Ik stem daar niet op.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 12:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ondanks dat ik best teleurgesteld ben dat ik geen mention ontving toch geklikt.
En een like uitgedeeld
Dat debielen als @:lenny_leonard en @:scrummie2.1 op die gast stemmen maakt mij erg droevig.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Prima TS
Prima TT
Prima OP
Ik ben dus erg tevreden met dit topic.
lol ambtenaarquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:38 schreef GGMM het volgende:
Net een uurtje gesport trouwens. Bijna vergeten te zeggen.
@:caland @:jancees @:jojoortje @:onlogisch
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
bepaal jij nietquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:48 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is toch juist ideaal met dat thuiswerken.
Dan hoef ik dat vanavond niet te doen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
hoezo ga jij midden op de werkdag sporten
mankeert er wat aan je hoofd ofzo
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!quote:
corona jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @GGMM?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Succes alvast. Hopelijk kom je thuis met alles wat je nodig denkt te zijn en vergeet je niets!
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
@Jojoortjequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:01 schreef Caland het volgende:
Mannen die friends kijken kan ik nooit zo serieus nemen.
Prima film is dat!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef Ifrane het volgende:
Zojuist Inglorius Basterds opnieuw bekeken en moest aan de UI van @:Caland denken!
Het scoort wel een 8,3 op IMDb.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 14:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom zit jij er de laatste tijd zo vuistdiep in bij @:ggmm?
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch isquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar hij kan films van Tarantino niet helemaal volgen.
Ik mag toch wel een vraag stellen?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laat mijn goede vriend scrummie met rust.
[..]
Caland vindt dat waarschijnlijk een kutfilm.
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik doe gewoon aardig. Kijk en leer.
Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut jaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Tarantino maakt ook gewoon kutfilms René. Ik ben niet zo'n fanboy die wanneer iemand rotzooi produceert niet kritisch is
Wel schattig dat je zo jaloers bent.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je zit echt heel kruiperig te likken de hele tijd. Bah.
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm'tquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:06 schreef JanCees het volgende:
@:doublepain
dat ie bij dat oude vrouwtje en man aankomt
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, Jackie Brown en die film over die auto waren wel kut ja
Maar dat waren de enige!
watquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zou het prettiger vinden als je hem dm't
Dan lijk je niet op je moeder!quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
kan me aan mn reet roesten wat jij prettig vindt
Nee, ik vind het zielig.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wel schattig dat je zo jaloers bent.
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.quote:
Ik geef mijn adres niet aan die freakquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:08 schreef maxi-mus het volgende:
Ik denk dat je binnenkort een rituals pakketje kunt verwachten.
Ja.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:11 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan de tyfus krijgen.
@:maxi-mus zo beter?
Sorry, maar ik ben geen flikker.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/cultuur(...)nt-in-september.html
@:GGMM
@:Jojoortje
@:Caland
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgtquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je hebt geklikt dus, wat een meevaller.
Dit meen je niet. Wauw.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Hoe dan ??quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Wist je dat als je met je muis over een link heen gaat de volledige titel vaak in beeld krijgt
Lukt hier niet.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Kill Bill was tof. Net als Pulp Fiction, om er nog maar een klassieker van Tarantino tegenaan te gooien.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:07 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond Jackie Brown wel prima. Kill Bill waren ook aidsfilms.
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lukt hier niet.
Met mijn cursor gaat het wel prima.
Dank je Stijn.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Waarom breek je de zin zo abrupt af?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik merk dat je ontzettend hard aan het werk bent na je uurtje sporten. Enorm veel respect hiervoor. Je had ook als een slap aftreksel van Peppi en Kokki samen met Scrummie mongoloïde kunnen zitten do..
Misschien heeft hij last vanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Stijn komt er met gestrekt been in.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:25 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zienquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:26 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom breek je de zin zo abrupt af?
Moest lachen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
Aijajjaj.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Leuk voor @:JanCees dat er een keer iemand om hem moet lachen.
Wat een zwakzinnige teringdebielquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:27 schreef JanCees het volgende:
[..]
sommige browsers laten niet de volledige post zien
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Op Safari zie ik de hele post wel, zal wel chrome zijn ofzo
Niet gelezen.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:24 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit klopt overigens niet, en wel om deze redenen:
1. Je krijgt niet de titel te zien, maar de volledige URL. Daar is meestal de titel in verwerkt, maar technisch gezien heb je geen gelijk.
2. Het is browser afhankelijk, niet elke browser laat bij een mouse over event de volledige URL (geen titel dus Caland!) zien.
Ja ik ga zoquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Krijg de tyfus
Moest jij geen boodschappen doen trouwens?
wat een vetzak, die ligt dus volgende week op de ICquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:29 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)n-winkelend-den-haag
Video: scheidsrechter Blom deelt geel en rood uit aan winkelend Den Haag
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |