Inderdaad @ Mini-ToT bij hem weg houden!quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:08 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vooral MiniToT buiten bereik houden inderdaad en dit soort mensen kunnen hulp juist ook afwijzen.....dat is wel lastig gezien zijn situatie...
quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Inderdaad @ Mini-ToT bij hem weg houden!
Een andere buurman (oude man, ÓÓK erg verbitterd) wil juist een vriendschap met mij aan gaan "en die kleine zet je dan maar in de gang neer of zo".
Whut?Anyway, naar mij is die man verder wel vriendelijk, maar toch....
Anyway, wat de rookoverlast net betreft; de wind stond keihard de andere kant uit!Het waaide allemaal de straat op i.p.v. naar hem toe!
Gelukkig zijn die 2 nu met elkaar in contact gekomen.quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]![]()
![]()
Tja......er zullen altijd mensen zijn die eigenlijk veel meer hulp nodig hebben dan dat ze zelf beseffen....
Is goed. Maar wordt wel te laat om nog naar huis te rijden daarnaquote:
Blijf je toch slapenquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:32 schreef engine het volgende:
[..]
Is goed. Maar wordt wel te laat om nog naar huis te rijden daarna
Slapen kan altijd nogquote:
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!quote:
Ik ben niet gelovigquote:Op donderdag 28 mei 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!![]()
* ToT valt in katzwijm bij deze zondige gedachte!
quote:
Hoe durf je zo over mij te denken! Foei! Foei!quote:Op donderdag 28 mei 2020 19:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh hemel, als dat maar niet zal resulteren in onzedelijke handelingen voor de huwelijkse zegeningen!![]()
* ToT valt in katzwijm bij deze zondige gedachte!
Sommige mensen kicken daaropquote:Op donderdag 28 mei 2020 20:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ja godverdomme! Dan ga je lekker naar de hel hoor!
Waar satan's handlangertjes je tot het einde der tijden met satéprikkertjes in je ogen gaan zitten rossen en Ien Dales je scrotum zal likken!
quote:
Laat maar komenquote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:11 schreef Amee het volgende:
[..]
Hoe durf je zo over mij te denken! Foei! Foei!
quote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor de duidelijkheid, ik ben daar niet één van.
Dan zal er niet gelikt worden. Haha!quote:Op donderdag 28 mei 2020 20:16 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Voor de duidelijkheid, ik ben daar niet één van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |