quote:
Nu waarschijnlijk nog veel, maar als het over 5 a 10 jaar meer regel dan uitzondering is zal het voordeliger zijn dan iemand op pad sturen.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:10 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja daar zeg je dan wel wat. maar wat kost zo'n robot dan wel niet voor het bedrijf... ?
Ja, bijna 17 jaar inmiddelsquote:Op zondag 24 mei 2020 22:08 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Wel al een oud accounten ik ken je wel van MEN
Mooi prinses mijn poppetjequote:
Zo lang al lid op FOK!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, bijna 17 jaar inmiddels![]()
![]()
ja idd wij quoten elkaar vrij vaak in MEN![]()
Queentjequote:Op zondag 24 mei 2020 22:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Mooi prinses mijn poppetje
Marioooooo Schakelin is erquote:Op zondag 24 mei 2020 22:15 schreef mario390 het volgende:
maar nu is weer niks te pakken dat is wel komisch
quote:Op zondag 24 mei 2020 22:16 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Marioooooo Schakelin is er![]()
![]()
![]()
Waarquote:
Hi Jippiequote:
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....quote:
hey leuk dat je er bentquote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
Je zit een jaar eerder dan ik op FOK.quote:Op zondag 24 mei 2020 22:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja en dus best al wat meegemaakt. Het is wel gewoon een deel van mijn leven geworden....
kERELquote:Op zondag 24 mei 2020 22:20 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Je zit een jaar eerder dan ik op FOK.
Goed zo schat maar ik zey Hey Moon. Antwoord me dan jah ik dwingt het afquote:
HEY JACQUELINE!quote:Op zondag 24 mei 2020 22:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Goed zo schat maar ik zey Hey Moon. Antwoord me dan jah ik dwingt het af![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |