SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo weer een paar TT voor de volgende reeksen. 1 Gebruikt ? Haal 'm er uit.
Ervaar een leuke onvergetelijke tijd en kom feesten in het Dagbagger clubhuis![]()
Of kom tot rust in ons 4,5 Starren hotel
Te huur per uur:
Je kan ook nog matten met Haags
En Cinda danst met DavidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Meer uitleg over de TT graag
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Volgens mij heeft dat met de voorbereidingen te maken. En ook met het materiaal enzo dat maar een x aantal uur aan buitenlucht mag worden blootgesteld voordat het de ruimte in gaat.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:00 schreef engine het volgende:
[..]
Voor alles is een procedure
Maar zo'n slecht weer was het niet. Iets later had gewoon gekund waarschijnlijk maar dat mag dan niet meer ofzo. Dat heb ik eigenlijk niet begrepen.![]()
Was per ongeluk hier, zie ineens dat die dagbagger isquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Hi Dotteke! Jij ook hier, hoe is het met je?![]()
Ja wel goed hoor. En met jou?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Voor sommigen zelfs een nachtmerriequote:Op donderdag 28 mei 2020 07:27 schreef stokj het volgende:
[..]
[..]
Een paard zonder penis is een merrieZonder wrijving geen glans![]()
Jawel, gaat zoals gewoonlijk.quote:Op donderdag 28 mei 2020 07:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was per ongeluk hier, zie ineens dat die dagbagger is![]()
Ja wel goed hoor. En met jou?
Haha je dacht dat het DTS was![]()
![]()
Dat wordt dan gillenquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor sommigen zelfs een nachtmerrie![]()
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:39 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, gaat zoals gewoonlijk.
Haha je dacht dat het DTS was
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 07:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ja inderdaad en dan vrijdag gewoon wel werken
Zonder wrijving geen glans![]()
Ja af en toe zie je hem nog wel in een topic tekeer gaan, maar wel steeds minder idd.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Daar hoor je tegenwoordig ook weinig over.quote:Hee man!
Ja moe, maar verder gaat het wel. Gelukkig was mini-ToT vannacht weer lekker rustig!
En hoestie daar?![]()
Uhuquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Kunnen ze dat niet gewoon op dezelfde dag als Pasen laten vallen? Scheelt een hoop gezeik.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja gaat prima hoor. Vandaag vroeg wakker en al veel gedaan terwijl de ochtend net begintquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja af en toe zie je hem nog wel in een topic tekeer gaan, maar wel steeds minder idd.
[..]Hee man!
Ja moe, maar verder gaat het wel. Gelukkig was mini-ToT vannacht weer lekker rustig!
En hoestie daar?
Hopelijk houdt dit patroon zich aan dat mini-ToT goed slaapt in de avond!![]()
Mee eensquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor. Vandaag vroeg wakker en al veel gedaan terwijl de ochtend net begint
Hopelijk houdt dit patroon zich aan dat mini-ToT goed slaapt in de avond!Zonder wrijving geen glans![]()
Haha ja inderdaad!quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:30 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja gaat prima hoor. Vandaag vroeg wakker en al veel gedaan terwijl de ochtend net begint
Hopelijk houdt dit patroon zich aan dat mini-ToT goed slaapt in de avond!
Hij ligt nu trouwens nog steeds te maffen!Lekker rustig ochtendje voor me!
![]()
![]()
Geen wonder dat ie zo lang wakker is in de avondquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad!
Hij ligt nu trouwens nog steeds te maffen!Lekker rustig ochtendje voor me!
Haha, nou meestal is hij VEEEEEEL vroeger wakker.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie zo lang wakker is in de avondHet is juist de laatste tijd dat hij meer slaapt.
![]()
![]()
Lekker hoorquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha, nou meestal is hij VEEEEEEL vroeger wakker.Het is juist de laatste tijd dat hij meer slaapt.
Haha zeker!quote:
Maar overdag is hij wel aardig vermoeiend; lust bijna niks meer dus je bent enorm in de weer om iets te vinden wat hij wél wil eten, en hij wil steeds buiten spelen, maar raakt gefrustreerd omdat hij nog niet alles kan wat andere kinderen wel kunnen!![]()
![]()
Ach denk maar zo, het is een fase.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha zeker!
Maar overdag is hij wel aardig vermoeiend; lust bijna niks meer dus je bent enorm in de weer om iets te vinden wat hij wél wil eten, en hij wil steeds buiten spelen, maar raakt gefrustreerd omdat hij nog niet alles kan wat andere kinderen wel kunnen!Zonder wrijving geen glans![]()
En dan breekt de volgende fase weer aan!quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ach denk maar zo, het is een fase.![]()
Ja The Terrible Two's zijn in aantocht he!![]()
![]()
Het wordt eigenlijk steeds makkelijker vanaf pak hem beet 3 jaar.quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:36 schreef ToT het volgende:
[..]
En dan breekt de volgende fase weer aan!![]()
Ja The Terrible Two's zijn in aantocht he!Zonder wrijving geen glans![]()
Ow!quote:Op donderdag 28 mei 2020 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het wordt eigenlijk steeds makkelijker vanaf pak hem beet 3 jaar.
Ja sowieso als je met elkaar kunt praten, lijkt het me wel makkelijker worden.![]()
![]()
Ja is op zich wel fijn communiceren jaquote:Op donderdag 28 mei 2020 08:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow!
Ja sowieso als je met elkaar kunt praten, lijkt het me wel makkelijker worden.Zonder wrijving geen glans![]()
GoedemorgenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Alles goed vriendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Redelijk net wakkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja van 11 tot half zesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja toch jij dan ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ben wel aanwezig maar daar is alles ook mee gezegd. Neem morgen lekker vrij.quote:Zonder wrijving geen glans![]()
Gelijk heb je lekker lang weekendquote:Op donderdag 28 mei 2020 09:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben wel aanwezig maar daar is alles ook mee gezegd. Neem morgen lekker vrij.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi hoe dat gaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
AngelineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Blonde seks machineThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet van der Vaart alles van.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:26 schreef stokj het volgende:
[..]
Jawel, maar schijnt wel iemand te zijn die je hoofdpijn geeft.Zonder wrijving geen glans![]()
Zeker, en al die exen van Silvie, ex Van der Vaart, ex Bhoularouz, ex zo vele mannen ook.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Weet van der Vaart alles van.![]()
De slet.quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:31 schreef stokj het volgende:
[..]
Zeker, en al die exen van Silvie, ex Van der Vaart, ex Bhoularouz, ex zo vele mannen ook.Zonder wrijving geen glans![]()
Zo iemand is niet betrouwbaar in een relatie. Of ze is heel erg zoekende naar de juiste snaar.quote:![]()
Golddiggerquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:32 schreef stokj het volgende:
[..]
Zo iemand is niet betrouwbaar in een relatie. Of ze is heel erg zoekende naar de juiste snaar.Zonder wrijving geen glans![]()
Gezond!quote:Op donderdag 28 mei 2020 10:55 schreef ToT het volgende:
[..]
Mini-ToT zit hier gebakken aardappelen te vreten!Zonder wrijving geen glans![]()
Zeker!quote:En hij zat al met zijn knokkeltjes op de tafel te rammen omdat ik hem niet snel genoeg zat te voeren!
(De aardappelen waren nog te heet.
)
![]()
Meneertje ongeduldquote:Op donderdag 28 mei 2020 10:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Zeker!En hij zat al met zijn knokkeltjes op de tafel te rammen omdat ik hem niet snel genoeg zat te voeren!
(De aardappelen waren nog te heet.
)
Ja hij had geen zin in pap of zo, dus dan zoek je ff naar alternatieven!quote:
Okee nu begint hij als een aapje met uitgekauwd voer om zich heen te slingeren, dus denk ik dat hij ff genoeg heeft gehad!![]()
![]()
Zalmquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:03 schreef stokj het volgende:
[..]
Nog een uur ongeveer inderdaad. Ben benieuwd wat er voor lunch klaarstaat.
Kan me nog herinneren dat een kennis een kind van 1,5 ofzo had. Als dat kind zijn zin niet kreeg ging hij stampen als een aap en geluiden maken totdat hij zijn zin kreeg...quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja hij had geen zin in pap of zo, dus dan zoek je ff naar alternatieven!
Okee nu begint hij als een aapje met uitgekauwd voer om zich heen te slingeren, dus denk ik dat hij ff genoeg heeft gehad!![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:07 schreef stokj het volgende:
[..]
Kan me nog herinneren dat een kennis een kind van 1,5 ofzo had. Als dat kind zijn zin niet kreeg ging hij stampen als een aap en geluiden maken totdat hij zijn zin kreeg...
Nee hier is het blèren, meppen en krabben!![]()
![]()
Aan jouw haren trekken gaat gelukkig nietquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee hier is het blèren, meppen en krabben!![]()
![]()
Whehehe true, maar dat compenseert hij weer met nageltjes in mijn gezicht!quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:11 schreef stokj het volgende:
[..]
Aan jouw haren trekken gaat gelukkig niet![]()
![]()
HOLD THE LINEquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe true, maar dat compenseert hij weer met nageltjes in mijn gezicht!Zonder wrijving geen glans![]()
Tussendoor zit ik de mini-serie Bodyguard te kijken. Al die Engelse wijven uit die serie zijn problematisch...![]()
Regel danquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:33 schreef stokj het volgende:
Nu heb ik ook zin in gebakken of gebraden zalm voor lunch...Zonder wrijving geen glans![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 11:42 schreef stokj het volgende:
[..]
De kok heeft al brood met kaas gemaakt.
Maar misschien dat ik straks even naar de visboer ga
Xdquote:Op donderdag 28 mei 2020 11:56 schreef ToT het volgende:
[..]
BEETJE LATE REACTIE, WAS FF BUITEN MET MINI-TOT; VOOR HEM EEN HEEL FESTIJN!Zonder wrijving geen glans![]()
Gadverdamme manquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
Weer vegetarische paté, de kok wilt er blijkbaar makkelijk van af komen.Zonder wrijving geen glans![]()
Op staande voet ontslaan!quote:Op donderdag 28 mei 2020 12:02 schreef stokj het volgende:
Weer vegetarische paté, de kok wilt er blijkbaar makkelijk van af komen.![]()
![]()
Inderdaad, ik zal eens een hartig woordje gaan spreken met die man. Hij is de laatste tijd best nalatig.quote:Ja, één keer is wel prima maar té vaak is ook niet goed in dit geval.quote:![]()
Zeg er iets vanquote:Op donderdag 28 mei 2020 12:05 schreef stokj het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zal eens een hartig woordje gaan spreken met die man. Hij is de laatste tijd best nalatig.
[..]
Ja, één keer is wel prima maar té vaak is ook niet goed in dit geval.Zonder wrijving geen glans![]()
Nou nou zegquote:Hij heeft zijn excuses aangeboden. Hij heeft thuis problemen met zijn wijf. Hij heeft nu de tijd genomen om met haar te praten. De kokkin neemt voor vanavond het diner op zich.quote:![]()
quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:01 schreef stokj het volgende:
[..]
Nou nou zeg
[..]
Hij heeft zijn excuses aangeboden. Hij heeft thuis problemen met zijn wijf. Hij heeft nu de tijd genomen om met haar te praten. De kokkin neemt voor vanavond het diner op zich.ok
Nicequote:Op donderdag 28 mei 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
Volgens Mini-ToT is kerstmis al weer in aantocht:
[ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Bestek la uit de keuken geropt ?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:29 schreef ToT het volgende:
Volgens Mini-ToT is kerstmis al weer in aantocht:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik zwaai naar dieren.![]()
Ohw man gisteravond van roosendaal naar huis, met de voet bloot, beetje hooghouden en deurtjes dicht doen..mensen keken wel raar![]()
Had voor het werk nog even 600mg bruisibo genomen dacht aah red ik wel...kon de sok zelfs niet meer aanhebben die drukte al teveel op de teen...
![]()
![]()
Met blote voet naar huis gestrompeld![]()
![]()
Vanaaf trek ik mijn hardloopschoenen aan,,hopelijk gaat dat beter..ziet er niet uit maja boeiend..gaan toch niet door de trein heen...
Lief dag boek, ,mand !Ik zwaai naar dieren.![]()
Goed verhaalquote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
Ohw man gisteravond van roosendaal naar huis, met de voet bloot, beetje hooghouden en deurtjes dicht doen..mensen keken wel raar![]()
Had voor het werk nog even 600mg bruisibo genomen dacht aah red ik wel...kon de sok zelfs niet meer aanhebben die drukte al teveel op de teen...
![]()
![]()
![]()
Vanaaf trek ik mijn hardloopschoenen aan,,hopelijk gaat dat beter..ziet er niet uit maja boeiend..gaan toch niet door de trein heen...
Lief dag boek, ,mand !
Lekker kortZonder wrijving geen glans![]()
Dokter bellen! Ook al zie je aan de buitenkant niks, van binnen lijkt dit toch het meeste op een flinke infectie.....niet te lang mee blijven rondlopen......sterkte!quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lief dag boek, ,mand !![]()
quote:Een buurmeisje hier, ja!
Inclusief broodmessen, waar Mini-ToT mee een ander meisje achterna ging zitten lopen!
Meisje helemaal bang!![]()
![]()
Met jamquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
huh, wat heb ik gelezen?quote:Op donderdag 28 mei 2020 13:47 schreef Geerd het volgende:
![]()
![]()
![]()
Lief dag boek, ,mand !![]()
![]()
Hij hoort de blaar door te prikken met een verhitte naald zodat het (bloed)vocht eruit kan lopen.quote:![]()
Er staat nergens dat hij een blaar heeft hoor....quote:Op donderdag 28 mei 2020 16:50 schreef stokj het volgende:
[..]
Hij hoort de blaar door te prikken met een verhitte naald zodat het (bloed)vocht eruit kan lopen.![]()
![]()
Bij een hond kan je nog een @stokj ergens heen gooien en dan haalt hij hem(als het goed is) opquote:
My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Oh dan is het toekomstig adviesquote:Op donderdag 28 mei 2020 16:58 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Er staat nergens dat hij een blaar heeft hoor....![]()
![]()
HAHAHAHA goeie!quote:Op donderdag 28 mei 2020 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij een hond kan je nog een @:stokj ergens heen gooien en dan haalt hij hem(als het goed is) op![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |