abonnement Unibet Coolblue
pi_193343675


De koppels:


Christian (28) & Angela (26) uit Wilrijk

Christian en Angela zijn al acht jaar samen, waarvan ze al zeven jaar samenwonen. Angela is momenteel aan het doctoreren en Christian werkt als development operations engineer. Ze doen mee aan Temptation Island omdat Angela trust issues heeft en erin gelooft dat elke man het ontrouw zijn in zich heeft. Temptation Island is dus een test voor Christian om te bewijzen of hij de verleiding kan weerstaan. Angela kan snel boos worden uit jaloezie en uit haar jaloersheid ontstaan vaak ruzies. Angela vraagt zich soms af of hij degene is waarmee ze oud zal worden. Zowel Christian als Angela gaan de verleiding aan met hun zwoele dansmoves.

Gianni (27) & Melissa (23) uit Weert

Gianni en Melissa zijn ondertussen een jaar samen. Na drie maanden hebben ze meteen beslist om samen te gaan wonen. Beide werken ze als energie-adviseurs. Vanaf dag één is het vertrouwen bij Melissa in Gianni niet groot en speelt haar jaloezie een grote rol in hun relatie. Niet geheel onterecht aangezien hij in het begin van hun relatie vreemd is gegaan met zijn ex. Gianni gaat regelmatig met vrienden op stap en drinkt dan een glas te veel, natuurlijk verzekert hij Melissa dat er niets gebeurt, al is hij vaak de laatste vier uur van zo'n avond kwijt. Aan Gianni nu om het vertrouwen van Melissa terug te winnen.

Arda (26) & Elke (23) uit Hasselt
Arda en Elke hebben een relatie van één jaar en wonen al zeven maanden samen in Hasselt. Arda werkt elke dag als personal trainer, Elke is op zoek naar een nieuwe uitdaging. Elke was vroeger een losbol die vaak uitging en daarbij dan ook een glaasje te veel op had. Wanneer ze te veel gedronken had, werd Elke losser en speelser naar mannen toe. Nu ze Arda heeft gaat ze bewust minder uit, omdat ze weet dat Arda haar moeilijk kan vertrouwen. Arda hoopt dan ook te zien op Temptation Island dat Elke zich onder controle kan houden wat betreft alcohol en verleiding. Arda heeft Elke een beloftering gegeven. Maar hij wil eerst een goed inkomen hebben en zijn eigen sportschool opstarten. Daarna staan een huis kopen, trouwen en kinderen krijgen op de planning.

Karim (23) & Roshina (27) uit Someren
Karim en Roshina zijn gek op elkaar, maar het wil hen maar niet lukken om een stabiele relatie op te bouwen. Karim werkt als personal trainer en ook hier wordt Roshina haar vertrouwen vaak op de proef gesteld. Roshina zelf is commercieel ondersteuner. Ze zijn al tweeënhalfjaar samen, maar hun relatie liep niet altijd over rozen. Vanwege enkele misstappen van Karim in het verleden is het voor Roshina bijna onmogelijk geworden om hem nog te vertrouwen. In het begin van hun relatie at Karim namelijk van twee walletjes. Roshina heeft Karim daarenboven ook betrapt op een online datingprofiel en webcamseks. Karim wil Roshina laten zien dat ze echt wel de ware is voor hem. Ze zien Temptation Island dan ook als een kans om het vertrouwen in de relatie terug op te bouwen. Karim mag zelf bepalen hoe ver hij gaat, Roshina wil alleen maar dat hij respect toont naar haar toe.

De verleidsters


De verleiders


Presentatie

Te zien op RTL5 op Woensdag om 20:30 uur.
pi_193343755
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Wat moet Karim toch met dit geval _O-
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Wat moet je met zo’n mormel man
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben zij elkaar ontmoet toen hij nog veel dikker was?

Zo een lieve, oprechte en knappe jongen met zo een zeikwijf. Uiterlijk hoef je het ook niet voor te doen.
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:23 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Denk dat de nodige mooie vrouwen zich wel zullen blijven aandienen bij Karim. Als ze dan in de relatie en moeilijk blijft doen, en haar 'chubbiness' breidt zich wat teveel uit...dan is Karim weg :7
:D
pi_193343817
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:22 schreef Pisces29 het volgende:

Zo een lieve, oprechte en knappe jongen met zo een zeikwijf. Uiterlijk hoef je het ook niet voor te doen.
Idd, hij kan echt veel beter krijgen, zowel qua karakter als qua uiterlijk.
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193343844
Arda: "Ik ik ik ik ik" :r
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193343939
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Arda: "Ik ik ik ik ik" :r
Arda: "Ikke ikke ikke en Eline (of Amber, ik hou mijn opties open) kan in meine pik stikke" 8-)
pi_193343973
Er komt echt zoveel onsamenhangende onzin uit de mond van Arda. Hij snapt zichzelf niet, lijkt ook niet naar veel diepgang op zoek te zijn.

Hij heeft nu naar eigen zeggen geen grenzen meer en dat is goed. Hij is gegroeid als persoon en nu een echte man. :?
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193343979
Het ligt simpeler, gewoon lekkertjes voor z'n neus die hem aandacht geven icm drank en geen verantwoordelijk gedrag
pi_193343998
Het enige positieve van Arda is dat hij Elke nergens de schuld van geeft (wat zij vreesde), Fuckboy had dat wel gedaan. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193344017
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Het ligt simpeler, gewoon lekkertjes voor z'n neus die hem aandacht geven icm drank en geen verantwoordelijk gedrag
Ze testen echt wel goed voor ze koppels uitkiezen welke personen er snel voor de bijl gaan. Of waar de relatie diep van binnen niet zo goed zit.

Deze jongen kan gewoon niet tegen de aandacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193344049
Jay _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193344142
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ze testen echt wel goed voor ze koppels uitkiezen welke personen er snel voor de bijl gaan. Of waar de relatie diep van binnen niet zo goed zit.

Deze jongen kan gewoon niet tegen de aandacht.
Ja maar ik bedoel zijn vriendin/ex, die gaat proberen heel diep verklaringen te zoeken voor zijn gedrag. En geheid is er een en ander niet goed in de relatie wat dan een basis vormt, maar veel is ook gewoon 'simpel', een relatief jonge man die geil is en de ene na de andere dag geile meisjes op zich krijgt, niet nadenkt, puur op z'n hormonen en geilheid van het moment vaart
pi_193344241
'uit elkaar getrokken' :')
pi_193344611
Romee is eigenlijk een fuck toy en niet veel meer dan dat. Er zit echt alleen zaagsel in dat hoofd
pi_193344623
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:22 schreef Pisces29 het volgende:
Hebben zij elkaar ontmoet toen hij nog veel dikker was?

Zo een lieve, oprechte en knappe jongen met zo een zeikwijf. Uiterlijk hoef je het ook niet voor te doen.
Nee ze hebben elkaar ontmoet toen zij veel dunner was
  woensdag 27 mei 2020 @ 22:16:13 #15
357630 prievieleezjuh
Alleen morgen te gebruiken!
pi_193344810
Dat rapnummer van Zach, wat een minachting van de trommelvliezen. Man man man. Hij had beter een remix/cover/parodie van Captain Jack kunnen maken, Captain Zach - met allemaal dansende verleidsters om hem heen. Dat zou in ieder geval nog enigszins grappig kunnen zijn.
pi_193344889
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:47 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Ja maar ik bedoel zijn vriendin/ex, die gaat proberen heel diep verklaringen te zoeken voor zijn gedrag. En geheid is er een en ander niet goed in de relatie wat dan een basis vormt, maar veel is ook gewoon 'simpel', een relatief jonge man die geil is en de ene na de andere dag geile meisjes op zich krijgt, niet nadenkt, puur op z'n hormonen en geilheid van het moment vaart
Klopt. Iedereen fikt hem hier af maar zoveel jongens gaan voor de bijl in die situatie.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193344912
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:16 schreef prievieleezjuh het volgende:
Dat rapnummer van Zach, wat een minachting van de trommelvliezen. Man man man. Hij had beter een remix/cover/parodie van Captain Jack kunnen maken, Captain Zach - met allemaal dansende verleidsters om hem heen. Dat zou in ieder geval nog enigszins grappig kunnen zijn.
"Eeyoo Captain Zach! Eeyoo Captain Zach!
Stop mijn ****** in je bek, stop mijn ****** in je bek!" :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193344949
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 22:19 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

"Eeyoo Captain Zach! Eeyoo Captain Zach!
Stop mijn ****** in je bek, stop mijn ****** in je bek!" :')
B-)
pi_193345969
Karim vond het lullig om haar op tv te dumpen, maar 100% dat die uit elkaar gaan
hardcoholic
pi_193348587
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 23:03 schreef Ferdii het volgende:
Karim vond het lullig om haar op tv te dumpen, maar 100% dat die uit elkaar gaan
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193348627
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:39 schreef 3rr0r het volgende:
Het ligt simpeler, gewoon lekkertjes voor z'n neus die hem aandacht geven icm drank en geen verantwoordelijk gedrag
Gewoon iemand die zijn patronen herhaalt. Snel onder de indruk van een nieuwe vrouw. Verliefd. Spanning. Hij weet niet wat hij wil denk ik.

Was ook hoe hij zijn vorige relatie verliet.

De laatste aflevering spreekt boekdelen. :')
pi_193349873
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ligt aan de instanties zelf
  donderdag 28 mei 2020 @ 10:18:47 #23
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193350236
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 09:57 schreef Poefbank het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij overschreeuwt zichzelf constant, terwijl je ziet dat hij hunkert als een klein kind naar zijn Simone.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193350515
Mooiste was die foto van hun twee op die mok :’) _O-
pi_193350585
Die Simone is overigens echt een hele koude kikker. Je ziet je vriend met een ander sexen en dan zo emotieloos erbij zitten :? wtf

Ze had met die hangersvan haar btw wel iets anders aan mogen doen.
pi_193350681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 08:09 schreef -Straw- het volgende:

[..]

Gewoon iemand die zijn patronen herhaalt. Snel onder de indruk van een nieuwe vrouw. Verliefd. Spanning. Hij weet niet wat hij wil denk ik.

Was ook hoe hij zijn vorige relatie verliet.

De laatste aflevering spreekt boekdelen. :')
Als hij maar niet alleen achterblijft, lijkt de gedachte.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 28 mei 2020 @ 11:04:53 #27
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193351035
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 10:38 schreef Craptacular het volgende:
Die Simone is overigens echt een hele koude kikker. Je ziet je vriend met een ander sexen en dan zo emotieloos erbij zitten :? wtf

Ze had met die hangersvan haar btw wel iets anders aan mogen doen.
Ze was te gast bij Goedele on Top en daar moest ze toch wel huilen toen ze de beelden terug zag. Ik denk dat zij gewoon veel heeft meegemaakt en een enorme muur heeft opgetrokken.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_193351073
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2020 21:32 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Idd, hij kan echt veel beter krijgen, zowel qua karakter als qua uiterlijk.
Hij is vreemdgegaan en alles. Dat geeft hij ook eerlijk toe. Hoezo is hij zo lief en zachtaardig?
  donderdag 28 mei 2020 @ 11:08:03 #29
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193351093
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:06 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hij is vreemdgegaan en alles. Dat geeft hij ook eerlijk toe. Hoezo is hij zo lief en zachtaardig?
Volgens mij was het zo dat ze uit elkaar waren meerdere keren en dat hij in die periodes met andere meisjes heeft gechat. Dat vind ik wel wat anders.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_193351095
quote:
2s.gif Op donderdag 28 mei 2020 10:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij overschreeuwt zichzelf constant, terwijl je ziet dat hij hunkert als een klein kind naar zijn Simone.
Echt erg hè 😂😂
pi_193351117
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:08 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens mij was het zo dat ze uit elkaar waren meerdere keren en dat hij in die periodes met andere meisjes heeft gechat. Dat vind ik wel wat anders.
Hij zegt het zelf en benoemt dat hij fouten heeft gemaakt binnen de relatie, dus als ze het allebei fout vinden..

Ik vind het niet zo mega zachtaardig en lief als je met je piemel uit je broek zit te geilen op andere meiden.. Maar iedereen denkt daar anders over binnen een relatie.
  donderdag 28 mei 2020 @ 11:12:49 #32
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193351149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:10 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf en benoemt dat hij fouten heeft gemaakt binnen de relatie, dus als ze het allebei fout vinden..

Ik vind het niet zo mega zachtaardig en lief als je met je piemel uit je broek zit te geilen op andere meiden.. Maar iedereen denkt daar anders over binnen een relatie. En ze gaven beiden ook aan dat het ging over periodes dat ze uit elkaar waren.

En ze gaven beiden wel aan dat het tijdens periodes was dat ze uit elkaar waren.
Hun definities van wat fout is, lijkt vooral gebaseerd op de strenge regels van Roshina. En die wordt kennelijk al hysterisch als ie een andere vrouw aankijkt of een knuffell geeft.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_193351264
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:04 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ze was te gast bij Goedele on Top en daar moest ze toch wel huilen toen ze de beelden terug zag. Ik denk dat zij gewoon veel heeft meegemaakt en een enorme muur heeft opgetrokken.
Dat idee heb ik. Te vaak door kerels belazerd. Maar goed ze neemt zelf met "fuckboys" whatever dat ook mag wezen. :')

Het is oprecht wel een hele mooie vrouw
pi_193351306
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:12 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Hun definities van wat fout is, lijkt vooral gebaseerd op de strenge regels van Roshina. En die wordt kennelijk al hysterisch als ie een andere vrouw aankijkt of een knuffell geeft.
Nou. Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn vriend sekspraatjes houdt met andere vrouwen. En zichzelf gaat aftrekken ook nog.

Maar iedereen is anders.
pi_193351412
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:10 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Hij zegt het zelf en benoemt dat hij fouten heeft gemaakt binnen de relatie, dus als ze het allebei fout vinden..

Ik vind het niet zo mega zachtaardig en lief als je met je piemel uit je broek zit te geilen op andere meiden.. Maar iedereen denkt daar anders over binnen een relatie.
Op een locatie met zoveel vrijgezelle vrouwen is jezelf aftrekken toch beter dan je piemel in één van die vrouwen stoppen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193351425
Sterker dan ooit: Temptation Island’s Roshina en Karim gaan voor een kindje

Het powerkoppel wil zich dan ook vooral focussen op de toekomst en daar hoort ook een volgende stap bij. ‘Ik ben inmiddels gestopt met de pil, dus what happens, happens…’, sluit Roshina af.

https://www.viva.nl/stijl(...)arim-roshina-kindje/

Dus het gaat vast goed. 😍
pi_193351447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:21 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Dat idee heb ik. Te vaak door kerels belazerd. Maar goed ze neemt zelf met "fuckboys" whatever dat ook mag wezen. :')

Het is oprecht wel een hele mooie vrouw
Ze is zelf dan ook behoorlijk ordinair. Niet zo gek dat ze dan ook voor dat soort mannen gaat. Wel goed dat ze uiteindelijk de knoop heeft doorgehakt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_193351492
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:32 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Op een locatie met zoveel vrijgezelle vrouwen is jezelf aftrekken toch beter dan je piemel in één van die vrouwen stoppen.
Ja nee in het verleden terwijl hij sekspraatjes hield met een andere vrouw, deed hij dat. En dan nog meer gesprekken met vrouwen. Ik snap wel dat dat heel vervelend is en dat het je vertrouwen aantast in iemand.
  Moderator donderdag 28 mei 2020 @ 11:44:05 #39
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193351544
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:33 schreef Mar_an het volgende:
Sterker dan ooit: Temptation Island’s Roshina en Karim gaan voor een kindje

Het powerkoppel wil zich dan ook vooral focussen op de toekomst en daar hoort ook een volgende stap bij. ‘Ik ben inmiddels gestopt met de pil, dus what happens, happens…’, sluit Roshina af.

https://www.viva.nl/stijl(...)arim-roshina-kindje/

Dus het gaat vast goed. 😍
Meer medelijden met eventuele toekomstige kind. Ik vind dat die 2 geen stabiele relatie hebben en dan nog een kind erbij, dat kan nooit goed gaan.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193351554
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:38 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ja nee in het verleden terwijl hij sekspraatjes hield met een andere vrouw, deed hij dat. En dan nog meer gesprekken met vrouwen. Ik snap wel dat dat heel vervelend is en dat het je vertrouwen aantast in iemand.
Oh zo.

Ik denk dat er veel mannen in een relatie via Insta / Snap geile chats hebben. Zeker als een vrouw initiatief toont, komt er zelden een ‘nee’.

Nee, maakt het niet leuk. Hij zal destijds wel wat gemist hebben.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193351618
Ik vond dat weerzien van de indo en zijn vriendin wel heel mooi.

Je zou het bijna vergeten, maar zo kan het dus ook :')
  donderdag 28 mei 2020 @ 11:49:12 #42
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193351624
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:23 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Nou. Ik zou het ook niet prettig vinden als mijn vriend sekspraatjes houdt met andere vrouwen. En zichzelf gaat aftrekken ook nog.

Maar iedereen is anders.
Ze waren er al over uit dat zij er zelf van heeft gemaakt dat hij zich had afgetrokken. En hebben ook gezegd dat het tijdens breaks in hun relatie was. Ik vind dat wel echt anders dan wat Zach en Arda hebben gedaan persoonlijk :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  Miss 200.000.000! donderdag 28 mei 2020 @ 11:51:01 #43
367000 roos94
pi_193351646
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:08 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Volgens mij was het zo dat ze uit elkaar waren meerdere keren en dat hij in die periodes met andere meisjes heeft gechat. Dat vind ik wel wat anders.
Ze hadden een soort rustmoment, waarbij ze elkaar niet wilden zien. Maar ze hadden duidelijk afgesproken niks met iemand anders te doen. In die periode heeft hij met een ander meisje seks gehad (in real life, dus niks cammen).
pi_193351812
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze hadden een soort rustmoment, waarbij ze elkaar niet wilden zien. Maar ze hadden duidelijk afgesproken niks met iemand anders te doen. In die periode heeft hij met een ander meisje seks gehad (in real life, dus niks cammen).
Bron?
Het ligt aan de instanties zelf
  Miss 200.000.000! donderdag 28 mei 2020 @ 12:07:41 #45
367000 roos94
pi_193351854
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 12:04 schreef Poefbank het volgende:

[..]

Bron?
Dat heeft Roshina ergens gezegd in een van de afleveringen, Ga ze niet allemaal terug bekijken :P
pi_193351939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:51 schreef roos94 het volgende:

[..]

Ze hadden een soort rustmoment, waarbij ze elkaar niet wilden zien. Maar ze hadden duidelijk afgesproken niks met iemand anders te doen. In die periode heeft hij met een ander meisje seks gehad (in real life, dus niks cammen).
Nou ik vind dat niet oké 😱
  Moderator donderdag 28 mei 2020 @ 12:31:02 #47
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193352164
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:48 schreef Craptacular het volgende:
Ik vond dat weerzien van de indo en zijn vriendin wel heel mooi.

Je zou het bijna vergeten, maar zo kan het dus ook :')
Ik vond het wel 1 van de mooiste weerzien van tempation island sinds het op RTL is.
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193353523
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:33 schreef Mar_an het volgende:
Sterker dan ooit: Temptation Island’s Roshina en Karim gaan voor een kindje

Het powerkoppel wil zich dan ook vooral focussen op de toekomst en daar hoort ook een volgende stap bij. ‘Ik ben inmiddels gestopt met de pil, dus what happens, happens…’, sluit Roshina af.

https://www.viva.nl/stijl(...)arim-roshina-kindje/

Dus het gaat vast goed. 😍
powerkoppel :')
een powerkoppel is een koppel die beiden een mooie carrière uitgebouwd hebben niet deze labiele mensen
pi_193354843
Wat mij gisteren opviel is dat Romee min of meer toegaf dat ze geluid moest maken om Zach er bij te lappen Kwam toch een beetje over alsof het gemanipuleerd kon zijn. Het zal wel niet echt, want Zach is immers fuckboy airlines maar geen prettige gedachte.
  donderdag 28 mei 2020 @ 16:40:11 #50
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193355255
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:08 schreef terrestrial het volgende:
Wat mij gisteren opviel is dat Romee min of meer toegaf dat ze geluid moest maken om Zach er bij te lappen Kwam toch een beetje over alsof het gemanipuleerd kon zijn. Het zal wel niet echt, want Zach is immers fuckboy airlines maar geen prettige gedachte.
Ik snap wel dat ze dat doet. Ik snap niet hoe ze sowieso kan seksen met Zach, maar als je het dan toch doet, laat hem dan niet wegkomen met zijn sneaky gedrag.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_193355331
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:40 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Ik snap wel dat ze dat doet. Ik snap niet hoe ze sowieso kan seksen met Zach, maar als je het dan toch doet, laat hem dan niet wegkomen met zijn sneaky gedrag.
Zach vind ik niet bepaald een lelijke jongen om sex mee te hebben. Lekker lichaam ook wel.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193356051
Was het wat de Videoland aflevering?

Ik verwacht een deceptie.
SOONY
  donderdag 28 mei 2020 @ 17:33:16 #53
441440 aquawoman
Bitch please
pi_193356130
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 16:45 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zach vind ik niet bepaald een lelijke jongen om sex mee te hebben. Lekker lichaam ook wel.
Als je er 5 minuten mee gepraat hebt zie je alleen nog spongebob volgens mij. Dat is ook belangrijk.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_193356133
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2020 11:44 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oh zo.

Ik denk dat er veel mannen in een relatie via Insta / Snap geile chats hebben. Zeker als een vrouw initiatief toont, komt er zelden een ‘nee’.

Nee, maakt het niet leuk. Hij zal destijds wel wat gemist hebben.
Ik hoop het niet 😋 maar wellicht heb je gelijk. Ik zou het niet accepteren in ieder geval.

Maar hij is wel gek op haar volgens mij (en zij op hem) en dat vind ik wel weer lief.
pi_193356346
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:33 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ik hoop het niet 😋 maar wellicht heb je gelijk. Ik zou het niet accepteren in ieder geval.

Maar hij is wel gek op haar volgens mij (en zij op hem) en dat vind ik wel weer lief.
Ik denk ook dat ze echt gek op elkaar zijn. :)
Hopelijk is het vertrouwensgedoe nu echt van de baan en maken ze er iets moois van.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193356848
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:28 schreef DKUp het volgende:
Was het wat de Videoland aflevering?

Ik verwacht een deceptie.
Vrij saai. 6/10.
pi_193357939
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 18:24 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:

[..]

Vrij saai. 6/10.
Ik skip alle herhalingen. Niet best is het.
Fuckboy heeft het over TEMPA w/
Roshina en Karim was voorspelbaar.
Angela en Christian skip ik gewoon compleet.
Fuckboy en Simone is wel boeiend.
Elke en Arda WTF

[ Bericht 11% gewijzigd door DKUp op 28-05-2020 19:42:14 ]
SOONY
pi_193360919
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2020 17:33 schreef aquawoman het volgende:

[..]

Als je er 5 minuten mee gepraat hebt zie je alleen nog spongebob volgens mij. Dat is ook belangrijk.
Dit wel echt ja. _O- Daar word je toch niet warm van.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 09:42:39 #59
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193365068
Alleen Elke en Arda en Simone en Fuckboy waren dit seizoen interessant.

Aardig seizoen alleen waren de laatste drie afleveringen om te janken zo oninteressant.
Eigenlijk kan je alles buiten die twee stellen negeren dit seizoen.
SOONY
pi_193365857
Als fuckboy er vanaf het begin bij was dan was dit seizoen zoveel beter geweest.
pi_193366732
Ik vond Angela en Chris ook leuk om te zien hoor. Mooi om te zien hoe sterk hun relatie is. Van mij hoeft niet iedereen vreemd te gaan haha
pi_193368903
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als fuckboy er vanaf het begin bij was dan was dit seizoen zoveel beter geweest.
Hopelijk doet ie volgend jaar mee als verleider, zou hem niet misstaan _O-
  vrijdag 29 mei 2020 @ 14:40:51 #63
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193369288
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als fuckboy er vanaf het begin bij was dan was dit seizoen zoveel beter geweest.
Oh
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Hopelijk doet ie volgend jaar mee als verleider, zou hem niet misstaan _O-
JAAAAA
SOONY
pi_193371122
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 10:39 schreef poezenvanger_van_hamelen het volgende:
Als fuckboy er vanaf het begin bij was dan was dit seizoen zoveel beter geweest.
Dan had-ie elke verleidster gepaald. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 16:58:51 #65
382129 crew  Donna
pi_193371141
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 14:10 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Hopelijk doet ie volgend jaar mee als verleider, zou hem niet misstaan _O-
Alsof er (behalve Romée) iemand is die met zo'n kwal om wil gaan. Laat staan meer. :r
Het is 1 grote afknapper.
  vrijdag 29 mei 2020 @ 17:21:39 #66
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_193371529
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:58 schreef Donna het volgende:

[..]

Alsof er (behalve Romée) iemand is die met zo'n kwal om wil gaan. Laat staan meer. :r
Het is 1 grote afknapper.
Welnee, keuze te over! Hij kan een blondine naaien, hij kan een brunette naaien, hij kan een roodharige naaien... Als hij vrijgezel is laat hij jou alle hoeken van het resort zien!
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 18:49:49 #67
382129 crew  Donna
pi_193372826
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 17:21 schreef InTrePidIvity het volgende:

[..]

Welnee, keuze te over! Hij kan een blondine naaien, hij kan een brunette naaien, hij kan een roodharige naaien... Als hij vrijgezel is laat hij jou alle hoeken van het resort zien!
Hahaha ohja dat is ook zo!
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 29 mei 2020 @ 18:51:59 #68
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_193372867
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 16:58 schreef Donna het volgende:

[..]

Alsof er (behalve Romée) iemand is die met zo'n kwal om wil gaan. Laat staan meer. :r
Het is 1 grote afknapper.
Genoeg vmbo chicks die zich maar wat graag door types als Zach laten nemen hoor hij kan zo door naar ex on the beach.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator vrijdag 29 mei 2020 @ 18:58:59 #69
382129 crew  Donna
pi_193372986
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 18:51 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Genoeg vmbo chicks die zich maar wat graag door types als Zach laten nemen hoor hij kan zo door naar ex on the beach.
Nou deze VMBO 'chick' niet iig. Qua looks misschien misschien maar wat een onzin komt er uit dit figuur zeg.
Hij is wel perfect voor ex on the beach ja. :+
pi_193375123
Over Zach gesproken.. Ik zag op youtube een filmpje met hem en Romee.
Na het kampvuur zouden Zach en Simone nog seks hebben gehad. Bij aankomst in Nederland moest hij zijn spullen pakken en had Zach even geen contact meer met Simone en sprak hij af met Romee. Echter probeerde hij een collega van Romee te fixen voor Romee´s neus en toen flipte Romee en was dat weer over.
Nadien kregen Simone en hij weer contact en beweert hij dat ze toen weer praktisch samen woonden..
Die gast is echt niet goed hoor _O-.
Striving to be more than average.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 mei 2020 @ 12:10:39 #71
367000 roos94
pi_193382296
Rosanna zou nóg wel een keer mee willen doen aan Temptation. Ze heeft zeker weer even aandacht te weinig :')
https://www.superguide.nl(...)temptation-island-tv
pi_193382342
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2020 18:58 schreef Donna het volgende:

[..]

Nou deze VMBO 'chick' niet iig. Qua looks misschien misschien maar wat een onzin komt er uit dit figuur zeg.
Hij is wel perfect voor ex on the beach ja. :+
Vinden vrouwen hem echt zo knap dan?

Ik vind die tattoo's echt drie keer niks. Vooral die in z'n nek laat hem daardoor een stuk kleiner overkomen.
  Moderator zaterdag 30 mei 2020 @ 12:38:04 #74
382129 crew  Donna
pi_193382376
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:34 schreef Solid-Snake het volgende:

[..]

Vinden vrouwen hem echt zo knap dan?

Ik vind die tattoo's echt drie keer niks. Vooral die in z'n nek laat hem daardoor een stuk kleiner overkomen.
Je hebt altijd types die daar juist op vallen. Hij zal het daar dan iig van moeten hebben want voor de inhoud moet je niet bij 'm zijn.
  Miss 200.000.000! zaterdag 30 mei 2020 @ 12:38:39 #75
367000 roos94
pi_193382381
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:28 schreef Pinuts het volgende:
Rosanna zou nóg wel een keer mee willen doen aan Temptation. Ze heeft zeker weer even aandacht te weinig :')
https://www.superguide.nl(...)temptation-island-tv
Nou als zij meedoet kijk ik niet. Labiele borderliner
  zaterdag 30 mei 2020 @ 13:54:44 #76
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193383134
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 12:28 schreef Pinuts het volgende:
Rosanna zou nóg wel een keer mee willen doen aan Temptation. Ze heeft zeker weer even aandacht te weinig :')
https://www.superguide.nl(...)temptation-island-tv
Een half jaar geleden zei ze nog dat het programma iedereen kapot maakte en dat niks echt was. Die weet ook niet wat ze wil. Oh jawel, nog eens 15 minutes of fame.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193384093
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 mei 2020 13:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Een half jaar geleden zei ze nog dat het programma iedereen kapot maakte en dat niks echt was. Die weet ook niet wat ze wil. Oh jawel, nog eens 15 minutes of fame.
Borderline
SOONY
pi_193421230
Ik heb het laatste seizoen helemaal gauw ingehaald en helemaal gezien. Arda en Elke, die zijn allebei echt niet goed :')
pi_193441913
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2020 17:57 schreef itchycoo het volgende:
Ik heb het laatste seizoen helemaal gauw ingehaald en helemaal gezien. Arda en Elke, die zijn allebei echt niet goed :')
Wat is er mis met Elke?
pi_193459430
"Hoe is het met de Tempa squad?" nu op RTL5 :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193459443
The End Is Near ;( :'(
SOONY
pi_193459455
TEMPA Talk kan leuk worden :B
SOONY
pi_193459562
Karim is wel de koning van de filosofische quotes dit seizoen _O_
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193459620
#Nodrama Roshina die aan het janken was, een van de beste pre-Fuckboy momenten :B
SOONY
pi_193459631
Wat een verschrikkelijk zeurwijf is dat zeg. Ze blijft ook maar doorgaan.
pi_193459826
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:48 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een verschrikkelijk zeurwijf is dat zeg. Ze blijft ook maar doorgaan.
"Ze proberen er het beste van te maken."

Dit houdt-ie toch niet vol joh :') (zou je zeggen)
The only way you can be original, is to be yourself.
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 20:58:48 #87
382129 crew  Donna
pi_193459862
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

"Ze proberen er het beste van te maken."

Dit houdt-ie toch niet vol joh :') (zou je zeggen)
Ze is gestopt met de pil toch?

- Roshina gaat het over of niet?
pi_193459963
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 20:58 schreef Donna het volgende:

[..]

Ze is gestopt met de pil toch?

- Roshina gaat het over of niet?
Yep.

Fuckboytime *O*
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193459976
PAPI CHULO
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 21:06:28 #90
382129 crew  Donna
pi_193459999
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:04 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Yep.

Fuckboytime *O*
Dan is natuurlijk alsnog de vraag hoelang Karim het vol houdt haha.
pi_193460144
Waarom gunt Simone zichzelf geen normale vent die gewoon te vertrouwen is? :') _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193460151
:') simone
pi_193460153
Wauw. Had wel verwacht dat Simone er direct een punt achter zou zetten..
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:16:33 #94
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193460186
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:14 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Waarom gunt Simone zichzelf geen normale vent die gewoon te vertrouwen is? :') _O-
Ik denk dat vraag en aanbod daar een beetje mislopen
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_193460214
Simone gaat nog om met Fuckboy, dan vraag je er ook nog om :{
SOONY
pi_193460219
ah toch nog niet achterlijk
pi_193460520
Arda :') :|W
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193460526
Hoe is hij bij Amber beland? Deze man kan niet een minuut single zijn...
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:34:46 #99
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193460529
Oh wow, een knappere versie van Tim
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_193460532
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:34 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Hoe is hij bij Amber beland? Deze man kan niet een minuut single zijn...
die kende hij al van eerder zei hij
pi_193460564
Wel een goeie upgrade
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:36:59 #102
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_193460572
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:35 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

die kende hij al van eerder zei hij
Ja, van het eiland
Stilaan weer op topniveau na z'n dikke jaren als fietsende hamburger
pi_193460603
Heel opvallend (maar ook sterk) hoe vrolijk Elke tegen Arda doet.

Hopelijk wordt Amber niet de volgende die hij bedondert. Naïef, maja liefde maakt blind, of zo. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193460608
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:36 schreef bombmannl het volgende:
Wel een goeie upgrade
Van Elke ja
  woensdag 3 juni 2020 @ 21:39:03 #105
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193460609
Arda gaat van Elke naar Eline en nu Amber |:)
SOONY
pi_193460611
Elke zag er heel mooi uit!
pi_193460620
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:36 schreef Fretwork het volgende:

[..]

Ja, van het eiland
oh :') heb niet alles helemaal gevolgd, sorry
pi_193460622
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:39 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Elke zag er heel mooi uit!
Klopt. Ze straalde
  Miss 200.000.000! woensdag 3 juni 2020 @ 21:50:28 #109
367000 roos94
pi_193460817
Juice :D

Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.

Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..

https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat

En dat wijf is blijkbaar 17 :')

Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince :')

[ Bericht 10% gewijzigd door roos94 op 03-06-2020 21:59:34 ]
pi_193461013
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice :D

Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.

Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..

https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat

En dat wijf is blijkbaar 17 :')

Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince :')
Doet me denken aan..
https://m.hln.be/showbizz(...)an-mij-was~aee4e42c/

Hoe kan je telkens zo onzorgvuldig zijn.. :')
pi_193461336
Is Talk eigenlijk wel live? Gezien het buitenlicht achter Chris?
pi_193461500
Fuckboy nu bij TI Talk :)
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193461539
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:31 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Fuckboy nu bij TI Talk :)
Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
pi_193461554
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:

[..]

Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Haha ik ook. :D Wellicht komt er nog een soortgelijke kijkersvraag voorbij. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193461603
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Haha ik ook. :D Wellicht komt er nog een soortgelijke kijkersvraag voorbij. :+
Ja ik betwijfel of dit wel echt live is? Achter Chris was het net nog echt daglicht... ik heb 2x eerder een vraag ingestuurd.. nooit voorbij zien komen..
pi_193461653
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:

[..]

Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Wat doet ze daar dan? :@
pi_193461674
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:38 schreef rickyszz het volgende:

[..]

Wat doet ze daar dan? :@
Die was net in gesprek daar ;)
pi_193461841
Mijn god heb ondertussen alle variaties van het woord respectloos wel voorbij horen komen. Disrespectvol, onrespectvol, onrespectloos.. nu disrespectloos nog en de cirkel is weer rond :D.
pi_193461844
Prima seizoen.

Tot TI Vips seizoen 3. :W Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)? :?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_193461857
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice :D

Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.

Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..

https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat

En dat wijf is blijkbaar 17 :')

Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince :')
Naam van moeders is anders ook geweldig verzonnen :’).
pi_193461994
quote:
1s.gif Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice :D

Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.

Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..

https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat

En dat wijf is blijkbaar 17 :')

Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince :')
Wat ernstig 😨😨😨
  Moderator woensdag 3 juni 2020 @ 23:05:04 #122
446930 crew  ESF1Gamer
pi_193462168
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.

Tot TI Vips seizoen 3. :W Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)? :?
Er komt TI ala USA versie
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_193462896
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.

Tot TI Vips seizoen 3. :W Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)? :?
Vorig jaar was dat 3 tot en met 23 maart :P
pi_193465713
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2020 23:05 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Er komt TI ala USA versie
Oh ja, was me ff ontschoten gisteren.
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 4 juni 2020 @ 17:05:26 #125
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193472901
Verleiders die een nieuwe liefde zoeken.
Koppels die gaan ontdekken echt gelukkig te zijn.

Nu niet met Instagram-sletjes |:)

Ik zou zeggen gooi Fuckboy er maar in.
SOONY
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:28:28 #126
354103 Magica
gna gna
pi_193490674
Kijk nu pas terug. Simone, waarom in godsnaam. Wat ziet zij in die gast. Raar stel :o
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:52:47 #127
354103 Magica
gna gna
pi_193490915
Elke heeft nog bij Arda lopen smeken? Beetje jammer :{
  vrijdag 5 juni 2020 @ 16:56:00 #128
354103 Magica
gna gna
pi_193490952
Ze reageert wel heel volwassen tegenover hem, knap wel
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juni 2020 @ 20:59:21 #129
367000 roos94
pi_193676030
Angela en Christian zijn uit elkaar wtf. Niet verwacht :@

https://m.hln.be/showbizz(...)%2Fwww.google.com%2F
  woensdag 17 juni 2020 @ 21:00:29 #130
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193676051
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 20:59 schreef roos94 het volgende:
Angela en Christian zijn uit elkaar wtf. Niet verwacht :@
Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.
SOONY
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juni 2020 @ 21:04:00 #131
367000 roos94
pi_193676111
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:00 schreef DKUp het volgende:

[..]

Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed :?
  woensdag 17 juni 2020 @ 21:05:12 #132
429367 DKUp
ON TOUR
pi_193676140
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:

[..]

Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed :?
Je moet ook gewoon niet met het programma meedoen :P
SOONY
pi_193676401
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
U MAD?
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juni 2020 @ 21:25:48 #134
367000 roos94
pi_193676592
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
Waarom vond je hem een engerd?
pi_193676763
Dit had ik niet verwacht!

Ben benieuwd wanneer de foto’s komen van haar en Sam. :P
  Miss 200.000.000! woensdag 17 juni 2020 @ 21:33:50 #136
367000 roos94
pi_193676778
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dit had ik niet verwacht!

Ben benieuwd wanneer de foto’s komen van haar en Sam. :P
:D
pi_193676880
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:25 schreef roos94 het volgende:

[..]

Waarom vond je hem een engerd?
Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
U MAD?
  Moderator woensdag 17 juni 2020 @ 23:16:26 #138
382129 crew  Donna
pi_193678736
Good for her. Wat een creep die kerel.
pi_193679251
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
Ik vond het net een meisje :D , zo een typisch Indo jochie dat zo doet en lacht.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_193682267
Nu het afgelopen is wilde ik alles (opgenomen) gaan kijken.
Helaas, de eerste 7 afleveringen zijn niet opgenomen, de laatste 9 wel.

Is er een site (buiten rtlxl/videoland) waar ik ze terug kan kijken?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 18 juni 2020 @ 11:25:14 #141
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_193682330
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Dat sikje natuurlijk.
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  donderdag 18 juni 2020 @ 12:58:31 #142
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_193683534
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Hij lachte ook altijd een beetje dommig.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_193688561
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
Ja leek me een wat geniepig en manipulatief mannetje.
pi_193700288
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:

[..]

Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed :?
Temptation Island is niet de relatietest maar het leven na TI. Bij "bekendheid" en vele instagram volgers horen thirsty boys & girls. En ja daar zit er altijd wel eentje bij tussen met wie het klikt.
pi_193700396
Een raar verhaal van Christian en Angela... :') Volgens mijn zijn er dingen verzwegen.

Het enige koppel wat denk ik stand gaat houden zijn die telefoonsmokkelaars, die hebben meegedaan voor de fun natuurlijk en die passen goed bij elkaar op een of andere manier en die waren ook oprecht toen ze elkaar weer zagen.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2020 17:51:00 ]
pi_193701632
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Een raar verhaal van Christian en Angela... :') Volgens mijn zijn er dingen verzwegen.

Het enige koppel wat denk ik stand gaat houden zijn die telefoonsmokkelaars, die hebben meegedaan voor de fun natuurlijk en die passen goed bij elkaar op een of andere manier en die waren ook oprecht toen ze elkaar weer zagen.
En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_193703131
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 19:19 schreef Lief17 het volgende:

[..]

En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.
Ja ik las het al ergens.
pi_193733455
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd

Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed > terwijl hij een relatie had met Elke.


En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kan zijn en niet verder kon met Eline en Elke.

Meid, als hij beter kan krijgen dan is hij weer weg!
  Miss 200.000.000! maandag 22 juni 2020 @ 08:57:55 #149
367000 roos94
pi_193733464
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd

Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed terwijl hij een relatie had met Elke en omdat Amber toen ook al gevoelens had.

En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kon zijn en niet verder kon met Eline en Elke.
:') wat een figuren.
pi_193733564
Lijkt me ook wel lastig om te zien hoor, zo achteraf, dat hij Eline toch echt veel spannender en verleidelijker vond dan Amber. De waarheid is hard _O-
pi_193735678
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd

Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed > terwijl hij een relatie had met Elke.

En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kan zijn en niet verder kon met Eline en Elke.

Meid, als hij beter kan krijgen dan is hij weer weg!
Amber is enkel bij Arda om nog wat te kunnen meerijden op de TI fame trein, tot aan de eindhalte binnen 2 weken of zo
pi_193746792
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd

Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed > terwijl hij een relatie had met Elke.


En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kan zijn en niet verder kon met Eline en Elke.

Meid, als hij beter kan krijgen dan is hij weer weg!
Elke heeft hem toch teruggesmeekt?
pi_194059723
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  zondag 12 juli 2020 @ 22:50:55 #155
354103 Magica
gna gna
  Miss 200.000.000! maandag 13 juli 2020 @ 06:44:03 #156
367000 roos94
pi_194064256
quote:
Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger is :?

Ze hebben nu al een instagram account gemaakt zogenaamd door en voor het ongeboren kindje om zijn "journey" te volgen :') lekker de baby promoten voor gratis spullen straks.

Overigens mensen die zeggen "wij zijn zwanger" :r

Amber en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend :@

[ Bericht 7% gewijzigd door roos94 op 13-07-2020 06:51:03 ]
pi_194064370
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger is :?

Ze hebben nu al een instagram account gemaakt zogenaamd door en voor het ongeboren kindje om zijn "journey" te volgen :') lekker de baby promoten voor gratis spullen straks.

Overigens mensen die zeggen "wij zijn zwanger" :r

Amber en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend :@
Lekker doorzichtig inderdaad. Moet toch ergens je inkomsten vandaan halen nu die promotiefeestjes niet doorgaan. :')

Hij schrijft trouwens: Wij zijn in verwachting.
Feitelijk is dat wel waar. Hij verwacht ook een baby. :+
pi_194065414


die halve sokjes :X zo onaantrekkelijk

Overigens had zij te horen gekregen dat op de natuurlijke weg zwanger worden niet zou lukken, dus ze hadden het zelf niet verwacht.
pi_194065513
Het kan allemaal ook maar doorfokken hè. Die opnames zijn nog geen jaar geleden(?).
Het ligt aan de instanties zelf
pi_194066319
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 10:07 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]

die halve sokjes :X zo onaantrekkelijk

Overigens had zij te horen gekregen dat op de natuurlijke weg zwanger worden niet zou lukken, dus ze hadden het zelf niet verwacht.
Hmm dat verandert het verhaal wel een beetje. Hoop voor haar dat hij het niet weer op z'n heupen krijgt.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  Moderator maandag 13 juli 2020 @ 11:38:10 #161
382129 crew  Donna
pi_194066476
Ja klopt ze heeft een ontstoken spiraal gehad en dat ging helemaal mis waardoor ze haar hebben gezegd dat de kans op natuurlijk zwanger raken vrijwel onmogelijk is. In het verhaal staat ook dat ze hiervoor (2 jaar lang) een vriend had waar ze nooit zwanger van geraakt is. Dat bevestigde voor haar het verhaal van de gynaecoloog.
pi_194066542
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef Donna het volgende:
Ja klopt ze heeft een ontstoken spiraal gehad en dat ging helemaal mis waardoor ze haar hebben gezegd dat de kans op natuurlijk zwanger raken vrijwel onmogelijk is. In het verhaal staat ook dat ze hiervoor (2 jaar lang) een vriend had waar ze nooit zwanger van geraakt is. Dat bevestigde voor haar het verhaal van de gynaecoloog.
Arda zal zich nu wel supermannelijk voelen.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_194067322
Dus Arda had nooit een condoom nodig en zij was niet aan de pil en nu is ze zwanger na een paar maanden en denkt Arda...kut
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194067631
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:

[..]

Overigens mensen die zeggen "wij zijn zwanger" :r

tenenkrommend inderdaad :r
pi_194068628
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger is :?

Ze hebben nu al een instagram account gemaakt zogenaamd door en voor het ongeboren kindje om zijn "journey" te volgen :') lekker de baby promoten voor gratis spullen straks.

Overigens mensen die zeggen "wij zijn zwanger" :r

Amber en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend :@
quote:
1s.gif Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:

[..]

Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger is :?

Toen Arda in April nog richting de media vaag deed over hun relatie, "dat ze in Hasselt is komen wonen wil nog niet zeggen dat we een relatie hebben", was ze dus al zwanger.
  Miss 200.000.000! maandag 13 juli 2020 @ 14:22:15 #167
367000 roos94
pi_194068789
Och ja, dat houdt toch nooit stand. In ruzies zal Amber hem altijd verwijten derde keus te zijn. Elke weg, Eline weg, dan maar Amber. Samen een baby krijgen is absoluut pittig voor je relatie en ze kennen elkaar nog amper. Daarnaast is Arda een kleuter die zijn wilde haren nog kwijtmoet. Dus hoogstwaarschijnlijk zal die dame voor het kind opdraaien.
pi_194068824
Dan ben je als jongen ook wel een sukkel als je in zo een beginfase onveilig neukt, omdat de vorige haar niet zwanger schopte.

En natuurlijk is ze derde keuze. Maar hij kan niet alleen zijn. En zij wilde hem ondanks derde te zijn. Team Desperate, deze twee. :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_194072117
Nu al medelijden met dit kind.
  maandag 13 juli 2020 @ 19:00:16 #170
429367 DKUp
ON TOUR
pi_194072843
Arda is wel de smaakmaker van dit seizoen.
SOONY
pi_194073043
quote:
0s.gif Op maandag 13 juli 2020 18:12 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nu al medelijden met dit kind.
Dat kan je ook medelijden hebben met Arda, want hijzelf zal wel uit een vergelijkbaar nest komen. :P
gr gr
  vrijdag 4 september 2020 @ 09:58:24 #172
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_194879036
Megan (Koekeroend) staat op de cover van de nieuwste Playboy
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
  Miss 200.000.000! vrijdag 4 september 2020 @ 10:02:18 #173
367000 roos94
pi_194879111
quote:
2s.gif Op vrijdag 4 september 2020 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
Megan (Koekeroend) staat op de cover van de nieuwste Playboy
[ afbeelding ]
:')
  Moderator vrijdag 4 september 2020 @ 10:05:25 #174
382129 crew  Donna
pi_194879181
Onherkenbaar
pi_194880210
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_194881059
"Ja, ik wilde een nieuw hezicht en hebit hebbe snapje" :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_194881290
Nu nog een nosejob en dan wordt het misschien nog wat :+
pi_194989653


quote:
Alle remmen gaan los in vernieuwde versie van Temptation Island

Er is fantastisch nieuws voor fans die niet kunnen wachten op nieuwe afleveringen van 'Temptation Island'. Niet alleen is er een gloednieuw seizoen op komst, er is ook een heuse spin-off van de liefdesserie in de maak. Dat is zojuist bekendgemaakt aan RTL Boulevard.

Na het succes van Temptation Island en de VIPS-versie, komt Videoland dit jaar nog met een compleet vernieuwde editie van het programma. In Temptation Island: Love or Leave is de grote vraag niet of koppels de verleiding kunnen weerstaan, maar of ze wel met de ware zijn. Monica Geuze en Kaj Gorgels nemen de presentatie op zich. Ze zijn momenteel in Italië voor de opnames.

Niet aanraken, niet zoenen en geen seks mogen hebben, zijn normaal gesproken de drie gangbare regels in het programma. In Temptation Island: Love or Leave worden van tevoren heel andere afspraken gemaakt. De koppels geven elkaar vanaf het begin de vrijheid om uit te zoeken of ze daadwerkelijk voor elkaar bestemd zijn.

Tijdens het programma komen de stelletjes erachter of hun partner de ware is, of dat iemand anders toch beter bij hen past. En er is geen betere manier om dat te ontdekken dan door het avontuur als vrijgezel aan te gaan. De verleiders zijn aan de kant geschoven voor serieuze singles die op zoek zijn naar een minstens zo serieuze relatie.

Daar blijft het daar niet bij. Tijdens de dates krijgen de singles en de partners de kans om een diepere connectie aan te gaan, met maar één doel: antwoord krijgen op hun brandende relatievragen en om te groeien als persoon, zodat ze een beter mens voor hun partner kunnen zijn.

Monica Geuze: "Dit is een droom die uitkomt. Ik volg al jaren alle edities van Temptation Island en nu mag ik dit nieuwe seizoen met mijn beste vriend presenteren. We zitten momenteel in Italië voor opnames en alles ziet er zó mooi en romantisch uit. Ik heb er enorm veel zin in."

Kaj Gorgels: "Het is geweldig om dit nieuwe seizoen met Monica te presenteren. We zijn aan elkaar gewaagd en inmiddels vullen we elkaar goed aan, omdat we samen al zoveel vette dingen hebben gedaan. Dit is er ook eentje voor in de boeken, omdat het een totaal nieuw concept is. Er is een heel nieuwe rol voor de singles. In de vorige Temptation Island-versies waren het de verleiders die een relatie moesten proberen uit elkaar te drijven; nu zijn het singles die zelf ook op zoek zijn naar een serieuze relatie."

Temptation Island: Love or Leave is vanaf november 2020 uitsluitend te zien op Videoland. Er zijn in totaal 13 afleveringen.

https://www.rtlboulevard.(...)an-temptation-island
Monica Geuze :?
Omdat vlogster zeker.......
SOONY
  donderdag 10 september 2020 @ 18:00:04 #179
403520 Sway-
La vie est belle
pi_194989771
Aha weer een spannendste temptation tot nu toe :Z
pi_194989789
quote:
3s.gif Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Monica Geuze :?
Omdat vlogster zeker.......
Monica niet zo'n fan van, maar samen met Kai wel een leuk koppel. Als ze überhaupt samen in beeld komen als presentatieduo.

Verder wel leuk dat ze aanhaken bij het format van Temptation USA om te onderzoeken of er niet een betere match is dan de huidige partner. Ben benieuwd hoe dat voor de Nederlandse versie gaat uitpakken!
pi_195003071
Best benieuwd naar dit seizoen, de USA-versie keek wel lekker weg... Vroeg me al af of er wel een seizoen kwam ivm covid / reizen, maar oké, wel dus...
The only way you can be original, is to be yourself.
  Miss 200.000.000! zondag 1 november 2020 @ 05:20:28 #182
367000 roos94
pi_195997894
Ah, het potentiële huwelijksaanzoek (wat al dan niet uiteindelijk plaatsvindt) zit er ook weer tussen. :+
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196418882
Vandaag de eerste 2 afleveringen op Videoland las ik?
Ik neem aan vanaf volgende week dan steeds 1 aflevering...?
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196419050
Ik ga vannacht eentje kijken, ben benieuwd :)
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 26 november 2020 @ 13:08:30 #186
335263 freaky40
pi_196421102
Ben benieuwd in de nieuwe opzet of het evengoed nog spicy is. Wellicht een pilot voor toekomstige lineaire afleveringen op RTL 5. Vanavond de eerste 2 er maar eens doorheen knallen.
Allemaal cabaretteketet!
pi_196422703
Oh ze hebben hetzelfde intro liedje als de Amerikaanse versie.

En ik vind Monica beetje ongemakkelijk tot nu toe (ben nog maar net begonnen haha), is dit haar eerste presentatie klus?
pi_196423055
Monica Geuze ;(
SOONY
pi_196423102
Ik haak ook weer aan, maar inderdaad.....Monica is vrij ongemakkelijk :{
pi_196423290
Ik snap niet waarom Sorelis en Gulcin meedoen. Die zijn gewoon blij met elkaar.
pi_196423319
Jammer dat ze dit niet gewoon op RTL uitzenden. Ik weet niet of ik een videoland abo wil om alleen temptation te zien
pi_196423366
Die Sonny is er wel echt van overtuigd dat zij hem echt nodig heeft.
pi_196423512
En die Gregory, pff geen woorden voor die jongen. Hoe kan je überhaupt op zo iemand vallen 😂
pi_196424189
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 16:24 schreef Pinuts het volgende:
Die Sonny is er wel echt van overtuigd dat zij hem echt nodig heeft.
Hij is wel apart. :D Zeikt over dat ze afhankelijk is, om vervolgens te zeggen dat ie een meid wil kneden etc etc. Rare gast
pi_196425821
Rare gast ja die Sonny, die zit daar duidelijk niet om zijn "relatie te onderzoeken" maar meer om 'legitiem' zoveel mogelijk achter de vrijgezelle dames aan te zitten heb ik het idee. Verder vond ik beide afleveringen nogal saai, ik hoop dat het wat spannender gaat worden. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196426136
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:29 schreef Sangha het volgende:
Rare gast ja die Sonny, die zit daar duidelijk niet om zijn "relatie te onderzoeken" maar meer om 'legitiem' zoveel mogelijk achter de vrijgezelle dames aan te zitten heb ik het idee. Verder vond ik beide afleveringen nogal saai, ik hoop dat het wat spannender gaat worden. ;)
Klopt, dat idee had ik ook bij die Gregory en die ene jongen die ergens naar Mallorca ging om te proeven van het vrijgezellenleven - weet even zn naam niet meer. Inderdaad saai, en toch ook wel... steeds weer typisch. :P
pi_196426250
Ik zal straks eens kijken op videoland.
pi_196428665
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:53 schreef -river- het volgende:
Ik zal straks eens kijken op videoland.
Zit er nu voor, ik ben aan het genieten.
pi_196428689
Ik kijk nu *O*
pi_196429476
Even, hoe kun je na 1 dag al gaan zitten janken omdat je je vriend mist.
Is niet alsof hij op missie is naar Afghanistan of zo. Dit is echt niet best
pi_196429714
Gaat Gregory nou serieus de fout in op dag 1 :?
pi_196430686
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2020 19:45 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Klopt, dat idee had ik ook bij die Gregory en die ene jongen die ergens naar Mallorca ging om te proeven van het vrijgezellenleven - weet even zn naam niet meer. Inderdaad saai, en toch ook wel... steeds weer typisch. :P
Met zijn 'brocation' :')
Wat een knuppel
pi_196430707
Ops en downs
pi_196430806
Wie zei nou ik wil de 100 aantikken? Was dat Marco?
pi_196430811
Was toch Sonny denk :P
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 27 november 2020 @ 00:41:08 #206
335263 freaky40
pi_196430925
Ik vind wat van die Denise...#engelsezinnetjes
Gregory gaat als eerste de fout in, moge duidelijk zijn.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 27 november 2020 @ 08:06:30 #207
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_196432721
Gregory lijkt op iemand die al eens heeft mee gedaan.
Denise jankt teveel.
Sonny heeft aparte eisen voor een vrouw. Waarom moet je perse iemand willen kneden?? :?
Vriendin van Gregory zoekt antwoorden, maar zoekt die bij andere vrijgezelle? of juist niet???
En die Gulcin en dr vriend kijken altijd alsof ze moeten janken. Hebben die trouwens allebei botox gedaan ofzo? Met hun rare appeltjes wangen. 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
  vrijdag 27 november 2020 @ 11:31:27 #208
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_196435018
In de eerste aflevering al je bijnaam krijgen die de rest van je leven zal blijven hangen... Vieze Greg hahahah.
Die gaat inderdaad direct al de fout in, lekker snugger ook.
pi_196477729
Dat 'goede gesprek' van Marco en die meid, leek wel of ze onder de dope zaten :')
pi_196478393
quote:
1s.gif Op zondag 29 november 2020 23:21 schreef Magica het volgende:
Dat 'goede gesprek' van Marco en die meid, leek wel of ze onder de dope zaten :')
Die jongen is een soort Tim denk ik
pi_196478625
quote:
0s.gif Op maandag 30 november 2020 00:21 schreef Nieuwsnieuws het volgende:

[..]

Die jongen is een soort Tim denk ik
Ja hij is erg snel onder de indruk :P
pi_196483134
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 november 2020 00:03 schreef Magica het volgende:
Ops en downs
Lol, viel mij ook al op! En er waren er meerdere die dat zo uitspraken! ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_196523390
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2020 08:06 schreef TaMieke het volgende:

Sonny heeft aparte eisen voor een vrouw. Waarom moet je perse iemand willen kneden?? :?

Was volgens mij gewoon een omslachtige manier om te zeggen dat hij die vrijgezel in ieder geval te oud vond :P.
pi_196524962
quote:
1s.gif Op woensdag 2 december 2020 21:48 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Was volgens mij gewoon een omslachtige manier om te zeggen dat hij die vrijgezel in ieder geval te oud vond :P.
Mwah, later zat hij te geilen op een jong meisje ‘die nog veel van hem kon leren’, dus er is wel iets raars aan die Sonny
pi_196525329
Is wel meer raar aan die gast ja :') .
pi_196530439
Sonny is echt walgelijk in aflevering 3. Met z'n 'ik kan je onderhouden', 'jullie worden verliefd op mij' en 'ik heb haar volwassen gemaakt'.

Hou.op.met.me
pi_196532141
POLL
pi_196532201
Klinkt echt fantastisch die Sonny, misschien toch maar weer eens Videoland nemen want Big Brother komt ook natuurlijk.
SOONY
pi_196532686
Moet aflevering 3 nog kijken, al zag ik wel al een teaser. Al die gasten (op Sorelis na) lijken toch wel vrij snel hun eigen glazen in te gooien. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196533740
Haha een van die vrijgezelle dames noemde Soleris “Solero”.
pi_196536339
quote:
0s.gif Op donderdag 3 december 2020 12:44 schreef Lauren. het volgende:
Sonny is echt walgelijk in aflevering 3. Met z'n 'ik kan je onderhouden', 'jullie worden verliefd op mij' en 'ik heb haar volwassen gemaakt'.

Hou.op.met.me
Ja echt een vreselijk enge vent is het! Zit nu te kijken en hij heeft deze woorden zonet uitgesproken.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196536426
Ik ben net klaar met aflevering 3, wat een vent zeg die Sonny. Weerzinwekkend. Verder vind ik dat Karina een irritante stem heeft :@.
Soleris lijkt me echt een hele lieve gast, ik vraag me af waarom hij en zijn vriendin meedoen überhaupt. Die jaloezie/achterdochtigheid van Gulcin worden niet ineens beter door op tv met anderen te gaan daten, of wel?
pi_196536444
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Ik ben net klaar met aflevering 3, wat een vent zeg die Sonny. Weerzinwekkend. Verder vind ik dat Karina een irritante stem heeft @:.
Soleris lijkt me echt een hele lieve gast, ik vraag me af waarom hij en zijn vriendin meedoen überhaupt.
Te lief. Ik hoop dat ze er snel uitgaan, want ze zijn te lief voor dit programma. 🥰
pi_196536480
Ik denk ook wel dat zij het zullen ‘overleven’.
  donderdag 3 december 2020 @ 19:15:04 #225
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196536683
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196537633
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van michaela kox zeker
pi_196542564
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:15 schreef Meke het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alleen die twee
  vrijdag 4 december 2020 @ 09:55:41 #228
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_196545403
Heeft die Denise al in andere series meegedaan.
Ze komt me zo bekend voor.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_196546332
quote:
1s.gif Op donderdag 3 december 2020 19:01 schreef Smart_ass het volgende:
Verder vind ik dat Karina een irritante stem heeft .
Je bent niet de enige...
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196573037
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 december 2020 10:59 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Je bent niet de enige...
Zeker niet de enige, godsallemachtig dat kind lijkt wel seniel
pi_196573981
Connection Island... Had na aflevering 3 écht even moeten turven hoe vaak ze dat woord uitspreken. :P
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_196577595
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 00:28 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Connection Island... Had na aflevering 3 écht even moeten turven hoe vaak ze dat woord uitspreken. :P
Haha inderdaad, of het woord "spiritueel".
Dat hebben ze ook allemaal 10x gezegd in aflevering 3, zouden ze gesponsoord worden door de Paranormale Beurs ofzo?
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 10 december 2020 @ 14:34:26 #233
335263 freaky40
pi_196654851
Eerste kampvuur genot! Vanavond maar eens voor gaan zitten.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! vrijdag 11 december 2020 @ 14:27:27 #234
367000 roos94
pi_196672414
Vind de casting niet zo lekker gedaan. De vier vrouwelijke deelnemers vind ik allemaal niet boeiend/geen interessante types of zo
pi_196672483
quote:
0s.gif Op zondag 6 december 2020 10:53 schreef Noisecontrollers het volgende:

[..]

Haha inderdaad, of het woord "spiritueel".
Dat hebben ze ook allemaal 10x gezegd in aflevering 3, zouden ze gesponsoord worden door de Paranormale Beurs ofzo?
Vergeet 'groei' niet ;(
pi_196688510
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:31 schreef Magica het volgende:

[..]

Vergeet 'groei' niet ;(
Energie ook
pi_196691103
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 december 2020 14:27 schreef roos94 het volgende:
Vind de casting niet zo lekker gedaan. De vier vrouwelijke deelnemers vind ik allemaal niet boeiend/geen interessante types of zo
Ja verkeerd wel. Soleris en Gulcin zijn verkeerd gecast, die zijn hier te lief voor ook vind ik.
pi_196699994
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 december 2020 13:22 schreef needakill het volgende:

[..]

Energie ook
Vibe, diepere klik en respectloos kunnen ook op de bingokaart na aflevering 4.

"Pak het leven bij de ballen." - Sonny, 2020. _O-
The only way you can be original, is to be yourself.
  donderdag 17 december 2020 @ 17:08:18 #239
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196788083
Elke keer denk je weer; woowww volgende week wordt echt leuk :') En dan hebben ze inderdaad die twee leuke minuten in de teaser gestopt _O-

En dat verlengen van de date snap ik niet helemaal? Ik dacht dat je dan 24 uurs date zou krijgen, maar volgende week zie je Ricky ook gewoon in het wit bij de mannen :P

En dat met Sorelis wordt natuurlijk nog gerekt naar volgende week :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196788184
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
Elke keer denk je weer; woowww volgende week wordt echt leuk :') En dan hebben ze inderdaad die twee leuke minuten in de teaser gestopt _O-

En dat verlengen van de date snap ik niet helemaal? Ik dacht dat je dan 24 uurs date zou krijgen, maar volgende week zie je Ricky ook gewoon in het wit bij de mannen :P

En dat met Sorelis wordt natuurlijk nog gerekt naar volgende week :') _O-
Zou Sorelis er mee willen stoppen omdat ze elkaar niet kunnen missen?

En idd.......de teasers zijn spannender dan de aflevering zelf :+
pi_196788260
quote:
10s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:08 schreef Meke het volgende:
Elke keer denk je weer; woowww volgende week wordt echt leuk :') En dan hebben ze inderdaad die twee leuke minuten in de teaser gestopt _O-

En dat verlengen van de date snap ik niet helemaal? Ik dacht dat je dan 24 uurs date zou krijgen, maar volgende week zie je Ricky ook gewoon in het wit bij de mannen :P

En dat met Sorelis wordt natuurlijk nog gerekt naar volgende week :') _O-
Dat met Sorelis hebben ze wel vies gedaan. De teaser vorige week was dat ie dat ging zeggen. Dus ik was benieuwd of ie nu ging zeggen dat ie wil stoppen omdat ze elkaar missen of dat het een andere reden is. Zit het dit keer weer in de teaser :{
pi_196791260
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 17:16 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Dat met Sorelis hebben ze wel vies gedaan. De teaser vorige week was dat ie dat ging zeggen. Dus ik was benieuwd of ie nu ging zeggen dat ie wil stoppen omdat ze elkaar missen of dat het een andere reden is. Zit het dit keer weer in de teaser :{
Superirritant, ja. Moeten we nog een week wachten om te weten waar het over gaat...

Heb trouwens het gevoel dat ik gewoon naar hetzelfde programma zit kijken als de "normale" TI, als je het vergelijkt met TI USA.
Alleen Sonny staat er echt in zoals het zou moeten in de USA-versie.
De meeste verleiders proberen nog steeds gewoon de deelnemers het bed in te praten, zonder echte connectie.
  donderdag 17 december 2020 @ 20:16:40 #243
403253 Meke
after all this time? always.
pi_196791643
quote:
0s.gif Op donderdag 17 december 2020 20:00 schreef Flitskikker het volgende:

[..]

Superirritant, ja. Moeten we nog een week wachten om te weten waar het over gaat...

Heb trouwens het gevoel dat ik gewoon naar hetzelfde programma zit kijken als de "normale" TI, als je het vergelijkt met TI USA.
Alleen Sonny staat er echt in zoals het zou moeten in de USA-versie.
De meeste verleiders proberen nog steeds gewoon de deelnemers het bed in te praten, zonder echte connectie.
Ja ik denk dat ze het een andere naam dan TI hadden moeten geven bij het werven van de vrijgezellen :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_196801923
Wat ongelooflijk langdradig dit :O
pi_196820748
Die Ricky is echt belachelijk knap
pi_196823448
Blijkbaar kent een collega van mij die Sonny en hij is in het echt ook zo'n praatjes maker. Ik denk dat Sonny zit te wachten totdat zijn vriendin echt een goede "connectie" heeft met Rick en daarop anticipeert.

Sorelis gaat gewoon naar huis met die muts. Beide hebben geen connectie en willen gewoon bij elkaar wezen.
pi_196825583
Ik vind het eigenlijk wel prima, een keer een wat andere editie. Mooie locatie ook dit keer. Vind ook juist zo'n 'succesverhaal' bij die Solero en zn vriendin wel leuk om te zien. En uiteraard mooi dat die Sonny graag het mannetje wil zijn maar zijn vriendin hem toch echt lijkt te verlaten voor die Ricky. Lijkt me ook een veel sympathiekere gozer
pi_196834302
Ik ga helemaal stuk om de recaps van Fawrynotsawry op Instagram.. Hij is echt ontzettend grof en sarcastisch en ik vind het echt hilarisch :D
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_196926088
Sorelis en Gulcin O+
pi_196928505
quote:
0s.gif Op donderdag 24 december 2020 16:11 schreef Pinuts het volgende:
Sorelis en Gulcin O+
Jaaa, zo lief O+
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_197007657
Ze was een rups en ik heb er een vlinder van gemaakt :')
Wat een zak hooi :r
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 december 2020 @ 11:40:52 #252
335263 freaky40
pi_197128514
Het is weer een zeer merkwaardige aflevering... zonder te gaan spoilen...en ik vind wat van die Denise met voortdurend die Engelse zinnetjes/one liners of het de normaalste zaak is dat je zo communiceert...
Allemaal cabaretteketet!
pi_197129726
Kevin is 27 en Eva 19. Ze hebben al anderhalf jaar een relatie. Het is duidelijk op wat voor soort vrouwen Kevin valt...
  donderdag 31 december 2020 @ 15:24:05 #254
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197134326
quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2020 23:23 schreef Magica het volgende:
Ze was een rups en ik heb er een vlinder van gemaakt :')
Wat een zak hooi :r
Das zijn prepoos _O-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  donderdag 31 december 2020 @ 15:25:02 #255
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197134352
-dubbel-
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_197139432
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 11:40 schreef freaky40 het volgende:
Het is weer een zeer merkwaardige aflevering... zonder te gaan spoilen...en ik vind wat van die Denise met voortdurend die Engelse zinnetjes/one liners of het de normaalste zaak is dat je zo communiceert...
Wanneer is het een spoiler hier? Het stond gister op videoland.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 december 2020 @ 18:20:43 #257
335263 freaky40
pi_197139581
Vannacht al. Vanochtend ging ik er vanuit dat niet iedereen het al gezien had.
Allemaal cabaretteketet!
  Miss 200.000.000! donderdag 31 december 2020 @ 18:29:39 #258
367000 roos94
pi_197139921
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kevin is 27 en Eva 19. Ze hebben al anderhalf jaar een relatie. Het is duidelijk op wat voor soort vrouwen Kevin valt...
Dafuq
pi_197140756
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:20 schreef freaky40 het volgende:
Vannacht al. Vanochtend ging ik er vanuit dat niet iedereen het al gezien had.
Ok dus er zijn geen spoilers nodig
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 31 december 2020 @ 19:24:43 #260
335263 freaky40
pi_197141470
Dus wel, want bijna niemand had het nog kunnen zien.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197141500
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 12:26 schreef ButtonenLiverpoolfan het volgende:
Kevin is 27 en Eva 19. Ze hebben al anderhalf jaar een relatie. Het is duidelijk op wat voor soort vrouwen Kevin valt...
Wow :+
SOONY
pi_197142583
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 18:55 schreef Soury het volgende:

[..]

Ok dus er zijn geen spoilers nodig
Ik vind altijd dat als je geen spoilers wil je op de dag van de aflevering maar niet op dit topic moet klikken als je het nog niet gezien hebt. Je kunt niet met iedereen zijn kijktijd rekening houden :P
  vrijdag 1 januari 2021 @ 09:32:35 #263
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197150680
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 20:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik vind altijd dat als je geen spoilers wil je op de dag van de aflevering maar niet op dit topic moet klikken als je het nog niet gezien hebt. Je kunt niet met iedereen zijn kijktijd rekening houden :P
Ja dit vind ik ook. Waarom zou je het topic openen als je weet dat er een nieuwe aflevering is die je nog niet gezien hebt :P

Zeker bij alleen Videoland, bij op tv en VL is het logisch om in spoilers te praten tot iets uitgezonden is
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 13:25:21 #264
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_197153326
Wat een ras idioot is die Sonny toch ook, man man :r
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  Miss 200.000.000! vrijdag 1 januari 2021 @ 13:30:27 #265
367000 roos94
pi_197153419
Zou die Ricky haar echt leuk vinden? Ik weet het niet goed.
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 14:49:01 #266
335263 freaky40
pi_197155191
Blijkbaar moeten ze het uitmaken in dat programma en mogen ze niet wachten tot ze 'samen uit, samen thuis' zijn want Karina speelt ook al met de gedachten om de handdoek in de ring te gooien. Zo niet, is het wel een erg domme actie van dat meisje en komt dat net over als het uitmaken via een sms/mailtje. Koude douche.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 1 januari 2021 @ 15:16:02 #267
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197155837
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 14:49 schreef freaky40 het volgende:
Blijkbaar moeten ze het uitmaken in dat programma en mogen ze niet wachten tot ze 'samen uit, samen thuis' zijn want Karina speelt ook al met de gedachten om de handdoek in de ring te gooien. Zo niet, is het wel een erg domme actie van dat meisje en komt dat net over als het uitmaken via een sms/mailtje. Koude douche.
Is dat bij Karina niet omdat Jaidy het deed? Lijkt me toch niet dat dat nodig is :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  vrijdag 1 januari 2021 @ 15:20:58 #268
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_197155961
Ik vind het in dat opzicht nog een slappe bedoeling tegenover de USA versie. Iedereen gaat er als vrijgezel in. Je hoeft niets uit te maken of wat dan ook.
Sowieso zijn 2 weken nogal kort om echt te testen of je relatie goed is of dat je met iemand anders door wil.

Die Sonny spoort idd niet. Met zn hulpprojectjes... 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_197156512
Ik heb weer Videoland dus ff kijken welke fantastische figuren er nu beroemd willen worden.
SOONY
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 16:20:09 #270
335263 freaky40
pi_197157293
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:16 schreef Meke het volgende:

[..]

Is dat bij Karina niet omdat Jaidy het deed? Lijkt me toch niet dat dat nodig is :D
Als dat zo is hoop ik dat ze ook gewoon zelf nog een mening heeft.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197158193
quote:
0s.gif Op donderdag 31 december 2020 20:06 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Ik vind altijd dat als je geen spoilers wil je op de dag van de aflevering maar niet op dit topic moet klikken als je het nog niet gezien hebt. Je kunt niet met iedereen zijn kijktijd rekening houden :P
Oh ja daar ben ik het met je eens. Maar ik dacht misschien dat de aflevering later op RTL kwam ofzo. Niet dus :P
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197158250
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:20 schreef TaMieke het volgende:
Ik vind het in dat opzicht nog een slappe bedoeling tegenover de USA versie. Iedereen gaat er als vrijgezel in. Je hoeft niets uit te maken of wat dan ook.
Sowieso zijn 2 weken nogal kort om echt te testen of je relatie goed is of dat je met iemand anders door wil.

Die Sonny spoort idd niet. Met zn hulpprojectjes... 8)7
Nee die Sonny moet ik ook niet. Wat ik wel raar vond dat die Jaydie haar eerste zin was in die video boodschap dat hij haar 3 jaar pijn heeft gedaan. Dan ben je ook wel een kut.
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197158273
quote:
14s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 15:48 schreef DKUp het volgende:
Ik heb weer Videoland dus ff kijken welke fantastische figuren er nu beroemd willen worden.
Ohh Waarom :D
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197158527
quote:
11s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:16 schreef Soury het volgende:

[..]

Ohh Waarom :D
Big Brother en even kijken of dit seizoen van Temptation Island boeiend is.
SOONY
pi_197158564
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:29 schreef DKUp het volgende:

[..]

Big Brother en even kijken of dit seizoen van Temptation Island boeiend is.
Ja ik vroeg naar de bekende weg, daarom heb ik ook Videoland ;)
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197159553
quote:
10s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:30 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja ik vroeg naar de bekende weg, daarom heb ik ook Videoland ;)
Ik zie een hoop debielen in de intro. Komt goed dit seizoen....
Ja Big Brother drie maandjes en dan pak ik wat andere dingen mee op Videoland.

Ik hoor al vervelende zeikende stemmetjes.
SOONY
  vrijdag 1 januari 2021 @ 18:50:26 #277
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_197159948
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee die Sonny moet ik ook niet. Wat ik wel raar vond dat die Jaydie haar eerste zin was in die video boodschap dat hij haar 3 jaar pijn heeft gedaan. Dan ben je ook wel een kut.
Ja dat verbaasde me ook. Vroeg me ook af of ik het verkeerd gehoord had.
En dan wel eindigen met “ik hou van je”.... :?

Dat zei ze ook tegen Ricky trouwens. Vond ik ook heftig :o
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_197159973
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 18:50 schreef TaMieke het volgende:

[..]

Ja dat verbaasde me ook. Vroeg me ook af of ik het verkeerd gehoord had.
En dan wel eindigen met “ik hou van je”.... :?

Dat zei ze ook tegen Ricky trouwens. Vond ik ook heftig :o
Na zoveel jaren doe je dat niet, nou ja dat doe je sowieso niet
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_197161171
Emotioneel, spiritueel, connectie, de klik, energie, puur, vibe....

Het is echt verschrikkelijk en daardoor vermakelijk.

Sonny, Gregory en Rosanne :')

Anne Zwart, Sorelis en Gulcin :B

[ Bericht 23% gewijzigd door DKUp op 01-01-2021 20:42:00 ]
SOONY
pi_197161598
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:

[..]

Nee die Sonny moet ik ook niet. Wat ik wel raar vond dat die Jaydie haar eerste zin was in die video boodschap dat hij haar 3 jaar pijn heeft gedaan. Dan ben je ook wel een kut.
Ze gooit we 3 jaar hulp weg :{w

_O-
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_197162447
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:19 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze gooit we 3 jaar hulp weg :{w

_O-
Dit ja... Wat is die Sonny een engerd zeg.
pi_197162683
En hoezo zijn ze na 7 dagen allemaal bff’s enzo? Je kent elkaar net...
  vrijdag 1 januari 2021 @ 21:05:52 #283
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_197162887
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
En hoezo zijn ze na 7 dagen allemaal bff’s enzo? Je kent elkaar net...
De vrouwen/mannen van de stelletjes bedoel je?
Dat snap ik ook nooit. Was bij eerdere TI's ook al zo. :?

En elke keer als die hartjes aangaan; direct naar buiten rennen en inlichten. Ik zou gewoon in bed gaan liggen en slapen. Heb ik die andere vrouwen toch niet voor nodig. Maar mssn ben ik raar :+
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_197165049
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 20:51 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]

Dit ja... Wat is die Sonny een engerd zeg.
Echt he, met Jaydi als fiets en hij als zijwieltjes en nu zou ze keihard vallen 🤢
  vrijdag 1 januari 2021 @ 22:13:59 #285
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_197165302
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:07 schreef Anouk83 het volgende:

[..]

Echt he, met Jaydi als fiets en hij als zijwieltjes en nu zou ze keihard vallen 🤢
“Ik laat dr zo nu en dan vallen maar zet wel een trappetje in de put.” :r 8)7
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_197165693
Lekker ook hoe hij naar die volle bank loopt om iedereen daar weg te sturen en theatraal te janken met die verkrachte versie van Onderweg :')
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 1 januari 2021 @ 22:26:31 #287
335263 freaky40
pi_197165829
Toch is die Sonny wel ok. Hij maakt wel TV. En snap zijn gevoelens v.w.b. het uit maken ook wel. Zo iets doe je niet op deze manier, maar ja als dat van het programma moet dan kun je daar weinig tegen in brengen denk ik. Iets met contracten.
Allemaal cabaretteketet!
pi_197166779
Die Sonny heeft het ook een beetje zelf naar gemaakt. Telkens refereren dat hij zo heeft gemaakt enz enz.
Maar dat ze zo snel in Ricky's armen valt is wel apart. Maar aan de andere kant. Je word 24/7 bij elkaar gezet en daardoor heb je meer interactie en hun relatie zat in een sleur

Maar ik snap niet echt het doel van deze Temptation Island. Het lijkt net of ze allemaal vrijgezel zijn en geen ene donder uitmaakt totdat er een kampvuur komt (of een filmpje op de tablet) en dan weer gaan huilen omdat hun wederhelft dit of dat zegt en vervolgens komt het kampvuur voor de andere en dan gaat de cyclus verder.
Of mis ik hier iets?
pi_197167220
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:22 schreef needakill het volgende:
Die Sonny heeft het ook een beetje zelf naar gemaakt. Telkens refereren dat hij zo heeft gemaakt enz enz.
Maar dat ze zo snel in Ricky's armen valt is wel apart. Maar aan de andere kant. Je word 24/7 bij elkaar gezet en daardoor heb je meer interactie en hun relatie zat in een sleur

Maar ik snap niet echt het doel van deze Temptation Island. Het lijkt net of ze allemaal vrijgezel zijn en geen ene donder uitmaakt totdat er een kampvuur komt (of een filmpje op de tablet) en dan weer gaan huilen omdat hun wederhelft dit of dat zegt en vervolgens komt het kampvuur voor de andere en dan gaat de cyclus verder.
Of mis ik hier iets?
Zoals de Amerikaanse versie inderdaad, ontdekken of je echt bij elkaar hoort of niet.

Er ligt minder de nadruk op de verleiders en de verleidsters, maar de singles die op zoek zijn naar de ware liefde :7
SOONY
pi_197176689
Jaydi mag nu eindelijk all in gaan en is supertrots,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best raar dat Sonny eerst zwaar irritant was en nu eigenlijk heel tam. Oh wacht de blaaskaak begint al vrij snel....

Proces, connectie en klik...........
SOONY
pi_197184018
Wat een gast die Sonny _O-

En zijn vriendin (oh nee, wacht, "levensproject") die het in een boodschap van 30 seconden uitmaakt, ook wel lullig. :')
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197184456
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef Raw85 het volgende:
Lekker ook hoe hij naar die volle bank loopt om iedereen daar weg te sturen en theatraal te janken met die verkrachte versie van Onderweg :')
Ja echt he. In plaats van dat je je even terug trekt op je eigen kamer waar je fijn alleen kunt zijn :') .
En hoe hij ook spreekt over 3 jaar ‘hulp’ ipv 3 jaar relatie. Ik vraag me echt af hoe hun relatie in elkaar zat.

Dat constante gebruik van Engelse woorden (of hele zinnen) door Denise begint ook echt heel irritant te worden. Zijn gewoon Nederlandse woorden voor hoor.

Marco.. eerst zo’n enorme klik met Anne en daarna was daar ineens Tahira? Waar die omschakeling ineens vandaan kwam heb ik ook gemist.
  Miss 200.000.000! zondag 3 januari 2021 @ 06:29:06 #293
367000 roos94
pi_197184621
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef Raw85 het volgende:
Lekker ook hoe hij naar die volle bank loopt om iedereen daar weg te sturen en theatraal te janken met die verkrachte versie van Onderweg :')
Prachtige tv _O_
pi_197193213
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 22:22 schreef Raw85 het volgende:
Lekker ook hoe hij naar die volle bank loopt om iedereen daar weg te sturen en theatraal te janken met die verkrachte versie van Onderweg :')
Dat wat echt triest en zegt wel iets over zijn ego. Als je alleen wil zijn loop je toch gewoon naar je kamer, dan ga je niet aan de hele club in een algemene ruimte vragen of ze allemaal weg willen gaan omdat je niet voor je zelf instaat of zoiets. :r
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_197195688
Mooi hoe die gozer keihard de deksel op zijn neus kreeg :D
Alle vrouwen in NL moeten uitkijken :') en is van die vrijgezelle vrouwen daar al niemand die hem wil.
En wat is er in godsnaam knap aan Kevin? 8)7
  Leukste jonkie 2022 maandag 4 januari 2021 @ 16:09:25 #296
213457 engine
pi_197209023
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 januari 2021 23:22 schreef needakill het volgende:
Die Sonny heeft het ook een beetje zelf naar gemaakt. Telkens refereren dat hij zo heeft gemaakt enz enz.
Maar dat ze zo snel in Ricky's armen valt is wel apart. Maar aan de andere kant. Je word 24/7 bij elkaar gezet en daardoor heb je meer interactie en hun relatie zat in een sleur

Maar ik snap niet echt het doel van deze Temptation Island. Het lijkt net of ze allemaal vrijgezel zijn en geen ene donder uitmaakt totdat er een kampvuur komt (of een filmpje op de tablet) en dan weer gaan huilen omdat hun wederhelft dit of dat zegt en vervolgens komt het kampvuur voor de andere en dan gaat de cyclus verder.
Of mis ik hier iets?
Dat viel mij ook op. Heb een paar seizoenen overgeslagen maar dit lijkt ondertussen meer op love island. Eerst deden ze veel meer hun best om deelnemers vreemd te laten gaan en was dat een doel op zich.

En die Sonny ja _O- :') Heeft dat echt over zichzelf afgeroepen en ik vind het heerlijk om te zien :+ Zij verdiend echt wel beter dan een projectje van iemand zijn :')

En grappig dat Gregory zich nu juist in probeert te houden maar dat Karina er toch al klaar mee is :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_197210571
quote:
2s.gif Op maandag 4 januari 2021 16:09 schreef engine het volgende:

[..]

Dat viel mij ook op. Heb een paar seizoenen overgeslagen maar dit lijkt ondertussen meer op love island. Eerst deden ze veel meer hun best om deelnemers vreemd te laten gaan en was dat een doel op zich.

Dit is al meer een trend van de laatste paar jaren. Alleen nu is het verschil dat de "verleiders en verleidsters" je niet het bed in lult.
Alleen hebben ze nu een tablet en een hartje in hun kamer en als dat afgaat is het foute boel en hopen ze op een tegen reactie.
Vind het alsnog een saaie boel, want echte connecties worden er niet gemaakt. Jadee en Ricky is gewoon omdat Ricky zwaar geïnteresseerd is in haar en zij eindelijk onder de vleugels van Sonny weg kan.

Trouwens die eerste meid die weg werd gestuurd bij de mannen was trouwens een actrice bij Vakkenvullers op de NPRO
pi_197214574
Is Sonny niet gewoon de “allesweter” van Willem Holleder? Die gast weet echt alles ...
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_197217787
The only way you can be original, is to be yourself.
pi_197238679
Wie denken jullie dat die deelneemster (een single) was met een strafblad voor mishandeling? Ik gok op Liyah
pi_197241058
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 06:25 schreef Mister1984 het volgende:
Wie denken jullie dat die deelneemster (een single) was met een strafblad voor mishandeling? Ik gok op Liyah
Las ergens een klein halfbloedje met krullen, dus zou best kunnen :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')