Wat een goed ideequote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:06 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou. Maak jij dan eens een adoratietopic voor de benen van Emmelie.
En de rest van Emmelie? Ook goed beoordeeld?quote:
Wat ben je van plan?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Oh als het daarom gaat kunnen we je wel wat besparen.
Mwa, ja gaat wel. Destijds was ze wel veel te hippie voor mijn smaak.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
En de rest van Emmelie? Ook goed beoordeeld?
Thnxx!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:08 schreef Arizona het volgende:
@:cinderelladreamer van harte gefeliciteerd![]()
Neeeee niet doen! Dan missen we je landentopicsquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:04 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In dat geval zou ik mezelf blijven uitwissen
Jobi blijft ook echt zo plakkenquote:
Ja het liedje is niks, eensquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:05 schreef Strani het volgende:
Ik vind het liedje nog steeds niks maar Emmelie de Forest heeft wel mooie benen.
Dat eerste had ik ook. Niet onknap, maar niet echt bijzonder. Genoeg betere deelneemsters op dat vlak.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, ja gaat wel. Destijds was ze wel veel te hippie voor mijn smaak.
Ja we hoorden je net op tv!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
AJO AWHOOWHOOWHOO
Nu de rest terug lezen
Ja mam ehh modquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:07 schreef ijs_beer het volgende:
Tevens hebben we een topic voor het grote songfestivalfeest.
Ja, die heb ik uiteraard wel even goed nagelezen voor het plaatsen.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeee niet doen! Dan missen we je landentopics![]()
Maar je hebt haar destijds wel nog even netjes thuisgebracht enzo?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Mwa, ja gaat wel. Destijds was ze wel veel te hippie voor mijn smaak.
Ik kan me nog een johanderksen.gif regen van je herinneren iig.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die heb ik uiteraard wel even goed nagelezen voor het plaatsen.
In elk geval beter dan comments in live-topics enzo.
Had je liever Loekz gehad?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja, omdat dat ook gewoon de logische keuze was geweest. Sieneke is net als friet, de verkeerde keuze.
Al vond ik mezelf onlangs bij het teruglezen erg geestig tijdens het laatste uur van San Remo. Net als alle andere aanwezigen trouwensquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, die heb ik uiteraard wel even goed nagelezen voor het plaatsen.
In elk geval beter dan comments in live-topics enzo.
Was dat niet in jouw ontgroeningstopic?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:10 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik kan me nog een johanderksen.gif regen van je herinneren iig.
Je zei:quote:
Helaas was het woordje tijd bij mijn reactie weggevallen. Dat moet zijn: nou dan kunnen we je wel wat tijd besparen.quote:Een soort brain-to-mouth filter maar dan achteraf. Even checken of ik echt niks raars heb gezegd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Ohja.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Was dat niet in jouw ontgroeningstopic?
Dat idee had ik later en nu. Maar denk dat Jobi wel gelijk heeft dat Loekz nog slechter was.quote:
Ik wil wel een lans breken voor Peggy Maes. Want als het liedje zou gaan in dat tempo, dan was het alleen, in dat tempo.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat idee had ik later en nu. Maar denk dat Jobi wel gelijk heeft dat Loekz nog slechter was.
Dat topicquote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:10 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Al vond ik mezelf onlangs bij het teruglezen erg geestig tijdens het laatste uur van San Remo. Net als alle andere aanwezigen trouwens
Het was jammer voor Pierre dat er niet drie gelijk waren geëindigd. Dan had die nog langer moeten nadenken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 22:14 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik wil wel een lans breken voor Peggy Maes. Want als het liedje zou gaan in dat tempo, dan was het alleen, in dat tempo.
Groetjes, Pierre
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |