Het moet allemaal niet te voorspelbaar worden he, jij houdt het gewoon interessantquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik tel ook mee voor die statistiek, maar hou het lekker verwarrend door nu weer naar het Westen te zijn gegaan![]()
Zou je wel naar het buitenland willen verhuizen voor je werk ja? En dan om daar echt te blijven dan of om uiteindelijk wel weer terug naar NL te komen?quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:50 schreef Momo het volgende:
Ik woon waar werk en carričre mij brengen. Zolang het in Noord-West Europa is.
Ik heb eerder bijna een jaar op IJsland gezeten en 2 maanden voor een vak in VK en ook 2 maanden in Noorwegen. Was ook bijna aangenomen voor een PhD in Tromsų. Nu zit ik prima in Nederland. Maar als er een mooie mogelijkheid voorbij zou komen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:00 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zou je wel naar het buitenland willen verhuizen voor je werk ja? En dan om daar echt te blijven dan of om uiteindelijk wel weer terug naar NL te komen?
Ik had altijd nog wel de wens te verhuizen, zeker om groter te wonen. Geen idee of het er ooit nog van komt, verwacht het niet meerquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:58 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat ik ooit uit West-Brabant weg ga hoor. Als je op je plek zit dan is het prima toch.
Mijn broer is dan weer het tegenovergestelde. Die heeft op verschillende plekken in NL gewoond, en dan nog 2 jaar in Engeland, 2 jaar in Indonesiė en gaat nu voor 2 of 3 jaar in Kazachstan wonen. Wel heel gaaf, maar niks voor mij hoor.
Oh wauw wat gaaf. Hoe was ijsland??quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:07 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik heb eerder bijna een jaar op IJsland gezeten en 2 maanden voor een vak in VK en ook 2 maanden in Noorwegen. Was ook bijna aangenomen voor een PhD in Tromsų. Nu zit ik prima in Nederland. Maar als er een mooie mogelijkheid voorbij zou komen.
Oh dat is wel jammer als je dat wel graag zou willen ja. Misschien ooit nogquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik had altijd nog wel de wens te verhuizen, zeker om groter te wonen. Geen idee of het er ooit nog van komt, verwacht het niet meer
Ja IJsland was mooi om te wonen, veel natuur, relaxte sfeer. Nadeel is wel de donkere herfst en winter vond ik.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:16 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oh wauw wat gaaf. Hoe was ijsland??
Ja groot gelijk, als je de mogelijkheid hebt/krijgt en je vind het leuk dan kan het een mooie ervaring zijn!
Ach leeftijd spreekt niet meer in het voordeel, bijna volwassen kinderen intussen, op gegeven moment ga je eerder weer kleiner wonen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:19 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Oh dat is wel jammer als je dat wel graag zou willen ja. Misschien ooit nog
De pagina refreshen wil nog weleens helpen.quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:39 schreef molloot200 het volgende:
Serieus, ik heb Fok gewhitelist bij mijn adblocker, maar ik blijf elke keer de melding krijgen dat ik m'n adblocker aan heb staan. Hoe dan?
Zal ik zeker gaan doen! Sta inderdaad nog niet ingeschreven namelijkquote:Op donderdag 21 mei 2020 08:53 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin sta je wel ingeschreven bij de woningbouw? Anders doen! Duurt wel even voor je een goede wachttijd hebt opgebouwdEn je moet als je straks een baan hebt even kijken of je niet teveel verdient, maar zitten vaak wel mooie huizen tussen, allemaal voor een redelijke prijs
Haha, nou dat vergeet je niet meer zeker!quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef MMF93 het volgende:
Rybak is leuk! Europe's skies blijf ik ook een heerlijk nummer vinden van hem.
In 2017 was hij in Rotterdam bij de Keerweerparade. Halverwege een nummer bleef hij opeens stilstaan bij mij, pakte mn hand vast en ging zo staan zingen. Daarna kreeg ik nog een kus op mn wang en op het einde kwam hij nog een high five geven
.
Ik wist echt niet wat me overkwam toen.
Waarom niet? Het is niet voor het eerst dat ik je zie posten dat je graag wat betaalbaars voor jezelf wil hebbenquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen! Sta inderdaad nog niet ingeschreven namelijk
Je het liefst blijf ik hier!quote:Op donderdag 21 mei 2020 10:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Oja, dat is niet zo handig, zonde! Maar denk dat @:Aoibhin toch wel in Utrecht wil blijven, dus dan is dat niet zo'n issue
Voorlopig kan ik toch nog niet weg! Maar heb me toch maar ingeschreven net; kan inderdaad nooit kwaadquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarom niet? Het is niet voor het eerst dat ik je zie posten dat je graag wat betaalbaars voor jezelf wil hebben
Je kan wel wachttijd opbouwen. Ik sta ook nog ingeschreven en ik ben niet eens op zoek, maar mocht het ooit zover komen dan heb ik weer wat jaren extraquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:00 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Voorlopig kan ik toch nog niet weg! Maar heb me toch maar ingeschreven net; kan inderdaad nooit kwaad
Dat moest ik net ook doen. alle usericons en het reageerstukje waren weg!quote:Op donderdag 21 mei 2020 11:45 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
De pagina refreshen wil nog weleens helpen.
Nee inderdaad! En heb het net meteen maar gedaan, anders vergeet ik het weerquote:Op donderdag 21 mei 2020 12:01 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Je kan wel wachttijd opbouwen. Ik sta ook nog ingeschreven en ik ben niet eens op zoek, maar mocht het ooit zover komen dan heb ik weer wat jaren extra
quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Doen!
Ik woon op de Veluwe en ik zou er niet aan moeten denken te moeten verhuizen
Gaaf zeg! Prima smaak, die Rybakquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:41 schreef MMF93 het volgende:
Rybak is leuk! Europe's skies blijf ik ook een heerlijk nummer vinden van hem.
In 2017 was hij in Rotterdam bij de Keerweerparade. Halverwege een nummer bleef hij opeens stilstaan bij mij, pakte mn hand vast en ging zo staan zingen. Daarna kreeg ik nog een kus op mn wang en op het einde kwam hij nog een high five geven
.
Ik wist echt niet wat me overkwam toen.
Preciesquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:59 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Het moet allemaal niet te voorspelbaar worden he, jij houdt het gewoon interessant!
Zou ik wel zo snel mogelijk doen. Heb zelf zo'n spijt dat ik me toen in Leiden weer uitgeschreven heb, anders had ik nu een jaar of elf ingeschreven en dan had ik eerste keuze gehadquote:Op donderdag 21 mei 2020 11:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zal ik zeker gaan doen! Sta inderdaad nog niet ingeschreven namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |