3.38 en dan 20 secondenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
Ja ik pakte hemquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar gisteren ging ie om 03:38:05
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesGoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesStory. Of. My Fucking life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoi Marioquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik was sws genaaid want ik was wel 38:04 met iemand anders,maar toch eerder
Maar goed dit zijn dan ook wel wereldvreemde, zo niet psychotische uitspraken.quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:25 schreef SoS87 het volgende:
Kluun/sanasoufi mogen ze ook wel stenigen van mij
Allahu @aKboRquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar goed dit zijn dan ook wel wereldvreemde, zo niet psychotische uitspraken.
Je hoort duidelijk nog niet bij de gevestigde DT orde. Anders droeg je nu wel een luier.quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik zeik bijna in m'n broek van de spanning joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |