Verzonnen vriendin lijkt me ook wel wat. Auto's interesseren me niet, dus ik hoef mijn toyota niet te verzinngenquote:
Dat zijn de lui die niet goed genoeg zijn voor de gevestigde orde.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik het in bepaalde ogen nooit zal zijn, maakt niet uit wat ik doe.
Dan zou ik sws voor het nonchalante karakter verzinnen dat ik er een handjevol fwb op nahoud en ik naast de Shelby gt500 een cupra ateca heb, maar het liefst de Kawa pak.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Verzonnen vriendin lijkt me ook wel wat. Auto's interesseren me niet, dus ik hoef mijn toyota niet te verzinngen
Dan wordt fok traag, heb maar 8gb ramquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Als je unlimited mobiel hebt kun je toch gewoon streamen?
Ik verzin wel een custom surfboard of zoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan zou ik sws voor het nonchalante karakter verzinnen dat ik er een handjevol fwb op nahoud en ik naast de Shelby gt500 een cupra ateca heb, maar het liefst de Kawa pak.
Om op verzonnen golven te surfen?quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:47 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik verzin wel een custom surfboard of zo
Ik heb tenslotte een villa op hawaiiquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Om op verzonnen golven te surfen?
Als felle strijder voor het #PizzaHawaii kamp moet ik dan helaas vaststellen dat ik de strijd niet langer kan voortzetten.quote:
Hoe verneuk ik bacon 2.0quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:58 schreef devzero het volgende:
Laat dat brood en die pizza maar zitten. Alleen maar ananas en bacon.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:01 schreef devzero het volgende:
[..]Gefrituurde vleermuizen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sebbe wil mij inhalen, dus hij zal wel moetenquote:
Die zullen lekkerder smaken dan die verbrande baconquote:
Mijn vriendin was ik gewoon op 90cquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:07 schreef devzero het volgende:
[..]
Lekker ding, maar bloedvlekken gaan er lastig uit. Volgens een vriendin
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:02 schreef devzero het volgende:
[..]
sebbe wil mij inhalen, dus hij zal wel moeten
[..]
Die zullen lekkerder smaken dan die verbrande bacon
Ook al heb je de downtime niet vanavond, dan ga je gewoon morgen weer hard aan de slag. Ik ben amper op Fok! overdagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:13 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Terwijl we allebei denk ik wel weten hoe het zal lopenmaar goed media moraal dit dat zus zo. Ik acht ons niet kansloos in de naderende strijd
Net als morgen en overmorgenquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Ik doe niet mee vandaagquote:Op woensdag 27 mei 2020 03:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Het is wel een spannende vandaag. Een beetje een alles of niets verhaal.
Over wie er zo meteen uit de bosjes opduiken? akbor? killemwieft? moemoe?quote:Op woensdag 27 mei 2020 03:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Bagatelliseer het allemaal maar weer zeg. Spanning is om te snijden hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |