Dank jequote:Op donderdag 21 mei 2020 02:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja! #neverforget
Al groeit haar wel weer aan natuurlijk![]()
Het stond je prima trouwens
Ja maar in jouw geval is dat sowieso wat logischerquote:
Oh ik weet alles van onhandelbaar haarquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je
Maar nu wordt het wel echt tijd om het aan te pakken want als ik het nog langer laat worden dan wordt het wat onhandelbaar. Zal wel even wennen zijn voor jullie volgende week
Hoewel, er staan wel foto's op m'n Insta met kort haar, dus zo zal het ongeveer zijn.
Ohhh daar ging je bijna!!quote:Op donderdag 21 mei 2020 02:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar in jouw geval is dat sowieso wat logischer
Voor mij ligt het technisch gezien achter de Utrechtse Heuv- eh... Kuilketen
Ik hoop dat jullie me dan nog wel accepterenquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh ik weet alles van onhandelbaar haarMaar het zit er nog steeds op en ik leef nog!
En ja dat gaat wennen zijn!
Ja door jouw waanideeën! Maar gelukkig ben ik nog aardig op het rechte padquote:
Ik denk dat we daar van de week nog wel even een spoedvergadering over gaan houdenquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hoop dat jullie me dan nog wel accepteren
Nouuu ik krijg je nog wel klem, ik zie nu mogelijkhedenquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja door jouw waanideeën! Maar gelukkig ben ik nog aardig op het rechte pad
Wat spannendquote:Op donderdag 21 mei 2020 02:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk dat we daar van de week nog wel even een spoedvergadering over gaan houden
Och hemelquote:Op donderdag 21 mei 2020 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu ik krijg je nog wel klem, ik zie nu mogelijkheden
quote:Op donderdag 21 mei 2020 03:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat spannenden gaan jullie dan stemmen?
Doen!quote:Op donderdag 21 mei 2020 01:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk, als ik ooit nog wat zou kopen in Nederland dan zou het toch op de Veluwe moeten zijn.
Dus nog even doorsparen vrees ik.
Ik woon in Twente en wil ook niet verhuizenquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:18 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Doen!
Ik woon op de Veluwe en ik zou er niet aan moeten denken te moeten verhuizen
Dat wat ik had gedaan en mooi appartement gevonden, maar ik had me alleen ingeschreven in de stad waar ik studeerde. Ik had beter ook nog bij woningbouw kunnen inschrijven bij andere steden.quote:Op donderdag 21 mei 2020 08:53 schreef Meke het volgende:
@:Aoibhin sta je wel ingeschreven bij de woningbouw? Anders doen! Duurt wel even voor je een goede wachttijd hebt opgebouwdEn je moet als je straks een baan hebt even kijken of je niet teveel verdient, maar zitten vaak wel mooie huizen tussen, allemaal voor een redelijke prijs
Friezen doen dat ook. Als de carrière erop zit verkopen ze hun huis in de randstad, kopen voor veel minder een huis in Friesland (of een groter huis voor hetzelfde geld) en gaan van de rust genietenquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon in Twente en wil ook niet verhuizen![]()
Je ziet ook best veel Tukkers die naar het westen zijn verhuisd, uiteindelijk weer terugverhuizennaar de goede kant van de IJssel
Ik ben in Friesland gebleven. Hoop er nog lang te blijven.quote:Op donderdag 21 mei 2020 09:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Friezen doen dat ook. Als de carrière erop zit verkopen ze hun huis in de randstad, kopen voor veel minder een huis in Friesland (of een groter huis voor hetzelfde geld) en gaan van de rust genieten
Ik tel ook mee voor die statistiek, maar hou het lekker verwarrend door nu weer naar het Westen te zijn gegaanquote:Op donderdag 21 mei 2020 09:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik woon in Twente en wil ook niet verhuizen![]()
Je ziet ook best veel Tukkers die naar het westen zijn verhuisd, uiteindelijk weer terugverhuizennaar de goede kant van de IJssel
Oja, dat is niet zo handig, zonde! Maar denk dat @Aoibhin toch wel in Utrecht wil blijven, dus dan is dat niet zo'n issuequote:Op donderdag 21 mei 2020 09:40 schreef F1gamer het volgende:
Goedemorgen
[..]
Dat wat ik had gedaan en mooi appartement gevonden, maar ik had me alleen ingeschreven in de stad waar ik studeerde. Ik had beter ook nog bij woningbouw kunnen inschrijven bij andere steden.
Ik denk ook niet dat ik ooit uit West-Brabant weg ga hoorquote:Op donderdag 21 mei 2020 10:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik heb nog nooit buiten Zuid-Holland gewoond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |