quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja dat vind ik wel lekker af en toe een wijntje, of radler jillz
Voornamelijk water, thee en af en toe een frisdrankje. Ben niet meer zo van de prik.quote:
Met dit weer is een ijskoffie of ijsthee inderdaad lekker (en verfrissend).quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:50 schreef Mrsloveable het volgende:
Oh haha, had inderdaad al een keer verteld
Thee drink ik ook best wel veel lekker, fris drinken af en toe maar of ijsthee ook erg lekker
en ijskoffie drink ik nu ook, is ook wel lekker van starbucks
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?quote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Ja daarom of gewoon ranja ook wel lekker
Denk worstquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?
Oh dat vind ik lastig, ene keer vind ik stamppot lekker andere keer pastaquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat voor eten gaat er bij jou altijd in?
Als ik er maar genoeg ubi in gooi wel goed volgens mijquote:
Dat zijn ook lekkere gerechtenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh dat vind ik lastig, ene keer vind ik stamppot lekker andere keer pasta
Rauwe andijvie is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:59 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zijn ook lekkere gerechten![]()
In de winter vind ik een andijviestamppot heerlijk.
Eet je vis?
Lekker eigenwijs niet de dokter even bellenquote:Op vrijdag 29 mei 2020 12:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als ik er maar genoeg ubi in gooi wel goed volgens mij![]()
![]()
mwja valt wel mee..vanochtend een 400tje,,straks voor het werk neem ik nog een 400 en neem er nog een mee..beetje afbouwen..ipv 600
Probeer sushiquote:Op vrijdag 29 mei 2020 13:00 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Rauwe andijvie is wel lekker
Ja maar eigenlijk te weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |