abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193232459
Welkom bij Het Hardlooptopic! Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat. Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen!

>> Ben je fervent Strava gebruiker? Join de Fok! Hardlopers club

SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer? :)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Schema's
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: 2020 Challenge
SPOILER: PRs bijhouden
SPOILER: Divers
SPOILER: Blogs van enkele vaste posters
pi_193232462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2019 22:54 schreef McTwente het volgende:

[..]

Absoluut niet! Ik heb juist vandaag afgesproken met Zwabber dat we ons volgend jaar gaan revancheren voor het tzatzikiwisselincident van 2014.
^O^
En zo geschiedde.
pi_193236748
Poeh het is wel weer even wennen die warmte. Heb duidelijk een hogere hartslag tijdens mijn duurloop.
Zouden jullie dan trouwens het tempo aanpassen? Of gewoon de training in een hogere zone lopen?
pi_193236822
Tempo aanpassen.
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:21:47 #5
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193237687
Gisteren weer baantraining gehad. Tussen extensief en intensieve tempos onze intervallen gedaan. 5x500 op 4.36 en 5x400 op 4.30

Het ging heerlijk, superleuk om al die blije gezichten weer te zien! *O*
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193237923
Lekker hè? Ik was dinsdag ook echt blij om iedereen weer te zien en weer op de baan te rennen.

Alleen na mijn Ekiden-etappe vrijdag en pittige duintraining op zondag meteen weer volle bak setjes 300-200 lopen (tempo ruim een minuut/km harder dan m’n 5km-tempo :+ ) viel nog wel wat tegen. Iets rustiger aan doen had wel gemogen, maar het was zó lekker om gewoon weer achter de rest aan op de baan te kunnen knallen.

Jammer dat het vandaag Hemelvaart is en de training niet door gaat.
  donderdag 21 mei 2020 @ 10:55:40 #7
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193238055
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 10:42 schreef hatsaflats het volgende:
Lekker hè? Ik was dinsdag ook echt blij om iedereen weer te zien en weer op de baan te rennen.

Alleen na mijn Ekiden-etappe vrijdag en pittige duintraining op zondag meteen weer volle bak setjes 300-200 lopen (tempo ruim een minuut/km harder dan m’n 5km-tempo :+ ) viel nog wel wat tegen. Iets rustiger aan doen had wel gemogen, maar het was zó lekker om gewoon weer achter de rest aan op de baan te kunnen knallen.

Jammer dat het vandaag Hemelvaart is en de training niet door gaat.
Ja, ik liep nu ook ff op het randje van mijn kunnen, maar we gaan snel weer naar intensief, en we gaan ook weer het bos in over een paar weken om te fartlekken.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_193238916
Ik morgen weer voor het eerst op de baan! *G*
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_193239788
Hebben jullie ook nog een maximum aan lopers? Bij ons werken ze per groep met 12 lopers + 1 trainer en dan maximaal 1 uur. Hoe houden jullie onderling genoeg afstand?
Baantrainingen zijn er nog niet, omdat we de baan huren van een grotere club.
  donderdag 21 mei 2020 @ 13:27:51 #10
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193239915
Ik denk dat wij met een een stuk of 22 mensen waren, en de selectie liep ook. Dus best druk en niet altijd 1,5m, maar over het algemeen ging dat best goed.

Vooral de selectie die denken dat ze beter zijn, en dus op snelheid en arm aan arm inhalen omdat ze in de binnenbaan willen.
pi_193240108
Bij ons ook groepen van 10, dus er is nog maar 1 training ipv 2, de groep is gesplitst. Hoezo max 1 uur?
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
pi_193240272
Bij ons is de groep ook gesplitst in 2 groepen van 9. De ene helft traint iets later dan de andere, dus we trainen wel gewoon 2x per week.
De recreanten beginnen nog een stuk later, dus toen wij gisteren aan het uitlopen waren begonnen zij net met de kern. De andere groep recreanten zat toen nog midden in de warming up.

De snelle weggroep (officieel ook recreanten, maar heel snelle) gaan wel 1x de weg op.

We zijn ook maar een kleine club, dat maakt het wel allemaal wat makkelijker.
pi_193240323
Mijn loopgroep begint zaterdag ook weer. De groepen van verschillende niveaus zijn nu samengevoegd, als iedereen weer komt wordt dat een verschrikkelijk grote groep. Er mag niet ingehaald worden en het 'stofzuigen' (de snellere lopers halen de laatste op) wordt ook afgeschaft zolang de 1,5 meter geldt. Het zal mij benieuwen...
pi_193240889
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:49 schreef La_Tramposa het volgende:
Bij ons ook groepen van 10, dus er is nog maar 1 training ipv 2, de groep is gesplitst. Hoezo max 1 uur?
Ik denk omdat ze eerst willen bekijken hoe het gaat met afstand houden. Bij ons heeft ook de gemeente meegedacht.

quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2020 13:27 schreef Daywalk3r het volgende:
Vooral de selectie die denken dat ze beter zijn, en dus op snelheid en arm aan arm inhalen omdat ze in de binnenbaan willen.
Ik zie bij onze wedstrijdgroep (die op andere dagen trainen) dat ze zich niks aantrekken van de afspraak om maximaal 1 uur te trainen en dat de trainers geen enkele concessie aan het niet-coronaschema doen (d.w.z. tandje terug, zoals geadviseerd door de atletiekunie).

Maar goed, onze club is recentelijk toch al ontploft waardoor er geen bestuur meer is.
pi_193241983
Gelukkig gaat het bij onze loopgroep aardig goed. Mogen wel van de gemeente met meer dan 10 man lopen maar de 1,5 meter is heilig. 1 stuk pad is te smal waardoor daar een inhaalverbod is. Kan je dat niet laten mag je een stuk dijk mee pakken. Daar houdt iedereen zich gelukkig goed aan.
pi_193242829
Ben nog niet weer wezen trainen bij de survivalbaan. Lijkt me namelijk niet heel leuk met alle beperkingen.
Geen gezamenlijke warming up, vaste looprichting, niet samen trainen. Knap lastig allemaal.
Zijn wel druk bezig hier thuis wat te bouwen. Daardoor, en omdat we ook een nieuwe omheining van de paardenbak aan het maken zijn, ook nog niet gelopen van de week.
Misschien vanavond, dan is het ook wat minder warm.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193243368
Ik zal ook nog een foto maken van de medaille... ben nooit zo actief hier (waar halen jullie de tijd vandaan om te posten? ;))

Doet iemand nog mee met de virtuele Alkmaar City Run? Lijkt me wel leuk om weer eens een doel te hebben (idd... dat zwarte gat na de Ekiden...heb ik al sinds de 1e week last van :') )
pi_193255284
Mensen! Ik ging vanochtend een rondje lopen omdat het bewolkt was, maar ik bleek op het warmste en klamste moment van de dag te lopen. Dauwpunten van 15°C, dat was lang geleden en echt wennen. Ik kwam niet vooruit (dat is natuurlijk niet letterlijk waar, ik zeg het er maar even bij). Maar goed, ik ben blij dat ik gegaan ben, want de komende maanden gaat dit weer nog wel vaker voorkomen.

Het wachten is nu op mensen die mij heel graag gaan vertellen dat ik weer aan het klagen ben om zichzelf beter voor te doen dan ze zijn.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 12:26:06 #19
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193255372
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 12:18 schreef Zwabberhark het volgende:
Mensen! Ik ging vanochtend een rondje lopen omdat het bewolkt was, maar ik bleek op het warmste en klamste moment van de dag te lopen. Dauwpunten van 15°C, dat was lang geleden en echt wennen. Ik kwam niet vooruit (dat is natuurlijk niet letterlijk waar, ik zeg het er maar even bij). Maar goed, ik ben blij dat ik gegaan ben, want de komende maanden gaat dit weer nog wel vaker voorkomen.

Het wachten is nu op mensen die mij heel graag gaan vertellen dat ik weer aan het klagen ben om zichzelf beter voor te doen dan ze zijn.
Nee het klopt wel. Ik dacht gisteren joh te warm ik ga morgen wel. Zag op buienradar dat het wat koeler zou zijn. Maar met een t-shirt is het buiten al bijna te warm. Benauwd gevoel ook dus dat wordt nog wat. Eind middag zou het wel al paar graden minder zijn dus daar wacht ik maar op.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 13:40:10 #20
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_193256475
quote:

Alle klachten omtrent warm weer zijn volledig terecht.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 13:40:43 #21
284411 crew  heywoodu
pi_193256478
Ik ga op pad voor tien rustige kilometers, hopelijk helpt de wind om de temperatuur een beetje binnen de perken te houden :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 13:55:09 #22
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193256620
quote:

Gister voor het eerst in lange tijd weer eens 17.5KM gelopen op het heetst van de dag. Ik leek wel gek, maar was heerlijk.

Vandaag 8.3KM op een wat hoger tempo, maar het was inderdaad benauwder dan ik had verwacht. Gelukkig toch nog een redelijk tempo weten te behouden, al was het zeker niet groots.
pi_193256767
quote:

Ik vind het vandaag ook veel benauwder dan gisterenavond, terwijl het gisteren nog 23 graden was. Maar toen was het prima.
Maar goed, nu hier al buien en harde wind, dus het wordt weer beter!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:28:31 #24
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193256975
Ik vond het gisteren eind van de middag al zwaar, vooral erg warm in de zon. Ik ben toch blij dat ik gisteren ben gaan lopen en vandaag heb gefietst, want ondanks alles is het wel heel erg mooi fietsweer vandaag. Niet te warm en (gelukkig) ook niet te druk op de weg.
  Forum Admin vrijdag 22 mei 2020 @ 14:33:14 #25
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193257073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:28 schreef Vork het volgende:
Ik vond het gisteren eind van de middag al zwaar, vooral erg warm in de zon. Ik ben toch blij dat ik gisteren ben gaan lopen en vandaag heb gefietst, want ondanks alles is het wel heel erg mooi fietsweer vandaag. Niet te warm en (gelukkig) ook niet te druk op de weg.
Ik heb hetzelfde gedaan. Had gisteren overigens wel een flesje water mee moeten nemen, was erg dorstig na slechts 10km.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 14:38:46 #26
3878 Vork
Manisch creatief
pi_193257176
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 14:33 schreef Pharkus het volgende:

Ik heb hetzelfde gedaan. Had gisteren overigens wel een flesje water mee moeten nemen, was erg dorstig na slechts 10km.
Ik heb het op 8 gehouden, zodat ik het water thuis kon laten, maar ik had aan het eind al best een droge bek.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 15:40:49 #27
284411 crew  heywoodu
pi_193257959
Stevige wind ineens aan het einde net, maar vooral zo'n heel licht regenbuitje in de laatste anderhalve kilometer was erg lekker O+

10km werd 12km en daarmee is het weekrecord er na één week alweer aan: 38km *O*
pi_193258461
Goed bezig heywoodu ^O^
Hier stroomde net heerlijk koele lucht binnen.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 16:15:44 #29
284411 crew  heywoodu
pi_193258619
Ik zit nog even te denken hoe ik deze periode volgende week af ga sluiten. Op 2 juni begin ik met werken en zit drie keer in de week lopen er niet echt meer in, twee keer moet nog wel lukken met één vrije dag doordeweeks en één dag in het weekend, zeker nu er nog even weinig sport te zien is.

Misschien vrijdag eens kijken of voor het eerst verder dan een halve marathon lukt, uiteraard op een ontspannen tempo.
pi_193258661
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:15 schreef heywoodu het volgende:
Ik zit nog even te denken hoe ik deze periode volgende week af ga sluiten. Op 2 juni begin ik met werken en zit drie keer in de week lopen er niet echt meer in, twee keer moet nog wel lukken met één vrije dag doordeweeks en één dag in het weekend, zeker nu er nog even weinig sport te zien is.

Misschien vrijdag eens kijken of voor het eerst verder dan een halve marathon lukt, uiteraard op een ontspannen tempo.
Moet je zover reizen dan of is je werk zo vermoeiend, dat het op die dagen niet lukt?
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 16:31:43 #31
284411 crew  heywoodu
pi_193258839
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:18 schreef La_Tramposa het volgende:

[..]

Moet je zover reizen dan of is je werk zo vermoeiend, dat het op die dagen niet lukt?
Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat ik aan het eind van zo'n lange dag gewoon op ben, ook al is het fysiek niet zo zwaar. Zéker in de eerste periode, ik ben er al zenuwachtig genoeg voor en wil in de avond dan even ontspannen :P

Overigens sluit ik zeker niet uit dat ik s avonds af en toe een (niet al te lang) stukje ga lopen als ik eenmaal na een tijdje wat gewend ben aan een heel nieuw ritme, maar in het begin nog niet.
  Forum Admin vrijdag 22 mei 2020 @ 16:33:05 #32
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_193258856
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:31 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ken mijzelf goed genoeg om te weten dat ik aan het eind van zo'n lange dag gewoon op ben, ook al is het fysiek niet zo zwaar. Zéker in de eerste periode, ik ben er al zenuwachtig genoeg voor en wil in de avond dan even ontspannen :P

Overigens sluit ik zeker niet uit dat ik s avonds af en toe een (niet al te lang) stukje ga lopen als ik eenmaal na een tijdje wat gewend ben aan een heel nieuw ritme, maar in het begin nog niet.
Ontspannen lopen, lekker zen worden.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_193258940
Of 's ochtends vroeg?

Uiteindelijk is lopen juist het beste medicijn tegen werk-moeheid, alleen moet je op die dagen niet teveel van jezelf vragen in trainingen, qua zware tempo's etc. Gewoon een halfuurtje lekker hobbelen. Ik zou wel zo snel mogelijk proberen dat in je ritme te krijgen, anders wordt het steeds moeilijker die tijd weer vrij te maken.
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 16:42:21 #34
284411 crew  heywoodu
pi_193258998
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:38 schreef La_Tramposa het volgende:
Of 's ochtends vroeg?

Uiteindelijk is lopen juist het beste medicijn tegen werk-moeheid, alleen moet je op die dagen niet teveel van jezelf vragen in trainingen, qua zware tempo's etc. Gewoon een halfuurtje lekker hobbelen. Ik zou wel zo snel mogelijk proberen dat in je ritme te krijgen, anders wordt het steeds moeilijker die tijd weer vrij te maken.
Nou ja, twee keer in de week blijft zeker nog op het programma staan, dat deed ik tot april eigenlijk ook al meestal. Ik ga dan inderdaad maar wel proberen om, als ik wat werk betreft een beetje gewend ben, zo snel mogelijk een paar kilometer rustig te hobbelen in de avond :)
pi_193259917
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Nou ja, twee keer in de week blijft zeker nog op het programma staan, dat deed ik tot april eigenlijk ook al meestal. Ik ga dan inderdaad maar wel proberen om, als ik wat werk betreft een beetje gewend ben, zo snel mogelijk een paar kilometer rustig te hobbelen in de avond :)
Daarom. Er is echt geen enkele baan (behalve als je nu minister van Volksgezondheid bent waarschijnlijk) waarbij je niet drie keer kan hardlopen. Het is een kwestie van prioriteiten en jezelf aanpassen aan wat je lijf wil.
pi_193260010
Ik weet uit betrouwbare bron dat de minister van Financien ook zeer regelmatig sport ;)
pi_193260799
Nou, het was vandaag zeker wat klam en benauwd. Was wat zweterig. Maar toch wel lekkerder dan gisteren.

Zelf had Ik mijn eerste 12 km gepland en flink ontbeten. Dus het moest maar gebeuren.

Merkte wel dat tempo iets lager was. Maar de twaalf is in de pocket. Na 1:08 zat het erop, 5:42 gemiddeld volgens strava, niet slecht. Misschien iets te snel, aan het eind kwam ik toch net wat te hoog in hartslag.

Al met al lekker gelopen. Nu even twee dagen herstellen en rustig aan.
Whatever...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 18:53:09 #38
284411 crew  heywoodu
pi_193260837
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:50 schreef Spanky78 het volgende:
Nou, het was vandaag zeker wat klam en benauwd. Was wat zweterig. Maar toch wel lekkerder dan gisteren.

Zelf had Ik mijn eerste 12 km gepland en flink ontbeten. Dus het moest maar gebeuren.

Merkte wel dat tempo iets lager was. Maar de twaalf is in de pocket. Na 1:08 zat het erop, 5:42 gemiddeld volgens strava, niet slecht. Misschien iets te snel, aan het eind kwam ik toch net wat te hoog in hartslag.

Al met al lekker gelopen. Nu even twee dagen herstellen en rustig aan.
Goed werk *O*
pi_193260936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 18:53 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Goed werk *O*
Thx, voel me voldaan.

Ik begin het zowaar leuk te vinden dat hardlopen.
Whatever...
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 19:33:53 #40
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261359
Ik heb mijn eerste fatsoenlijke week met een schema er weer op zitten.

Conclusie:
- Ik ben traag geworden
- 5km is al moeilijk (zware benen?)
- Ik ga nog geduld nodig hebben

Maar we zijn er weer *O*
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 19:35:05 #41
284411 crew  heywoodu
pi_193261384
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:33 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb mijn eerste fatsoenlijke week met een schema er weer op zitten.

Conclusie:
- Ik ben traag geworden
- 5km is al moeilijk (zware benen?)
- Ik ga nog geduld nodig hebben

Maar we zijn er weer *O*
Iedereen in het leven heeft geduld nodig, om maar even filosofisch te worden :7

Heb je een doel? Of gewoon weer lekker een stukje kunnen lopen? *O*
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 19:36:28 #42
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261403
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:35 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Iedereen in het leven heeft geduld nodig, om maar even filosofisch te worden :7

Heb je een doel? Of gewoon weer lekker een stukje kunnen lopen? *O*
Ik heb een doel wat heeeel ver weg is en voorlopig nog compleet onhaalbaar maar je moet ergens beginnen. O+
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 19:39:43 #43
284411 crew  heywoodu
pi_193261447
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:36 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ik heb een doel wat heeeel ver weg is en voorlopig nog compleet onhaalbaar maar je moet ergens beginnen. O+
Begint met een m, rijmt op arathon?
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 19:40:37 #44
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261457
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:39 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Begint met een m, rijmt op arathon?
Daar eindigt het wel mee. :P
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 19:42:16 #45
284411 crew  heywoodu
pi_193261502
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:40 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Daar eindigt het wel mee. :P
Ultramarathon dus. Gaaf.

SPOILER
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 19:44:52 #46
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261553
quote:
11s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ultramarathon dus. Gaaf.

SPOILER
SPOILER
pi_193261572
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:44 schreef DeLuna het volgende:

[..]

SPOILER
Toe maar. Hoeveel van elk?
Whatever...
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 19:47:18 #48
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261597
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:45 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Toe maar. Hoeveel van elk?
Voorlopig nog maar even achtste en kwart triatlons en dan zien we daarna verder. Maar ik zou wel ooit een Iron Man willen doen ja. :)
pi_193261629
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:47 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Voorlopig nog maar even achtste en kwart triatlons en dan zien we daarna verder. Maar ik zou wel ooit een Iron Man willen doen ja. :)
Een achtste lijkt me nog te doen, maar een iron man.... pfff tien uur plus. Heftig! Wel mooi doel.
Whatever...
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 22 mei 2020 @ 19:49:50 #50
284411 crew  heywoodu
pi_193261642
quote:

[..]

Ik ben altijd in de war bij die afstanden, maar achtste en kwart is dus een achtste/kwart van 3,8 km zwemmen, 180,2 km wielrennen en 42,195 km hardlopen?

Die hele afstand, man man man. Heb je je de pleuris gezwommen, zo'n beetje een volwaardige profkoers gefietst en dan moet je nog een marathon lopen :'( Respect, sowieso voor triatleten
  vrijdag 22 mei 2020 @ 19:55:43 #51
89879 YUR
E stands for Excellent
pi_193261738
Voor een Ironman wil ik ooit nog wel eens een beetje behoorlijk leren zwemmen :Y
F means you're fucked
pi_193261759
quote:

[..]

Dit is echt mijn ultieme sportdoel om ooit in mijn leven eens te doen.
Alleen denk ik dat ik al tevreden mag zijn als ik ooit een marathon haal :P
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 20:09:06 #53
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193261981
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:49 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Ik ben altijd in de war bij die afstanden, maar achtste en kwart is dus een achtste/kwart van 3,8 km zwemmen, 180,2 km wielrennen en 42,195 km hardlopen?

Die hele afstand, man man man. Heb je je de pleuris gezwommen, zo'n beetje een volwaardige profkoers gefietst en dan moet je nog een marathon lopen :'( Respect, sowieso voor triatleten
Ja klopt. Dus 500m/1000m zwemmen, 20km/40km fietsen en 5km/10km hardlopen. En dan heb je ook nog de Olympic Distance, 1500m zwemmen, 40km fietsen en 10km hardlopen.

Maar het hangt ook weer van de wedstrijd/parcours af, soms fiets je wat meer/minder etc.
  Redactie Sport vrijdag 22 mei 2020 @ 20:10:37 #54
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193262013
Maar voorlopig is eigenlijk het enige waar ik mij druk om maak het mentale gedeelte en het fietsen. :') Zwemmen lukt me wel en marathon heb ik ook al gedaan.

Maargoed, far faaaaar away. Eerst maar uberhaupt een triatlon doen en die zijn er voorlopig door deze crisis ook niet.
  vrijdag 22 mei 2020 @ 20:52:35 #55
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193262802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja klopt. Dus 500m/1000m zwemmen, 20km/40km fietsen en 5km/10km hardlopen. En dan heb je ook nog de Olympic Distance, 1500m zwemmen, 40km fietsen en 10km hardlopen.

Maar het hangt ook weer van de wedstrijd/parcours af, soms fiets je wat meer/minder etc.
20km fietsen moet toch wel lukken met een beetje deftige fiets? :P

Of je dan hard gaat is een ander
pi_193270240
Hij lijkt mij heel vet om te kunnen. Zelfs maar een halve.
Maar dan moet ik fietsen en zwemmen leuk gaan vinden en daar zit wel een probleempje.
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 09:14:40 #57
155227 crew  Guppy
dus
pi_193270771
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]

20km fietsen moet toch wel lukken met een beetje deftige fiets? :P

Of je dan hard gaat is een ander
Op achtste triathlons doen vaak ook mensen mee op gewone/hybride/MTB fietsen. Kan gewoon :)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193271713
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 19:49 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Een achtste lijkt me nog te doen, maar een iron man.... pfff tien uur plus. Heftig! Wel mooi doel.
Reken voor gewone stervelingen maar eerder op 12 uur 😝
  zaterdag 23 mei 2020 @ 11:34:05 #59
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193272256
Lijkt me ook wel tof, alleen kan ik alleen maar een schoolslag. En opzich ook wel vlinderslag, maar dan ben ik na 5 meter dood :')
pi_193272282
Sinds ik hardloop is mijn eerste echte doel eigenlijk altijd 5 km in 30 minuten geweest. 5 km was al gelukt, maar nog niet in 30 min. Mijn oude PB stond op 32:21, dus er was wat werk aan de winkel Maar vandaag voelde ik me fit, dus ik ging een poging doen. Gewoon braaf 6:00 min/km lopen was alles wat ik hoefde te doen.
De eerste 2 km vol tegen de wind in gelopen, waardoor het flink pittig was om die 6:00 min/km te halen. Maar toen ik eenmaal uit de wind was voelde km 3 en 4 daardoor wel een stuk soepeler, en zag ik op een gegeven moment zelfs mijn splittijd naar 5:45 zakken. Aan het begin van de laatste km voelde ik me nog vrij goed, dus dacht, misschien gooi er ik dadelijk nog wel even een versnellinkje in. Totdat ik opeens 600 m voor het einde flinke steken in mijn zij kreeg. Maar goed, nu mocht ik niet opgeven, dus tanden op elkaar en door. Die laatste 600 m voelde zwaarder dan die 4,4 km ervoor, maar uiteindelijk was de beloning daar. Een nieuw record van 29:22 stond op het klokje! *O* *O*
Nu kan ik voor mezelf officieel (langzaam) toe gaan werken naar de 10. :)
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 11:36:53 #61
284411 crew  heywoodu
pi_193272285
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:34 schreef Daywalk3r het volgende:
Lijkt me ook wel tof, alleen kan ik alleen maar een schoolslag. En opzich ook wel vlinderslag, maar dan ben ik na 5 meter dood :')
Nou ja, in de vrije slag mag een schoolslag natuurlijk ook :P
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 11:38:49 #62
284411 crew  heywoodu
pi_193272302
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:36 schreef Pinuts het volgende:
Sinds ik hardloop is mijn eerste echte doel eigenlijk altijd 5 km in 30 minuten geweest. 5 km was al gelukt, maar nog niet in 30 min. Mijn oude PB stond op 32:21, dus er was wat werk aan de winkel Maar vandaag voelde ik me fit, dus ik ging een poging doen. Gewoon braaf 6:00 min/km lopen was alles wat ik hoefde te doen.
De eerste 2 km vol tegen de wind in gelopen, waardoor het flink pittig was om die 6:00 min/km te halen. Maar toen ik eenmaal uit de wind was voelde km 3 en 4 daardoor wel een stuk soepeler, en zag ik op een gegeven moment zelfs mijn splittijd naar 5:45 zakken. Aan het begin van de laatste km voelde ik me nog vrij goed, dus dacht, misschien gooi er ik dadelijk nog wel even een versnellinkje in. Totdat ik opeens 600 m voor het einde flinke steken in mijn zij kreeg. Maar goed, nu mocht ik niet opgeven, dus tanden op elkaar en door. Die laatste 600 m voelde zwaarder dan die 4,4 km ervoor, maar uiteindelijk was de beloning daar. Een nieuw record van 29:22 stond op het klokje! *O* *O*
Misschien wel het meest genoemde doel, zeker bij beginnende hardlopers (5km in een half uur dus) en daarmee misschien ook een van de leukste om voor het eerst te halen! Gefeliciteerd *O*

Als ik je posts hier zo lees ben je hier ook heel 'rustig' en gestaag mee bezig geweest met steeds weer een beetje vooruitgang, leuk om te volgen :)
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:13:34 #63
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193272650
quote:
Dat is dus ook nog steeds mijn doel :)

Gefeliciteerd *O*
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_193272788
Eerste training van mijn loopgroep zit er op. Wel even wennen, twintig man (/vrouw), alle niveaus door elkaar... maar gaandeweg ging het beter, konden de snellere lopers extra lusjes lopen, was het eigenlijk weer als vanouds (zelfde groepje mensen).
pi_193272820
Gefeliciteerd @Pinuts
Whatever...
pi_193272833
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:13 schreef Starflyer het volgende:

[..]

Dat is dus ook nog steeds mijn doel :)

Gefeliciteerd *O*
Waar zit je nu op? :)
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:38:06 #67
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193272892
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:32 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Waar zit je nu op? :)
31:53 gelopen (met looppauzes) voor de Corona Ekiden. Daarvoor 32:08 tijdens een normale wedstrijd.

Maar snelheid is het probleem niet. Het probleem is vooral het aan één stuk kunnen volhouden, omdat ik erg snel last krijg van mijn schenen. Dus ik probeer nu steeds langere stukken achter elkaar te blijven hardlopen totdat ik weer op het niveau zit dat ik 5km aan één stuk kan lopen.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:38:45 #68
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_193272898
quote:
*O* Flink onder 30 gelijk ook!
  Redactie Sport zaterdag 23 mei 2020 @ 13:04:45 #69
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_193273159
quote:
Whoop whoop *O*
pi_193273233
Thanks allemaal! O+
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 23 mei 2020 @ 15:29:30 #71
284411 crew  heywoodu
pi_193274481
Heeft iemand enig idee wat de daadwerkelijke verschillen zijn tussen de Camelbak Octane Dart en Camelbak HydroBak?

Die laatste is goedkoper, maar ik zie nauwelijks een noemenswaardig verschil. Beiden hebben ze ruimte voor 1,5 liter water en de enige vergelijking die ik gevonden heb is niks meer dan een reclamepraatje waarom ze allebei fantastisch zijn ipv een vergelijking.
http://www.trainfora5k.com/camelbak-dart-vs-hydrobak/
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:42:53 #72
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_193274659
Toch nog een medaille in 2020 *O*

Virtuele run, 10 km.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 16:01:26 #73
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_193274875
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:38 schreef Starflyer het volgende:

[..]

31:53 gelopen (met looppauzes) voor de Corona Ekiden. Daarvoor 32:08 tijdens een normale wedstrijd.

Maar snelheid is het probleem niet. Het probleem is vooral het aan één stuk kunnen volhouden, omdat ik erg snel last krijg van mijn schenen. Dus ik probeer nu steeds langere stukken achter elkaar te blijven hardlopen totdat ik weer op het niveau zit dat ik 5km aan één stuk kan lopen.
Heb je goed aangemeten schoenen? Ik heb vroegah ook tegen shinsplints aangelopen, maar met andere schoenen ging 't beter.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 17:04:40 #74
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_193275617
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 16:01 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Heb je goed aangemeten schoenen? Ik heb vroegah ook tegen shinsplints aangelopen, maar met andere schoenen ging 't beter.
Ja, vorig jaar nog nieuwe schoenen laten aanmeten. Daarmee gaat het al beter dan met het paar er voor, dat ik ook al had laten aanmeten.
pi_193275894
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:29 schreef heywoodu het volgende:
Heeft iemand enig idee wat de daadwerkelijke verschillen zijn tussen de Camelbak Octane Dart en Camelbak HydroBak?

Die laatste is goedkoper, maar ik zie nauwelijks een noemenswaardig verschil. Beiden hebben ze ruimte voor 1,5 liter water en de enige vergelijking die ik gevonden heb is niks meer dan een reclamepraatje waarom ze allebei fantastisch zijn ipv een vergelijking.
http://www.trainfora5k.com/camelbak-dart-vs-hydrobak/
Zo goed als geen. Ik geloof de kleuren.

Ik heb een iets grotere octane voor wandeltochten, ben best fan van het design van de tassen van camelbak. Ze lijken op het oog niet eens zo premium, maar er is heel goed over het comfort nagedacht. Beter dan veel andere rassen die ik heb.
Whatever...
pi_193277644
Wie hier heeft er trouwens ervaring met ‘stryd’ ? Ben wel nieuwsgierig of dat de moeite is om beter te gaan lopen.
Whatever...
pi_193285023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 19:23 schreef Spanky78 het volgende:
Wie hier heeft er trouwens ervaring met ‘stryd’ ? Ben wel nieuwsgierig of dat de moeite is om beter te gaan lopen.
Je zei dat je vooral liep omdat de sportschool dicht was nu.Het ziet er naar uit dat die binnenkort weer echt open gaan. Veel zijn zelfs al deels open. Dus ik zie niet in wat jij - al in principe niet-hardloper - aan zo'n ding hebt. Overigens heb ik het weleens vaker in het topic voorbij zien komen, maar volgens mij altijd alleen maar als vraag wie het gebruikt. Nooit iemand gezien die een stryd heeft.
pi_193285073
Ze zijn in ieder geval flink aan de prijs zo te zien.
It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice
pi_193285121
quote:
Voor dat geld zou ik lid worden van een atletiekvereniging/loopgroep.
pi_193286434
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:07 schreef mosselmossel het volgende:

[..]

Je zei dat je vooral liep omdat de sportschool dicht was nu.Het ziet er naar uit dat die binnenkort weer echt open gaan. Veel zijn zelfs al deels open. Dus ik zie niet in wat jij - al in principe niet-hardloper - aan zo'n ding hebt. Overigens heb ik het weleens vaker in het topic voorbij zien komen, maar volgens mij altijd alleen maar als vraag wie het gebruikt. Nooit iemand gezien die een stryd heeft.
Klopt. Ik heb hem niet nodig. Net zoals veel amateur sporters de meeste spullen die ze gebruiken niet perse nodig hebben. Mijn vraag was ook niet of ik hem nodig had ;)

Ik ben benieuwd of het wat toevoegt en of iemand er een positieve ervaring mee heeft.

Overigens zijn de sportscholen voorlopig nog niet open, ook niet een beetje. En ik heb geen ruimte voor. Of een clubje/vereniging, alhoewel ik wat hulp mbt techniek best kan gebruiken.
Whatever...
  zondag 24 mei 2020 @ 11:58:57 #81
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_193287287
quote:
Super goeeeed !! Gefeliciteerd :o
pi_193287291
quote:
quote:
99s.gif Op zondag 24 mei 2020 08:07 schreef mosselmossel het volgende:
Nooit iemand gezien die een stryd heeft.
Ik heb een Stryd.

Het is een vermogensmeter voor hardlopers, maar meet ook nog meer dingen zoals leg spring stiffness en vertical oscillation. Het is een vrij geavanceerde footpod, want het ding weet ook wanneer je tegenwind hebt en neemt dat mee in de berekening van je vermogen. Na een tijd worden automatisch je vermogenszones berekend en kun je daar (net als bij hartslagzones) op gaan trainen om beter te worden. Daar zit enige wetenschap achter. Het is verder ook gewoon een footpod die afstand meet, waarvan gezegd wordt dat deze zichzelf kan kalibreren en heel nauwkeurig is. Dat van die nauwkeurigheid weet ik eerlijk gezegd niet zo, ik vond het best veel afwijken.

Tot nu toe heb ik de stryd alleen nog gebruikt voor de leuk, omdat ik extra cijfertjes leuk vind. Ik moet me er meer in verdiepen om er meer uit te kunnen halen. De schrijvers van het boek "het geheim van hardlopen" hebben een heel boek geschreven over "running with power".
pi_193288857
quote:
_O-

Ik ben ook fietser, hardlopers zijn echt extreem eenvoudig uitgerust als je het daarmee vergelijkt. Full carbon, met allerlei power meters, hartslag, cadans, snelheid, gps, navigatie, elektronisch schakelen en een achterlicht dat als je remt feller oplicht. Over de kleding nog niet gesproken.

Nodig is het allemaal niet. Maar als je 6x per week sport ipv in de kroeg staat dan moet je je geld ergens aan uitgeven. :P

Voor mij zou een stryd iets zijn om me te helpen niet te overtrainen en blesseren. Ik ben wat overmoedig/overenthousiast vaak. Wat tips mbt techniek helpt dan ook.
Whatever...
pi_193289367
Fietsen kun je idd absurd duur maken, maar het hoeft ook niet per se ;) Aan de andere kant ben ik met 3 a 4 paar schoenen per jaar (ik gebruik inmiddels 7 verschillende paren door elkaar heen. Maar crossschoenen alleen in de winter en 2 paar spikes alleen in de zomer, dus die gaan meerdere jaren mee) en contributie voor de atletiekvereniging ook al minstens 600 euro per jaar kwijt.

Maar ik loop wel in broeken van 7 jaar oud, dat lukt me met fietsbroeken niet :+
pi_193289490
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:09 schreef Spanky78 het volgende:

[..]
Nodig is het allemaal niet. Maar als je 6x per week sport ipv in de kroeg staat dan moet je je geld ergens aan uitgeven. :P
Zo denk ik ook vaak. Ik heb op zich verder geen dure hobby's. En goed materiaal motiveert me wel. Daarnaast koop ik ook liever één keer goed kwalitatief spul, dan vaker iets kopen wat goedkoper is.
Al is er natuurlijk wel een verschil tussen gewoon goede sportspullen hebben of al die peppy gadgets moeten hebben.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 mei 2020 @ 15:02:50 #87
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_193289515
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 mei 2020 23:20 schreef GotC het volgende:

[..]

De familie Swets kan gewoon bijna een team vormen :D
M'n zoon loopt de 5KM sneller dan ik 'm ooit gelopen hebt. Maar dochter 2 vind alles verder dan 60 meter gezeik.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2020 @ 15:03:29 #88
284411 crew  heywoodu
pi_193289518
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 14:52 schreef hatsaflats het volgende:
Maar ik loop wel in broeken van 7 jaar oud, dat lukt me met fietsbroeken niet :+
De (korte) broek die ik tijdens het hardlopen gebruik heb ik volgens mij nog gebruikt tijdens de gymlessen in de laatste paar jaar van de middelbare school.

SPOILER
pi_193289620
Ik heb volgens mij in 2012 voor het laatst iets uitgegeven aan hardlopen, terwijl ik toch 20-30km per week loop. :D :')

Heb al wel een jaar of twee in m'n hoofd om m'n schoenen een keer te vervangen en eindelijk eens een winteroutfit te kopen. Altijd maar kort-kort is toch wel eens koud. Nog steeds niet van gekomen.
  zondag 24 mei 2020 @ 15:18:05 #90
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_193289659
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

M'n zoon loopt de 5KM sneller dan ik 'm ooit gelopen hebt. Maar dochter 2 vind alles verder dan 60 meter gezeik.
Kan nog goedkomen. Mijn vader loopt veel hard, meerdere marathons gelopen in verschillende landen. Lang moest ik er ook niks van hebben maar het hardloopvirus bereikte mij uiteindelijk toch ook :P
pi_193289774
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:00 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Zo denk ik ook vaak. Ik heb op zich verder geen dure hobby's. En goed materiaal motiveert me wel. Daarnaast koop ik ook liever één keer goed kwalitatief spul, dan vaker iets kopen wat goedkoper is.
Al is er natuurlijk wel een verschil tussen gewoon goede sportspullen hebben of al die peppy gadgets moeten hebben.
Niets hoeft, alles mag. Daarom is het hobby. Als je jezelf maar niet te serieus neemt maakt het niet uit toch?

Maargoed, ik g het denk ik gewoon proberen. Lijkt me leuk om te zien hoe dat werkt. De kwakkelende economie moet een beetje geholpen worden :+

Ik gebruik trouwens gewoon de shirtjes en broeken die ik al had voor de sportschool. Heb toen het koud was alleen een legging gekocht.
Whatever...
pi_193289929
Ik loop ook gewoon in korte broeken en shirts die ik altijd met sporten aanheb. Als het koud is heb ik nu een trainingsbroek aan, maar wil voor in de herfst misschien toch zo'n tight aanschaffen... Al zal ik wel moeten wennen aan iets wat strak zit tijdens het sporten :P
Heb wel gewoon afgemeten hardloopschoenen, want dat vond ik wel echt een must voordat ik 'serieus' ging hardlopen.
pi_193289955
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:44 schreef Pinuts het volgende:
Ik loop ook gewoon in korte broeken en shirts die ik altijd met sporten aanheb. Als het koud is heb ik nu een trainingsbroek aan, maar wil voor in de herfst misschien toch zo'n tight aanschaffen... Al zal ik wel moeten wennen aan iets wat strak zit tijdens het sporten :P
Heb wel gewoon afgemeten schoenen, want dat vind ik de investering zeker waard.
Het zit wel lekker moet ik zeggen. Beter dan verwacht. Of het er goed uitziet is een heel andere vraag, alhoewel ik vind dat ik best toonbaar ben.

P. S. Ik zoek nog wel 1 of 2 shorts zonder binnenbroek. Ik heb er een van Odlo; maar weet bij God het type niet meer.

Iemand tips voor binnenbroekloze shorts? Liefst beetje licht en stretchy, helaas on ik het online nergens vinden en de lokale Perry sport heeft een matige selectie, vooral van die idioot lange voetbalbroeken en die wil ik niet.

[ Bericht 15% gewijzigd door Spanky78 op 24-05-2020 16:06:44 ]
Whatever...
pi_193290811
quote:
10s.gif Op zondag 24 mei 2020 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Misschien dochter 1 eens laten trainen voor een 5km :P
pi_193292950
Meerdere hier gebruiken een Garmin horloge toch? Hoe krijg ik een workout op de horloge? Wat ik nu doe is de workout maken en daarna op de sent knop klikken. Er staan dan dat de workout beschikbaar is zodra mijn horloge gesynchroniseerd wordt. Maar als ik dat doe en op mij horloge kijk staat ie er niet tussen. Als ik hem in mijn agenda zet voor bijv donderdag, dan staat ie wel in mijn trainingsagenda op het horloge. Wat doe ik verkeerd?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 24 mei 2020 @ 19:38:57 #96
284411 crew  heywoodu
pi_193293036
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:34 schreef Pinuts het volgende:
Meerdere hier gebruiken een Garmin horloge toch? Hoe krijg ik een workout op de horloge? Wat ik nu doe is de workout maken en daarna op de sent knop klikken. Er staan dan dat de workout beschikbaar is zodra mijn horloge gesynchroniseerd wordt. Maar als ik dat doe en op mij horloge kijk staat ie er niet tussen. Als ik hem in mijn agenda zet voor bijv donderdag, dan staat ie wel in mijn trainingsagenda op het horloge. Wat doe ik verkeerd?
Zo gaat dat met mijn Polar ook, en in de agenda (op het horloge) kan ik hem dan 'aanklikken', de sport kiezen en gaan. Kun je er in jouw agenda ook op klikken/hem selecteren?
pi_193293076
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 19:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Zo gaat dat met mijn Polar ook, en in de agenda (op het horloge) kan ik hem dan 'aanklikken', de sport kiezen en gaan. Kun je er in jouw agenda ook op klikken/hem selecteren?
Ja dat wel. Als ik hem in mijn agenda aanklik werkt het gewoon perfect. Maar het liefst zou ik hem ook bij 'workouts' hebben zodat ik er niet iedere week aan hoef te denken om een training aan de agenda toe te voegen.
  Moderator zondag 24 mei 2020 @ 20:06:05 #98
155227 crew  Guppy
dus
pi_193293546
quote:
Doe je het via Garmin Express? Want ik krijg die draak nooit onder controle... Doe het altijd met het kabeltje, dan gaat het wel goed
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_193293659
quote:
Doe je dat via de app? Bij mij werkt dat in ieder geval goed. Ze komen dan in het lijste workouts op mn horloge terecht. (FR235)
pi_193293767
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2020 20:13 schreef RunnerAdd het volgende:

[..]

Doe je dat via de app? Bij mij werkt dat in ieder geval goed. Ze komen dan in het lijste workouts op mn horloge terecht. (FR235)
Idem. Ik doe alles met de Garmin Connect App op de telefoon, verbonden met bluetooth. Nooit problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')