quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:36 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dan gaat hij maar op een ander tijdstip maaien hoor![]()
Speciaal voor jou dan
ESF / [Slowchat] #859 Waar een paar mensen heel naïef zijn
Toch mooi dat Greda’s moeder ook een rol heeft.quote:Natuurlijk was ze dankbaar voor de douche maar de tirade van een moment geleden deed haar vermoeden dat ze in het gezelschap was van een typische boze burger, die haar dagen hoogstwaarschijnlijk doorbrengt met het in hoofdletters en zeer slecht Nederlands plaatsen van soortgelijke alternatieve feiten op het internet.
Weet je zeker dat het de moeder was en niet Greda zelf?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:40 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
[..]
Toch mooi dat Greda’s moeder ook een rol heeft.
Greda woont toch bij jou?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het de moeder was en niet Greda zelf?
DE KLOOTZAKKENquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:49 schreef Cyan9 het volgende:
OPHEF: https://nos.nl/artikel/23(...)iet-uitgesloten.html
Maar natuurlijk leest iedereen slechts de kop, en wordt het in de tweede zin al flink genuanceerd: "Minister Ollongren schrijft aan de Tweede Kamer dat er op dit moment geen enkele aanleiding is om om te veronderstellen dat het organiseren van verkiezingen niet mogelijk is en dat het nu ook niet aan de orde is."
Ik moet echt eens afleren op Twitter reacties op nieuws berichten te lezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor die heb ik er allang uitgetrapt, totaal onhandelbaar die vrouw
Tanja Rosanne Ursula Tabitha kan ook nogquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht even dat het haar moeder was.
Heda, of voluit
Heda Olivia Esperanza Roberta is ook een vreselijk mens.
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik krijg een mail van de ANWB dat ze een overzicht hebben met de Europese vakantielanden waar je als Nederlander naar toe kan. Het overzicht is gesplitst in dicht, beperkt toegankelijk, grotendeels toegankelijk en open.handig lijstje danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In elk geval makkelijk te onthoudenMaar goed ik neem aan dat ze het continue gaan bijwerken
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Hahaquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Heda, of voluit
quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tanja Rosanne Ursula Tabitha kan ook nog
Ik krijg een mail van de ANWB dat ze een overzicht hebben met de Europese vakantielanden waar je als Nederlander naar toe kan. Het overzicht is gesplitst in dicht, beperkt toegankelijk, grotendeels toegankelijk en open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik krijg een mail van de ANWB dat ze een overzicht hebben met de Europese vakantielanden waar je als Nederlander naar toe kan. Het overzicht is gesplitst in dicht, beperkt toegankelijk, grotendeels toegankelijk en open.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Ici aussi, mais il mag autre un petite peu forter pleuren quand moi betreffezquote:
Ik krijg een mail van de ANWB dat ze een overzicht hebben met de Europese vakantielanden waar je als Nederlander naar toe kan. Het overzicht is gesplitst in dicht, beperkt toegankelijk, grotendeels toegankelijk en open.Zet er een ANWB-logo naast en Ome Wim en Tante Leny zijn gerustgesteld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
Il ne pleut pas iciquote:
Staat wel sjiek he, vier voorletters op de post?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:54 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Ik sluit niet uit dat dit verre familie is.
Ja, beter dan drie zoals Katrine Ursula Tina, krijg je meteen een gek gevoel vanquote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Staat wel sjiek he, vier voorletters op de post?
Is dat niet de zus van Fioretta Emilia Evira Kortajarena Sanchez?quote:Op vrijdag 22 mei 2020 15:52 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Heda, of voluit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |