Pics?!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net redelijk zitten kakken, maar omdat het niet echt goed stevig was, en ik 5x moest vegen, geef ik het een 5/10.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Dit is niet grappigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]Ik barst van de humor, maar hier kan ik niet om lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jep.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 10:14 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ben jij ook van de tijdstippenpolitie?
Als dat geen neuken wordtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb iemand haar pinpas gevonden vanochtend, die persoon online opgespoord en ze komt hem strakjes halen !!
Het is te hopen voor d'r dat ze iets van pepperspray bij zich heeft dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik heb iemand haar pinpas gevonden vanochtend, die persoon online opgespoord en ze komt hem strakjes halen !!
Waarom had je een banquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Half uur langer vastgezeten dan nodig. Ik verwacht dat hier rekening mee wordt gehouden bij de volgende ban.
@:banny
Wat een moeite, je kan ook gewoon een nieuwe aanvragenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 11:50 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Staat de kliklijn onder een sneltoets bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik trap hier niet in. Dit mag ik hier NIET melden.
CORRED
Ja, jammer inderdaad. Maar hij trapt er vast wel een keer in!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Helaas, ons plan om Lenny gelijk weer een ban aan te smeren mislukt.@:caland
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
Helaas, ons plan om Lenny gelijk weer een ban aan te smeren mislukt.@:caland
(lol)twitter:shitbaudetsays twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 11:43:43De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier... #vanhaga https://t.co/LuQ81TKejb reageer retweet
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:shitbaudetsays twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 11:43:43De dag die je wist dat zou komen is eindelijk hier... #vanhaga https://t.co/LuQ81TKejb reageer retweet
@:scrummie2.1 @:jancees @:doublepain @:lenny_leonard @:netsplitter
Kop op joh.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen? Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
Hiddemagodquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen? Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangen.
Niet gekliktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Je bent overigens @Wereldgozer vergeten.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Waarom niet. Die stemmen tellen net zo zwaar als die van mensen die wel een IQ boven de 65 hebben tochquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom geef je iets om wat debielen stemmen?
Dat siert je!quote:Bovendien heeft Baudet nog nooit een stem van mij ontvangen.
Kijk ze demoniseren @Scrummie2.1quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die Forum voor Democratie stemmen hebben óf een moeilijke jeugd gehad óf een TIA overleefd.
Nog altijd beter dan de beestenpartij. Als je op FvD stemt ben je gewoon niet helemaal goed, als je op de beestenpartij stemt ben je een psychopaat.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:01 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Mensen die Forum voor Democratie stemmen hebben óf een moeilijke jeugd gehad óf een TIA overleefd.
Daar stemt @KnutdeIJsbeer toch op?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 13:09 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nog altijd beter dan de beestenpartij. Als je op FvD stemt ben je gewoon niet helemaal goed, als je op de beestenpartij stemt ben je een psychopaat.
Dat is echt het enige jammere aan @Lenny_Leonard inderdaad.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een like uitgedeeld
Nog niet gekliktquote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:51 schreef Caland het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |