Nou écht hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
De keren dat ik m’n armen in de lucht gooide en dingen riep als
“Ja, LAAT MAAR.”
“Echt hoe kan dit.”
“Wordt echt niks meer.”
“We gaan naar Noord-fucking-Macedonië.”
“Waar ligt Noord-fucking-Macedonië!?!”
“Godverdegodver hoe kan dit.”
Ohh dat klinkt wel echt heel leuk inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja wij zijn sowieso al een gemixte groep. Bijna 50/50 qua man-vrouw verdeling dus op zich kan iedereen zich wel aansluiten, hebben we eigenlijk nog geen probleem mee gehad. En we hebben ook meerdere relaties binnen de groep, dus dat is ook heel leuk.
Het kan erger, ik keek Manchester Ajax en Spurs ajax met onder andere feyenoord fans.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik was alleen aan het kijken want bij mij thuis gaf verder niemand om voetbal. Ik was een heel eenzaam kind
dit doet me denken aan het 3fm commentaar op de finalequote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
“Ja, LAAT MAAR.”
“Echt hoe kan dit.”
“Wordt echt niks meer.”
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:27 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou na een paar dagen non-stop gepraat over het ESF tijdens een vakantie denk ik toch maar een andere vriendengroep zoeken.
De helft van de groep waarmee ik keek was ook al gewoon vergeten welk nummer Noord-Macedonië ook alweer was, dat hielp ook niet echt meequote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
“Ja, LAAT MAAR.”
“Echt hoe kan dit.”
“Wordt echt niks meer.”
Ja ik weet niet of ik er zonder meeposten de aandacht voor zou hebbenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Edities terugkijken vind ik echt zo heerlijk heElke keer valt er dan toch weer wat anders op!
En met jullie erbij is het al helemaal leuk
Jeetje.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:36 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het kan erger, ik keek Manchester Ajax en Spurs ajax met onder andere feyenoord fans.
Nou kijk een middagje hou ik wel vol maar een dag of drie? Dat zou me echt te veel worden hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 22:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]Dan maar goed dat we nooit gemeet hebben
Ah echt tof wel zo!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:29 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nee hoor dat zit wel goed bij deze groep hahaha. Sommigen ken ik sinds 2006, anderen pas sinds 2012 en weer anderen sinds 2015. En nu begint iedereen ook langzaamaan een vriend/vriendin te krijgen dus we breiden weer uit in grootte, heel tof
Onze stream liep 1 minuut achter, keken via laptop op een groot scherm met een beamer...quote:Op zondag 24 mei 2020 22:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Jeetje.
Sowieso met Feyenoord fans in één ruimte zitten is al erg, laat staan als Ajax speelt
Preciesquote:Op zondag 24 mei 2020 22:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
En eigenlijk wisten we het allang dat Duncan de finale zou bereiken. Maar toch blijft die spanning en ontlading.
Toch apart dat we dat in 2021 niet gaan hebben en Jeangu rechtstreeks in de finale staat. Hoe stom zijn nummer ook kan zijn.
Nee nee we hadden het nu juist over mooie tijden, laten we ons daarop richtenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:39 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Onze stream liep 1 minuut achter, keken via laptop op een groot scherm met een beamer...
Zit die klootzak 1 minuut voor de goal dus al luid te juichen omdat hij zat te appen ipv te kijken en het al gelijk zag
Oke ik ga het verder niet hebben over deze wedstrijd
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef Cee het volgende:
[..]
“Ja, LAAT MAAR.”
“Echt hoe kan dit.”
“Wordt echt niks meer.”
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik weet het nog goed!
Ik lag bij mijn vader op schoot
Als ik gewoon naar een kroeg of bioscoop ga stikt het daar ook van de mensen die ik niet kenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou het niet durven naar een meet. Wat dat betreft vind ik het knap hoor
Echt hoor. Zeker omdat Nederland na 2013 toch elk jaar wel een gedurfde keuze heeft genomen.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesWas ook helemaal geen verrassing, maar dat zo als groep kunnen ervaren in zo'n bijzonder jaar was wel echt mooi
![]()
Ja ik vond dat serieus ook echt wel wennen aan dit jaar, van tevorenEn dan ging het niet eens door! Het enveloppenmoment vind ik elk jaar toch wel een hoogtepunt hoor
Zouden we erbij zitten...?
voor de jaren 10 hebben we netjes gedaan van 6 van 10 keer wel de finale gehaaldquote:Op zondag 24 mei 2020 22:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
PreciesWas ook helemaal geen verrassing, maar dat zo als groep kunnen ervaren in zo'n bijzonder jaar was wel echt mooi
![]()
Ja ik vond dat serieus ook echt wel wennen aan dit jaar, van tevorenEn dan ging het niet eens door! Het enveloppenmoment vind ik elk jaar toch wel een hoogtepunt hoor
Zouden we erbij zitten...?
Nou @Cornald ik hou me aanbevolen!quote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:36 schreef molloot200 het volgende:
[..]
De helft van de groep waarmee ik keek was ook al gewoon vergeten welk nummer Noord-Macedonië ook alweer was, dat hielp ook niet echt mee
"...niemand vraagt te veel geld voor cocaïne"quote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
"... en bijna niemand heeft 24 jaar vastgezeten voor een driedubbele moord."
Ga Cornald stalken Aoibhinquote:
Wij keken toen met zijn allen (vieren)quote:Op zondag 24 mei 2020 22:34 schreef Strani het volgende:
[..]![]()
Ik was alleen aan het kijken want bij mij thuis gaf verder niemand om voetbal. Ik was een heel eenzaam kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |