abonnement Unibet Coolblue
pi_193244273
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:44 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zo even lezen, we zijn ook hier aan de bbq begonnen ja ☺️
Heb jij even mazzel _O_ Eet smakelijk!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 21 mei 2020 @ 18:51:13 #27
39237 crew  H_T
2733
pi_193244331
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
DTpersfoto twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:45:58 Strand Scheveningen, Hemelvaartsdag 14:38 uur, best ouderwets druk https://t.co/J94kDPFHGF reageer retweet
LaraRense twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:32:56 Hoe vinden jullie zelf dat het gaat vandaag? https://t.co/KffMaXkG7K reageer retweet
|:)
Bij mij in het dorp ook meerdere groepen gezien. Waaronder een fietser die wel erg dicht bij mij kwam omdat hij naast een ander bleef fietsen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_193244350
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:39 schreef Momo het volgende:
DTpersfoto twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:45:58 Strand Scheveningen, Hemelvaartsdag 14:38 uur, best ouderwets druk https://t.co/J94kDPFHGF reageer retweet
LaraRense twitterde op donderdag 21-05-2020 om 15:32:56 Hoe vinden jullie zelf dat het gaat vandaag? https://t.co/KffMaXkG7K reageer retweet
|:)
Wow, had echt niet gedacht dat veel mensen dan ook gewoon blijven.
  ESF Reporter donderdag 21 mei 2020 @ 19:21:31 #29
87554 Cee
Welluk?
pi_193244790
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 18:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Bij mij in het dorp ook meerdere groepen gezien. Waaronder een fietser die wel erg dicht bij mij kwam omdat hij naast een ander bleef fietsen
Dat laatste maak ik al wekenlang mee. Voornamelijk boomers waar de liefde denk ik over is en die op anderhalve meter VAN ELKAAR afstand nemen tijdens het fietsen, ik vermoed dat die ook al in aparte bedden slapen thuis.
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:39:59 #30
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193245117
quote:
Met een klap op haar wang werd Anja wakker. Ze keek geschrokken om zich heen en zag toen een stel lachende kinderen waarvan er één de bal oppakte waarmee ze zojuist in het gezicht was getrapt. Ze riepen nog iets, waarvan de betekenis ongetwijfeld beledigend was maar voor de straattaal van de huidige tijd was Anja's woordenschat niet recent genoeg bijgewerkt.

Terwijl de kinderen doorvoetbalden krabbelde Anja voorzichtig op. Hoewel ze zich niet herinnerde hoe ze hier was terechtgekomen, begreep ze vrij snel dat ze zich blijkbaar in een woonwagenkamp bevond en dat ze in slaap was gevallen tegen een bijzonder slecht onderhouden stacaravan. Net op dat moment ging de deur van de caravan open en stond ze oog in oog met een vrouw voor wie Anja's aanwezigheid duidelijk een onplezierige ontdekking was.

"Wie ben jij? Wat moet je hier?" De vrouw keek Anja aan met een mengeling van wantrouwen en agressiviteit. "Ik geloof dat ik hier in slaap ben gevallen vannacht," antwoordde Anja, waarna ze zich voor dit feit verontschuldigde. "Je stinkt nogal," stelde de vrouw schaamteloos vast. Anja keek gegeneerd naar beneden waar haar bijna vastgekoekte badjas inderdaad zorgde voor een zeer onprettige geur.

"Nou, kom maar even binnen dan," zei de nog altijd geïrriteerde vrouw. "Je kan je douchen, wat eten en wat drinken en daarna moet je wel oprotten. Ik heb er geen zin dat ik jou nou elke dag zo tegenkom dus je zoekt maar een ander plekje om dakloos te gaan liggen wezen."

Anja knikte gedwee en liep achter de vrouw de caravan in. Even flitsten beelden van haar eigen gedwongen verblijf in een caravan door haar hoofd, maar ze werd meteen naar het heden getrokken door de nogal schelle stem van de bewoonster. "Hier heb je een handdoek, trek dat vieze ding uit en ga douchen," commandeerde ze, waarna ze zelf door de deur naar buiten verdween.

Anja deed wat van haar gevraagd werd. Na een gevecht op leven en dood met de hardnekkige viezigheid op haar huid en in haar haar, sloeg Anja de handdoek om zich heen en keek ze door het raam om te zien of de vrouw zich ergens in de buurt bevond. Op dat moment hoorde ze gestommel op het dak. Eenmaal naar buiten gelopen zag Anja de vrouw, die wild aan de TV-antenne aan het trekken was. De vrouw zag Anja staan en onderbrak haar bezigheid. "Ja dat ding moet van het dak. Het is puur gif. Die golven krijg je allemaal ziektes van. Dat wil de overheid, die wil ons allemaal dood hebben. En als je het overleeft dan maken ze je alsnog kapot met wat ze op TV allemaal zeggen. Het zijn leugenaars, stuk voor stuk!"

De vrouw ging verder met haar taak terwijl Anja zich vertwijfeld afvroeg met wat voor persoon ze hier te maken had. Natuurlijk was ze dankbaar voor de douche maar de tirade van een moment geleden deed haar vermoeden dat ze in het gezelschap was van een typische boze burger, die haar dagen hoogstwaarschijnlijk doorbrengt met het in hoofdletters en zeer slecht Nederlands plaatsen van soortgelijke alternatieve feiten op het internet. Op dat moment vloog de antenne met een sierlijke zwaai van het dak en tegen het gezicht van Anja.

Een half uurtje later was het bloeden eindelijk gestopt en zat Anja nog een beetje natrillend op het bankje voor de caravan. "Ja sorry nog hè," riep de vrouw vanuit de keuken van het foeilelijke bouwwerk. "Maar je had daar ook niet moeten gaan staan natuurlijk, dat was gewoon dom." Ondertussen kwam ze met twee koppen koffie naar buiten lopen. "Ik heet trouwens" - en op dat moment werd een bal tegen de caravan geschopt. De vrouw gaf woedend de kop aan Anja, die geen tijd kreeg om het voorwerp op zo'n manier vast te pakken dat ze haar handen er niet aan zou branden, en rende met geheven arm in de richting van de schuldige. Het schouwspel dat er op volgde was geen prettig gezicht, maar het leek Anja onwaarschijnlijk dat het jongetje ooit opnieuw deze fout zou maken.

"Kutjoch," foeterde de vrouw nog terwijl ze haar inmiddels wat afgekoelde kopje weer in ontvangst nam. Het volgende doelwit van haar ongeremde woede bleek een auto te zijn die volgens haar al enkele dagen voor het kamp heen en weer reed. "Ja die zijn van de regering, die komen ons bespioneren natuurlijk want ze weten dat wij weten waar ze mee bezig zijn," stelde de vrouw, terwijl ze haar middelvinger omhoog stak in de richting van het toch vrij onschuldig ogende voertuig.

"Nou, koffie op nou en wegwezen, ga maar naar het Leger des Heils of zo," vervolgde ze. "Ik ben Moeder Theresa niet." Anja nam de laatste slok koffie en stond op. Net toen ze de vrouw de hand wilde schudden hoorde ze een man woest scheldend richting de caravan lopen, met aan zijn hand een huilend jongetje. Terwijl de Eerste Woonwagenoorlog zich leek te ontvouwen, verliet Anja stilletjes het kamp.

Amsterdam, daar moest ze naar toe. Eindelijk naar huis.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  donderdag 21 mei 2020 @ 19:44:42 #31
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_193245221
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat laatste maak ik al wekenlang mee. Voornamelijk boomers waar de liefde denk ik over is en die op anderhalve meter VAN ELKAAR afstand nemen tijdens het fietsen, ik vermoed dat die ook al in aparte bedden slapen thuis.
:D
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
pi_193245762
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:21 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat laatste maak ik al wekenlang mee. Voornamelijk boomers waar de liefde denk ik over is en die op anderhalve meter VAN ELKAAR afstand nemen tijdens het fietsen, ik vermoed dat die ook al in aparte bedden slapen thuis.
_O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:07:24 #33
483619 MMF93
Just for today.
pi_193245786
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

_O_ _O_

Wat kende gij toch schrijven he straan ^O^ . Staan weer mooie zinnen in!

En die Anja toch he, ze maakt wat mee in dr schrale leventje _O-
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:08:43 #34
483619 MMF93
Just for today.
pi_193245826
De studenten die naast ons wonen zijn helaas weer terug van hun corona-vakantie ;( . Daar gaat onze rust -O-
  ESF Reporter donderdag 21 mei 2020 @ 20:15:44 #35
87554 Cee
Welluk?
pi_193246028
quote:
14s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:07 schreef MMF93 het volgende:

[..]

_O_ _O_

Wat kende gij toch schrijven he straan ^O^ .
Ons straanke heej zunne pen nie in zunne kont zitte nèh, wènne gek zeetie! _O_
  ESF Reporter donderdag 21 mei 2020 @ 20:16:01 #36
87554 Cee
Welluk?
pi_193246035
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef MMF93 het volgende:
De studenten die naast ons wonen zijn helaas weer terug van hun corona-vakantie ;( . Daar gaat onze rust -O-
Napalm een optie?
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:18:04 #37
483619 MMF93
Just for today.
pi_193246087
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:15 schreef Cee het volgende:

[..]

Ons straanke heej zunne pen nie in zunne kont zitte nèh, wènne gek zeetie! _O_
Hahaha mooi dit. Zo praten ze dus in het dorp waar ik geboren ben, das toch prachtig O+ .
pi_193246100
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 19:39 schreef Strani het volgende:

[..]

JAAAAAA ANJA MEETS GREDA _O_ _O_ _O_

Hardop gieren ook om Anja's gebrek aan woordenschat _O-

En de Eerste Woonwagenoorlog _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193246132
Zul je net zien; ik maandenlang een schrijfcursus volgen bij Anja, en vervolgens wordt Strani het schrijftalent van dit forum door zijn Anja-verhaaltjes _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:20:17 #40
483619 MMF93
Just for today.
pi_193246154
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Napalm een optie?
Ja maar straks hebben wij dr ook last van. Ik heb echt een plaatselijk verdelg-middel nodig |:) . Of iig iets waardoor ze hun luidruchtige waffels dichthouden :X
pi_193246239
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:16 schreef Cee het volgende:

[..]

Napalm een optie?
Podver Cee _O-
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:26:13 #42
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193246283
quote:
10s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:19 schreef Aoibhin het volgende:
Zul je net zien; ik maandenlang een schrijfcursus volgen bij Anja, en vervolgens wordt Strani het schrijftalent van dit forum door zijn Anja-verhaaltjes _O-
De ironie _O-
Ik ben heel benieuwd naar jouw verhalen hoor, ik weet zeker dat die ook goed zijn want jij bent ook goed met woorden!

@Strani het is weer een pareltje hoor!

quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:08 schreef MMF93 het volgende:
De studenten die naast ons wonen zijn helaas weer terug van hun corona-vakantie ;( . Daar gaat onze rust -O-
Jammer ;(

Ik heb net in de tuin gewerkt en toen heb ik met de kruiwagen een hagelnieuwe (door mijn vriend) gelegde terrastegel beschadigd (de kruiwagen rolde niet maar gleed) en nu voel ik mij heel rot :') en mijn vriend is niet thuis en hij reageert niet op mijn treurige appjes :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:30:12 #43
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193246349
En het was zo'n mooie dag, vanmorgen gewandeld in een prachtig, voor ons nog totaal onbekend natuuurgebied op een halfuurtje rijden van ons huis. En een milkshake bij de McD gehaald en in het tuincentrum leuke plantjes gescoord en een bartafel en -stoelen voor in de tuin voor een heel mooi prijsje en lekker gebbq-d en dan eindigt de dag zo :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193246371
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

De ironie _O-
Ik ben heel benieuwd naar jouw verhalen hoor, ik weet zeker dat die ook goed zijn want jij bent ook goed met woorden!
Ik ben echt zo giga-onzeker over die dingen he :@ Een van mijn motivaties om die cursus te doen was ook om mezelf in het diep te gooien; door je huiswerk in de klas te bespreken MOEST ik wel door die faalangst en dat perfectionisme heen.

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:
Ik heb net in de tuin gewerkt en toen heb ik met de kruiwagen een hagelnieuwe (door mijn vriend) gelegde terrastegel beschadigd (de kruiwagen rolde niet maar gleed) en nu voel ik mij heel rot :') en mijn vriend is niet thuis en hij reageert niet op mijn treurige appjes :(
Snap dat je je wel schuldig voelt, maar het was een ongelukje toch? Zal je vriend vast wel begrijpen :*
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:34:03 #45
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193246413
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik ben echt zo giga-onzeker over die dingen he :@ Een van mijn motivaties om die cursus te doen was ook om mezelf in het diep te gooien; door je huiswerk in de klas te bespreken MOEST ik wel door die faalangst en dat perfectionisme heen.
[..]

Snap dat je je wel schuldig voelt, maar het was een ongelukje toch? Zal je vriend vast wel begrijpen :*
Ik ben ook heel onzeker hoor, wat dat betreft snap ik je prima ;) .

Vast wel, maar het is zo klote, hij heeft dat stuk van het terras eergisteren gelegd :')
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_193246417
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:30 schreef Arizona het volgende:
En het was zo'n mooie dag, vanmorgen gewandeld in een prachtig, voor ons nog totaal onbekend natuuurgebied op een halfuurtje rijden van ons huis. En een milkshake bij de McD gehaald en in het tuincentrum leuke plantjes gescoord en een bartafel en -stoelen voor in de tuin voor een heel mooi prijsje en lekker gebbq-d en dan eindigt de dag zo :(
Klinkt heerlijk zo'n dag O+ _O_ Echt laat een zo'n dingetje niet de boel verpesten. Ik snap het wel, maar uiteindelijk is het gewoon 1 krasje op iets heel moois (letterlijk en figuurlijk ;) ).
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_193246487
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:34 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Klinkt heerlijk zo'n dag O+ _O_ Echt laat een zo'n dingetje niet de boel verpesten. Ik snap het wel, maar uiteindelijk is het gewoon 1 krasje op iets heel moois (letterlijk en figuurlijk ;) ).
Je kunt lelijk uitschieten met zo’n kruiwagen hoor.

De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_193246520
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:26 schreef Arizona het volgende:

[..]

De ironie _O-
Ik ben heel benieuwd naar jouw verhalen hoor, ik weet zeker dat die ook goed zijn want jij bent ook goed met woorden!

@:Strani het is weer een pareltje hoor!
[..]

Jammer ;(

Ik heb net in de tuin gewerkt en toen heb ik met de kruiwagen een hagelnieuwe (door mijn vriend) gelegde terrastegel beschadigd (de kruiwagen rolde niet maar gleed) en nu voel ik mij heel rot :') en mijn vriend is niet thuis en hij reageert niet op mijn treurige appjes :(
Zal hem vast niet opvallen door de mooie tuin
pi_193246526
Even op bed gaan liggen om uit te buiken :@
  donderdag 21 mei 2020 @ 20:45:29 #50
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_193246562
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:42 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Zal hem vast niet opvallen door de mooie tuin
Oooo jawel :')

Wat lekker dat jullie ook hebben gebbq-d :)

quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 20:39 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Je kunt lelijk uitschieten met zo’n kruiwagen hoor.

[ afbeelding ]
Ja shit, nu weet iedereen waar ik woon :(
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')