De smaak vind zelf de rode het lekkerstquote:Op zondag 24 mei 2020 21:55 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wat is het verschil eigenlijk? Rode, groene, gele...
Oh lolquote:Op zondag 24 mei 2020 21:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik dolde maar een beetje, omdat jij 20e staat en ik 21e.
Maar spelen gaan we sowieso.
vandaar je brakheidquote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
de pinten komen je gewoon aanwaaien als je er niet te druk over maakt
Ik pak idd ook meestal de rode.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De smaak vind zelf de rode het lekkerst
Groen en geel ookquote:
Geen kdee. Neem altijd zo zak met drie kleuren.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:01 schreef InverHouse het volgende:
Meest gebruikt is denk ik de rode en de groene?
Ik meestal los.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen kdee. Neem altijd zo zak met drie kleuren.
O lekker. Of vullen en onder de grill,quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef Moonlight het volgende:
Paprika op het gourmetstel met uitjes en champignons mjam
Champignons zijn echt wel lekker idd.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef Moonlight het volgende:
Paprika op het gourmetstel met uitjes en champignons mjam
Hopelijk nooit. Gaat weer arbeidsplaatsen kosten.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef hollandia02 het volgende:
https://www.verdict.co.uk/robot-delivery-service-starship/
Benieuwd wanneer zoiets naar Nederland komt.
Champignons in bierbeslag en frituren. Mmmmmmquote:Op zondag 24 mei 2020 22:02 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Champignons zijn echt wel lekker idd.
Moon dacht ikquote:Op zondag 24 mei 2020 22:04 schreef Schakeltopia het volgende:
lekker streampie, ben even kwijt wie hem poste maar bedankt![]()
Kastanje champignonsquote:Op zondag 24 mei 2020 22:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Champignons in bierbeslag en frituren. Mmmmmm
Kansloze arbeidsplaatsen vind ikzelf.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hopelijk nooit. Gaat weer arbeidsplaatsen kosten.
Lekker kansloos om een pakket te ontvangenquote:Op zondag 24 mei 2020 22:05 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Kansloze arbeidsplaatsen vind ikzelf.
Overigens zijn er tegen die tijd weer andere dingen.
Mario hou nou eens op met dat gemekker om welke plaats je staatquote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja je bent ook zo en naseweiss ,je moet me niet beleren
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Lekker kansloos om een pakket te ontvangen
Ja ik ben redelijk nieuw in dit topic.quote:Op zondag 24 mei 2020 21:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Hey, jou ken ik nog niet zo goed.
Je bent altijd welkom om aan te schuiven wanneer het je uitkomt!
In dit topic kun je je alvast aanmelden, we roepen je dan erbij als we weer gaan spelen: ONZ / [Skribbl #4] MONSTERMENTIONS, doe mee!
Oh dat kon ik niet echt opmaken uit het artikel behalve uit het plaatje, maar dat is tch ook niet echt kansloos?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.
Wel al een oud accountquote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja ik ben redelijk nieuw in dit topic.
Oh dat is anders tekenen. Ik teken nog echt met potlood en papier![]()
Zag gisteren ook al iets over het gebruik van drones in de Rotterdamse havens om bijv onderdelen aan boord van een schip te krijgen, dat is dan wel weer handigquote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Ik bedoel het bezorgen van eten, dat is namelijk waar deze robots voor bedoelt zijn.
Welja het zijn vaak banen die juist bestaan door de technologische sector. Vooral sinds de komst van thuisbezorgd is dat pas echt populair geworden.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:07 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh dat kon ik niet echt opmaken uit het artikel behalve uit het plaatje, maar dat is tch ook niet echt kansloos?
Hey Jippiequote:Op zondag 24 mei 2020 22:06 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Mario hou nou eens op met dat gemekker om welke plaats je staat
quote:
Ja daar zeg je dan wel wat. maar wat kost zo'n robot dan wel niet voor het bedrijf... ?quote:Op zondag 24 mei 2020 22:09 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Welja het zijn vaak banen die juist bestaan door de technologische sector. Vooral sinds de komst van thuisbezorgd is dat pas echt populair geworden.
En het zijn vaak kosten waar een bedrijf failliet aan kan gaan omdat ook 1.50 bezorgkosten amper zijn voor wat het soms echt kost.
Bolkje terugquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |