Goed verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
Ohw man gisteravond van roosendaal naar huis, met de voet bloot, beetje hooghouden en deurtjes dicht doen..mensen keken wel raar![]()
Had voor het werk nog even 600mg bruisibo genomen dacht aah red ik wel...kon de sok zelfs niet meer aanhebben die drukte al teveel op de teen...
![]()
![]()
Met blote voet naar huis gestrompeld![]()
![]()
Vanaaf trek ik mijn hardloopschoenen aan,,hopelijk gaat dat beter..ziet er niet uit maja boeiend..gaan toch niet door de trein heen...
Lief dag boek, ,mand !
Dokter bellen! Ook al zie je aan de buitenkant niks, van binnen lijkt dit toch het meeste op een flinke infectie.....niet te lang mee blijven rondlopen......sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
Ohw man gisteravond van roosendaal naar huis, met de voet bloot, beetje hooghouden en deurtjes dicht doen..mensen keken wel raar![]()
Had voor het werk nog even 600mg bruisibo genomen dacht aah red ik wel...kon de sok zelfs niet meer aanhebben die drukte al teveel op de teen...
![]()
![]()
![]()
Vanaaf trek ik mijn hardloopschoenen aan,,hopelijk gaat dat beter..ziet er niet uit maja boeiend..gaan toch niet door de trein heen...
Lief dag boek, ,mand !
quote:
Met jamquote:
huh, wat heb ik gelezen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lief dag boek, ,mand !
Hij hoort de blaar door te prikken met een verhitte naald zodat het (bloed)vocht eruit kan lopen.quote:
Er staat nergens dat hij een blaar heeft hoor....quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij hoort de blaar door te prikken met een verhitte naald zodat het (bloed)vocht eruit kan lopen.
Bij een hond kan je nog een @stokj ergens heen gooien en dan haalt hij hem(als het goed is) opquote:
Oh dan is het toekomstig adviesquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij een blaar heeft hoor....
HAHAHAHA goeie!quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij een hond kan je nog een @:stokj ergens heen gooien en dan haalt hij hem(als het goed is) op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |