Ook een brownie?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:11 schreef Strani het volgende:
Ik ga weer koffie halen! En op zoek naar wasbare maskers!
Met patatquote:
*zwaai*quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:27 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Leuk nieuws: Jeangu komt binnenkort langs bij ons in Ding-a-Dong de podcast voor een langer interview over z'n Eurovisie avontuur, theatertour en veel meer!
En hoewel Marco en ik natuurlijk van alles van hem willen weten, leek het me als trouwe FOK!er ook tof om te kijken of jullie nog vragen aan Jeangu hadden. Dat mocht van de lieve mods hier, dus thanks @:greys en @:cee !![]()
![]()
![]()
Dus heb je iets wat je wilt weten van onze inzending voor het Songfestival 2020 EN 2021 natuurlijk, drop hier je vraag of stuur ons even een DM op Twitter of Instagram of Facebook. We gaan proberen zo veel mogelijk vragen te stellen als hij aanschuift in onze podcast studio binnenkort!
Wat gaaf zegquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*zwaai*
Ik vind dit dus echt supertof dat hij gaat langskomen, stuiter stuiter. Dus vraag maar raak!
Ja, dat lijken mij ook echt besmettingshaarden, zie ook maar dat Japanse onderzoek, dat binnen een halfuur zowat iedereen bij een buffet besmet was (met lichtgevende verf, dat uiteraard wel besmettelijker is dan een virus, maar tochquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:36 schreef BillDauterive het volgende:
Zo'n All You Can Eat restaurant is op zijn tijd wel erg lekker, maar ik vrees dat ze met de coronacrisis nog wel een tijdje gesloten blijven. Dat is juist een plek waar je makkelijk besmet kan raken.
Heel tofquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*zwaai*
Ik vind dit dus echt supertof dat hij gaat langskomen, stuiter stuiter. Dus vraag maar raak!
Wat leuk zeg!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
*zwaai*
Kibbelingquote:Op vrijdag 15 mei 2020 17:10 schreef Arizona het volgende:
Er wordt nu gelukkig ook eten voor me gehaald. Een kibbelingmenu
De interesse is er wel, maar wij kijken nu naar filmpjes van alle achtbanen van de Efteling. Ook mooiquote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:11 schreef Aoibhin het volgende:
Meer geïnteresseerden om nu mee te luisteren naar Radio 2?
Dat ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 18:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De interesse is er wel, maar wij kijken nu naar filmpjes van alle achtbanen van de Efteling. Ook mooi
Ik krijg nog meer 5 seconds of fame!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:12 schreef Greys het volgende:
Vanavond 21.25 uur Het Grote Songfestivalfeest op NPO3 voor degenen die het gemist hebben vorige keer.
Sorry als dat hier al stond, nog niet bijgelezen vandaag.
jeeh. Ik heb ook de top 25 gehaaldquote:Op vrijdag 15 mei 2020 12:22 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Netjes zeg!Goed gedaan jullie
Mijn team is 24ste geworden, het ging toch beter dan verwacht
Ah! Ik heb net de Australische internationale versie binnengehaald in HD eindelijk. Om te bewaren. Heel grappig, ze hebben dus alle niet-Engelse nummers ondertiteld ook!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:12 schreef Greys het volgende:
Vanavond 21.25 uur Het Grote Songfestivalfeest op NPO3 voor degenen die het gemist hebben vorige keer.
Grappig dat ze dat gedaan hebben!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:39 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ah! Ik heb net de Australische internationale versie binnengehaald in HD eindelijk. Om te bewaren. Heel grappig, ze hebben dus alle niet-Engelse nummers ondertiteld ook!
Ja, hier komt de grap. Keiino hebben ze dus OOK gedeeltes vertaald. HAHA!quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:40 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Grappig dat ze dat gedaan hebben!![]()
Vond het ook wel jammer dat er bij de originele NLse uitzending nummers waren weggeknipt
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:43 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ja, hier komt de grap. Keiino hebben ze dus OOK gedeeltes vertaald. HAHA!
[ afbeelding ]
En in de Australische versie zit inderdaad oa Running Scared er weer in. Maar Mandy en Marlayne zijn er nog steeds uitgehaald.
Ik heb later begrepen dat het misschien ook aan de outfits van de dames lag, ahum.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]!
![]()
![]()
Het joiken gewoon ondertitelen, heerlijk![]()
Ah, toch nog weggeknipt dus. Het is natuurlijk ook wel gewoon een lange show, dus als de uitzendtijd er dan net niet is...
Daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik heb later begrepen dat het misschien ook aan de outfits van de dames lag, ahum.
Ik twijfel of ik ga kijken.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:12 schreef Greys het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |