Ik was al geen fan van ze, en dit programma maakt dat niet beter.quote:Op donderdag 17 september 2020 21:21 schreef iBenny het volgende:
Dit weten Susan en Freek mooi om te toveren tot een EO Jongerendagnummer. Wat mij betreft de minste vanavond.
Ik heb dit seizoen juist enorm veel feeling met veel gasten, in tegenstelling tot veel andere jaren.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:54 schreef Anouk83 het volgende:
Tabitha lijkt me een hele lieve meid, maar deze groep mensen doet mij weinig. Stef Bos nu, iedere week wel weer hetzelfde, Susan kijk ik niet graag naar, ik mis gewoon een geweldig iemand die boven alles uitstijgt, wat Floor Janssen vorig jaar voor mij was, of Tania Kross een ander jaar. Ik voel niks dit seizoen
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen, gelukkig maar ook 😉 Ik vind Diggy Dex wel een leuke verrassing dit seizoenquote:Op donderdag 24 september 2020 20:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik heb dit seizoen juist enorm veel feeling met veel gasten, in tegenstelling tot veel andere jaren.
Ik vind Stef Bos echt geweldig, al doet hij inderdaad veel hetzelfde kunstje.
Milow is echt mijn smaak,
en Sanne Hans is ook echt
Met de rest heb ik niet zoveel.
Oh ja, Diggy Dex vergeet ik gewoon nog.quote:Op donderdag 24 september 2020 20:59 schreef Anouk83 het volgende:
[..]
Grappig hoe dat per persoon kan verschillen, gelukkig maar ook 😉 Ik vind Diggy Dex wel een leuke verrassing dit seizoen
quote:
Dit inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:57 schreef Meke het volgende:
Die aanpassing van Wulff was niet helemaal mijn ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |