Oh, najah ben geen goeie lezer (en schrijver)quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
zelf ingetrokken maat
heeft gewoon in de app gestaan
?????????quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
samequote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Zou mooi weer wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom zou ik nu vrij vragen, we mogen de kroegen toch niet in.
Een beetje zoals de rest van je posts.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, zonder dat zouden de screenshots er een beetje nietszeggend uitkomen nietwaar?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ga je nog weer WoW spelen of neemt die boodschappen act op Twitter nu al je kostbare tijd in beslag?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makkerquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een beetje zoals de rest van je posts.
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zou een beetje raar zijn om bij iedere post een screenshot te plaatsen makker
(Is het straten nog gelukt?)
Graag pics van het eindresultaatquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Was wel behoorlijk warm en ik heb nu een beetje spierpijn (ja mietje) maar wel mooi wat gedaan ja. De rest zou vandaag gedaan worden maar dat viel een beetje in het water.
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoWquote:
Prima jongens.quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekende reactie maat. Wat vind je van haar tieten eigenlijk?
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ah, je bent hier al net zo sociaal als met WoW. Goed om te zien dat dat tenminste geen act is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |