Ik ookquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind Cornald echt leuker commentaren zo zonder Jan.
Eensquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:20 schreef Greys het volgende:
Ik vind Cornald echt leuker commentaren zo zonder Jan.
Iddquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensMaar ik vond Jan dan sowieso altijd een slechte commentator. EN Cornald is lekker in zijn element nu zonder iemand anders ernaast
Wel leuk met jouw usernamequote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die heeft wat Coronakilos erbij
Hij hoeft vooral nu niemand de corrigeren die iets roept wat niet klopt.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EensMaar ik vond Jan dan sowieso altijd een slechte commentator. EN Cornald is lekker in zijn element nu zonder iemand anders ernaast
Gewoon van die vileine onelinersquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
Cornald lijkt wel een FOK!ker met zijn opmerkingen vanavond haha.
'viesdik'quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik dacht, hoe verwoord ik het beschaafd![]()
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:21 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die heeft wat Coronakilos erbij
Jaquote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Snackkeuze gemaakt. De Croky bolognese moet er aan geloven
DITquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
De enige bolognese die er toe doetquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Snackkeuze gemaakt. De Croky bolognese moet er aan geloven
Waar je mee omgaat, word je mee besmetquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Amarantha het volgende:
quote:
Dat vind ik nou ook, echt lachenquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:22 schreef Poppejans het volgende:
hahaha ik vind Cornald geloof ik het leukste van de avond, heerlijk op dreef
Het was een zware strijd, het ging lang gelijk op tussen Croky, fuet met peper en grillworst met kaas. Televoting maakte het verschilquote:
Dat was heel erg. Terwijl ik Toy in 2018 nog wel te pruimen vond.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nog bij te komen van dat Netta-overschot vorig jaar.
Het houdt niet op, niet vanzelf!quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:23 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nog bij te komen van dat Netta-overschot vorig jaar.
lijkt mij nogal lastigquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Hoop dat we Netto hierna ook niet meer terugzien.
In haar geval eerder Bruto.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
Ik heb niet ge televoted??quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het was een zware strijd, het ging lang gelijk op tussen Croky, fuet met peper en grillworst met kaas. Televoting maakte het verschil
quote:
Nee Bruto is leuker inderdaadquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:24 schreef Meridiaan het volgende:
quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
DIT![]()
![]()
Al leest hij vast ook mee (niet nu)
Meen je? Wist ik nietquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:23 schreef Andromache het volgende:
[..]
Waar je mee omgaat, word je mee besmet
Nana Bananaquote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom de winnares van twee jaar geleden haar nieuwe single mag promoten is mij een raadsel. Nana Banana was destijds al nergens voor nodig, maar dat viel nog min of meer binnen een traditie
We are going koekoek during Corona lockdown.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:24 schreef Andromache het volgende:
[..]
Wat heeft dit met Eurovisie-klassiekers te maken?
Dat Banana lied van haar vorig jaar. Kreeg het mijn kop niet meer uitquote:
twitter:ESF_FOK twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 22:25:26Namens de mensen die op het Songfestivalforum live meeposten met #ShineALight: @cornaldm wat ben je heerlijk op dreef. 😂🔥🙌🏽 #Eurovision reageer retweet
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2020 22:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Waarom de winnares van twee jaar geleden haar nieuwe single mag promoten is mij een raadsel. Nana Banana was destijds al nergens voor nodig, maar dat viel nog min of meer binnen een traditie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |