SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ik val in het echt best mee.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Ik zou het niet durven naar een meet. Wat dat betreft vind ik het knap hoor
Daarom vind ik een vakantie naar Frankrijk ook niet zo leuk. De mensen zijn echt niet behulpzaam als je er niet uitkomt qua taal of zo. Engels spreekt ook bijna niemand (of wil bijna niemand spreken).quote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef Fred_B het volgende:
Al vind ik Frankrijk wel een leuk land, de mensen hebben vaak nog wat verbeterpunten, al geldt dat lang niet voor iedereen. Zeker als je zelf probeert Frans te spreken.
Snap ik ook wel, maakt ook niet uitquote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
Haha, jij hebt heerlijk zitten jokkenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook, maar dat wisten ze ook nietToen zat ik met een schoolvriendinnetje op een forum
Maar ben ook wel naar concerten van Di-Rect bijv geweest, maar weet niet waar ze toen dan dachten dat ik was
Of met wie
![]()
Maar ook naar een Eftelingmeet in de tweede (!) klasMaar dus ook met dat schoolvriendinnetje en haar ouders
Ik waardeer het gebruik van het woord ‘bijna’ in deze zin.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Snap ik ook wel, maakt ook niet uit![]()
Maar for what it's worth; het is echt leuk en gezellig en bijna niemand is echt heel raar
Iedereen zo hun voorkeuren hoorquote:Op zondag 24 mei 2020 21:11 schreef molloot200 het volgende:
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar for what it's worth; het is echt leuk en gezellig en bijna niemand is echt heel raar
Wel liefquote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha, jij hebt heerlijk zitten jokken![]()
De allereerste forummeet waar ik ooit heen ging was in Antwerpen en toen was ik 16. Dat was op een beurs ergens met heel veel mensen. Mijn moeder is toen nog wel mee geweest naar Antwerpen, maar niet bij die forummensen mee geweest; die ging gewoon een beetje zelf de stad verkennen. Ik kon altijd bellen als er iets was, maar dat was gelukkig niet nodig geweest.
quote:
Ik doe hier geen uitspraken overquote:Op zondag 24 mei 2020 21:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik waardeer het gebruik van het woord ‘bijna’ in deze zin.
Ik ben ook benieuwd wie de uitzonderingen op de regel zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ik heb ook maar vijf mensen gemeet dus dat maakt het clubje ook wel heel beperktquote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Em31 het volgende:
[..]Iedereen spontaan onzeker na deze opmerking.
"Bijna" niemandquote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoef je ook niet te doen johquote:Op zondag 24 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
[..]
Wel lief![]()
Ja ik schaam me er niet voor hoor
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik doe hier geen uitspraken over
Oh ja dat is wel een mafketel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Dat geloof ik wel hoor. De sfeer hier is ook altijd gewoon heel chill.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ssssttquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
"... en bijna niemand heeft 24 jaar vastgezeten voor een driedubbele moord."
Ja dat is wel even een dingetje dan inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2020 21:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel hoor. De sfeer hier is ook altijd gewoon heel chill.
Het gaat mij gewoon meer om alleen maar nieuwe mensen waar ik niemand van ken, daar dan je draai in vinden. Zo vond ik de eerste dag van mijn introweek op de universiteit 2 jaar terug ook vreselijk.
Volgens mij vindt @Aoibhin het niet zo leuk als we dat hier benoemenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:21 schreef Strani het volgende:
"... en bijna niemand heeft 24 jaar vastgezeten voor een driedubbele moord."
Nee dat blijktquote:Op zondag 24 mei 2020 21:25 schreef Meke het volgende:
[..]
Volgens mij vindt @:Aoibhin het niet zo leuk als we dat hier benoemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |