Mijn vriendin was ik gewoon op 90cquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker ding, maar bloedvlekken gaan er lastig uit. Volgens een vriendin
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
sebbe wil mij inhalen, dus hij zal wel moeten
[..]
Die zullen lekkerder smaken dan die verbrande bacon
Ook al heb je de downtime niet vanavond, dan ga je gewoon morgen weer hard aan de slag. Ik ben amper op Fok! overdagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenmaar goed media moraal dit dat zus zo. Ik acht ons niet kansloos in de naderende strijd
Net als morgen en overmorgenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Ik doe niet mee vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Over wie er zo meteen uit de bosjes opduiken? akbor? killemwieft? moemoe?quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
3.38 en dan 20 secondenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
Ja ik pakte hemquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:19 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar gisteren ging ie om 03:38:05
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesGoeie spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:21 schreef devzero het volgende:
NetjesStory. Of. My Fucking life.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |