abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 23 mei 2020 @ 07:31:45 #276
323401 Kijkertje
met filter
pi_193270103
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_193270360
Het gekke van die poll is ook dat ik niet denk dat deze mensen dat van Fox News meekrijgen. Ze zijn imo wel gek daar, maar voor zover ik weet nog niet “Bill Gates wil iedereen tracken met microchips vanuit een vaccin”-gek. Kennelijk dus een gedeelde bubble van nog veel grotere gekken die die onzin pushen aan datzelfde publiek.
pi_193270553
SymoneDSanders twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 17:07:46 Vice President Biden spent his career fighting alongside and for the African American community. He won his party's nomination by earning every vote and meeting people where they are and that's exactly what he intends to do this November. 1/ reageer retweet
SymoneDSanders twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 17:07:47 The comments made at the end of the Breakfast Club interview were in jest, but let’s be clear about what the VP was saying: he was making the distinction that he would put his record with the African American community up against Trump’s any day. Period. reageer retweet
tariqnasheed twitterde op vrijdag 22-05-2020 om 18:36:34 Symone Sanders right now.

🤦🏿♂ https://t.co/PAu1G9SPDu reageer retweet
lol!!!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 09:52:55 #279
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193271127
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:33 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik neem aan dat ie op je stem kan rekenen in 2020 dan.
:D _O- _O_
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:05:30 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193271289
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 00:07 schreef speknek het volgende:
Jullie doen allemaal wel je best, terwijl Daffodil31LE gewoon maar een ding bedoelt: als er een eerlijk kiessysteem zou zijn, zouden de Republikeinen niet winnen. En dat wordt dan gerationaliseerd met wat halfslachtige representatiefilosofien. Geen tijd aan besteden, hij gaat toch er toch niets eerlijks over posten.

Trump says Republicans would ‘never’ be elected again if it was easier to vote

Kiesmannen, voter surpression, de meerderheid van Amerikanen wordt gegijzeld door een kleine minderheid en om daar de aandacht van af te leiden, gebruiken ze de enige strategie die ze kennen, projectie.
Ik dat niet een bevestiging van datgene wat ik hier al een tijdje zeg? De republikeinse partij is ingekapseld. En daar zal niks aan veranderen de komende decennia.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  zaterdag 23 mei 2020 @ 10:19:10 #281
8369 speknek
Another day another slay
pi_193271475
Wat ik vooral verbazend vind aan de poll dat Republikeinen gemiddeld in die gestoorde antivax complottheorie geloven, is dat Republikeinen de meerderheid van de Amerikaanse blanke man hebben. Bij minderheden kun je je misschien nog voorstellen dat ze geinsuleerder leven en wantrouwend zijn richting de overheid, maar het is gewoon de brede Americana die losgezongen is van de werkelijkheid. Beetje beangstigend wel, want die hebben de macht.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_193271545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:05 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik dat niet een bevestiging van datgene wat ik hier al een tijdje zeg? De republikeinse partij is ingekapseld. En daar zal niks aan veranderen de komende decennia.
Decennia zijn lang, hoor. Als de Republikeinen gewoon weer met een normale, degelijke kandidaat komen is het echt niet zo dat ze kansloos zijn de komende 5/6 verkiezingen. Gelukkig niet, want anders is de democratie daar echt om zeep. Een tweepartijenstelsel waarbij 1 partij bij voorbaat kansloos is, is geen democratie.

Natuurlijk zullen de Republikeinen iets progressiever moeten worden. Maar dat gebeurt ook wel: ook de meest conservatieve mensen zijn progressiever dan de conservatieve mensen van 30 jaar geleden. Vergelijk met Nederland: ook de SGP schuift gewoon mee op en heeft standpunten die 30 jaar geleden nog ondenkbaar waren.

Een gewone, conservatieve, kandidaat van de Republikeinen heeft echt de komende decennia best een kans. Het is niet zo dat men in Amerika zo wildenthousiast is over de Democraten en het is ook niet zo dat iedereen in Amerika plots progressief is.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_193271620
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Decennia zijn lang, hoor. Als de Republikeinen gewoon weer met een normale, degelijke kandidaat komen is het echt niet zo dat ze kansloos zijn de komende 5/6 verkiezingen. Gelukkig niet, want anders is de democratie daar echt om zeep. Een tweepartijenstelsel waarbij 1 partij bij voorbaat kansloos is, is geen democratie.

Natuurlijk zullen de Republikeinen iets progressiever moeten worden. Maar dat gebeurt ook wel: ook de meest conservatieve mensen zijn progressiever dan de conservatieve mensen van 30 jaar geleden. Vergelijk met Nederland: ook de SGP schuift gewoon mee op en heeft standpunten die 30 jaar geleden nog ondenkbaar waren.

Een gewone, conservatieve, kandidaat van de Republikeinen heeft echt de komende decennia best een kans. Het is niet zo dat men in Amerika zo wildenthousiast is over de Democraten en het is ook niet zo dat iedereen in Amerika plots progressief is.
Probleem is dat de huidige Republikeinse partij is gekaapt door het Trumpisme. In het Huis voeren de gekkies de boventoon en in de Senaat is Romney zo'n beetje de enige Republikein met een beetje integriteit.

Deze hele generatie vertegenwoordigers zal vervangen moeten worden door een frisse club die niet zijn besmet door het Trumpisme.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_193271795
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat de huidige Republikeinse partij is gekaapt door het Trumpisme. In het Huis voeren de gekkies de boventoon en in de Senaat is Romney zo'n beetje de enige Republikein met een beetje integriteit.

Deze hele generatie vertegenwoordigers zal vervangen moeten worden door een frisse club die niet zijn besmet door het Trumpisme.
Romney de enige Republikein met integriteit. Vreemd dat zo’n man dan word beschuldigd van homofobie en racisme.
Zolang er Republikeinen bestaan blijf je die nare ongefundeerde beschuldigingen houden.
Het is juist goed dat het Trumpisme bestaat, wie weet veranderd er dan eindelijk iets in positieve zin.
pi_193272023
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:32 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Probleem is dat de huidige Republikeinse partij is gekaapt door het Trumpisme. In het Huis voeren de gekkies de boventoon en in de Senaat is Romney zo'n beetje de enige Republikein met een beetje integriteit.

Deze hele generatie vertegenwoordigers zal vervangen moeten worden door een frisse club die niet zijn besmet door het Trumpisme.
Ja, maar dat kan ook nog wel vrij snel gaan. Zo snel als de Trumpisten de partij over namen, zo snel kunnen ze na het wegvallen van Trump ook weer wegvallen.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  Overall beste user 2022 zaterdag 23 mei 2020 @ 11:27:28 #286
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193272192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:12 schreef Hanca het volgende:

[..]

Ja, maar dat kan ook nog wel vrij snel gaan. Zo snel als de Trumpisten de partij over namen, zo snel kunnen ze na het wegvallen van Trump ook weer wegvallen.
Dat hangt af van de senaatsverkiezingen. Bij een pak slaag voor de Trumpisten en McConnelisten: Ja, mogelijk. Anders proberen ze het over twee jaar weer.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:01:46 #287
458679 Ruse
Super, man
pi_193272518
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 11:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat hangt af van de senaatsverkiezingen. Bij een pak slaag voor de Trumpisten en McConnelisten: Ja, mogelijk. Anders proberen ze het over twee jaar weer.
ik denk ook dat het vooral van opportunisme aan elkaar hangt. Trump kon mogelijk winnen van Hillary, wat natuurlijk best een sterke kanshebber was voor de democraten. nu duidelijk wordt dat met Trump aan het roer alles instort, zullen ze ergens zo snel mogelijk van hem af willen, maar hij lijkt natuurlijk nog wel de gedoodverfde kandidaat (voor de republikeinen) om opnieuw de verkiezingen te winnen. als het steeds duidelijker wordt dat hij zal verliezen, denk ik dat ze hem alsnog graag in zouden ruilen voor een gematigder kandidaat

is het wel eens voorgekomen dat een zittend president werd vervangen voor een andere kandidaat?
got some money in my pocket, don’t remember where I got it
pi_193272691
quote:
99s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 12:01 schreef Ruse het volgende:
is het wel eens voorgekomen dat een zittend president werd vervangen voor een andere kandidaat?
Sinds er primaries gehouden wordt is dat niet gebeurd. Ik acht het in dit geval trouwens ook volstrekt ondenkbaar.

Stel, dat alle seinen staan op een megaverlies voor de republikeinen - iets wat me niet heel waarschijnlijk lijkt vooralsnog, maar vooruit - dan moet je ineens als partijbobo's ingaan tegen de persoon die de primaries gewonnen heeft en klaarblijkelijk binnen de kiezers van de partij dus wel genoeg steun kent. Dikke kans dat je eigen politieke carriere dan ook afgelopen is.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:26:09 #289
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193272776
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 10:25 schreef Hanca het volgende:

[..]

Decennia zijn lang, hoor. Als de Republikeinen gewoon weer met een normale, degelijke kandidaat komen is het echt niet zo dat ze kansloos zijn de komende 5/6 verkiezingen. Gelukkig niet, want anders is de democratie daar echt om zeep. Een tweepartijenstelsel waarbij 1 partij bij voorbaat kansloos is, is geen democratie.

Natuurlijk zullen de Republikeinen iets progressiever moeten worden. Maar dat gebeurt ook wel: ook de meest conservatieve mensen zijn progressiever dan de conservatieve mensen van 30 jaar geleden. Vergelijk met Nederland: ook de SGP schuift gewoon mee op en heeft standpunten die 30 jaar geleden nog ondenkbaar waren.

Een gewone, conservatieve, kandidaat van de Republikeinen heeft echt de komende decennia best een kans. Het is niet zo dat men in Amerika zo wildenthousiast is over de Democraten en het is ook niet zo dat iedereen in Amerika plots progressief is.
Dat is zo, maar veel independent en swing state kiezers zien nu de GOP zonder masker. En het zal echt wel even duren tot de drempel om op een republikeinse partij zoals die in 4 jaar is getransformeerd tot een cult partij is weggenomen. Progressief zullen de amerikanen nooit worden, wél conservatiever, vooral nu de economie op hun gat ligt. En die conservatieve politici vind je ook bij de Democraten.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_193272828
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 16:06 schreef Dutchguy het volgende:
Sja, Biden kan toch echt niet meer. De memes vliegen nu al om je oren en de campagne moet nog echt beginnen.

[ afbeelding ]
Ah ja, al die memes. Deze kon ik dan wel waarderen:

RexChapman twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 00:01:07 Ok, who did this?

the internet is undefeated... https://t.co/9BolqNsBam reageer retweet
  zaterdag 23 mei 2020 @ 12:55:53 #291
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193273074
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 20:34 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ik mag niet stemmen ik heb alleen maar een greencard. Maar mijn vrouw stemt Trumpgod.
Gelukkig is die man verre van racistisch....

Man, waarom toch die selectieve verontwaardiging? Alsof jij een probleem hebt met racisme of antisemitisme. Dit is gewoon janken om het janken. Dat plaatje over Joden zeker vergeten die jij had gepost?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:00:15 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193273118
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2020 21:56 schreef Belabor het volgende:

[..]

Dit is zo'n mooie nietszeggende oneliner, die mag je uitgebreid gaan toelichten wat mij betreft.

Trump heeft namelijk in zo goed als niets laten zien "goed" te zijn voor de VS. Hij bouwt (bijna) niks, maar breekt slechts af.

Trump had een grote mond over infrastructuur. Daar is niks gebeurd, ondanks dat het een van de meest bipartisan thema's is. Inkoppertje, maar Trump liet de bal telkens voor het open doel lopen.

Trump wilde jobs, jobs, jobs. Dat leek best even goed te gaan, maar de coronacrisis heeft maar weer goed aangetoond dat het een luchtbel was: totaal geen duurzame banen, want alle winst die hij gemaakt had is in één klap verdwenen. En de banen in de industrie zijn natuurlijk niet terug gekomen, maar die zag je mijlenver aankomen.

Obamacare zou vervangen worden met iets beters. Top, want Obamacare heeft genoeg te verbeteren. Alleen heeft hij het alleen partieel afgebroken en er niks constructiefs voor terug in de plaats gebracht.

De swamp is nog steeds niet leeg. Sterker nog, hij is alleen maar verder gevuld met geldwolven en leugenaars.

De staatsschuld loopt op als een malle.

De muur is een farce.

Wat is er dan nog te melden dat "goed" is voor de VS?
Het gaat alleen maar om het immigratiebeleid en white power.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 13:06:02 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193273174
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat alleen maar om het immigratiebeleid en white power.
Wat dan weer hyper ironisch is gezien de aantallen die Trump importeert uit het buitenland om op zijn planta...eh, golfbanen te werken.
Altijd vergetend dat mensen die legaal binnengekomen zijn met tijdelijke visa's de grootste groep illegalen zijn.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 13:14:06 #294
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193273262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 06:18 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Probeer je nu te vertellen dat er mensen vatbaar zijn voor samenzweringstheorieën door de media? En dat ze die bizarre theorieën ook nog eens geloven al is er geen enkel bewijs voor?
Dat roep ik al een jaar of 2 toen een aantal users hier er heilig van overtuigd waren dat Trump een Russische agent was. Sterker nog er zijn users die dat tot op de dat van vandaag nog steeds geloven.
Waarom je mij aanspreekt of ik geloof in samenzweringstheorieën is mij een raadsel, ik ben volgens mij de enige hier die klaagt over het gebrek aan objectiviteit en realiteit in de media.
Want de media kwam met het Bill Gates verhaal? Als ik heel even neus in BNW, zijn juist degene die de media wantrouwen aan het schreeuwen dat Gates berecht gaat worden in India. Hoe valt dat te rijmen dan?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zaterdag 23 mei 2020 @ 13:15:12 #295
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_193273279
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:00 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Het gaat alleen maar om het immigratiebeleid en white power.
En het willen volgen. Onderschat niet hoe graag de liefhebbers van populisme graag achter de Leider aan willen lopen. Direct de afgrond in als het moet. Zie ook hun obsessie met Alpha-males. Met "Hij is de uitverkorene" en dergelijk Trumpgod gelul. Het laat zien hoe braaf, willoos en volgzaam die betacucks zijn.

Een echte alpha-male zou nooit een figuur als Trump volgen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_193273903
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 13:14 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Want de media kwam met het Bill Gates verhaal? Als ik heel even neus in BNW, zijn juist degene die de media wantrouwen aan het schreeuwen dat Gates berecht gaat worden in India. Hoe valt dat te rijmen dan?
Weet ik veel, ik hou mij niet bezig met samenzweringstheorien.
  zaterdag 23 mei 2020 @ 14:33:59 #297
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_193273916
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik hou mij niet bezig met samenzweringstheorien.
Je begon anders zelf over samenzweringstheorien.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator zaterdag 23 mei 2020 @ 15:30:15 #298
54278 crew  Tijger_m
42
pi_193274490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Weet ik veel, ik hou mij niet bezig met samenzweringstheorien.
Je verspreid er anders genoeg hier.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_193274514
Compleet idioot dit, maar te verwachten.

quote:
WASHINGTON—President Trump is considering establishing a panel to review complaints of anticonservative bias on social media, according to people familiar with the matter, in a move that would likely draw pushback from technology companies and others.

The plans are still under discussion but could include the establishment of a White House-created commission that would examine allegations of online bias and censorship, these people said. The administration could also encourage similar reviews by federal regulatory agencies, such as the Federal Communications Commission and the Federal Election Commission, they said.

“Left-wing bias in the tech world is a concern that definitely needs to be addressed from our vantage point, and at least exposed [so] that Americans have clear eyes about what we’re dealing with,” a White House official said.

Mr. Trump has long expressed that viewpoint, and in a recent Twitter post indicated that a plan to address complaints of bias is in the works.

“The Radical Left is in total command & control of Facebook, Instagram, Twitter and Google,” Mr. Trump tweeted May 16, adding that his administration is “working to remedy this illegal situation.”

Facebook Inc., which also owns Instagram, defended its practices when asked for a response to the nascent proposal.

“People on both sides of the aisle disagree with some of the positions we’ve taken, but we remain committed to seeking outside perspectives and communicating clearly about why we make the decisions we do,” the company said.

Twitter Inc. said: “We enforce the Twitter Rules impartially for all users, regardless of their background or political affiliation. We are constantly working to improve our systems and will continue to be transparent and in regular communication with elected officials in regard to our efforts.”

Alphabet Inc.’s Google declined to comment.

Jon Berroya, interim president of the Internet Association, a trade group, disputed the contention that tech companies tilt left.

“Online platforms do not have a political bias, and offer more people a chance to have their voice heard than at any point in history,” he said.

The American Civil Liberties Union’s senior legislative counsel Kate Ruane said any moves by the government carry significant risk of misfiring because of the companies’ free-speech rights and other concerns.

While it couldn’t be determined exactly what the administration might do, “we do know for certain that when the government tries to intervene in viewpoint-based content moderation decisions by private companies, what typically follows are debacles that undermine online privacy, safety and speech,” she said.

The administration also is considering new recommendations for revamping federal protections adopted by Congress in Section 230 of the 1996 Communications Decency Act, which gives online companies broad immunity from liability for their users’ actions, as well as wide latitude to police content.

Critics across the political spectrum have argued that Section 230 now affords too much power to the giant tech platforms.

Conservative groups in particular contend that big tech platforms engage in viewpoint bias in search rankings, news feeds, content moderation and other practices. The companies generally deny that they allow political biases to influence their decisions, although they sometimes have fine-tuned their methods in response to specific criticisms.

The administration’s moves—if they happen—would help highlight a complaint that Mr. Trump has raised frequently during his presidency, just as the 2020 campaign season begins.

Mr. Trump last summer convened a White House social-media summit where conservative critics vented about supposed big-tech bias. At the time, the administration also considered a range of possible actions, including taking steps to put the FCC and another regulatory agency, the Federal Trade Commission, in charge of policing internet censorship. But those proposals drew criticism from civil-liberties advocates and eventually stalled.

Two GOP lawmakers who are allies of Mr. Trump said the administration is moving closer to acting now as the 2020 election looms.

“The president is increasingly aware of the headwinds we face from big-tech bias,” said Rep. Matt Gaetz (R., Fla.). “There have been very active discussions about what the administration can do with executive action to create a fair marketplace of ideas,” he said.

Mr. Gaetz noted that White House chief of staff Mark Meadows, a former North Carolina House member and a leading conservative voice, was himself subject to a practice on Twitter known as “shadow banning” in 2018 that made his account difficult to find even when a user was searching specifically for him.

“When Twitter shadow banned Mark Meadows, I’m not sure they counted on him becoming chief of staff,” said Mr. Gaetz, whose own account also was subject to the restriction.

Twitter said at the time that conservative public officials weren’t being targeted based on their views, but because of how their accounts interacted with others that had violated Twitter’s rules. Twitter said it was making changes to its policy.

Mr. Trump is likely to use the online review panel to help energize his base in a year when online campaigning could take on added significance because of the coronavirus pandemic.

“What they [White House officials] would like to see is bringing awareness to this being an issue,” said Sen. Marsha Blackburn (R., Tenn.), who is generally aware of the discussions.

A Pew Research Center poll in 2018, for example, found that 64% of Republicans thought major technology companies support the views of liberals over conservatives. Some 43% of Americans overall thought major technology firms support the views of liberals over conservatives, the poll found.

Consideration of the new steps comes at a time of rising tension between the administration and Silicon Valley. The Justice Department has been gearing up to sue Google over alleged antitrust violations as soon as this summer, people familiar with the matter said recently.

Google said at the time that it continues to engage with the investigation, adding that “our focus is firmly on providing services that help consumers, support thousands of businesses and enable increased choice and competition.”
https://www.wsj.com/artic(...)800?mod=hp_lead_pos2
Government is not the solution to our problem, government is the problem.
Far across the moonbeam I know that's who you are
  zaterdag 23 mei 2020 @ 15:32:45 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_193274526
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 14:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Je begon anders zelf over samenzweringstheorien.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2020 15:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Je verspreid er anders genoeg hier.
ga er niet op in. want dat wil hij graag..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')