Ga jij doen dan conjoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
flikker op met je mobiel dan .. wan tik ga groote dingens posten
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:22 schreef SebbeSwensje het volgende:
Vind je dat ik er een klb topic over zou moeten openen?
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 27-05-2020 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Van mij mogen wollah en zijn vriendjes aan de hoogste boomquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.
Nu even nietquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Wel de club die ons internationaal vertegenwoordigd.
Devzero was de doelstelling en het is niet onmogelijk, al ben ik de underdog voor de beker (DT)quote:
Ik had nu wel verwacht dat je me had ingehaald. Maar het kan nog.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Devzero was de doelstelling en het is niet onmogelijk, al ben ik de underdog voor de beker (DT)
Dan breng je het nog genuanceerd. Als je het mij vraagt is de gevestigde orde geneigd alles wat ik doe een negatieve intentie te geven.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ben bang dat de gevestigde orde aan je motieven zal twijfelen.
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bentquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:38 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan breng je het nog genuanceerd. Als je het mij vraagt is de gevestigde orde geneigd alles wat ik doe een negatieve intentie te geven.
Inclusief verzonnen vriendin en autoquote:Op woensdag 27 mei 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bent
Ik vrees dat ik het in bepaalde ogen nooit zal zijn, maakt niet uit wat ik doe.quote:Op woensdag 27 mei 2020 02:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Vergeet ons niet als je over 2 weken zelf de gevestigde orde bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |