Rolcontainer, op z'n minst!quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Voormalig topsporter![]()
Maarja heb je meer...jan boskamp zou je het ook niet meer van zeggen.
En ja, had ook mijn oma mogen zijn
quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Rolcontainer, op z'n minst!Als puisterige puber werkte ik in een supermarkt dat overgenomen werd door een andere,
Alle huismerkproducten moesten dus weer retour hoofdkantoor omdat die onder de nieuwe naam niet meer verkocht konden worden, en de filiaalmanager kocht meteen een halve rolcontainer wijn op voor een zacht prijsje.
Toen we een keer bij hem op bezoek waren, sloeg hij in een half uurtje tijd een hele fles wijn achterover en werd best pissig toen iemand vroeg of ze ook een glaasje mocht hebben!
Zonde hoor.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik heb nooit een oma gehad, allebei voor mijn geboorte overleden!
Van eentje weet ik dat het een zeer keurige en principiële dame was. Uiterst correct in alles, zeer intelligent en uitermate proper.
Ik weet geen kut over die andere!
Haha, leuk!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:08 schreef engine het volgende:
[..]
Zonde hoor.
Was heel erg close met m'n oma. Had een bijbaantje bij de technische dienst in het verzorgingstehuis waar zij woonde. Paar jaar dat ik daar meerdere keren per week kwam. Samen roddelen![]()
Ja man genieten van wat je wel hebt!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, leuk!
Ja nee dat heb ik dus nooit gehad, en verder sowieso geen band met mijn familie.
Mjn vader is ook een aantal jaren geleden overleden, mijn moeder is 88 en heeft een zwakke gezondheid en mijn broer en ik liggen elkaar niet.
Gelukkig heb ik mevrouw en Mini-ToT!
Ach we Facebooken af en toe, zien elkaar soms op een verjaardag en soms met kerst, maar that's it. Af en toe een telefoontje als er een specifieke reden voor is.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:15 schreef engine het volgende:
[..]
Ja man genieten van wat je wel hebt!![]()
Spreek je je broer ook niet dan?
Een vriend van me heeft z'n moeder al jaren niet gesproken. Wonen in hetzelfde dorp. Ik vind dat best moeilijk om te accepteren maar hij wil echt niet.
Ja kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach we Facebooken af en toe, zien elkaar soms op een verjaardag en soms met kerst, maar that's it. Af en toe een telefoontje als er een specifieke reden voor is.
Maar we leven totaal verschillende levens en steken heel anders in elkaar.
Weinig dingen waar we het met elkaar over eens zijn, weinig gezamenlijke interesses.
En er zijn nog wel diepere problemen, maar die tyf ik hier natuurlijk niet zomaar neer.
Vind ik wel erg jammer hoor, ik had liever veel meer en veel beter contact met elkaar gehad.
Haha, beter!quote:Op donderdag 28 mei 2020 21:21 schreef engine het volgende:
[..]
Ja kan ik me voorstellen.
M'n broertje is wel één van m'n beste vrienden. Ook al zijn we best verschillend...wel dezelfde humor
Ik herinner mij dat een collega die elke keer wanneer de zon schijnt naar de camping gaat (zonder douche en toiletpapier) de 'tip' gaf om een hele kip op de BBQ te leggen en zowel de binnenkant als de buitenkant met bier te besprenkelen. Volgens hem zou je bek dan een smaakexplosie krijgen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 18:45 schreef ToT het volgende:
[..]
Anyway, de bbq was weer een groot succes!
Protip: bavette op de bbq met hickory houtsnippers!
Heerlijk vlees met een zeer open structuur waardoor de rooksmaak echt ongelooflijk diep in dringt!![]()
![]()
Zeker, in het landschap berijd ik graag een merriequote:Op donderdag 28 mei 2020 20:33 schreef Amee het volgende:
Maar @:stokj heeft dus een paard zonder penis. Haaha!
Haahaha!quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:18 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, in het landschap berijd ik graag een merrie![]()
Haha, nou misschien is het wel wat?quote:Op donderdag 28 mei 2020 23:15 schreef stokj het volgende:
[..]
Ik herinner mij dat een collega die elke keer wanneer de zon schijnt naar de camping gaat (zonder douche en toiletpapier) de 'tip' gaf om een hele kip op de BBQ te leggen en zowel de binnenkant als de buitenkant met bier te besprenkelen. Volgens hem zou je bek dan een smaakexplosie krijgen.
Je mist Haags hé?quote:
Hey maan !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |