Ja was even limonade aan het makenquote:
Ai die combi klinkt niet goedquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:18 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Ja was even limonade aan het maken
Na al die sate grappen, snap je deze niet?quote:
Ja die waren ook al niet al te best...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:19 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Na al die sate grappen, snap je deze niet?
tr gemachtquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:19 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Na al die sate grappen, snap je deze niet?
nou ga maar turvenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:20 schreef manmethetplan het volgende:
Vraag mij af welke letter het vaakst is gepost op Fok!
haha verkeerde quotequote:
quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:23 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ja je hebt helemaal gelijk..
Welterusten.. fijne nacht.
Amai dat is een gemis...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef aKboR het volgende:
moi![]()
morgen werk en als sinds gisteren niet geslapen..
Je kon zeker weer niet van die nbakkies afblijven 😏quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:26 schreef aKboR het volgende:
moi![]()
morgen werk en als sinds eergisteren niet geslapen..
Jij bent toch wel een van mijn favo users, vooral door de UIquote:
Daar kreeg ik juist een gevoel van herkenning, maar vooral ook een opgelaten gevoel van...quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:53 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Jij bent toch wel een van mijn favo users, vooral door de UI
Had het tegen chufi maar jij hebt ook wel een leuke ui hoorquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Daar kreeg ik juist een gevoel van herkenning, maar vooral ook een opgelaten gevoel van...
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:55 schreef manmethetplan het volgende:
[..]
Had het tegen chufi maar jij hebt ook wel een leuke ui hoor
Oh nee dan heb ik je post verkeerd gelezenquote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.
Relwaardig?quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:56 schreef chufi het volgende:
Tis echt stil hier...
40+ SC is relwaardig wel
Sorry ik ben druk in dingetje in 40+quote:Op woensdag 27 mei 2020 00:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik had het ook over de ui van chufi, maar ik dacht dat we hier gewoon vrijuit met elkaar konden meelullen, sorry als ik me bemoei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |