Nein das stimmt nicht, ich bin ein professionalquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zegt van erste dag hij hier is hij is mijn vriend maar ik kenn hem niet,vieze speler is het achterbakse
Het is maar een spelletje marioquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
hij zegt van erste dag hij hier is hij is mijn vriend maar ik kenn hem niet,vieze speler is het achterbakse
Het is wat he.quote:
Echt wel, gelukkig maar ik mij er niet druk omquote:
ja je bent ook zo en naseweiss ,je moet me niet belerenquote:Op zondag 24 mei 2020 21:49 schreef Schakeltopia het volgende:
de pinten komen je gewoon aanwaaien als je er niet te druk over maakt
Ik helaas alleen woensdag, Gelukkig wel bijna 2 weken vrij van werk (vitale sector), dus dan kan ik wel wat meer tijd vrij maken om te tekenen..quote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
Toevallig heb ik deze dagen heel veel tijd over om te tekenen @:engine , jij ook?
Das lief 😘quote:Op zondag 24 mei 2020 21:50 schreef Schakeltopia het volgende:
tips zijn gratisdoe ermee wat je wult
Ja 's avonds vaak wel maar moet wel werken dus niet diep in de nachtquote:Op zondag 24 mei 2020 21:45 schreef moemoe het volgende:
Toevallig heb ik deze dagen heel veel tijd over om te tekenen @:engine , jij ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |