haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 5 juli 2021 23:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik mag jou wel.
Bijzonder gevatte sneer, ik sta perplex van mijn eigen inhoudsloze bestaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:44 schreef aKboR het volgende: [..] Ja het is wel iets met inhoud en dat is vreemd tegenwoordig
Het gaat dus over bloody sundayquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:46 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bijzonder gevatte sneer, ik sta perplex van mijn eigen inhoudsloze bestaan.
wie?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:47 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel. Willy Wartaal enzo
Watskebeurt? Jah ging wel, was toen wel geinig, maar hoogstaand is het niet.quote:
is ook uit de vorige eeuwquote:Op dinsdag 26 mei 2020 23:49 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Watskebeurt? Jah ging wel, was toen wel geinig, maar hoogstaand is het niet.
Is het ook niet tegen de regels?quote:
Volgensmij gooi je een beetje hout op het vuur nuquote:
Ik ga niet over de gedragsregels binnen KLB. Dan kun je het beste Haags, Solotovski of Amarantha even aan hun jasje trekkenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:00 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Is het ook niet tegen de regels?
Beetje hout.. Hoe kom je daar nu bij??quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:00 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Volgensmij gooi je een beetje hout op het vuur nu
Jij niet denk ik. eerder hun 2.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:06 schreef SebbeSwensje het volgende:
Babzoez & Toyoetoe are crazy, don't believe everything they say
Denk niet dat het gaat lukken deze maandquote:
nu dan ff snelquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Denk niet dat het gaat lukken deze maand
Ja was even limonade aan het makenquote:
Ai die combi klinkt niet goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:18 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Ja was even limonade aan het maken
Na al die sate grappen, snap je deze niet?quote:
Ja die waren ook al niet al te best...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:19 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Na al die sate grappen, snap je deze niet?
tr gemachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:19 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Na al die sate grappen, snap je deze niet?
nou ga maar turvenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:20 schreef manmethetplan het volgende:
Vraag mij af welke letter het vaakst is gepost op Fok!
haha verkeerde quotequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk..
Welterusten.. fijne nacht.
Amai dat is een gemis...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef aKboR het volgende:
moi![]()
morgen werk en als sinds gisteren niet geslapen..
Je kon zeker weer niet van die nbakkies afblijven 😏quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef aKboR het volgende:
moi![]()
morgen werk en als sinds eergisteren niet geslapen..
Jij bent toch wel een van mijn favo users, vooral door de UIquote:
Daar kreeg ik juist een gevoel van herkenning, maar vooral ook een opgelaten gevoel van...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een van mijn favo users, vooral door de UI
Had het tegen chufi maar jij hebt ook wel een leuke ui hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik juist een gevoel van herkenning, maar vooral ook een opgelaten gevoel van...
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Had het tegen chufi maar jij hebt ook wel een leuke ui hoor
Oh nee dan heb ik je post verkeerd gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.
Relwaardig?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:56 schreef chufi het volgende:
Tis echt stil hier...
40+ SC is relwaardig wel
Sorry ik ben druk in dingetje in 40+quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.
Ik steun je broederquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:04 schreef manmethetplan het volgende:
Ben niet 40+ dus mag niet meeposten
Ja op tijd naar bed hequote:
Tuurlijk welquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:04 schreef manmethetplan het volgende:
Ja waar moet ik dan over praten? Wat zijn typische 40+ dingen?quote:
Kan gebeuren, goed dat het opgehelderd isquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Oh nee dan heb ik je post verkeerd gelezen
En dan de ME in je nek zekerquote:
Druk in dingetje 😏quote:
We doen niet en leeftijds gedoe of zo , dus het mag wel hoor .. wat er daarna gebeurt weet ik niet .. hangt er maar net van afquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:04 schreef manmethetplan het volgende:
Ja maar soms is het nu of soms is het laterquote:Op woensdag 27 mei 2020 01:12 schreef manmethetplan het volgende:
Hij word boos als je hem blokt maar op de momenten dat hij de meeste punten kan pakken, is hij er niet
Tele2 unlimited mobiel, kpn voor thuisquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:05 schreef SebbeSwensje het volgende:
KPN ligt eruit, maar jullie hebben wel internet en kunnen bellen?
Ja maar ik wil mijn filmquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verstandig om je winkansen te spreiden
Winnen met de KPN?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:09 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Verstandig om je winkansen te spreiden
Ik weet van niks of ben het vergeten ... maar je moet natuurlijk wel normaal binnen vallenquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Mij is ooit eens heel duidelijk verteld dat ik niet in de 40+ SC mocht posten
Ik haalde het niet in de war met de VBL SCquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik weet van niks of ben het vergeten ... maar je moet natuurlijk wel normaal binnen vallen
Mij is eens heel duidelijk verteld dat ik geen piemels mag postenquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:11 schreef devzero het volgende:
[..]
Mij is ooit eens heel duidelijk verteld dat ik niet in de 40+ SC mocht posten
Gewoon doenquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Mij is eens heel duidelijk verteld dat ik geen piemels mag posten
Ik was nooit mod ... was het nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
ja policyquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje raar dat tetten wel mogen en pikken niet
Raaarrrrquote:
Vind je dat ik er een klb topic over zou moeten openen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Beetje raar dat tetten wel mogen en pikken niet
ja doe maarquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Raaarrrr
[..]
Vind je dat ik er een klb topic over zou moeten openen?
Ga jij doen dan conjoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
flikker op met je mobiel dan .. wan tik ga groote dingens posten
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vind je dat ik er een klb topic over zou moeten openen?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Van mij mogen wollah en zijn vriendjes aan de hoogste boomquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.
Nu even nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel de club die ons internationaal vertegenwoordigd.
Devzero was de doelstelling en het is niet onmogelijk, al ben ik de underdog voor de beker (DT)quote:
Ik had nu wel verwacht dat je me had ingehaald. Maar het kan nog.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Devzero was de doelstelling en het is niet onmogelijk, al ben ik de underdog voor de beker (DT)
Dan breng je het nog genuanceerd. Als je het mij vraagt is de gevestigde orde geneigd alles wat ik doe een negatieve intentie te geven.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bentquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan breng je het nog genuanceerd. Als je het mij vraagt is de gevestigde orde geneigd alles wat ik doe een negatieve intentie te geven.
Inclusief verzonnen vriendin en autoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bent
Ik vrees dat ik het in bepaalde ogen nooit zal zijn, maakt niet uit wat ik doe.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bent
Verzonnen vriendin lijkt me ook wel wat. Auto's interesseren me niet, dus ik hoef mijn toyota niet te verzinngenquote:
Dat zijn de lui die niet goed genoeg zijn voor de gevestigde orde.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het in bepaalde ogen nooit zal zijn, maakt niet uit wat ik doe.
Dan zou ik sws voor het nonchalante karakter verzinnen dat ik er een handjevol fwb op nahoud en ik naast de Shelby gt500 een cupra ateca heb, maar het liefst de Kawa pak.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Verzonnen vriendin lijkt me ook wel wat. Auto's interesseren me niet, dus ik hoef mijn toyota niet te verzinngen
Dan wordt fok traag, heb maar 8gb ramquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je unlimited mobiel hebt kun je toch gewoon streamen?
Ik verzin wel een custom surfboard of zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zou ik sws voor het nonchalante karakter verzinnen dat ik er een handjevol fwb op nahoud en ik naast de Shelby gt500 een cupra ateca heb, maar het liefst de Kawa pak.
Om op verzonnen golven te surfen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verzin wel een custom surfboard of zo
Ik heb tenslotte een villa op hawaiiquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om op verzonnen golven te surfen?
Als felle strijder voor het #PizzaHawaii kamp moet ik dan helaas vaststellen dat ik de strijd niet langer kan voortzetten.quote:
Hoe verneuk ik bacon 2.0quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
Laat dat brood en die pizza maar zitten. Alleen maar ananas en bacon.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]Gefrituurde vleermuizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sebbe wil mij inhalen, dus hij zal wel moetenquote:
Die zullen lekkerder smaken dan die verbrande baconquote:
Mijn vriendin was ik gewoon op 90cquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker ding, maar bloedvlekken gaan er lastig uit. Volgens een vriendin
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
sebbe wil mij inhalen, dus hij zal wel moeten
[..]
Die zullen lekkerder smaken dan die verbrande bacon
Ook al heb je de downtime niet vanavond, dan ga je gewoon morgen weer hard aan de slag. Ik ben amper op Fok! overdagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenmaar goed media moraal dit dat zus zo. Ik acht ons niet kansloos in de naderende strijd
Net als morgen en overmorgenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Ik doe niet mee vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Over wie er zo meteen uit de bosjes opduiken? akbor? killemwieft? moemoe?quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
3.38 en dan 20 secondenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
Ja ik pakte hemquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar gisteren ging ie om 03:38:05
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesGoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesStory. Of. My Fucking life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Marioquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik was sws genaaid want ik was wel 38:04 met iemand anders,maar toch eerder
Maar goed dit zijn dan ook wel wereldvreemde, zo niet psychotische uitspraken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:25 schreef SoS87 het volgende:
Kluun/sanasoufi mogen ze ook wel stenigen van mij
Allahu @aKboRquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar goed dit zijn dan ook wel wereldvreemde, zo niet psychotische uitspraken.
Je hoort duidelijk nog niet bij de gevestigde DT orde. Anders droeg je nu wel een luier.quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zeik bijna in m'n broek van de spanning joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |