Ik stem daar niet op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Ik ben dus erg tevreden met dit topic.
lol ambtenaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
Net een uurtje gesport trouwens. Bijna vergeten te zeggen.
@:caland @:jancees @:jojoortje @:onlogisch
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.
Dan hoef ik dat vanavond niet te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!quote:
corona jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @GGMM?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
@Jojoortjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
Mannen die friends kijken kan ik nooit zo serieus nemen.
Prima film is dat!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
Het scoort wel een 8,3 op IMDb.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hij kan films van Tarantino niet helemaal volgen.
Ik mag toch wel een vraag stellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.
Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch is
Wel schattig dat je zo jaloers bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm'tquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain
dat ie bij dat oude vrouwtje en man aankomt
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut ja
Maar dat waren de enige!
watquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm't
Dan lijk je niet op je moeder!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindt
Nee, ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel schattig dat je zo jaloers bent.
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.quote:
Ik geef mijn adres niet aan die freakquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan de tyfus krijgen.
@:maxi-mus zo beter?
Sorry, maar ik ben geen flikker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)nt-in-september.html
@:GGMM
@:Jojoortje
@:Caland
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt geklikt dus, wat een meevaller.
Dit meen je niet. Wauw.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Hoe dan ??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Lukt hier niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Kill Bill was tof. Net als Pulp Fiction, om er nog maar een klassieker van Tarantino tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Dank je Stijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Waarom breek je de zin zo abrupt af?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Misschien heeft hij last vanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Stijn komt er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
Aijajjaj.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk voor @:JanCees dat er een keer iemand om hem moet lachen.
Wat een zwakzinnige teringdebielquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzo
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:
1. Je krijgt niet de titel te zien, maar de volledige URL. Daar is meestal de titel in verwerkt, maar technisch gezien heb je geen gelijk.
2. Het is browser afhankelijk, niet elke browser laat bij een mouse over event de volledige URL (geen titel dus Caland!) zien.
Ja ik ga zoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg de tyfus
Moest jij geen boodschappen doen trouwens?
wat een vetzak, die ligt dus volgende week op de ICquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Sow furieus na deze keiharde burn van @:scrummie2.1 aka Scrummeister
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ws werkt ie vandaag ook nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Laat 'm maar, hij heeft het al zwaar genoeg in deze tijd.
Ga eens werken halve zoolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
Nog geen glimlach. Sorry.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef GGMM het volgende:
Omdat ik toe was aan een lach heb ik dit filmpje weer gekeken.
quote:
twitter:RTLnieuws twitterde op dinsdag 24-09-2019 om 16:54:05Weggestuurd VVD-kamerlid Wybren van Haga niet welkom bij fractie Forum voor Democratie, aldus Thierry Baudet: 'wij moeten niets hebben van zetelrovers.' https://t.co/B27SzP9LW7 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:44 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
The Wire is nu al mijn favoriete serie
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
@:Scrummie voor jou :Nederlandse ondertitelingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Echt he, loonslavenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb wel medelijden met mensen die een werkgever hebben die ze vandaag laten werken hoor.
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?quote:
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.quote:
Oh, najah ben geen goeie lezer (en schrijver)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
zelf ingetrokken maat
heeft gewoon in de app gestaan
?????????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
samequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Zou mooi weer wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Een beetje zoals de rest van je posts.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makker
(Is het straten nog gelukt?)
Graag pics van het eindresultaatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoWquote:
Prima jongens.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende reactie maat. Wat vind je van haar tieten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoW. Goed om te zien dat dat tenminste geen act is.
nee, ik zag je post van gisteren wel maar ik had zoiets van rot lekker op joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je gezien hoe @:kingroland tegen mij deed in fb
Stel je niet zo aan je bent toch geen kanjerwatjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Had je gezien hoe @:kingroland tegen mij deed in fb
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijkquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is bij een maat thuis dus dat wordt hem niet.
Niet iedereen maakt constant foto’s van dingen die totaal niet boeiend zijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijk
Het is een terras.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Een aangelegde straat is natuurlijk zeer persoonlijk
Schaam je je voor ons ofzo?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is bij een maat thuis dus dat wordt hem niet.
Dit is een klap in het gezicht van al mijn twittervolgersquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Niet iedereen maakt constant foto’s van dingen die totaal niet boeiend zijn.
HAHAHAHAHAquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De pinpas is nog niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar, dat zou tussen 15u en 16u gebeuren.
Het is 16:00:00
Ik zou hem doormidden knippenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
De pinpas is nog niet opgehaald door de rechtmatige eigenaar, dat zou tussen 15u en 16u gebeuren.
Het is al 16:01????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:00 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Alsof ie niet al geblocked is lolquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.
doodknippenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:01 schreef fetX het volgende:
[..]
Even boodschappen doen, pinnen en dan doodknippen.
Waarom niet? Schaamt hij zich voor zijn huis?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee hoor maar ik ben er nu niet en ik maak niet zomaar foto's van iemand anders zijn huis.
Dat denk ik niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom niet? Schaamt hij zich voor zijn huis?
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:03 schreef Caland het volgende:
De limiet per contactloze betaling is door Rabobank en andere banken tijdelijk verhoogd van ¤ 25 naar ¤ 50. Dit betekent dat klanten bij contactloze betalingen tot ¤ 50 geen pincode hoeven in te toetsen. De komende dagen krijgen alle betaalautomaten hiervoor een automatische update.
Komt het totaal van opeenvolgende contactloze betalingen door een pashouder boven de ¤ 100, dan is er wel een pincode nodig.
Ik had allang voor 100 euro aan alcohol gekocht
Heb jij een vriendin dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn ABN pasje tijdelijk kan blocken
Wel handig als je vriendin naar de stad is
Ja dat kan ook pas 5 jaar ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:04 schreef Doublepain het volgende:
Ik ben erachter gekomen dat ik mijn ABN pasje tijdelijk kan blocken
Wel handig als je vriendin naar de stad is
Hebben jullie een vriendin dan?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Waarom enkelvoud?
[..]
Via de app? Wel genot
mooi kut maatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Caland het volgende:
Bij mij zit mijn vakantiegeld gewoon in mijn maandelijkse loon voor het eerst dit jaar
Dat is wel redelijk teleurstellend
Pics van je tante?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Ik ga zo bij mijn tante eten denk, moet het wel minder regenen
Hoezo, woont ze op straat?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
Wat gaat ze maken?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:12 schreef Doublepain het volgende:
waarom alles relativerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Jawel dat maakt het wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja maakt uiteindelijk niet zoveel uit.
Bak nasi met een eitje erop.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Wilde eigenlijk ramen bestellen maar ga vanavond keihard zuipen dus dat is niet een hele goede bodem
Altijd pasta danquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:15 schreef Caland het volgende:
Wilde eigenlijk ramen bestellen maar ga vanavond keihard zuipen dus dat is niet een hele goede bodem
hier zijn die geloof ik gewoon openquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Beste bodem is de wok, maarja die zijn dicht
kanjerchinezen
Naar de wok en dan alleen maar gaan zitten zuipenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:16 schreef Doublepain het volgende:
Beste bodem is de wok, maarja die zijn dicht
kanjerchinezen
nee, maar wel afhalen bij diezelfde tokoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:17 schreef Doublepain het volgende:
[..]
All you can eat ook?? Lijkt me sterk
genieten is datquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Naar de wok en dan alleen maar gaan zitten zuipen
genot
ja godverdomme dat is toch niet hetzelfdequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, maar wel afhalen bij diezelfde toko
sowieso beter dan zo'n ranzig all you can eat concept
Proleet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
Laatste keer met voetbalteam de wok uitgezet (lol)
Nou, daar komen we dus niet meer.
het ging toch om het voedsel als bodem? niet om de gezellige ambiancequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja godverdomme dat is toch niet hetzelfde
Ohjaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het ging toch om het voedsel als bodem? niet om de gezellige ambiance
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef aTypisch het volgende:
[..]
nee, maar wel afhalen bij diezelfde toko
sowieso beter dan zo'n ranzig all you can eat concept
Pre Corona ging ik naar een wok waar ze geen biefstuk hadden, daar kom ik ook nooit meerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef Caland het volgende:
Wat small-minded zegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:20 schreef Caland het volgende:
Je mocht daar niet eens rustig snuiven aan tafel. Kutchinezen.
Je kan wel lekker bunkerenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:21 schreef aTypisch het volgende:
ik heb jaren lang afgewassen bij zo'n restaurant met buffet, echt moeilijk goor hoe ze daar omgaan met eten
Nouja ik ken die toko, er staat 20 tot 40 minuten op deliveroo maar dat lukt ze niet eens als ik daar afhaal.quote:
Eet smakelijk alvast.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nasi moksi meti denk ik en een soepje.
@:ggmm
nicequote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Nasi moksi meti denk ik en een soepje.
@:ggmm
Weet ik nog nietquote:
Lui varkenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Geen zin om te koken, maar ook geen zin om iets af te halen/bestellen.
Dus waarschijnlijk pizza.
Pizzagenotquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
goed bezigquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Weet ik nog niet
Hoe oud is @braddy inmiddels?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had ooit een huisgenoot uit Mexico die nog nooit zelf had gekookt
gozer was 24 ofzo toen
Dat lijkt mij vrij duur. Niet dat ik vaak kook hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:45 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik had ooit een huisgenoot uit Mexico die nog nooit zelf had gekookt
gozer was 24 ofzo toen
Belt net aan, moment.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft die milf haar pinpas al terug? #dtv
Toen ze door het raam zag wat voor raar figuur er op de bank zat bedacht ze zich en dat de paar dagen zonder ook prima isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:46 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft die milf haar pinpas al terug? #dtv
Ach wat leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:44 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goed bezig
het immers Pizza Day
https://www.forbes.com/si(...)-pizza/#2d678253356a
vroeg zegquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:49 schreef Caland het volgende:
Geschatte bezorgtijd
17:10–17:30
PROCESSING
We hebben je bestelling naar Fawaka gestuurd en wachten op bevestiging.
Dit is een contactloze bezorging. Houd de bestelstatus in de gaten om te zien wanneer je rider in de buurt is.
Je bestelling zal op tijd worden bezorgd.
DIT ZAL MIJ BENIEUWEN
MOET en WERKEN in een zinquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet de hele avond doorwerken waarschijnlijk
2kzooi
oh dachgt dat je ging zuipen maatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet de hele avond doorwerken waarschijnlijk
2kzooi
Je mag ook wel een glaasje hoor.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Goede inschatting dus dat je een alcoholist bent (lol)
Met lift?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wij wonen in een appartementencomplex op vijf en zes hoog, @:Doublepain
'Goedemorgen'quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Toen BraddieGod iets teruggaf ging het er zo aan toe:
[ afbeelding ]
Wat is zijn FOKNaam?? Ik roddel niet graagquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Erg mooi.
Toen BraddieGod iets teruggaf ging het er zo aan toe:
[ afbeelding ]
Nope, alleen trappen. Wij hebben de bovenste twee appartementen (met één voordeur, dat wel, want is omgebouwd, net als je vader).quote:
Lekker al die kankerzooi naar boven tillenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:54 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nope, alleen trappen. Wij hebben de bovenste twee appartementen (met één voordeur, dat wel, maar is omgebouwd, net als je vader).
die had thuis meerdere bediendes en toen hij naar NL kwam eerste paar weken alleen maar besteldquote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat lijkt mij vrij duur. Niet dat ik vaak kook hoor.
En op welke van die etages staat je moeder achter het raam?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 16:51 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Wij wonen in een appartementencomplex op vijf en zes hoog, @:Doublepain
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |