haags_kwartiertje & Jippie68 tellen niet mee!
Voor elke minuut tussen de OP en de fipo krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390
Seizoen 26: Dotteke
Seizoen 27: Dotteke
Seizoen 28: HiDiHoSPOILER: Rijm winnaar april HiDiHoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who cares if one more light goes out?
In the sky of a million stars. ♪
Ik zit die nieuwe baantjer te kijkenquote:
Vind het tot nu toe een beetje tegen vallen. Vond het met Piet romer leukerquote:
Ja dat wasquote:Op zondag 24 mei 2020 20:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind het tot nu toe een beetje tegen vallen. Vond het met Piet romer leuker
Maar ik geef het een kans.quote:
Alles goed?quote:
Hoezo twee fout?quote:
Ja zie je af en toe ff voor bij komenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:54 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jawel hoor, en met jou? Kom af en toe eens aanwaaien hier.
Waarom Moon?quote:
Niet alles goed.quote:
Goed ideequote:Op zondag 24 mei 2020 20:56 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slaan we die over tot dinsdag toch?
Ga je laat naar bed en slaap je tot dinsdag.quote:
Ja dat kanquote:Op zondag 24 mei 2020 20:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je laat naar bed en slaap je tot dinsdag.
Dat zou lekker zijn of niet. Stel het ook maar even voor mijzelf voor.quote:
Wel werk maar ff minder ook, maar is te doen gelukkig hoor. Hopen dat het goed gaat met die versoepelingen.. Hou mijn hart vast, maar ze moeten ergens beginnen natuurlijk.quote:Op zondag 24 mei 2020 20:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo twee fout?
[..]
Ja zie je af en toe ff voor bij komen
Zijn gangetje. Ben je al weer aan het eerk. Of nog steeds thuis.
Ja ben Ook heel erg Beneieuwd naar hoe het aflopt met die versoepelingenquote:Op zondag 24 mei 2020 20:59 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Wel werk maar ff minder ook, maar is te doen gelukkig hoor. Hopen dat het goed gaat met die versoepelingen.. Hou mijn hart vast, maar ze moeten ergens beginnen natuurlijk.
De toekomst zal het uitwijzen, we wachten maar af. Meer kan je niet doen.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ben Ook heel erg Beneieuwd naar hoe het aflopt met die versoepelingen
Hey Furyquote:Op zondag 24 mei 2020 21:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De toekomst zal het uitwijzen, we wachten maar af. Meer kan je niet doen.
quote:
Zo is het wel helaas.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:03 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
De toekomst zal het uitwijzen, we wachten maar af. Meer kan je niet doen.
En dan ook helemaal niet. 😱quote:
Snap je toch niks vanquote:
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga weer. Prettige avond nog luitjes
Prettige avondquote:Op zondag 24 mei 2020 21:06 schreef PlymouthFury het volgende:
Fijne avondquote:Op zondag 24 mei 2020 21:06 schreef PlymouthFury het volgende:
?quote:
quote:
Verkeerd meten kom je vaak later wel achter.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:07 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Zeggen ze ja, maar je kunt ook verkeerd meten. Dan lijkt het meer op keten.
Purple rainquote:
Ja dat is het zekers.quote:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-05-2020 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hey Mario. Was loos waarom ben je boosquote:
Wat ?quote:
Ik had telefoon. Maar jij stond toch al op 11 of was je weer op 10?quote:
Weer terug op af?quote:
nee maar het was om 21 00 daar had hij 243 pquote:Op zondag 24 mei 2020 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik had telefoon. Maar jij stond toch al op 11 of was je weer op 10?
Hey moemoequote:
Je moet er nog een paar moemoequote:
Hey Moon.quote:
Hey maanquote:
Oh echt ben benieuwdquote:Op zondag 24 mei 2020 21:40 schreef engine het volgende:
[..]
Hey maan![]()
Had net die outsiders set opstaan en zitten twee heel erg grappige fragmenten in die video las ik in de comments. Op 04:07 en 14:21
quote:Op zondag 24 mei 2020 21:37 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Een plekje in de hall of fame is niet ver weg meer.
quote:
Ik zei Hey Moon 😋quote:Op zondag 24 mei 2020 21:41 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh echt ben benieuwdis me niks opgevallen
🤣quote:
Helemaal in to the music?quote:
ja super vriend in dem je me zo bescheisst en 15 punten davon ziehtquote:Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sow hey ik dacht dat we vrienden waren.
Je bent zijn directe concurrent nu.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Sow hey ik dacht dat we vrienden waren.
lekkerquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef Moonlight het volgende:
De wind waait heerlijk door mijn veelte warme kamer
Ich habe Sie nicht bescheissenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja super vriend in dem je me zo bescheisst en 15 punten davon zieht
hij zegt van erste dag hij hier is hij is mijn vriend maar ik kenn hem niet,vieze speler is het achterbaksequote:
O ik heb hier vanavond de ramen en roosters dicht gedaan. Werd best wel frisquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef Moonlight het volgende:
De wind waait heerlijk door mijn veelte warme kamer
Nein das stimmt nicht, ich bin ein professionalquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zegt van erste dag hij hier is hij is mijn vriend maar ik kenn hem niet,vieze speler is het achterbakse
Het is maar een spelletje marioquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zegt van erste dag hij hier is hij is mijn vriend maar ik kenn hem niet,vieze speler is het achterbakse
Het is wat he.quote:
Echt wel, gelukkig maar ik mij er niet druk omquote:
ja je bent ook zo en naseweiss ,je moet me niet belerenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
de pinten komen je gewoon aanwaaien als je er niet te druk over maakt
Ik helaas alleen woensdag, Gelukkig wel bijna 2 weken vrij van werk (vitale sector), dus dan kan ik wel wat meer tijd vrij maken om te tekenen..quote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
Toevallig heb ik deze dagen heel veel tijd over om te tekenen @:engine , jij ook?
Das lief 😘quote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
tips zijn gratisdoe ermee wat je wult
Ja 's avonds vaak wel maar moet wel werken dus niet diep in de nachtquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
Toevallig heb ik deze dagen heel veel tijd over om te tekenen @:engine , jij ook?
Ik zie nu je grandioze UI pas.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik helaas alleen woensdag, Gelukkig wel bijna 2 weken vrij van werk (vitale sector), dus dan kan ik wel wat meer tijd vrij maken om te tekenen..
Lekker gebakkenquote:
Neh ik nietquote:Op zondag 24 mei 2020 21:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh die zegt altijd Miemiemiemie en dan doet hij een huilend meisje na.
blijv nu weinigstens en ur weg,maar dat kann je nietquote:Op zondag 24 mei 2020 21:52 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Oh die zegt altijd Miemiemiemie en dan doet hij een huilend meisje na.
Gewoon een verkapt DTje gepakt.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef mario390 het volgende:
ik snap niet als toch druk is dat jemand 13 punten pakt
Naseweiss die ga ik onthoudenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je bent ook zo en naseweiss ,je moet me niet beleren
En paprikaquote:
Hey, jou ken ik nog niet zo goedquote:Op zondag 24 mei 2020 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik helaas alleen woensdag, Gelukkig wel bijna 2 weken vrij van werk (vitale sector), dus dan kan ik wel wat meer tijd vrij maken om te tekenen..
Ik dolde maar een beetje, omdat jij 20e staat en ik 21equote:Op zondag 24 mei 2020 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja 's avonds vaak wel maar moet wel werken dus niet diep in de nacht
De smaak vind zelf de rode het lekkerstquote:Op zondag 24 mei 2020 21:55 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk? Rode, groene, gele...
Oh lolquote:Op zondag 24 mei 2020 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dolde maar een beetje, omdat jij 20e staat en ik 21e.
Maar spelen gaan we sowieso.
vandaar je brakheidquote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
de pinten komen je gewoon aanwaaien als je er niet te druk over maakt
Ik pak idd ook meestal de rode.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De smaak vind zelf de rode het lekkerst
Groen en geel ookquote:
Geen kdee. Neem altijd zo zak met drie kleuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:01 schreef InverHouse het volgende:
Meest gebruikt is denk ik de rode en de groene?
Ik meestal los.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kdee. Neem altijd zo zak met drie kleuren.
O lekker. Of vullen en onder de grill,quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef Moonlight het volgende:
Paprika op het gourmetstel met uitjes en champignons mjam
Champignons zijn echt wel lekker idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef Moonlight het volgende:
Paprika op het gourmetstel met uitjes en champignons mjam
Hopelijk nooit. Gaat weer arbeidsplaatsen kosten.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.verdict.co.uk/robot-delivery-service-starship/
Benieuwd wanneer zoiets naar Nederland komt.
Champignons in bierbeslag en frituren. Mmmmmmquote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Champignons zijn echt wel lekker idd.
Moon dacht ikquote:Op zondag 24 mei 2020 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker streampie, ben even kwijt wie hem poste maar bedankt![]()
Kastanje champignonsquote:Op zondag 24 mei 2020 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Champignons in bierbeslag en frituren. Mmmmmm
Kansloze arbeidsplaatsen vind ikzelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nooit. Gaat weer arbeidsplaatsen kosten.
Lekker kansloos om een pakket te ontvangenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kansloze arbeidsplaatsen vind ikzelf.
Overigens zijn er tegen die tijd weer andere dingen.
Mario hou nou eens op met dat gemekker om welke plaats je staatquote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je bent ook zo en naseweiss ,je moet me niet beleren
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker kansloos om een pakket te ontvangen
Ja ik ben redelijk nieuw in dit topic.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik nog niet zo goed.
Je bent altijd welkom om aan te schuiven wanneer het je uitkomt!
In dit topic kun je je alvast aanmelden, we roepen je dan erbij als we weer gaan spelen: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Oh dat kon ik niet echt opmaken uit het artikel behalve uit het plaatje, maar dat is tch ook niet echt kansloos?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.
Wel al een oud accountquote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben redelijk nieuw in dit topic.
Oh dat is anders tekenen. Ik teken nog echt met potlood en papier![]()
Zag gisteren ook al iets over het gebruik van drones in de Rotterdamse havens om bijv onderdelen aan boord van een schip te krijgen, dat is dan wel weer handigquote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.
Welja het zijn vaak banen die juist bestaan door de technologische sector. Vooral sinds de komst van thuisbezorgd is dat pas echt populair geworden.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat kon ik niet echt opmaken uit het artikel behalve uit het plaatje, maar dat is tch ook niet echt kansloos?
Hey Jippiequote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mario hou nou eens op met dat gemekker om welke plaats je staat
quote:
Ja daar zeg je dan wel wat. maar wat kost zo'n robot dan wel niet voor het bedrijf... ?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Welja het zijn vaak banen die juist bestaan door de technologische sector. Vooral sinds de komst van thuisbezorgd is dat pas echt populair geworden.
En het zijn vaak kosten waar een bedrijf failliet aan kan gaan omdat ook 1.50 bezorgkosten amper zijn voor wat het soms echt kost.
Bolkje terugquote:
quote:
Nu waarschijnlijk nog veel, maar als het over 5 a 10 jaar meer regel dan uitzondering is zal het voordeliger zijn dan iemand op pad sturen.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja daar zeg je dan wel wat. maar wat kost zo'n robot dan wel niet voor het bedrijf... ?
Ja, bijna 17 jaar inmiddelsquote:Op zondag 24 mei 2020 22:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel al een oud accounten ik ken je wel van MEN
Mooi prinses mijn poppetjequote:
Zo lang al lid op FOK!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, bijna 17 jaar inmiddels![]()
![]()
ja idd wij quoten elkaar vrij vaak in MEN![]()
Queentjequote:Op zondag 24 mei 2020 22:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mooi prinses mijn poppetje
Marioooooo Schakelin is erquote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef mario390 het volgende:
maar nu is weer niks te pakken dat is wel komisch
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Marioooooo Schakelin is er![]()
![]()
![]()
Waarquote:
Hi Jippiequote:
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....quote:
hey leuk dat je er bentquote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
Je zit een jaar eerder dan ik op FOK.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
kERELquote:Op zondag 24 mei 2020 22:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je zit een jaar eerder dan ik op FOK.
Goed zo schat maar ik zey Hey Moon. Antwoord me dan jah ik dwingt het afquote:
HEY JACQUELINE!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed zo schat maar ik zey Hey Moon. Antwoord me dan jah ik dwingt het af![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |