Actieve topics waar je in post.quote:
En je kan niet op je eigen tempo zwemmen. Dat lijkt me dus heel vervelend. Ofwel je houdt mensen op, of je vindt dat andere mensen te langzaam gaan.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik moet wel van tevoren reserveren en het recreatiegedeelte is nog dicht.
Ah!quote:
Ik wel, vind ik echt zó handigquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook. Al kijk ik nooit in MyAt
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
*Slaat deze screenshot op want het is the closest thing to een foto van Em.
Je kunt ook topics volgen, zonder te reageren. Die komen dan in MyAt. Dat is wel handig voor interessante topics uit bijv C&H of MUZ ofzo.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook. Al kijk ik nooit in MyAt
Oh gelukkig!quote:
Oja, klinkt wel goed geregeld zoquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:28 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ik moet wel van tevoren reserveren en het recreatiegedeelte is nog dicht.
Zondag iemand gehad die me steeds inhaalde (wat niet mag), maar ik heb geen opmerkingen van de badmeester over gehoord.quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En je kan niet op je eigen tempo zwemmen. Dat lijkt me dus heel vervelend. Ofwel je houdt mensen op, of je vindt dat andere mensen te langzaam gaan.
Een lijst met alle topics die je volgtquote:
Veel plezier/succes met zwemmen!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:26 schreef F1gamer het volgende:
Straks weer een halfuurtje zwemmen.
Wou vanavond werkgerelateerde cursus volgen, maar ja de serie The Crown is verslavend en deze SC is verslavend.
quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
*Slaat deze screenshot op want het is the closest thing to een foto van Em.
Ik vind het prima, zolang je maar weer terug komt!quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Prima prioriteiten
En ik ga zo weer aan de wandel.
Nee we krijgen weer Ben Dolic toch?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:31 schreef F1gamer het volgende:
How much is the Fish van Skooter is super![]()
Kan Duitsland Skooter niet naar het ESC sturen?
Ah dan snap ik dat het wel handig kan zijn jaquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik wel, vind ik echt zó handigMaar volg ook wel wat topics buiten ESF
Luister je wel Trust Nobody?quote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik volg in principe alleen ESF en Top 2000 dus MyAT is niet nodig. Ironisch genoeg met Wie is de Mol-forum volgen gestopt ondanks mijn username hahaha. Ik merk toch dat ik het fijner vind om gewoon dat programma te volgen zonder een forum en alles erbij.
Ik heb precies hetzelfde met The Crownquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Veel plezier/succes met zwemmen!![]()
The CrownEcht een mooie serie is dat. Al vind ik de eerste twee seizoenen wel het best. Seizoen 3 moest ik echt even aan wennen.
En helemaal eens met dat laatste ook
Ja maar zijn ook wel topics waar maar echt heel af en toe iets in gepost wordtquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dan snap ik dat het wel handig kan zijn jaMaar ik kom echt alleen hier en de paar topics die ik soms leuk vind om ook te volgen, daarvoor ga ik wel apart naar dat forum toe.
Ik typ ook zelden meet met WIDM, maar dat is ook vooral omdat ik het niet vaak live kijk vanwege ESF-voorrondes. WIDM is altijd wel weer makkelijk terug te kijken; die voorrondes niet allemaal. En als ik dan eenmaal terug aan het kijken ben, dan is er natuurlijk ook geen live topic meerquote:Op dinsdag 26 mei 2020 20:30 schreef molloot200 het volgende:
Ik volg in principe alleen ESF en Top 2000 dus MyAT is niet nodig. Ironisch genoeg met Wie is de Mol-forum volgen gestopt ondanks mijn username hahaha. Ik merk toch dat ik het fijner vind om gewoon dat programma te volgen zonder een forum en alles erbij.
Ja, dat is echt een hele leuke podcastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |