quote:Zeg me wie er nu bang is
quote:
Finland 2005, Why ? (kwam gisteren namelijk ook in me opquote:Op dinsdag 2 juni 2020 18:17 schreef ReizigerZonderDoel het volgende:
Hoe gaan wij de sleutel vinden die ons onze harten en gedachten openstelt?
Hintsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
quote:Op woensdag 3 juni 2020 23:41 schreef grazz het volgende:
[..]
HintsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 22:18 schreef grazz het volgende:
[..]
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hint:Als ik zelf al eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.aan het commentaar toepas, belooft dat niet veel goeds
![]()
Maar het is Celebrate dus.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2020 23:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als ik zelf al eenaan het commentaar toepas, belooft dat niet veel goeds
![]()
Maar het is Celebrate dus.
All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024![]()
jetz kommt de Nudlsuppngang!quote:
Woki mit dein Popo! - Trackshittaz Oostenrijk 2012Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Als een meer zonder water, als een lantaarn zonder licht.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Helemaal goedquote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:44 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
jetz kummt de Nudlsuppngang!
Woki mit dein Popo! - Trackshittaz Oostenrijk 2012
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Niemand?quote:Op vrijdag 5 juni 2020 15:47 schreef ijs_beer het volgende:
Als een meer zonder water, als een lantaarn zonder licht.
Hint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Die hind hielp niet. Maar de tekst vertalen naar het engels en dan door google gooien komt hier bij uit.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 19:07 schreef ijs_beer het volgende:
Als een meer zonder water, als een lantaarn zonder licht.
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Dat is 'm.quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:35 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Die hind hielp niet. Maar de tekst vertalen naar het engels en dan door google gooien komt hier bij uit.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Ik ben de tel kwijt. Maar dit is de nieuwe:quote:En om alvast een kleine hint te geven. Er is onlangs een artikel over dit nummer verschenen op een van de Eurovisie websitesquote:Mijn moeder heeft me gebaard om van vrijheid te dromen
[ Bericht 5% gewijzigd door usagi414 op 06-06-2020 20:53:10 ]Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2020 20:46 schreef usagi414 het volgende:
Mijn moeder heeft me gebaard om van vrijheid te dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
quote:Op zondag 7 juni 2020 21:34 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Mijn moeder heeft me gebaard om van vrijheid te dromenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nog maar wat hints:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar door het zoeken kwam ik wel op Wig Wam - In My Dreams en daar wil ik je toch even voor bedanken![]()
Ik denk dat alleen iemand die de taal verstaat (@miss_dynastie ?) de link kan leggen.quote:Op maandag 8 juni 2020 19:55 schreef Meridiaan het volgende:
Ik kan geen antwoord geven op je vraag, maar door het zoeken kwam ik wel op Wig Wam - In My Dreams en daar wil ik je toch even voor bedanken
Maar het komt ook uit een songfestival dat hier laatst gezamenlijk is teruggekeken.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Ik heb google erbij moeten pakken. Deze zou ik echt niet uit mijn hoofd hebben kunnen doen.
Mene majka moja rodi da sanjam o slobodi
uit Moja generacija, Joegoslavie 1974![]()
Oh dit is ook zo'n mooi nummerquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:15 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb google erbij moeten pakken. Deze zou ik echt niet uit mijn hoofd hebben kunnen doen.
uit Moja generacija, Joegoslavie 1974
Life can be a bitch, so like it..![]()
Ik ook niet. Het was dat ik het artikel op eurostory tegen kwam en daarna de tekst erbij ging zoeken.quote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:15 schreef Sableheart het volgende:
uit Moja generacija, Joegoslavie 1974
https://eurostory.nl/euro(...)upa-moja-generacija/Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Een hint dan maar:quote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:19 schreef Sableheart het volgende:
Wie zou geloven dat ik blij en tevreden kon zijn?
Deze zanger won niet.![]()
Who would believe that I could be happy and contentedquote:Op dinsdag 9 juni 2020 07:19 schreef Sableheart het volgende:
Wie zou geloven dat ik blij en tevreden kon zijn?
Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
En de nieuwequote:Ik ben al die kinderen die de zee heeft weggenomenLife is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Monsieur Madame met Mercy?quote:Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
quote:Ik lieg, ik ben te laat
Ik verlies gewicht
Want ik wil de hele nacht dansen
Want ik wil de hele nacht blijvenIk ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
You - Vasil? Van dit jaar.quote:
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Niet wat ik in gedachten hadquote:Deze is van meer dan 10 jaar geleden
Ik ben de kleur MAGENTA
Ik heb sterk overwogen of "In een land hier ver vandaan zingt men" een betere vertaling was, maar waarschijnlijk is "we" wat er wordt bedoeld.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:50 schreef Sableheart het volgende:
In een land hier ver vandaan zingen we![]()
quote:Op maandag 15 juni 2020 16:50 schreef Sableheart het volgende:
In een land hier ver vandaan zingen weDit nummer was niet engelstalig.quote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:16 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb sterk overwogen of "In een land hier ver vandaan zingt men" een betere vertaling was, maar waarschijnlijk is "we" wat er wordt bedoeld.![]()
Nog maar een hint dan.quote:Op maandag 15 juni 2020 16:50 schreef Sableheart het volgende:
In een land hier ver vandaan zingen wequote:Op dinsdag 16 juni 2020 07:16 schreef Sableheart het volgende:
Ik heb sterk overwogen of "In een land hier ver vandaan zingt men" een betere vertaling was, maar waarschijnlijk is "we" wat er wordt bedoeld.De taal waarin dit nummer werd gezongen was geen officiele taal van het land dat het nummer instuurde.quote:![]()
Loin d’ici van Zoëquote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:06 schreef Sableheart het volgende:
Nog maar een hint dan.
[..]
[..]
[..]
De taal waarin dit nummer werd gezongen was geen officiele taal van het land dat het nummer instuurde.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Correct!quote:
Dat duurde langer dan ik verwacht had. Ik had verwacht dat een recent nummer waarvan de titel voorkomt in het stuk dat ik vertaald had redelijk makkelijk te doen zou zijn.![]()
Door de hints zat ik aan Corsicaans of een Oostenrijkers dialect te denkenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 20:46 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Correct!
Dat duurde langer dan ik verwacht had. Ik had verwacht dat een recent nummer waarvan de titel voorkomt in het stuk dat ik vertaald had redelijk makkelijk te doen zou zijn.Life is what happens to you while you're busy making other plans![]()
Devant Jacques Brel, devant Mozart, Je m'sens petitequote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:02 schreef Fred_B het volgende:
Tegenover Jacques Brel, tegenover Mozart
Voel ik mij zo klein
J'aime la vie![]()
Sorry dat het even duurde voor ik een hint gaf, het nummer is zo recent dat ik bang was dat iedere hint het te eenvoudig zou maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 19:06 schreef Sableheart het volgende:
Je liep vlak naast me, maar ik liet je geen ruimte![]()
Ik gok zomaar dat er hints nodig zijn, of een compleet nieuwe.quote:Op zaterdag 4 juli 2020 19:54 schreef Sableheart het volgende:
Zijn er mensen die meer hints nodig hebben, of ben ik in het luchtledige aan het praten?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
Het feit dat het 19 dagen duurde voor ik een reactie kreeg, laat me eerder vermoeden dat er simpelweg niemand meer aan het zoeken was.quote:Op donderdag 23 juli 2020 21:14 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat er hints nodig zijn, of een compleet nieuwe.
Om samen te vatten:
- zeer recent nummer
- het betreffende land deed het ongeveer 10 jaar eerder veel beter.
- dit nummer werd op het laatste moment aan hun nationale finale toegevoegd.![]()
nog maar een hint dan:quote:Op zaterdag 22 augustus 2020 22:33 schreef Sableheart het volgende:
Even iets totaal ongerelateerds: weten jullie waarom er niemand meer op het Eurovision Lyrics spel reageert?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: