendheid![]()
[ afbeelding ]
Zo zat als een schaapquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:38 schreef ToT het volgende:
Ja ze had 1 wijntje gedronken dat wat verkeerd gevallen was!
Hehehe en hoe!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:41 schreef engine het volgende:
[..]
Zo zat als een schaap![]()
Maar die leeft tenminste...
Ja!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe en hoe!Geniet met volle teugen, over de hele planeet heen!
Haaha!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Beetje Erica Terpstra, maar dan iets minder levend.
Echt wel!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik moet wel heel erg lachen om die gesprekjes van haar altijd
1 fles denk ikquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:38 schreef ToT het volgende:
Ja ze had 1 wijntje gedronken dat wat verkeerd gevallen was!
Voormalig topsporterquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!
Super leuk programma, van een super leuk mens!
Nu moet ik toegeven dat ik voor Erica Op Reis me amper in haar verdiept heb, maar zoals ze in dat programma over komt: echt een super mens!Had mijn oma mogen zijn!
Rolcontainer, op z'n minst!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Voormalig topsporter![]()
Maarja heb je meer...jan boskamp zou je het ook niet meer van zeggen.
En ja, had ook mijn oma mogen zijn
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Rolcontainer, op z'n minst!Als puisterige puber werkte ik in een supermarkt dat overgenomen werd door een andere,
Alle huismerkproducten moesten dus weer retour hoofdkantoor omdat die onder de nieuwe naam niet meer verkocht konden worden, en de filiaalmanager kocht meteen een halve rolcontainer wijn op voor een zacht prijsje.
Toen we een keer bij hem op bezoek waren, sloeg hij in een half uurtje tijd een hele fles wijn achterover en werd best pissig toen iemand vroeg of ze ook een glaasje mocht hebben!
Zonde hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nooit een oma gehad, allebei voor mijn geboorte overleden!
Van eentje weet ik dat het een zeer keurige en principiële dame was. Uiterst correct in alles, zeer intelligent en uitermate proper.
Ik weet geen kut over die andere!
Haha, leuk!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde hoor.
Was heel erg close met m'n oma. Had een bijbaantje bij de technische dienst in het verzorgingstehuis waar zij woonde. Paar jaar dat ik daar meerdere keren per week kwam. Samen roddelen![]()
Ja man genieten van wat je wel hebt!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, leuk!
Ja nee dat heb ik dus nooit gehad, en verder sowieso geen band met mijn familie.
Mjn vader is ook een aantal jaren geleden overleden, mijn moeder is 88 en heeft een zwakke gezondheid en mijn broer en ik liggen elkaar niet.
Gelukkig heb ik mevrouw en Mini-ToT!
Ach we Facebooken af en toe, zien elkaar soms op een verjaardag en soms met kerst, maar that's it. Af en toe een telefoontje als er een specifieke reden voor is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja man genieten van wat je wel hebt!![]()
Spreek je je broer ook niet dan?
Een vriend van me heeft z'n moeder al jaren niet gesproken. Wonen in hetzelfde dorp. Ik vind dat best moeilijk om te accepteren maar hij wil echt niet.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we Facebooken af en toe, zien elkaar soms op een verjaardag en soms met kerst, maar that's it. Af en toe een telefoontje als er een specifieke reden voor is.
Maar we leven totaal verschillende levens en steken heel anders in elkaar.
Weinig dingen waar we het met elkaar over eens zijn, weinig gezamenlijke interesses.
En er zijn nog wel diepere problemen, maar die tyf ik hier natuurlijk niet zomaar neer.
Vind ik wel erg jammer hoor, ik had liever veel meer en veel beter contact met elkaar gehad.
Haha, beter!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
M'n broertje is wel één van m'n beste vrienden. Ook al zijn we best verschillend...wel dezelfde humor
Ik herinner mij dat een collega die elke keer wanneer de zon schijnt naar de camping gaat (zonder douche en toiletpapier) de 'tip' gaf om een hele kip op de BBQ te leggen en zowel de binnenkant als de buitenkant met bier te besprenkelen. Volgens hem zou je bek dan een smaakexplosie krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, de bbq was weer een groot succes!
Protip: bavette op de bbq met hickory houtsnippers!
Heerlijk vlees met een zeer open structuur waardoor de rooksmaak echt ongelooflijk diep in dringt!![]()
![]()
Zeker, in het landschap berijd ik graag een merriequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:33 schreef Amee het volgende:
Maar @:stokj heeft dus een paard zonder penis. Haaha!
Haahaha!quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, in het landschap berijd ik graag een merrie![]()
Haha, nou misschien is het wel wat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat een collega die elke keer wanneer de zon schijnt naar de camping gaat (zonder douche en toiletpapier) de 'tip' gaf om een hele kip op de BBQ te leggen en zowel de binnenkant als de buitenkant met bier te besprenkelen. Volgens hem zou je bek dan een smaakexplosie krijgen.
Je mist Haags hé?quote:
Hey maan !quote:
Dankjequote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:48 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Maan, leuk dat je weer een keer hier bent!
Alles goed?
Aaha lastig! Hopelijk gaat het snel goed !quote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Hier niet goed en niet slecht. Een beetje van hetzelfde elke keer
We hebben geduldquote:Op vrijdag 29 mei 2020 09:53 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aaha lastig! Hopelijk gaat het snel goed !
Haha zo kan het ookquote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja om met schaduw van maanlicht aan te komen zetten, leek me weer wat te cliché!
Oh dat is fijn, was dat even wat minder dan? Hoe oud is de kleine?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 10:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mag niet klagen he!
De kleine hier heeft gelukkig weer een flinke eetlust!
Ja het gaat met ups en downs, maar de afgelopen paar maand was het ff wat minder goed.quote:Op vrijdag 29 mei 2020 11:35 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat is fijn, was dat even wat minder dan? Hoe oud is de kleine?
quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat vind ik wel lekker af en toe een wijntje, of radler jillz
Voornamelijk water, thee en af en toe een frisdrankje. Ben niet meer zo van de prik.quote:
Met dit weer is een ijskoffie of ijsthee inderdaad lekker (en verfrissend).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh haha, had inderdaad al een keer verteld
Thee drink ik ook best wel veel lekker, fris drinken af en toe maar of ijsthee ook erg lekker
en ijskoffie drink ik nu ook, is ook wel lekker van starbucks
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja daarom of gewoon ranja ook wel lekker
Denk worstquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?
Oh dat vind ik lastig, ene keer vind ik stamppot lekker andere keer pastaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?
Als ik er maar genoeg ubi in gooi wel goed volgens mijquote:
Dat zijn ook lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat vind ik lastig, ene keer vind ik stamppot lekker andere keer pasta
Rauwe andijvie is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zijn ook lekkere gerechten![]()
In de winter vind ik een andijviestamppot heerlijk.
Eet je vis?
Lekker eigenwijs niet de dokter even bellenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik er maar genoeg ubi in gooi wel goed volgens mij![]()
![]()
mwja valt wel mee..vanochtend een 400tje,,straks voor het werk neem ik nog een 400 en neem er nog een mee..beetje afbouwen..ipv 600
Probeer sushiquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rauwe andijvie is wel lekker
Ja maar eigenlijk te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |