Ho, ik had het nergens over een tweede kans?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee Jobi, zó iemand verdient geen tweede kans
5 juli wordt een zekerheid, omdat de eigenaar Red Bull team ook eigenaar van het circuit in Oostenrijk is, maar de andere races wordt wel gokken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat moet dit jaar een dubbele domper voor je zijn zeg.Schat je de kans wel hoog in dat er binnenkort echt geracet kan worden of zou er weer geschoven kunnen worden?
Ik heb helemaal niks met F1 maar ik weet vrij zeker dat ik de eerste de beste race op het puntje van mijn stoel ga kijken, puur om weer eens die spanning van live sport mee te maken.
quote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het lijkt inderdaad wel op Joran, zijn naam
Turkije had best wel wat afwisselende nummers, maar ze zijn zelf stampvoetend vertrokken omdat ze het niet eens waren over het nieuwe systeem. Janken dat ze niet meer massaal konden profiteren van de diaspora. Nou blijf dan maar weg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kazachstan, Luxemburg, Andorra of Hongarije graag, maar Bosnië, Montenegro en Turkije associeer ik toch vooral met frauduleuze, diaspora en burenstemmen
Daar missen we op het ESF inderdaad niks aan.quote:
Haiii, even een bumpje want morgen komt Jeangu langs dus benieuwd of jullie nog vragen hadden! (En ik ben best beetje zenuwachtig ondanks dat ik hem ken persoonlijk haha)quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk nieuws: Jeangu komt binnenkort langs bij ons in Ding-a-Dong de podcast voor een langer interview over z'n Eurovisie avontuur, theatertour en veel meer!
En hoewel Marco en ik natuurlijk van alles van hem willen weten, leek het me als trouwe FOK!er ook tof om te kijken of jullie nog vragen aan Jeangu hadden. Dat mocht van de lieve mods hier, dus thanks @:greys en @:cee !![]()
![]()
![]()
Dus heb je iets wat je wilt weten van onze inzending voor het Songfestival 2020 EN 2021 natuurlijk, drop hier je vraag of stuur ons even een DM op Twitter of Instagram of Facebook. We gaan proberen zo veel mogelijk vragen te stellen als hij aanschuift in onze podcast studio binnenkort!
Of die volgend jaar met een liedje komt die wel aan te horen isquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haiii, even een bumpje want morgen komt Jeangu langs dus benieuwd of jullie nog vragen hadden! (En ik ben best beetje zenuwachtig ondanks dat ik hem ken persoonlijk haha)
Volgens mij had ik een vraag even terug, maar weet niet of ik je gementioned had toenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Haiii, even een bumpje want morgen komt Jeangu langs dus benieuwd of jullie nog vragen hadden! (En ik ben best beetje zenuwachtig ondanks dat ik hem ken persoonlijk haha)
Als Hongarije vertrokken is om de veel verdachte reden mogen ze oprotten en niet meer terugkomen, zeker niet met de engnekken die er steeds meer macht lijken te krijgen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:59 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hongarije zie ik graag terug. Een nieuw land er weer bij met Kazachstan zou leuk zijn. Vooral omdat dat weer een hele andere cultuur heeft.
Het is nog steeds niet duidelijk waarom ze er niet bij zijn. Ook de negatieve redenen zijn nog geruchten. Dus zolang het niet zeker is dat ze om de verkeerde redenen er niet bij waren, mogen ze van mij terugkeren.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Hongarije vertrokken is om de veel verdachte reden mogen ze oprotten en niet meer terugkomen, zeker niet met de engnekken die er steeds meer macht lijken te krijgen.
Montenegro mag terugkomen, ze hebben het vervoer nu, nu alleen nog een nummer van het kaliber Adio.
Adioquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Als Hongarije vertrokken is om de veel verdachte reden mogen ze oprotten en niet meer terugkomen, zeker niet met de engnekken die er steeds meer macht lijken te krijgen.
Montenegro mag terugkomen, ze hebben het vervoer nu, nu alleen nog een nummer van het kaliber Adio.
Ontzettend leuk! Misschien is dit een heel andere vraag dan waaraan jullie zelf gedacht hadden, maar ik ben zelf dan wel benieuwd of Jeangu zijn postcard al had opgenomen. En of hij daar dan een tipje van de sluier over op mag lichten. Bij welke vereniging hij was, of waar. En hoe dat was natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik hoop echt wel dat Hongarije snel terugkeert. Hun inzendingen waren vrijwel elk jaar echt zulke smaakmakersquote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet duidelijk waarom ze er niet bij zijn. Ook de negatieve redenen zijn nog geruchten. Dus zolang het niet zeker is dat ze om de verkeerde redenen er niet bij waren, mogen ze van mij terugkeren.
Montenegro zal er zoals ik zal zei volgend jaar wel weer bij zijn. Maar dan graag eens met muziek wat ook wat toevoegt.
Met Montenegro hebben we (waarschijnlijk) ook weer een extra NF erbij, zou ook wel leuk zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Ah hij spoelt vanzelf wel weer aanquote:Op dinsdag 26 mei 2020 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho, ik had het nergens over een tweede kans?
Maar hoe langer je iemand bij je houdt in levende lijve, hoe meer wreedheid je nog toe kunt passenNu vind je die knakker niet meer terug
Ja maar je weet niet waar!quote:
Nou dan lijkt het me dat je wel wat praktische tips kan gebruiken!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Je denkt te praktisch Jobi, zo werkt dat niet in mijn hoofd!
Da's waar, in het weekend ruikt het meer naar bier.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 22:43 schreef Arizona het volgende:
Bij Beau gaat het nu over Twente!
Het ruikt hier NIET altijd naar mest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |