Ja, van het eilandquote:
Doet me denken aan..quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.
Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..
https://www.rtlboulevard.(...)p-bizarre-manier-dat
En dat wijf is blijkbaar 17
Kind heet uiteraard Ky.ano P.rince
Haha ik ook.quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Ja ik betwijfel of dit wel echt live is? Achter Chris was het net nog echt daglicht... ik heb 2x eerder een vraag ingestuurd.. nooit voorbij zien komen..quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:34 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Haha ik ook.Wellicht komt er nog een soortgelijke kijkersvraag voorbij.
Wat doet ze daar dan?quote:Op woensdag 3 juni 2020 22:33 schreef ejvdb het volgende:
[..]
Ja, en Simone loopt daar ook rond.. ben best benieuwd hoe dat achter de schermen gaat
Naam van moeders is anders ook geweldig verzonnen :’).quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Danicio (van Rodanya) heeft blijkbaar een wijf geneukt die al een vriendje had. Dat wijf is zwanger geraakt van Danicio en heeft tegen dr vriend gelogen dat het zijn eigen kind was.
Dat kind is nu 1 jaar en die vriend is er dus deze week achter gekomen dat het kind wattie al een jaar opvoedt; eigenlijk Danicio's kind is..
Wat ernstig 😨😨😨quote:Op woensdag 3 juni 2020 21:50 schreef roos94 het volgende:
Juice
Er komt TI ala USA versiequote:Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.
Tot TI Vips seizoen 3.Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)?
Vorig jaar was dat 3 tot en met 23 maartquote:Op woensdag 3 juni 2020 22:49 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Prima seizoen.
Tot TI Vips seizoen 3.Of komt die er dit jaar niet ivm corona (weet niet wanneer die opnames normaal zijn)?
Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.quote:Op woensdag 17 juni 2020 20:59 schreef roos94 het volgende:
Angela en Christian zijn uit elkaar wtf. Niet verwacht
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoedquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:00 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat kwam veel te gelukkig en niet oprecht over, mooi geskipt in de laatste afleveringen die twee.
Je moet ook gewoon niet met het programma meedoenquote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed
Waarom vond je hem een engerd?quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik vond die Christian echt een engerd. Die Angela kreeg 'm wel ja.
quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:33 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Dit had ik niet verwacht!
Ben benieuwd wanneer de foto’s komen van haar en Sam.
Ik vond het net een meisjequote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Dat sikje natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Hij lachte ook altijd een beetje dommig.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:38 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe hij praatte, ik weet niet... viezig...
Ja leek me een wat geniepig en manipulatief mannetje.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:17 schreef de_boswachter het volgende:
Temptation Island is niet de relatietest maar het leven na TI. Bij "bekendheid" en vele instagram volgers horen thirsty boys & girls. En ja daar zit er altijd wel eentje bij tussen met wie het klikt.quote:Op woensdag 17 juni 2020 21:04 schreef roos94 het volgende:
[..]
Toch 8 jaar samen geweest, jammer. O.a. stuk gelopen vanwege huwelijk? De een wil trouwen en de ander niet. Zou mij mn reet roesten maargoed
En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:50 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Een raar verhaal van Christian en Angela...Volgens mijn zijn er dingen verzwegen.
Het enige koppel wat denk ik stand gaat houden zijn die telefoonsmokkelaars, die hebben meegedaan voor de fun natuurlijk en die passen goed bij elkaar op een of andere manier en die waren ook oprecht toen ze elkaar weer zagen.
Ja ik las het al ergens.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:19 schreef Lief17 het volgende:
[..]
En die zijn zwanger en krijgen een zoontje.
quote:Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
https://grazia.nl/showbiz(...)-mij-en-arda-gezorgd
Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed terwijl hij een relatie had met Elke en omdat Amber toen ook al gevoelens had.
En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kon zijn en niet verder kon met Eline en Elke.
Amber is enkel bij Arda om nog wat te kunnen meerijden op de TI fame trein, tot aan de eindhalte binnen 2 weken of zoquote:Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed > terwijl hij een relatie had met Elke.
En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kan zijn en niet verder kon met Eline en Elke.
Meid, als hij beter kan krijgen dan is hij weer weg!
Elke heeft hem toch teruggesmeekt?quote:Op maandag 22 juni 2020 08:56 schreef Superfatcat het volgende:
Ik zie dit al helemaal voor me. Een mokkende Amber voor de buis en Arda die excuses moet maken aan Amber voor het feit dat hij het met Eline deed > terwijl hij een relatie had met Elke.
En gewoon niet doorhebben dat deze man alleen maar voor haar koos omdat hij niet alleen kan zijn en niet verder kon met Eline en Elke.
Meid, als hij beter kan krijgen dan is hij weer weg!
Huisje tuintje kindje?quote:Op zondag 12 juli 2020 21:13 schreef Fascination het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)ion-arda-wordt-vader
Omgquote:Op zondag 12 juli 2020 21:13 schreef Fascination het volgende:
Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger isquote:Op zondag 12 juli 2020 21:13 schreef Fascination het volgende:
Lekker doorzichtig inderdaad. Moet toch ergens je inkomsten vandaan halen nu die promotiefeestjes niet doorgaan.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dan zijn ze ongeveer even lang samen als dat ze zwanger is
Ze hebben nu al een instagram account gemaakt zogenaamd door en voor het ongeboren kindje om zijn "journey" te volgenlekker de baby promoten voor gratis spullen straks.
Overigens mensen die zeggen "wij zijn zwanger"
Amber en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend
Hmm dat verandert het verhaal wel een beetje. Hoop voor haar dat hij het niet weer op z'n heupen krijgt.quote:Op maandag 13 juli 2020 10:07 schreef Superfatcat het volgende:
[ afbeelding ]
die halve sokjeszo onaantrekkelijk
Overigens had zij te horen gekregen dat op de natuurlijke weg zwanger worden niet zou lukken, dus ze hadden het zelf niet verwacht.
Arda zal zich nu wel supermannelijk voelen.quote:Op maandag 13 juli 2020 11:38 schreef Donna het volgende:
Ja klopt ze heeft een ontstoken spiraal gehad en dat ging helemaal mis waardoor ze haar hebben gezegd dat de kans op natuurlijk zwanger raken vrijwel onmogelijk is. In het verhaal staat ook dat ze hiervoor (2 jaar lang) een vriend had waar ze nooit zwanger van geraakt is. Dat bevestigde voor haar het verhaal van de gynaecoloog.
Idiocracy in het echtquote:Op zondag 12 juli 2020 21:13 schreef Fascination het volgende:
tenenkrommend inderdaadquote:Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze hebben nu al een instagram account gemaakt zogenaamd door en voor het ongeboren kindje om zijn "journey" te volgenlekker de baby promoten voor gratis spullen straks.
Amber en ik zijn op dezelfde dag uitgerekend
Toen Arda in April nog richting de media vaag deed over hun relatie, "dat ze in Hasselt is komen wonen wil nog niet zeggen dat we een relatie hebben", was ze dus al zwanger.quote:Op maandag 13 juli 2020 06:44 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat kan je ook medelijden hebben met Arda, want hijzelf zal wel uit een vergelijkbaar nest komen.quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2020 09:58 schreef SEMTEX het volgende:
Megan (Koekeroend) staat op de cover van de nieuwste Playboy
[ afbeelding ]
Monica Geuzequote:Alle remmen gaan los in vernieuwde versie van Temptation Island
Er is fantastisch nieuws voor fans die niet kunnen wachten op nieuwe afleveringen van 'Temptation Island'. Niet alleen is er een gloednieuw seizoen op komst, er is ook een heuse spin-off van de liefdesserie in de maak. Dat is zojuist bekendgemaakt aan RTL Boulevard.
Na het succes van Temptation Island en de VIPS-versie, komt Videoland dit jaar nog met een compleet vernieuwde editie van het programma. In Temptation Island: Love or Leave is de grote vraag niet of koppels de verleiding kunnen weerstaan, maar of ze wel met de ware zijn. Monica Geuze en Kaj Gorgels nemen de presentatie op zich. Ze zijn momenteel in Italië voor de opnames.
Niet aanraken, niet zoenen en geen seks mogen hebben, zijn normaal gesproken de drie gangbare regels in het programma. In Temptation Island: Love or Leave worden van tevoren heel andere afspraken gemaakt. De koppels geven elkaar vanaf het begin de vrijheid om uit te zoeken of ze daadwerkelijk voor elkaar bestemd zijn.
Tijdens het programma komen de stelletjes erachter of hun partner de ware is, of dat iemand anders toch beter bij hen past. En er is geen betere manier om dat te ontdekken dan door het avontuur als vrijgezel aan te gaan. De verleiders zijn aan de kant geschoven voor serieuze singles die op zoek zijn naar een minstens zo serieuze relatie.
Daar blijft het daar niet bij. Tijdens de dates krijgen de singles en de partners de kans om een diepere connectie aan te gaan, met maar één doel: antwoord krijgen op hun brandende relatievragen en om te groeien als persoon, zodat ze een beter mens voor hun partner kunnen zijn.
Monica Geuze: "Dit is een droom die uitkomt. Ik volg al jaren alle edities van Temptation Island en nu mag ik dit nieuwe seizoen met mijn beste vriend presenteren. We zitten momenteel in Italië voor opnames en alles ziet er zó mooi en romantisch uit. Ik heb er enorm veel zin in."
Kaj Gorgels: "Het is geweldig om dit nieuwe seizoen met Monica te presenteren. We zijn aan elkaar gewaagd en inmiddels vullen we elkaar goed aan, omdat we samen al zoveel vette dingen hebben gedaan. Dit is er ook eentje voor in de boeken, omdat het een totaal nieuw concept is. Er is een heel nieuwe rol voor de singles. In de vorige Temptation Island-versies waren het de verleiders die een relatie moesten proberen uit elkaar te drijven; nu zijn het singles die zelf ook op zoek zijn naar een serieuze relatie."
Temptation Island: Love or Leave is vanaf november 2020 uitsluitend te zien op Videoland. Er zijn in totaal 13 afleveringen.
https://www.rtlboulevard.(...)an-temptation-island
Monica niet zo'n fan van, maar samen met Kai wel een leuk koppel. Als ze überhaupt samen in beeld komen als presentatieduo.quote:Op donderdag 10 september 2020 17:49 schreef DKUp het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Monica Geuze![]()
Omdat vlogster zeker.......
Hij is wel apart.quote:Op donderdag 26 november 2020 16:24 schreef Pinuts het volgende:
Die Sonny is er wel echt van overtuigd dat zij hem echt nodig heeft.
Klopt, dat idee had ik ook bij die Gregory en die ene jongen die ergens naar Mallorca ging om te proeven van het vrijgezellenleven - weet even zn naam niet meer. Inderdaad saai, en toch ook wel... steeds weer typisch.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:29 schreef Sangha het volgende:
Rare gast ja die Sonny, die zit daar duidelijk niet om zijn "relatie te onderzoeken" maar meer om 'legitiem' zoveel mogelijk achter de vrijgezelle dames aan te zitten heb ik het idee. Verder vond ik beide afleveringen nogal saai, ik hoop dat het wat spannender gaat worden.
Zit er nu voor, ik ben aan het genieten.quote:Op donderdag 26 november 2020 19:53 schreef -river- het volgende:
Ik zal straks eens kijken op videoland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |