WIDM wil ik sowieso niet meetypen want dan wil ik alles graag volgen. Al ben ik tegenwoordig meer van De Mol België hoor. Maar die extra serie klinkt allemaal heel veelbelovend dus daar ben ik wel benieuwd naarquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik typ ook zelden meet met WIDM, maar dat is ook vooral omdat ik het niet vaak live kijk vanwege ESF-voorrondes. WIDM is altijd wel weer makkelijk terug te kijken; die voorrondes niet allemaal. En als ik dan eenmaal terug aan het kijken ben, dan is er natuurlijk ook geen live topic meer
Jaa echt heerlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:37 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja, dat is echt een hele leuke podcastDat was zo fijn in de moltijd, op maandag ging ik naar school met de WIDM podcast op mijn oortjes en weer naar huis met de Trust Nobody podcast
En wie weet kan dat in september weer.
Ooooh dat wist ik nog niet. Vind ik nog altijd één van de betere Nederlandse seizoenen. Al blijft seizoen 11 de bestequote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa echt heerlijk![]()
Ze zijn nu net begonnen met seizoen 8 herbekijkenIs ook leuk
Interessant!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:33 schreef Meke het volgende:
Ook wel een leuk onderwerp: Hoe FOK! jij?![]()
Als ik naar forum.fok.nl ga (die staat in m'n bladwijzerbalk), krijg ik automatisch MyAT. Ik begin dan helemaal onderaan en klik op >> naast alle topics waar nog posts zijn die ik nog niet gelezen heb. Ik open ieder topic in een nieuw tabblad. Als ik ze allemaal geopend heb, klik ik op reset en ga ik ze lezen
![]()
En doordat ik op reset klik, onthoudt hij wanneer ik voor het laatst dingen gelezen hebEn ook dat je naar je meest recent gelezen post gaat
SUPERFAN daarvan.
En als er geen nieuwe ongelezen posts zijn (best vaak de laatste tijd) ga ik wat rondleuren via de actieve topics of de forumlijst
Haha ja dat was een van de andere opties waar je op kon stemmenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:40 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ooooh dat wist ik nog niet. Vind ik nog altijd één van de betere Nederlandse seizoenen. Al blijft seizoen 11 de beste(mét Soundos
)
Wat moet dit jaar een dubbele domper voor je zijn zeg.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:33 schreef F1gamer het volgende:
Nu ik het ESC ontdekt heb, ben ik hier wat vaker te vinden, maar begin juli moet ik mijn tijd verdelen tussen dit subforum en het F1 subforum.
Vind ik wel de drie beste seizoenen denk ik hahaha. 2018 is ook wel up there maar een aantal mindere kandidaten maar het werd wel lekker hard gespeeld.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Haha ja dat was een van de andere opties waar je op kon stemmen2008, 2011 of 2013 was het
Oh ja, moet nog even een berichtje sturen naar AvroTros, vragen of ze een niet-gepixelde versie online willen zetten.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa echt heerlijk![]()
Soundos was in WIDM echt niet verkeerd en ik heb me daar echt nooit aan haar geirriteerd. Pas in ER kreeg ze haar irritante momentenquote:
Ja zeker seizoen 5 tot en met 8 zijn niet te doen, en 9 en 10 zijn eigenlijk ook ronduit lelijk. Ze hebben al wel 3 keer seizoen 1 t/m 4 er opnieuw opgezet in betere kwaliteit, maar de eerste BN'er seizoenen kunnen ze dan weer niet doenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, moet nog even een berichtje sturen naar AvroTros, vragen of ze een niet-gepixelde versie online willen zetten.
Terwijl het aan het eind toch weer tof was dat ze terug kwam.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Soundos was in WIDM echt niet verkeerd en ik heb me daar echt nooit aan haar geirriteerd. Pas in ER kreeg ze haar irritante momenten
Ja 2018 was hun eerste seizoen, dus beetje raar om die opnieuw te besprekenquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:44 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Vind ik wel de drie beste seizoenen denk ik hahaha. 2018 is ook wel up there maar een aantal mindere kandidaten maar het werd wel lekker hard gespeeld.
Al is die volgens mij al besproken door Trust Nobody.
Haha ja, ik heb het al geretweetquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:45 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh ja, moet nog even een berichtje sturen naar AvroTros, vragen of ze een niet-gepixelde versie online willen zetten.
2003 staat er sinds kort weer op volgens mij! Ik zal eens even zoeken.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 2018 was hun eerste seizoen, dus beetje raar om die opnieuw te besprekenDit zijn denk ik (samen met 2003, maar die staat nergens meer
) ook wel mijn beste seizoenen
Ik ben pas laat begonnen met WIDM (2014) en ER heb ik eigenlijk nooit gevolgdquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Soundos was in WIDM echt niet verkeerd en ik heb me daar echt nooit aan haar geirriteerd. Pas in ER kreeg ze haar irritante momenten
Op dinsdag 26 mei 2020 20:34 schreef sportfreak het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Aoibhin op 26-05-2020 20:54:25 ]Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ah, dan snap ik het ja!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja maar zijn ook wel topics waar maar echt heel af en toe iets in gepost wordtEn vind dat ook wel leuk om te blijven volgen
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef Meke het volgende:
[..]
Jaa echt heerlijk![]()
Ze hadden seizoen 1 gereüpload in goede kwaliteit, klopte niet wat ik zei.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:47 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja 2018 was hun eerste seizoen, dus beetje raar om die opnieuw te besprekenDit zijn denk ik (samen met 2003, maar die staat nergens meer
) ook wel mijn beste seizoenen
Op zich kijk ik WIDM dan later in de week nog wel terug, dus vind het zelf niet erg om op het moment zelf wat te missen. Maar snap wel dat je je aandacht soms echt liever ergens bij houdt dan twee dingen tegelijk moet doen.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]
WIDM wil ik sowieso niet meetypen want dan wil ik alles graag volgen. Al ben ik tegenwoordig meer van De Mol België hoor. Maar die extra serie klinkt allemaal heel veelbelovend dus daar ben ik wel benieuwd naar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |