Ik stem daar niet op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Ik ben dus erg tevreden met dit topic.
lol ambtenaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
Net een uurtje gesport trouwens. Bijna vergeten te zeggen.
@:caland @:jancees @:jojoortje @:onlogisch
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.
Dan hoef ik dat vanavond niet te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!quote:
corona jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @GGMM?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
@Jojoortjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
Mannen die friends kijken kan ik nooit zo serieus nemen.
Prima film is dat!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
Het scoort wel een 8,3 op IMDb.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hij kan films van Tarantino niet helemaal volgen.
Ik mag toch wel een vraag stellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |