We komen eraan!quote:
GMTAquote:
Dat was dit jaar nog niet! Was een ander stemsysteemquote:
Schande, ik kijk in Spanje en krijg ook gewoon Nederlands commentaar. Snap er niks meer van nuquote:
Maar jij bent ook gewoon een Nederlanderquote:Op zondag 17 mei 2020 22:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Schande, ik kijk in Spanje en krijg ook gewoon Nederlands commentaar. Snap er niks meer van nu
Oh denk je dat YouTube dat weet?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar jij bent ook gewoon een Nederlander
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:32 schreef Fred_B het volgende:
Heel de wereld hoort nu Nederlands commentaar
twitter:ellie_made twitterde op zondag 17-05-2020 om 22:32:52DON'T PANIC, you can hear the Dutch commentary because there's no existing film of this part of the voting without commentary! #eurovisionagain reageer retweet
Jijbuis houdt iedereen in de gaten!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh denk je dat YouTube dat weet?
Oh ja, ik kijk te vaak naar de 5-1 tegen Spanje, natuurlijk weet YouTube dat.
Dick van Bommel volgens Wikiquote:Op zondag 17 mei 2020 22:34 schreef Guanabana het volgende:
Wie geeft de Nederlandse punten? Of is dat gewoon een nobody?
Ach ja, Franco was al oud en niemand wist hoe men aan hem uit kon leggen waarom nieuwe telefoonkabels belangrijk zijn.quote:
Paar dagen geleden was de editie van 1980 op tv. Toen hadden ze inderdaad zo'n mega-dingquote:Op zondag 17 mei 2020 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben daar net pas telefoon. Met zo'n grote hoorn.
Hoe kwamen ze daarvoor aan de punten eigenlijk? Voordat ze telefoon hadden?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:36 schreef Guanabana het volgende:
Ze hebben daar net pas telefoon. Met zo'n grote hoorn.
Lijkt wel een houten womblequote:
Per postduif, nee volgens mij ook telefoon, zelfs in 1956.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:38 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hoe kwamen ze daarvoor aan de punten eigenlijk? Voordat ze telefoon hadden?
Haha ja inderdaadquote:
Nu ben je daar gegarandeerd laatste mee in de finalequote:Op zondag 17 mei 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
De tijden dat je nog kon winnen met 24 punten
De S!sters lachen hierom.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Nu ben je daar gegarandeerd laatste mee in de finale
quote:
Die hadden daar een moord voor gedaan joh!quote:
Oh nee nog nietquote:
Nee is ook best wel een vergeten winnaarquote:Op zondag 17 mei 2020 22:42 schreef Strani het volgende:
Grappig, volgens mij ken ik dit hele liedje niet
Zweden is tegenwoordig heel blij met zo'n televote scorequote:Op zondag 17 mei 2020 22:39 schreef Guanabana het volgende:
De tijden dat je nog kon winnen met 24 punten
Lijkt me wel een eendagsvlieg ja.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:42 schreef Fred_B het volgende:
Ik denk dat die Zweedse band hier ook hun Waterloo gaat vinden. Zo bijzonder was dat liedje niet.
Zal wel hun enige hit blijven dit.quote:
Haha, lekker trollenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:43 schreef Momo het volgende:
Iemand zit nu keihard te knipperen met dat lichtje
Ja da's zeker jammer.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef Momo het volgende:
[..]
Jammer dat dat nu niet meer zo is met 200 miljoen
Was op dat moment 1/8 van alle mensen op aarde!quote:
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Was op dat moment 1/8 van alle mensen op aarde!
Zoiets. Ben ze nu alweer vergeten eigenlijk!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal ze straks eens Googlen. Arba heetten ze toch?
Kan nog steeds hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef Guanabana het volgende:
Heel Europa pleegde zeker hun jaren 70-fapje op die blonde?
Ze lijken nu vis in blik te maken. Linkquote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik zal ze straks eens Googlen. Arba heetten ze toch?
Is wel te hopen, je moet er toch niet aan denken nog 45 jaar elk jaar dit weer te horen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:44 schreef Aoibhin het volgende:
Nog één keer dit liedje. Denk dat het daar ook wel bij zal blijven!
Nee in het Zweedse telefoonboek kijken!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zoiets. Ben ze nu alweer vergeten eigenlijk!
Nee fijn dat ze eindelijk ook een keer winnen!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:46 schreef Fred_B het volgende:
Wel leuk dat Zweden ook eens wint. Die kunnen er normaal niet zo veel van.
Eigenlijk hetzelfde als nu dusquote:Op zondag 17 mei 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar ja verder had ook niemand wat te doen natuurlijk, en er was niks anders op TV.
Zijn ze toch nog goed terechtgekomen.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:46 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze lijken nu vis in blik te maken. Link
quote:
twitter:Jakreg76 twitterde op zondag 17-05-2020 om 22:44:58The reason that Stig Andersson accepted the award by himself is that the guards behind the stage didn't believe that Björn & Benny could be composers and refused to let them on stage #Eurovisionagain reageer retweet
Allemaal gauw met de boot naar Brighton!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
Gewoon op de tv vermelden in welk hotel ABBA slaapt
Ja dit was inderdaad het laatste jaar met die puntentellingquote:Op zondag 17 mei 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij hebben ze in 1975 dan de puntentelling aangepast? Want Teach-In won ineens met 152 punten.
Ja het was een hele andere tijd wat dat betreftquote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijk. Lekker klaar al. Alleen Wombles als interval-act. Simpeler times.
1975 was idd het eerste jaar met het systeem van 12 punten voor de eerste plek.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:47 schreef Guanabana het volgende:
Volgens mij hebben ze in 1975 dan de puntentelling aangepast? Want Teach-In won ineens met 152 punten.
Ja maar was wel een wtf-momentje hoorquote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Guanabana het volgende:
Heerlijk. Lekker klaar al. Alleen Wombles als interval-act. Simpeler times.
Die puntentelling was ook wel duidelijk minder hoor.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dit was inderdaad het laatste jaar met die puntentelling
Wuv Luvquote:Op zondag 17 mei 2020 22:49 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar was wel een wtf-momentje hoorDat had mijn Wuv Luv beter gekund!
Ja misschien zijn we nog wel op tijd voor een handtekening!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Allemaal gauw met de boot naar Brighton!
Daar is mijn stem heen gegaanquote:Op zondag 17 mei 2020 22:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wombles zijn de echte winnaars van de avond
HIER KOMT BABYquote:
Ja en de doezepwaaa zijn ook wel iconisch geworden nu natuurlijkquote:Op zondag 17 mei 2020 22:49 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die puntentelling was ook wel duidelijk minder hoor.
quote:Op zondag 17 mei 2020 22:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en de doezepwaaa zijn ook wel iconisch geworden nu natuurlijk
Toen ik in de vroege jaren 90 begon te kijken was het geloof ik tot middernacht. En nu, uur of 1 bijna?quote:Op zondag 17 mei 2020 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon ruim voor elf uur klaar. Dit waren andere tijden.
Echt gewoon bizar joh hoe snel dat gingquote:Op zondag 17 mei 2020 22:52 schreef Fred_B het volgende:
Gewoon ruim voor elf uur klaar. Dit waren andere tijden.
Och hemel ja, een vervelende bijwerking is wel dat er grafnummers naar worden vernoemdquote:
Die show was ook veel te langdradig.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
De video van 2019 op YouTube is inderdaad 4 uur 11 minuten. Absurd.
Was ook wel een absurd lange editie.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:54 schreef Strani het volgende:
De video van 2019 op YouTube is inderdaad 4 uur 11 minuten. Absurd.
Ja, die van het vorige jaar was bijna een half uur minder lang.quote:
Neeeee maar Guana ik wil lekker hossen daar in Ahoy!quote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef Guanabana het volgende:
2021 gewoon een uurtje of tweeėnhalf en bijtijds op bed.
Tijdens de optredens publiek al laten stemmen of ze het einde van hun eigen nummer mogen halenquote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Van die X'en bij Got Talentquote:Op zondag 17 mei 2020 22:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tijdens de optredens publiek al laten stemmen of ze het einde van hun eigen nummer mogen halen
Gewoon meteen de winnaar aankondigen op basis van YouTube streams.quote:Op zondag 17 mei 2020 22:55 schreef Guanabana het volgende:
Wauw dat wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 17 mei 2020 23:05 schreef Fred_B het volgende:
It may look quaint now, but the Wombles had 5 UK Top 20 hits in 1974. The man behind them Mike Batt wrote "Bright Eyes" a #1 for Art Garfunkel and discovered Katie Melua.
Ik heb geen lijst gemaakt, maar wel een heel stuk beter dan datquote:
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 14:12:34Want to guess tonight’s year? Here’s your #EurovisionAgain clue!
See you back here for the year reveal at 7.45/8.45 UK/CEST 🤔 https://t.co/HHZ27E3sa7 reageer retweet
twitter:EurovisionAgain twitterde op zaterdag 23-05-2020 om 20:43:57🚨 RT: SHOW DETAILS THREAD 🚨
Here’s the ICONIC @SertabErener to introduce RIGA 2003! 🇱🇻 🇹🇷
BIG THANKS to @LatvijasTV for allowing this 🥳
💻 Show link: https://t.co/agrJJG1zeS
📺 Or @Eurovision YouTube on your TV
⏰ Starts 8/9pm UK/CEST 🥰
Pls RT and use #EurovisionAgain https://t.co/QasUrj4Mob reageer retweet
Ja, meer oude edities zou leuk zijn inderdaad! Maar dan zal dan wel wat achterzitten inderdaad. Wel had je een week of twee geleden de uitzending van 1980 op tv, maar dat was buiten dit initiatief om.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Jammer dat ik vorige week zondag heb gemist. Ik keek zou uit naar de uitzendingen van voor 1990, maar blijkbaar zijn de rechten daarvan een stuk lastiger.
Och hemel ja dat was dit jaarquote:
Die van vorige week had tijdens de voting Nederlands commentaar er tussendoor, omdat ze geen beelden konden vinden zonder commentaar.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:48 schreef Sableheart het volgende:
Jammer dat ik vorige week zondag heb gemist. Ik keek zou uit naar de uitzendingen van voor 1990, maar blijkbaar zijn de rechten daarvan een stuk lastiger.
Snap werkelijk waar nog steeds niet waarom Belgiė het zo goed deed.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:51 schreef Em31 het volgende:
Wow zie nu pas dat er maar twee punten tussen Turkije en Belgiė zaten
Ja en Rusland daar ook vlak achter!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:51 schreef Em31 het volgende:
Wow zie nu pas dat er maar twee punten tussen Turkije en Belgiė zaten
Oh dat vond ik wel een mooi nummer!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Snap werkelijk waar nog steeds niet waarom Belgiė het zo goed deed.
Was ook een leuk nummer ja!quote:
Damn jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja en Rusland daar ook vlak achter!![]()
Belgiė had van mij nog best mogen winnen, maar wat was ik blij dat het Rusland niet werd zeg
Ben nu al benieuwd naar F1gamer haar reactiequote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oostenrijk. Als je het niet kent, niks opzoeken. Gewoon op je af laten komen.
Heb het al opgezochtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Oostenrijk. Als je het niet kent, niks opzoeken. Gewoon op je af laten komen.
Echt zo close heb je het nooit meerquote:
Als NL nou meer punten aan Belgiė had gegeven dan aan Turkije had Belgiė gewoon gewonnen! Bizar dat we in 2004 gewoon in Antwerpen hadden kunnen zitten.quote:
Die vond ik wel leuk, jammer van het valse gezing.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:55 schreef Aoibhin het volgende:
Oh dit was ook het jaar van Jemini![]()
Iedereen die dit jaar nog nooit gezien heeft: JE BENT GEWAARSCHUWD
Jaquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:57 schreef sportfreak het volgende:
Dit was ook het laatste jaar zonder halve finales, dus eigenlijk ook de laatste 'klassieke' editie.
Ja dat ook voornamelijkquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:58 schreef ato het volgende:
[..]
Die vond ik wel leuk, jammer van het valse gezing.
Ja, al waren er veel landen ‘geschorst’ natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:57 schreef sportfreak het volgende:
Dit was ook het laatste jaar zonder halve finales, dus eigenlijk ook de laatste 'klassieke' editie.
quote:In those days you could go on the Eurovision website and download really low-quality audio/videos of the songs which used to take ages
quote:
Kan je ook stemmen zonder een Twitter account ?quote:
Waren die ESF en Idols finale op dezelfde avondquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:00 schreef sportfreak het volgende:
Is het gek als ik zeg dat ik me van 2003 meer liedjes kan herinneren van de Nederlandse voorronde als van het festival zelf?
Was volgens mij ook de enige die naar het NSF keek, iedereen keek naar Jim en Jamai.
Ik welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
Kan me deze intro totaal niet meer herinneren
Zou wel verklaren waarom in het NSF dan niet gezien hebquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Waren die ESF en Idols finale op dezelfde avond
Nee, de nationale finale in Ahoy was op dezelfde avond.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Ja die herinner ik me echt nogquote:
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Kan je ook stemmen zonder een Twitter account ?
Aha, Ik was toch voor Dewi destijds bij Idolsquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, de nationale finale in Ahoy was op dezelfde avond.
Ik herinneren me de winnaar en Nederland, maar voor de rest bijna niet (geloof ik)quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die herinner ik me echt nogDenk dat dit een van de eerste ESF's is die ik bewust heb gevolgd
Weet nog dat ik echt heel blij was toen Sertab won
![]()
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef Funhouse het volgende:
Dit is het eerste jaar dat ik ooit gezien heb
Ik heb Sertab op een verzamelcd staan en het is geen ESF cd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja die herinner ik me echt nogDenk dat dit een van de eerste ESF's is die ik bewust heb gevolgd
Weet nog dat ik echt heel blij was toen Sertab won
![]()
1 more night lijkt op give me one good reason (1999) toch vind ik 1 more night beter.quote:
Ojaa TaTu, dat was toen toch nog echt een rel? Dat ze het met vertraging uitzonden zodat er gestopt kon worden als ze gingen zoenenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 20:52 schreef sportfreak het volgende:
Eén van mijn favoriete jaren
Keek het songfestival al eerder, maar het was rond deze editie dat ik echt liefhebber werd. Volgens mij zelfs met zelf punten geven enzo.
En ik was nogal fan van T.aT.u in die dagen...
quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:01 schreef F1gamer het volgende:
[..]
One More Night vind ik nog altijd een prima nummerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
1 more night lijkt op give me one good reason (1999) toch vind ik 1 more night beter.
En Esther mocht ook meedoen met de Engelse finale. Maar die heeft zij uiteindelijk afgezegd.
In Letland gaat alles tegenwoordig iets minder op het ESFquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
Marie N (winnares van het jaar ervoor)
Renars Kaupers (zanger van Brainstorm, werd 3e in 2000 namens Letland) - en nog altijd mijn favoriete Letse inzending
Ja er werd gesuggereerd dat ze een lesbische zoen in het optreden zouden hebben. Is uiteindelijk niet gebeurd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Ojaa TaTu, dat was toen toch nog echt een rel? Dat ze het met vertraging uitzonden zodat er gestopt kon worden als ze gingen zoenenOf heb ik dat echt helemaal verkeerd onthouden?
Ja en ze begonnen nog zo goed met de resultaten!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In Letland gaat alles tegenwoordig iets minder op het ESF
Al die ophef heeft ze eerder punten gekost dan opgeleverd.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er werd gesuggereerd dat ze een lesbische zoen in het optreden zouden hebben. Is uiteindelijk niet gebeurd.
Ze zeiden ook dat ze zouden trouwen (met elkaar) als ze zouden winnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja er werd gesuggereerd dat ze een lesbische zoen in het optreden zouden hebben. Is uiteindelijk niet gebeurd.
Ik was daar nog aanwezig, kon je nog gewoon roken in de zaalquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:02 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Nee, de nationale finale in Ahoy was op dezelfde avond.
Allemaal voor de show.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:05 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Ze zeiden ook dat ze zouden trouwen (met elkaar) als ze zouden winnen.
Good morning Australia!quote:
Nee ik herinner me ook verder weinig meerquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik herinneren me de winnaar en Nederland, maar voor de rest bijna niet (geloof ik)
Daarom is het ook lager geėindigd denk ik, live performing was goed. Maar de act was een chaos.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
One More Night vind ik nog altijd een prima nummerMaar zo'n ratjetoe op het podium.
Ja, die vind ik ook op elkaar lijkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:03 schreef ato het volgende:
[..]
1 more night lijkt op give me one good reason (1999) toch vind ik 1 more night beter.
En Esther mocht ook meedoen met de Engelse finale. Maar die heeft zij uiteindelijk afgezegd.
Ja en die styling ook echtquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:07 schreef ato het volgende:
[..]
Daarom is het ook lager geėindigd denk ik, live performing was goed. Maar de act was een chaos.
Nee preciesquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja... Je zag het in recentere jaren nog steeds welquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee preciesMaar ook hele dingen over dat iedereen vertraagd uitzond zodat ze konden stoppen als ze zouden zoenen
Hopelijk hebben we relloze ESF volgend jaarquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:08 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee preciesMaar ook hele dingen over dat iedereen vertraagd uitzond zodat ze konden stoppen als ze zouden zoenen
Ja echt stomquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja... Je zag het in recentere jaren nog steeds welChina bijvoorbeeld die zelfs Albaniė 2018 skipte wegens de tattoos van de zanger
Neeejoh, dit soort kleine relletjes zijn veel te leukquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:09 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we relloze ESF volgend jaar
Beiden destijds knappe dames.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:07 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, die vind ik ook op elkaar lijkenDe zangeressen lijken ook op elkaar
Vind ik ook welquote:
Ja, grappig dat dat nu weer hip isquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef F1gamer het volgende:
Ik wil die Flared broek, maar dan niet in het wit.
Echt hequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef Meke het volgende:
Dit is mijn groep 8 jaarAlles klopt wel met hoe ik het me herinner, die grote bloem in haar haar, die riem
Vind het flets.quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit ook echt zo'n 2000-nummer (bedoel ik niet negatief!) Krijg er echt nostalgie van
Echt ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:10 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit ook echt zo'n 2000-nummer (bedoel ik niet negatief!) Krijg er echt nostalgie van
Begin dit jaar 1 gekocht, maar moet wat corona vet wegwerken anders gaat het elastiek lubberen.quote:
Nu let ik daar ook opquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:11 schreef Meke het volgende:
Nou die achtergrondzangeressen hebben ook niet echt mooie kleren aangekregen![]()
En volgens mij ook hun bh vergeten?![]()
![]()
Ik was brugpieper af.quote:
Awww wat lieffff.quote:
En zat toen met een heel puntenlijstje op de bankquote:
quote:
Deze vast heel veel punten gegeven op die leeftijd?quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zat toen met een heel puntenlijstje op de bankMocht voor het eerst zo laat opblijven!
Volgens mij zag ik in die jaargroep ook m'n eerste esf helemaalquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En zat toen met een heel puntenlijstje op de bankMocht voor het eerst zo laat opblijven!
Neequote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Deze vast heel veel punten gegeven op die leeftijd?
Dat waren wel mooie jarenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Volgens mij zag ik in die jaargroep ook m'n eerste esf helemaal1996/1997
Je zou het bijna denkenquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:15 schreef Meke het volgende:
Het is echt zo'n educatieve tv liedje?Het verschil tussen dieren?
Ja inderdaad wel ja!quote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:15 schreef F1gamer het volgende:
Wel inventief met de max 6 personen op het podium omgaan
Was wel echt een vreselijke periode ja rond deze tijdquote:Op zaterdag 23 mei 2020 21:14 schreef sportfreak het volgende:
Was dit al als tweede
Hier begon het songfestival een circus te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |