abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193098965
pi_193099074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 09:50 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

ben er ook bang voor... maar goed.. ooit zal het toch beter worden...

ondanks dat rutte denkt dat het prima kan.. geloof ik nie tzo in een 1,5m-samenleving.
Ooit zal het zeker beter worden :Y

Maar denk dat we toch echt nog wel minstens 1 jaar (als het er geen 1,5 of 2 zijn) vast zullen zitten aan die 1,5m samenleving.
pi_193099154
En wat is er over een jaar dan? Geen vaccin hoor. Dat zou me enorm verbazen. Snelste vaccin ooit was na 4 jaar en voor een coronavirus zijn al eerder pogingen gedaan voor vaccin ontwikkeling en dat is nooit gelukt. Met hiv hebben we 40 jaar later nog steeds geen vaccin.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193099171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:03 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ooit zal het zeker beter worden :Y

Maar denk dat we toch echt nog wel minstens 1 jaar (als het er geen 1,5 of 2 zijn) vast zullen zitten aan die 1,5m samenleving.
Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
pi_193099284
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:08 schreef Isabeau het volgende:
En wat is er over een jaar dan? Geen vaccin hoor. Dat zou me enorm verbazen. Snelste vaccin ooit was na 4 jaar en voor een coronavirus zijn al eerder pogingen gedaan voor vaccin ontwikkeling en dat is nooit gelukt. Met hiv hebben we 40 jaar later nog steeds geen vaccin.
HIV is voornamelijk een (dodelijk) probleem van Afrika.

Daar kan geen geld mee verdient worden.

Dat is bij sars-II wel anders ;)
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_193099295
Denk dat we een hele andere wereld krijgen. Vaccin zou mooi zijn, maar hoe lang duurt het wel niet om 7 miljard doses te maken en mensen ermee te vaccineren.
We have far more in common than that which devides us..
pi_193099331
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die 1.5 m is niet zozeer het probleem. Het probleem is de dichte verpleeghuizen, de afspraken met huisarts of psycholoog die telefonisch moeten, de dagbesteding voor gehandicapten/dementerenden die dicht is. Dat ga je geen jaar of twee volhouden, daar gaan mensen aan onderdoor. Ik weet niet hoe je dat op een corona-proof manier moet oplossen.
bezoekjes aan ouders... hoeveel mensen durven nu niet langs bij familie/vrienden?
dat ga je geen 2 jaar volhouden denk ik
maar je wil ze ook niet meteen van hun laatste visite voorzien
pi_193099333
Mogguh!

Succes Tally :*

En jij ook Loon, met Dora!

Nog even verder teruglezen. Maar als we het toch over corona hebben, hier nog de on line lezing van prof. Herwig Leirs:

https://msevp.uantwerpen.(...)9f932061b7dd92c72f1d

Wel in het Engels, maar hij legt het langzaam en in behoorlijke Jip&Janneke taal uit denk ik. (Eerste half uur gaat over de oorsprong van corona-virussen, en ook COVID-19, tweede over factoren die bijdragen aan het verspreiden van zoönoses )

(Oh, en in Firefox doet 'ie moeilijk hier, in Edge niet)
pi_193099336
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:09 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dat weet ik ook niet....maar hoop wel dat het er (snel) komt.

@ISA dat was nou net het enige waar ik nog een beetje positief over was in deze situatie ;) dan maar hopen dat het uitdooft

Edit: geen idee waarom Fok hoofdletters van @ISA maakt
pi_193099347
*zucht*

Maar eens achter mijn verdwenen airco aan gebeld.
Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd 8)7 ) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.

Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje :')

Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug ^O^

Hoefde ik alleen maar die verklaring in te vullen en te ondertekenen. *O*

En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd. :')
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten. :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:29:56 #11
63722 z80
I fink you freaky
pi_193099447
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*

Bleek het onderzoek al op 4 mei afgerond te zijn (conclusie: ding is bij mij bezorgd 8)7 ) maar de medewerker van de afzender had dit niet naar mij doorgestuurd en het verhaal afgesloten.

Aardige dame aan de telefoon die sorry zei en het verhaal van de koerier maar raar vond en de ‘handtekening’ ook geen handtekening vond. Ik heb nu een kopie van het ontvangstbewijs, het is letterlijk een boogje :')

Dus nu mag ik een verklaring invullen dat ik hem niet heb ontvangen en dat dat mijn handtekening niet is en de dame houdt de mailbox in de gaten zodat het dit keer snel opgepakt wordt. Als we er niet uitkomen krijg ik geld terug ^O^

En toen bleek mijn digitale handtekening er niet in geplakt te kunnen worden. En mijn printer deed het niet. Half geïnstalleerd, gebruik ik te weinig dus de inkt uitgedroogd. :')
Nu een uur verder met een keurig geïnstalleerde printer en verse inkt besteld. En de dame maar een berichtje gestuurd dat ze de verklaring vandaag nog niet hoeft te verwachten. :@
Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_193099517
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:21 schreef Sarabi het volgende:

Edit: geen idee waarom Fok hoofdletters van @:Isa maakt
Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOK :+ Met 0 posts.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_193099523
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
*zucht*

Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?

Hier is ene Jeffrey druk bezig met een (tot nu toe) stuk minder herrie dan verwacht.

Zit nu rustig kranten te lezen afgewisseld met opnames te kijken. Straks maar eens van een t-shirt een vest maken en hopen dat hij wel op tijd klaar is zodat ik aan de kibbeh voor woensdag gehaktdag kan beginnen
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:37:48 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193099543
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:

:')
Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:39:28 #15
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193099567
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Edge gebruik je doorgaans alleen als je 70+ bent of als je FF of Chrome wilt downloaden.
Of bij de Rijksoverheid werkt *)
pi_193099572
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:37 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het niet :P .
Ik gebruik altijd FF, soms Chrome, vroeger Opera, en echt heel zelden Edge, maar om de een of andere wijze geeft die laatste soms toch minder gedonder met de websites van de UA :')
pi_193099577
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Omdat er blijkbaar iemand het profiel ISA heeft aangemaakt op FOK :+ Met 0 posts.
Ahh :) want als ik mijn post wil bewerken zie ik wel gewoon Isa
pi_193099613
quote:
12s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:39 schreef Anthraxx het volgende:

Of bij de Rijksoverheid werkt *)
Of het ziekenhuis *O*
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 10:44:14 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193099617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik, in FF deed de link het niet :P .
Ik gebruik altijd FF, soms Chrome, vroeger Opera, en echt heel zelden Edge, maar om de een of andere wijze geeft die laatste soms toch minder gedonder met de websites van de UA :')
Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaar :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 10:51:07 #20
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_193099710
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dan faal je wel redelijk als web ontwikkelaar :X
Het is echt geen doen om alle browsers, alle versies en alle quirks te omzeilen. Iedere browser en versie doet dingen anders. Makkelijk roepen, maar het is echt achterlijk lastig om het overal correct te krijgen.
pi_193099793
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:20 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh!

Succes Tally :*

En jij ook Loon, met Dora!

Nog even verder teruglezen. Maar als we het toch over corona hebben, hier nog de on line lezing van prof. Herwig Leirs:

https://msevp.uantwerpen.(...)9f932061b7dd92c72f1d

Wel in het Engels, maar hij legt het langzaam en in behoorlijke Jip&Janneke taal uit denk ik. (Eerste half uur gaat over de oorsprong van corona-virussen, en ook COVID-19, tweede over factoren die bijdragen aan het verspreiden van zoönoses )

Ik mag dr weer ophalen O+ Ze is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb O+
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_193099839
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ik mag dr weer ophalen O+ Ze is wakker en alles is goed. Ook de bloeduitslagen zijn goed.
En wat wij al dachten dat mevrouw niet helemaal een europeese korthaar is maar een mixje met een raskat omdat ze zulke lang stevig haar heb O+
Dat is snel! Dan zal ze wel als eerste geopereerd zijn (dat is fijn, want minder lang hoeven wachten dus).
En fijn van de bloeduitslagen! *O*

Nu waarschijnlijk thuis lekker verder uitmaffen ;)
pi_193099878
quote:

[..]

Da’s snel, maar vooral *O* *O*
pi_193099995
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:29 schreef z80 het volgende:

[..]

Formulier als pdf printen. foxit pdf reader, of soortgelijk, installeren en in de pdf je handtekening zetten. opnieuw als pdf printen en opsturen.
Ga ik dat eens proberen ^O^

quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 10:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Jeetje, maar ze kunnen wel nagaan wie het “afgeleverd” heeft bij jou?

Hier is ene Jeffrey druk bezig met een (tot nu toe) stuk minder herrie dan verwacht.

Zit nu rustig kranten te lezen afgewisseld met opnames te kijken. Straks maar eens van een t-shirt een vest maken en hopen dat hij wel op tijd klaar is zodat ik aan de kibbeh voor woensdag gehaktdag kan beginnen
Zeker! Dylan heeft wat uit te leggen :7

Fijn dat de herrie meevalt. *O*
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_193099998
quote:

[..]

*O*
pi_193100083
Fijn Tally O+

Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.

Narrator: it most definetely did not give any duidelijkheid :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_193100107
Ik ben op de slaapkamer maar moest net even wat vragen beantwoorden, het echte boorwerk moet nog komen. De grote plantenkas met kruiden kan niet op het keukenbalkon blijven, daar staat de unit nu. De kruiden ga ik dan maar in hangbakken aan de balkonrand doen en dan zet ik plantenbak vol met gezellige planten op het grote balkon
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:20:15 #28
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100140
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally O+

Uuurgh, wasmachine heeft de sleperij niet overleefd, dus nu op zoek naar een nieuwe. Ik dacht, topic op fok geeft vast duidelijkheid.

Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.
The love you take is equal to the love you make.
pi_193100180
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:20 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik geef je toch best de goede tips om je zoektocht toe te gaan spitsen.
Ja joh, en jij niet alleen :D MAAR NAAR WIE MOET IK NOU LUISTEREHEHEHEHE!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:23:17 #30
63722 z80
I fink you freaky
pi_193100191
Twijfel, twijfel. Keuzestress. Gebruikte Miele. Model er is geen zwaardere. Of een Bauknecht, wat eigenlijk een whirlpool is. Miele is duurder, 1Kg minder inhoud en minder opties.
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:24:26 #31
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100211
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja joh, en jij niet alleen :D MAAR NAAR WIE MOET IK NOU LUISTEREHEHEHEHE!
Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.

Ik wil ook wel een voorselectie voor je maken van drie machines. Dan kies je daaruit de mooiste.
pi_193100256
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:24 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ik zeg niet welk merk je moet kiezen, ik zeg hoe je beterrrrr kunt zoeken.

Ik wil ook wel een voorselectie voor je maken van drie machines. Dan kies je daaruit de mooiste.
Neee joh, komt goed komt goed :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:28:04 #33
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_193100266
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:27 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Neee joh, komt goed komt goed :D
-O-
pi_193100364
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregen O+ En ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje O+
pi_193100465
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
Ik heb de poes in een zebrarompertje mee naar huis gekregen O+ En ze ligt nu op mijn schoot naar buiten te kijken samen onder een dekentje O+
:D Pic? Die ken ik niet !

(Heb je straks een kat met identiteitscrisis _O- )
pi_193100477
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:33 schreef Tally het volgende:
O+

Lekker warm O+
pi_193100485
@z80 het is gelukt *O*
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:42:55 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193100510
Er loopt hier een paard rond met een zebradeken O+
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 11:46:10 #39
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193100563
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @Myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Spoilers!
pi_193100601
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:39 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Pic? Die ken ik niet !

(Heb je straks een kat met identiteitscrisis _O- )
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_193100611
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Fijn Tally O+

Gekkie O+ Als je advies vraagt moet je ermee om kunnen gaan.
Ik heb mijn specifieke protip ook toegevoegd. B-)
pi_193100622
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:48 schreef Tally het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baw O+
  Moderator / Redactie Sport woensdag 13 mei 2020 @ 11:50:51 #43
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_193100635
Een Groningse ambtenaar aan de lijn _O-. Bijna niet te verstaan. Het kwam toch nog goed met het beantwoorden van de vraag. :+.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_193100650
O+ Cat tax O+
pi_193100739
quote:

[..]

SPOILER
Ahgossie, helemaal duf nog.
pi_193100756
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:56 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ahgossie, helemaal duf nog.
Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.
pi_193100829
quote:

[..]

SPOILER
Ah gosh O+

Ja dat duffe zal nog wel even blijven. Lekker rustig bijkomen. :*
pi_193100835
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Ze probeert elke keer te lopen maar pleurt om.
Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
pi_193100869
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Daar had ik er toen 2 van. En een paar jaar later moest nika een roesje om bloed af te nemen, die kreeg ik volkomen van de wereld nog, mee terug. Toen die weer wilde lopen, holde elin op haar af, ik dacht om te stoeien, maar het bleek op haar rechtop te houden. Ze was enorm zorgzaam, zo lief
O+
pi_193100940
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:02 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

O+
pi_193101031
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 11:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn blender is overleden, rip. Ik ga nu proberen om alles met de staafmixer te doen. @:myreala zegt dat dat kan. Ik vond het smoothie maken net wel een geknoei maar ik denk dat ik die techniek wel onder de knie kan krijgen.
Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:23:35 #52
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193101075
Is het algemene sterfdag voor apparatuur?

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:25:14 #53
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101099
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb een blender (springlevend) en doe alles met de staafmixer. Want minder gedoe, sneller en geen blender om helemaal schoon te maken. Echt super geweldig.
Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Spoilers!
pi_193101103
Ik doe eigenlijk ook altijd alles met de staafmixer. Gewoon omdat ik een hekel heb aan die blender schoonmaken :P
pi_193101121
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik kan de blenderkan in de vaatwasser zetten maar de staafmixer kan er niet in. Dat is wel een nadeel. Maar een apparaat minder op het aanrecht is wel een voordeel.
Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
pi_193101127
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Wasmachine Z80 overleden, wasmachine DancingPhoebe overleden, blender Lucky_Strike overleden en onze magnetron begaf ook de geest. -O-
RIP voor de Machines.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:15 #57
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101139
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Mijn staafmixer heeft een afklikbaar onderste metalen deel. En dat kan wel in de vaatwasser.
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:28:44 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101144
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:23 schreef golfer het volgende:

Mijn wasmachine communiceert in geluid het overleden zijn van de kogellagers van de motor / trommel (motor op trommel bij dit model)
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101187
pi_193101203
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:34 schreef Isabeau het volgende:
[ afbeelding ]
Heh. Ik zag laatsts ook een mooie, even zoeken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_193101236
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
pi_193101264
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
pi_193101279
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:41 schreef Lonaa het volgende:
Anticlimax, kan niet vinden.

Anyway, was een Twitterbericht na aanleiding van het bekladden van de ster van Trump met een swastika. Dat het onmogelijk te zeggen was of dat nou door een voor of tegenstander van Trump gedaan was.
Ja, die had ik gelezen _O-
pi_193101280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:28 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb zo'n fancy KitchenAid en volgens mij mag die er niet in. Ik zal het nog eens nakijken.
De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
pi_193101287
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die had ik gelezen _O-
Painfully true.
pi_193101299
Ik ben echt niet handig met staafmixers, of ik heb altijd slechte staafmixers gehad. Dat kan ook.
Ik gooi alles in de blender of keukenmachine.
pi_193101308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:42 schreef Myraela het volgende:

De bodem van de staafmixer kan er wel gewoon in. Zodra gebruiksvoorwerpen zo fancy zijn dat je ze niet in de vaatwasser kunt doen, zijn het ook geen gebruiksvoorwerpen meer, vind ik. :D Alleen de deksel van de hakselmolen moet je niet in de vaatwasser doen. Heb ik wel gedaan en daar blijft vocht in zitten. Niet kapot, maar nu hoor je dat water erin zitten. :')
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
pi_193101323
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
pi_193101372
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:
Oh dat heb ik met het deksel van mijn koffiemolen :X Daar zit een soort plastic ruitje in (waarom) en daar zit nu steeds allemaal water tussen. Er niet uit te krijgen.
Zo irritant. :') Al vind ik het aan de andere kant wel fijn. Want nu denk ik gewoon 'ach, nu zit er al water in' voordat ik hem weer in de vaatwasser zet. Yay voor zo min mogelijk met de hand afwassen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:01 #70
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:46 schreef Myraela het volgende:
Staafmixer zijn echt leven. O+ En die van KitchenAid vind ik echt fijn met de hulpstukken. Door die staafmixer gebruik ik mijn staande mixer en foodprocessor bijna niet meer.
Hij is echt geweldig inderdaad. Helemaal als hij dus wel in de vaatwasser kan. Ik wist niet dat ik zo intens verliefd op een staafmixer kon zijn.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:51:26 #71
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101379
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_193101388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:51 schreef fietsie het volgende:
Ik zet apparatuur waar waar in gekomen is / kan komen met regelmaat op een standaardje voor het open raam, of op de verwarming. Vaak droogt t dan wel uit.
Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
pi_193101390
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:38 schreef Isabeau het volgende:
Gerelateerd, dit prachtig en herkenbaar geschreven stuk:
SPOILER
bron

Foxnews: "British writer calls Trump a 'Goliath' of presidents, says Americans are nicer than the British."
Goed geschreven :)
pi_193101399
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:52 schreef Myraela het volgende:

Gedaan, maar dat deed niets. ;( Ik snap niet hoe water er wel in kan, maar er blijkbaar niet meer uit wil.
Dit, dit en dit.
  woensdag 13 mei 2020 @ 12:59:44 #75
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101466
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Spoilers!
pi_193101472
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:45 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb het met de deur van de oven :')

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.
De zeepstrepen zitten nog steeds tussen het glas ;(

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
pi_193101504
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jabba the Hutt of privilege _O- Frankenstein of human flaws _O-
Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:03:52 #78
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101507
quote:

[..]

Zelfde als dat de meeste horloges waterdicht zijn.
Water gaat er wel in. Maar komt er nooit meer uit.
pi_193101512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:00 schreef Candaasje het volgende:

Als je die opentrekt, blijken er dus een paar kleine openingetjes te zijn. Dat had ik niet gezien in de eerste week dat we dat ding hadden en ik hem even schoon ging poetsen.

(Uit elkaar halen is niet zo eenvoudig. En Whirlpool rekende alleen al iets van 120 euro voorrijkosten :') )
Oh dat klinkt ook super frustrerend :X
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:09:32 #80
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193101573
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:03 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, die Jabba the Hutt of Privilege vond ik echt briljant _O_
Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
Spoilers!
pi_193101587
quote:

[..]

Mijn oventje heeft zoiets zichzelf aangedaan. Als je z'n deur opendoet en er komt stoom uit, gaat de stoom in z'n scherm/knoppen zitten en het duurt een paar dagen voor dat weer opgedroogd is :')

Ach, zolang het nog functioneert :s)
pi_193101610
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

Ik vind die Trump toch wel fascinerend hoor. Of vooral de Trumpstemmers. Ik kan me, met wat fantasie, heel veel dingen voorstellen. Extremisme, homofobie, conspiracy gekkies. Maar het aanhangen van deze volslagen idioot gaat echt mijn pet te boven.
En het zijn er een boel hè, die op hem hebben gestemd en het nu weer zouden doen. Ik ben benieuwd in november. Ben ook nog niet zo enthousiast over die Joe Biden, zitten ook wel wat haken en ogen aan. Je zou denken dat je in een land met bijna 330 miljoen inwoners wel wat fatsoenlijke mensen kan vinden die alle kwaliteiten bezitten om een land goed te leiden. Maar dat is blijkbaar dan toch een dingetje.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:03 #83
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101641
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:15:12 #84
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101644
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
pi_193101655
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef fietsie het volgende:
Daarnaast is de uitkomst van de stemming toch ook niet de uitkomst van het presidentschap? Door die constructie met kiesmannen, die ook zelf weer belang hebben bij bepaalde uitkomsten?
Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump. #fakenewsedit

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
pi_193101661
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:16 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Hillary Clinton had 5 miljoen meer stemmen dan Trump.

Als je dat laat bezinken dan krijg je gewoon koppijn.
Ik ben vandaag toch al extreem teleurgesteld in de wereld en de politiek, it's fine.
pi_193101671
Nee, wacht! Het moet 1,5 miljoen zijn. Ik keek naar een artikel waarin het werd uitgelegd en dat het zelfs 5 miljoen kan schelen en dat je dan nog niet hoeft te winnen.

Is nog steeds veel mensen :')
pi_193101690
Al Gore had bijv ook meer stemmen dan Bush, maar ja, kiesmannen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:22:36 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_193101734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
pi_193101749
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:22 schreef z80 het volgende:

Bush den tweede. Ook een helder licht. Maar Trump verslaat tot nu toe alles.
Zoals die journalist al schreef: Trump laat Bush intelligent lijken. :+
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:29:38 #91
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101834
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
pi_193101849
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

Dat vind ik altijd weer zo'n zwak argument. Als men dat oneerlijk vind, verander het systeem dan...
Ik vind het oneerlijk :D En ik heb niets te zeggen, uiteraard. Ik weet niet wat Amerikanen van het systeem vinden, maar zover ik heb begrepen is het eerder erger geworden (gerrymandering) dan beter.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:31:45 #93
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101856
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:15 schreef z80 het volgende:
Een laatste bod gedaan op de Miele. Bij niet akkoord word het de nieuwe Bauknecht met een deukje.
Voordeel wel dat ik nog een paar dagen vooruit kan, en in noodgeval de oude 4.5Kg machine uit de schuur kan halen. Geeft wat meer tijd om rond te kijken.
Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:32:02 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101860
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Een score van 51% was op school ook geen voldoende :)
Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
pi_193101870
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:41 #96
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101891
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef fietsie het volgende:

[..]

Daarvoor heb je medewerking nodig van degenen die juist door dat systeem hun machtswens gerealiseerd zien worden..
Als de democraten met een dusdanig geweldig programma en kandidaat komen dat ze een overgrote meerderheid krijgen, dan kunnen ze dat er wel doorfietsen lijkt me. Met "the least worse" zoals Hillary gaat dat inderdaad niet lukken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:33:57 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:31 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Het huidige Miele is ook niet alles...Althans, dat van een jaar of zeven geleden niet. Die gaat ook gewoon na 6 jaar stuk.
Miele bestaat tegenwoordig uit 2 lijnen:
- Ingekochte (Italiaanse) lijn
- Oorspronkelijk Duitse lijn

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Meeste wat je in NL in de folders ziet is uit de Italiaanse lijnen.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
pi_193101915
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:33 schreef fietsie het volgende:

Die tweede heeft dan nog wat actie modelletjes met (wederom Italiaanse) componenten, en echt degelijk Duits.

Sowieso is een deel van de merken niet meer dan rebranding; Panasonic was bv jarenlang gewoon Gorenje, gerelabeld voor de EU markt met modellen die in Japan helemaal niet te koop zijn.
Maar hoe weet je nu als leek wat je precies koopt dan :o
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:35:52 #99
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101920
quote:

[..]

Aha, ik dacht dat alleen de professionele modellen nog "made in Germany" waren.

Funfact, Miele, Claas en dr. Oetker zitten op een goede 10 kilometer van elkaar af en zijn familiebedrijven met miljarden omzetten.

Goede grond daar :D
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:36:16 #100
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101930
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je donders goed inlezen dus.
pi_193101948
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:36 schreef derLudolf het volgende:

Je donders goed inlezen dus.
Of jou vragen, dat gaat vast sneller O-)
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:37:42 #102
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193101951
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Niet, en dat is ook niet de bedoeling.
Hij moet zo rond het 5e jaar kapot, liefst een reparatiebedrag van 350,- a 400,- want dan wordt er een nieuwe aangeschaft.
pi_193101964
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Precies op de dag dat ik alles opeet wat los en vast in mijn huis zit, krijg ik een reep chocolade van m'n werk.
Timing :') Geen lieve buurvrouw oid die je er snel blij mee maakt?
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:39:14 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193101982
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Of jou vragen, dat gaat vast sneller O-)
Nee, want ik wist dat ook niet :P
Weet niet wat er nu staat, volgens mij AEG. Kostte de helft van een Miele en konden ze dezelfde middag nog leveren.
pi_193101997
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nu wil ik naast @Myraela wonen :9
pi_193102001
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik heb :o Niet de goedkoopste, niet de duurste. Doet wat hij moet doen. Deurtje voelt wat gammel, minpuntje.

Ik ging kijken: Samsung. Ken ik niet echt van wasmachines :7
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:40:11 #107
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102004
quote:

[..]

Voor zover ik kan zien/lezen is de bovenlader wasmachine lijn nog Duits.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:40:48 #108
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102012
Tot zo'n 5 jaar geleden zat ik ieder weekend een paar uur met mn neus in de technische boekhouding van mn ouders, en kwam ik daarmee de inkoopfacturen van vervangende onderdelen van de verschillende merken tegen, om ze in het expertsysteem te zetten.

Na de verkoop van het bedrijf heb ik ook dat werk overgedragen aan de kopers, en zie ik e.e.a. niet meer langskomen.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:40:55 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102014
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Daarvoor kan het blijkbaar niet uit om de productielijn te verplaatsen :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:41:06 #110
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102021
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:37 schreef fietsie het volgende:

[..]

Niet, en dat is ook niet de bedoeling.
Hij moet zo rond het 5e jaar kapot, liefst een reparatiebedrag van 350,- a 400,- want dan wordt er een nieuwe aangeschaft.

Dat is dus wat met de AEG van mij gebeurt is. :(
pi_193102023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik heb :o Niet de goedkoopste, niet de duurste. Doet wat hij moet doen. Deurtje voelt wat gammel, minpuntje.
Ik heb 2 professionele Miele wasmachines en een professionele Miele droger.

Die deel ik wel met zo'n 60 flatgenoten :s)
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:41:22 #112
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102029
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Lijkt me logisch; de italianen focussen op goedkope voorladers.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:41:36 #113
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102035
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef z80 het volgende:

[..]

Dat is dus wat met de AEG van mij gebeurt is. :(
Hier dus met Miele ;-)
Allicht dan zo'n Italiaanse
pi_193102041
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Tele6 het volgende:

Zijn dat van die hele grote *O*
pi_193102044
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:38 schreef Isabeau het volgende:
Nee, die ontloop ik nog zo veel mogelijk na wat gedoe over de schutting. :D
pi_193102056
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef Myraela het volgende:

Oh jee, een typisch Rijdende Rechter dingetje: de schutting _O-
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:42:36 #117
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102057
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef Isabeau het volgende:

Ik ging kijken: Samsung. Ken ik niet echt van wasmachines :7
Samsung is groot in wasmachines. In Europa de voorladers. In Azië en de usa de bovenladers met warmwateraansluiting.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:43:02 #118
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102063
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Handig :o
Dan ben je ook geregeld was kwijt of niet als je niet op tijd bent met uitpakken :o
pi_193102071
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef z80 het volgende:

Samsung is groot in wasmachines. In Europa de voorladers. In Azië en de usa de bovenladers met warmwateraansluiting.
Oh, dan warmt hij het water niet zelf op?
pi_193102076
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja *O*

Ik kan in één lading mijn beddengoed en al mijn handdoeken wassen O+
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:43:37 #121
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102079
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef z80 het volgende:

[..]

Je hebt ze zelfs met een 20 tot 25 graden gekantelde trommel in de USA, zodat je minder hoeft te bukken bij het vullen.

Hoe je dan moet bukken om die ene laatste string uit het onderste hoekie van de trommel te vissen negeert de folder even...
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:43:45 #122
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102083
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:41 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die binnen een uur klaar zijn
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:44:05 #123
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102087
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, dan warmt hij het water niet zelf op?
Jup, dat kan een warmwatervoorziening met een veel beter rendement.
pi_193102092
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 12:25 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Voor staafmixeren van zulke dingen helpt het wel om een hoge smalle maatbeker te hebben. En bij vervanging een staafmixer met afneembare onderkant kiezen ;)
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_193102116
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Handig :o
Dan ben je ook geregeld was kwijt of niet als je niet op tijd bent met uitpakken :o
Nee hoor. De ongesproken regel is dat je je wasmand/waszak voor de wasmachine parkeert en de volgende gebruiker kiept al jouw was in die mand/zak. Is tot nu toe nog niet foutgegaan, ik ben geen was kwijtgeraakt, zelfs geen sok (ik houd al mijn sokken in de gaten).

Ik raak als ik bij A en B ben meer was kwijt, en dan zijn we maar met z'n drieën :')

Bovendien doet zo'n machine een uurtje over een volledig programma, dus ik zet altijd een wekker voor over 55 minuten. ^O^
pi_193102137
quote:

[..]

Ik had het ook. Ik heb er heeeeeel lang mee lopen schudden en in een bak rijst gelegd en weer schudden en nu is het water bijna weg.
pi_193102145
quote:

[..]

Ooh, en dit heb ik ook!
pi_193102153
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:43 schreef derLudolf het volgende:

Die binnen een uur klaar zijn
Och, heaven O+

Maar ja, groot, lomp, lelijk en duur. Dus dat wordt hem nooit 8-) En om dan daarvoor in een studentenflat te gaan wonen gaat me toch te ver.
pi_193102161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:44 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Voor staafmixeren van zulke dingen helpt het wel om een hoge smalle maatbeker te hebben. En bij vervanging een staafmixer met afneembare onderkant kiezen ;)
En neem eentje van een wat gangbaarder model, zodat je verschillende van die afneembare onderkanten kunt gebruiken.

B heeft een Braun met 10000 accessoires en geen keukenmachine nodig of iets. Toen hij zijn staafmixer vermoord had met véél hummus, kreeg hij van de garantie de vervanging en daar kon hij mooi de accessoires die hij al had bij gebruiken ^O^
pi_193102165
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:42 schreef Myraela het volgende:

[..]

Daar had je het pas geleden ook over, heb ik gemist wat er precies gebeurd is?
pi_193102175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Och, heaven O+

Maar ja, groot, lomp, lelijk en duur. Dus dat wordt hem nooit 8-) En om dan daarvoor in een studentenflat te gaan wonen gaat me toch te ver.
En ze centrifugeren echt supergoed, mijn was komt er zowat droog uit O+
(natuurlijk niet als je ze een fijnwas laat doen, maar op het gewone 60-graden-handdoekenwas-programma wel)
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:48:31 #132
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102177
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:40 schreef fietsie het volgende:
Tot zo'n 5 jaar geleden zat ik ieder weekend een paar uur met mn neus in de technische boekhouding van mn ouders, en kwam ik daarmee de inkoopfacturen van vervangende onderdelen van de verschillende merken tegen, om ze in het expertsysteem te zetten.

Na de verkoop van het bedrijf heb ik ook dat werk overgedragen aan de kopers, en zie ik e.e.a. niet meer langskomen.
Reparatie handleidingen en onderdeelnummers geven veel info weg mbt waar iets vandaan komt. Bauknecht, AEG, Zanussi komt zeker uit 1 fabriek. Bosch weet ik niet zeker maar waarschijnlijk ook.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:48:37 #133
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102179
Zoals @z80 al zegt: Samsung is er groot in. Mijn volgende wordt denk ik ook een Samsung.
pi_193102187
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Exact dit ja. Ik begrijp het best als mensen denkbeelden aanhangen die niet de mijne zijn. Maar dat je lyrisch kunt zijn over zoveel domheid, leegheid, gebrek aan kennis en inzicht en zelfreflectie. Onbegrijpelijk. Ledigheid is des duivels oorkussen.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:49:51 #135
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102196
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:48 schreef z80 het volgende:

[..]

Reparatie handleidingen en onderdeelnummers geven veel info weg mbt waar iets vandaan komt. Bauknecht, AEG, Zanussi komt zeker uit 1 fabriek. Bosch weet ik niet zeker maar waarschijnlijk ook.
Bosch is net als Miele: er is een Bosch/Siemens lijn met zelfgeproduceerde componenten, een met leen-componenten uit Italie en de aanbiedingen worden naar hun specificaties in Italie gebouwd.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:50:07 #136
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102198
quote:

[..]

Och, heaven O+

In de Krim zit een kerel die in tweede handjes doet ;)

Iemand uit de straat heeft een wasserij en die deelde een foto van hem. Toen ging ik die pagina bekijken en zag wat voor vette dingen die met elektronica hij allemaal repareert
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:52:23 #137
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102230
De reden dat ik wat betreft handgereedschap voor Bosch blauw heb gekozen is omdat daar aan de hand van de kleur al duidelijk is dat je de professionele lijn te pakken hebt. Bij bijvoorbeeld Makita moet je dan meer zoekwerk verrichten.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 13:54:21 #138
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102256
quote:
Maar ja, groot, lomp, lelijk en duur.
Veel goedkoper aldus de leverancier :7
pi_193102265
quote:

[..]

Och, heaven O+

Mijn AEG kan ook twee keer verkorten en dan is de 30/40-graden binnen een uur klaar.

Wij hadden laatst in Zwitserland ook een waskelder. Met machines uit de jaren 70, toen het gebouw gebouwd werd (Zwitsers fabrikaat natuurlijk, vertrouw geen buitenlanders). De handleiding hing ernaast en ik vond ook een oud schema waarop je moest schrijven wanneer en hoe laat je gewassen had O+ Ze deden het nog uitstekend en waren in fantastische staat, het was ook mores om na ieder gebruik het filter uit te spoelen. Zwitsers O+
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:55:20 #140
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:49 schreef fietsie het volgende:

[..]

Bosch is net als Miele: er is een Bosch/Siemens lijn met zelfgeproduceerde componenten, een met leen-componenten uit Italie en de aanbiedingen worden naar hun specificaties in Italie gebouwd.
Ik heb het idee dat er op dit moment maar 3 fabrikanten zijn van bovenladers. Miele, AEG/Bosch/ect en China met candy/hoover/eigenmerken witgoedzaken.
pi_193102288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:54 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Veel goedkoper aldus de leverancier :7
[ afbeelding ]
6,5 jaar levensduur bij 2x/pd. Wie doet nou 14x per week de was 8)7
pi_193102308
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:55 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Mijn AEG kan ook twee keer verkorten en dan is de 30/40-graden binnen een uur klaar.
Is het resultaat dan net zo goed? In mijn vorige huis had ik ook een optie om de was met een korter programma te doen, maar dan werd het lang niet zo schoon en het werd ook niet goed gecentrifugeerd.
quote:
Wij hadden laatst in Zwitserland ook een waskelder. Met machines uit de jaren 70, toen het gebouw gebouwd werd (Zwitsers fabrikaat natuurlijk, vertrouw geen buitenlanders). De handleiding hing ernaast en ik vond ook een oud schema waarop je moest schrijven wanneer en hoe laat je gewassen had O+ Ze deden het nog uitstekend en waren in fantastische staat, het was ook mores om na ieder gebruik het filter uit te spoelen. Zwitsers O+
O+
Dat die dingen het nog gewoon doen O+
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:57:25 #143
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:56 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Gezin met 3 jonge kinderen komt een heel eind.
  woensdag 13 mei 2020 @ 13:57:34 #144
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193102312
quote:

[..]

10 machines halen we hier sommige weken wel hoor
pi_193102318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:49 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Exact dit ja. Ik begrijp het best als mensen denkbeelden aanhangen die niet de mijne zijn. Maar dat je lyrisch kunt zijn over zoveel domheid, leegheid, gebrek aan kennis en inzicht en zelfreflectie. Onbegrijpelijk. Ledigheid is des duivels oorkussen.
Heb wel eens een stuk van een programma gezien over trumpstemmers. Hij praat de wat “apartere” christenen naar de mond dus heeft hij hun stemmen, dan had je een paar die pissig waren dat obama in the oval office bleef tijdens 9/11 (hoe dan?). En dat ging zo maar door. Er zullen best ook mensen zijn die goede redenen hadden/hebben maar dit was, ook al waren het excessen, schrikbarend
pi_193102342
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:47 schreef Sarabi het volgende:
Daar had je het pas geleden ook over, heb ik gemist wat er precies gebeurd is?
Was allemaal niet zo spannend. Beide kanten wilde een nieuwe schutting, dus die hebben we laten plaatsen. Alleen voor het plaatsen moest de oude schutting en heg er wel uit. Dat hebben wij helemaal gedaan, met mijn zwanger een heel weekend bezig geweest.

Achteraf de rekening gedeeld, inclusief de stort en de graafmachine. En toen kregen we op hetzelfde moment een mooi afgestemde brief van beide buren dat ze alleen voor de schuttingdelen wilde betalen. Want het had wel zonder graafmachine gedaan kunnen worden en de bak was ook niet nodig, want we hadden ook gewoon een aanhangwagen kunnen lenen.

Dat viel niet zo lekker bij mij. Van het geld lig ik niet zo wakker, we hebben alles maar zelf betaald. Maar een afgestemde brief en opmerkingen als 'het was peanuts' terwijl wij een heel weekend bezig zijn geweest en zij geen ene flikker hebben gedaan, vielen niet zo lekker. Dan ben ik wel klaar met mensen.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:03:43 #147
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102403
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:55 schreef Clubsoda het volgende:
Maar met beperkte vulling, volgens mij maximaal 4kg ofzo? Als je hem vol hebt duurt het langer.
pi_193102421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:59 schreef Myraela het volgende:

Was allemaal niet zo spannend. Beide kanten wilde een nieuwe schutting, dus die hebben we laten plaatsen. Alleen voor het plaatsen moest de oude schutting en heg er wel uit. Dat hebben wij helemaal gedaan, met mijn zwanger een heel weekend bezig geweest.

Achteraf de rekening gedeeld, inclusief de stort en de graafmachine. En toen kregen we op hetzelfde moment een mooi afgestemde brief van beide buren dat ze alleen voor de schuttingdelen wilde betalen. Want het had wel zonder graafmachine gedaan kunnen worden en de bak was ook niet nodig, want we hadden ook gewoon een aanhangwagen kunnen lenen.

Dat viel niet zo lekker bij mij. Van het geld lig ik niet zo wakker, we hebben alles maar zelf betaald. Maar een afgestemde brief en opmerkingen als 'het was peanuts' terwijl wij een heel weekend bezig zijn geweest en zij geen ene flikker hebben gedaan, vielen niet zo lekker. Dan ben ik wel klaar met mensen.
Ik snap je, maar je had ook kunnen overleggen over het inhuren van een graafmachine en het werk. Als ze dan geen graafmachine wilden dan hadden ze ook mee kunnen helpen met het peanuts klusje.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:06:32 #149
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102437
quote:

[..]

Nou inderdaad zeg :o Als je zelf te lam bent om schijnbaar een poot uit te steken ga dan niet lopen zeiken dat de werkzaamheden goedkoper hadden gekund. En als je het te duur vind om hier te laten doen / te huren, geeft dat van te voren aan ofzo.

Edit: neem aan dat je vooraf overlegt/aangegeven hebt hoe je het aan ging pakken?
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:07:25 #150
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Maar met beperkte vulling, volgens mij maximaal 4kg ofzo? Als je hem vol hebt duurt het langer.
Bij een 7Kg bovenlader afhankelijk van het programma 1.5 of 3 Kg max volgens de specificaties.
SPOILER
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:08:29 #151
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:07 schreef z80 het volgende:

[..]

Bij een 7Kg bovenlader afhankelijk van het programma 1.5 of 3 Kg max volgens de specificaties.
SPOILER
Hehehe, ik dacht dat er hier 9kg in gaat en op het eco programma 4 of 5. en dan nog 3-3-3 ofzo. 3kg, 30 graden, 30 minuten ofzo
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 14:12:21 #152
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193102511
Onze buren begonnen vorige week zelf over een nieuwe schutting :o Nu had wat ons betreft die schutting 10 jaar geleden al vervangen moeten worden, maar ja, we spreken ze niet veel en als ze iets zeggen is dat het "Drentenieren" een beetje tegenvalt. Dus ja, hoopvol dat hij er nu zelf over begon.

Maar goed, die vent zegt al tien jaar dat hij de kozijnen wil verven maar er is altijd wel iets. Nu wil hij zelf zo'n hout/betonschutting gaan plaatsen. Want hij had een adresje gevonden in Amersfoort waar je dat goedkoop kon kopen.
pi_193102547
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik snap je, maar je had ook kunnen overleggen over het inhuren van een graafmachine en het werk. Als ze dan geen graafmachine wilden dan hadden ze ook mee kunnen helpen met het peanuts klusje.
Was besproken dat het weghalen van de oude schutting extra kosten mee zou brengen en dat de nieuwe schuttingplaatser dat niet zou doen. De ene kant was op vakantie, de andere kant gewoon een oude zeur die we heus niet aan het werk zouden zetten.

Maar dat is allemaal niet erg. Ik vind het niet erg om het te moeten betalen en ik vind het ook niet erg om het te doen. Maar ga niet met elkaar over ons praten, want dat heb je gedaan als je vervolgens tegelijk een brief in onze bus doet, terwijl je dus niet even met ons komt praten. Dat geeft nogal een kutgevoel.

En verder lijkt het me een kleine moeite als je ons bezig ziet, om een keer dankjewel te zeggen of een kopje koffie aan te bieden. In plaats van achteraf te zeggen schrijven dat het allemaal niets voorstelde omdat zij haar heg kort hield. Ja, dat heeft veel invloed op de wortels, inderdaad.
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:16:25 #154
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193102568
Wij moeten ook nog een nieuwe schutting. Maar dat zal de buurman wel regelen. Die raakt van slag als hij niets te klussen heeft.

Ik ben nog steeds erg blij met de Bosch wasmachine. Ik gebruik altijd de eco-stand die iets langer duurt dan normaal. Dan is een 30 graden-was in 1:09 klaar.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:18:01 #155
63722 z80
I fink you freaky
pi_193102586
Mijn nieuwe achterburen zijn de tuin aan het inrichten. En ivm corona had hij teveel tijd.
Hij heeft de laurier uit mijn tuin omgezaagd ^O^ . Anders had hij moeten wachten tot ik een keer tijd,zin en fatsoenlijk weer zou hebben.
Grootste deel is inmiddels versnipperd. De rest komt wel een keertje. Mogelijk volgende week vrijdag, als het weer en zin mee zit.
pi_193102604
quote:

[..]

Begrijpelijk dat je er dan wel klaar mee bent :Y
pi_193102685
Ik ben begonnen met opruimen en schoonmaken, maar ondertussen lijkt het alleen maar een grotere rotzooi te worden. Hoe doe ik dat toch altijd.
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:25:11 #158
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193102694
Onze goedkope, kleineTurk (Beko) met beperkt laadvermogen voldoet hier al vele jaren prima voor 2 personen en 2x wassen per week (1x kleding/donker, 1x beddengoed/handdoeken).
Geen fancy merk en geen ingewikkelde programma's.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_193102734
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:14 schreef Myraela het volgende:

Was besproken dat het weghalen van de oude schutting extra kosten mee zou brengen en dat de nieuwe schuttingplaatser dat niet zou doen. De ene kant was op vakantie, de andere kant gewoon een oude zeur die we heus niet aan het werk zouden zetten.

Maar dat is allemaal niet erg. Ik vind het niet erg om het te moeten betalen en ik vind het ook niet erg om het te doen. Maar ga niet met elkaar over ons praten, want dat heb je gedaan als je vervolgens tegelijk een brief in onze bus doet, terwijl je dus niet even met ons komt praten. Dat geeft nogal een kutgevoel.

En verder lijkt het me een kleine moeite als je ons bezig ziet, om een keer dankjewel te zeggen of een kopje koffie aan te bieden. In plaats van achteraf te zeggen schrijven dat het allemaal niets voorstelde omdat zij haar heg kort hield. Ja, dat heeft veel invloed op de wortels, inderdaad.
Oh ja, de hele manier waarop is natuurlijk treurig :X En als je de kosten van te voren besproken hebt, dan is het stijlloos om dan zo'n brief in de bus te doen.
pi_193102753
quote:

[..]

Er zijn weken dat ik er meer draai hoor. Vooral in de zomermaanden.
pi_193102787
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:25 schreef golfer het volgende:
Onze goedkope, kleineTurk (Beko) met beperkt laadvermogen voldoet hier al vele jaren prima voor 2 personen en 2x wassen per week (1x kleding/donker, 1x beddengoed/handdoeken).
Geen fancy merk en geen ingewikkelde programma's.
Die nu net overleden is was een indesit, dat was 10 jaar geleden mijn budgetrange. Maar dus wel 10 jaar volgehouden en het was ook een prima ding.
pi_193102891
Ik heb een vriendin die bij haar eerste woning meteen alles van dure merken moest hebben, want die hadden haar ouders nou eenmaal ook. En ik gun het haar wel, maar ik gun het haar eigenlijk nog veel meer dat ze wat rustiger was opgestart. Dat ze tussen thuis wonen en haar huidige huis, ook gewoon een periode wat kleiner wonen en niet overal geld voor hebben, had gehad. Ik vond dat wel een leerzame periode.
pi_193102998
Ach, ik heb dat gehad na mijn eerste keer samenwonen. Ik kwam direct uit mijn kamertje in een gespreid bedje terecht. Niet alles het beste van het beste (mijn ouders waren met name toen ik jonger was echt niet rijk en ook bij mijn nu-ex was het niet allemaal het beste van het beste, maar wel alles netjes voor elkaar) maar wel een gespreid bedje. En toen moest ik ineens alles alleen betalen van minder dan de helft van het geld :D

Was ook leerzaam :)
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:52:07 #164
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103065
Als je dit leest ontgaat je toch langzaam iedere grip op hoop...

https://www.groene.nl/art(...)ie-in-de-loser-group
  woensdag 13 mei 2020 @ 14:56:35 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193103141
Ik wist precies wat ik wel en niet wilde toen ik van Indesit naar een niet-budget apparaat ging. Goedkope dingen uitproberen is hartstikke leerzaam. Ik ben wel heel blij dat ik in de periode zit waarin ik dus gewoon de apparatuur kan kopen die ik wil.
Spoilers!
pi_193103308
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig" :D
pi_193103327
Wasmachine wetenschap :D

De mijne ging stuk, ik ging op bol kijken welke me leuk leek, reviews lezen, wat reviews op andere sites, loeren of ik hem ergens goedkoper kon krijgen en welke service ze dan boden en toen was ik klaar.
Heeft me misschien anderhalf uur gekost.

Het is maar een wasmachine....
pi_193103335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb wel eens een reclame gezien van een wasmachine met een luikje waardoor je vergeten was er nog bij kon gooien tijdens het draaien. Dat was eigenlijk het enige waarvan ik op wasmachinegebied ooit heb gedacht "hmmm, lijkt me handig" :D
Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW 8-)
pi_193103350
Mijn god :D Fucking boomers ook :D

Net bij de AH -echt nog zo'n kleine/medium stads AH ook- zo'n ouwe rukker met resting rich face begint uit het niets tegen me te praten op een vrij pedant toontje "MEVROUW WAAR LIGT HIER DE SCHOENSMEER" met zo'n vervelende resting rich face :(

Dat toontje was al storend geweest als ik WEL een medewerker van die winkel was geweest, maar nu was het helemaal ridicuul. Dan ben je toch niet helemaal goed bij je kersepit?
pi_193103358
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook, maar meteen daarna bedacht ik dat ik nooit iets vergeet erin te gooien. Eenpersoons huishouden FTW 8-)
O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo :@
pi_193103373
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Is het resultaat dan net zo goed? In mijn vorige huis had ik ook een optie om de was met een korter programma te doen, maar dan werd het lang niet zo schoon en het werd ook niet goed gecentrifugeerd.
[..]

O+
Dat die dingen het nog gewoon doen O+
Ja, dat gaat heel prima. Het is gewoon exact hetzelfde programma maar dan 2x 20 minuten korter. Hetzelfde toerental voor centrifugeren ook. We hebben ook zo'n 30 minuten opfrisprogramma en die was echt minder goed. Nou zijn wij ook geen grote viespeuken. Zand- en modderkleren laat ik wel eens voorweken en soms doe ik eens een wat langere was voor (sport)shirts die naar oksels blijven ruiken, maar het meeste wordt gewoon schoon.
pi_193103388
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:13 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

O ik ben nu 2, maar ook toen ik heel lang 1persoons was, vond ik regelmatig nog iets achter de bank of in een hoekje ofzo :@
Tja, dan moet je wel zoeen hippe met een kleppie :Y
pi_193103397
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:57 schreef fietsie het volgende:

[..]

10 machines halen we hier sommige weken wel hoor
:Y 1-2 wit, 2x 60 graden, 1x beddengoed en 3-4x donker is vrij standaard.
pi_193103406
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:03 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nope, 55 minuten.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:17:54 #175
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103423
quote:

[..]

Achter de bank??? Wattan?
pi_193103440
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Achter de bank??? Wattan?
Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:20:31 #177
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Op de bank zitten, delayeren, desbetreffende layer op de leuning mikken, zodat je die straks mee kan nemen naar de badkamer, compleet vergeten.
Dewattus?
pi_193103491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:20 schreef fietsie het volgende:

[..]

Dewattus?
Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
pi_193103498
Kom fiets, je kan heus Engels.

Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebikt *O* En de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi O+ Nu soep koken.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:23:53 #180
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103500
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Layering layering fietsie! Klaar voor alle omstandigheden. Warm? Laagie uit! Koud? Laagje drbij! Meestal naar mate ik langer thuis ben gaan er meer laagjes uit, want het liefst leef ik in een hempje
Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:24:11 #181
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103506
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef Clubsoda het volgende:
Kom fiets, je kan heus Engels.

Ik heb de vriezer schoongemaakt. Driehonderd kilo ijs losgebikt *O* En de olifantgrijze klamboe opgehangen, mooi O+ Nu soep koken.
Ik doe niet aan laagjes.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:24:56 #182
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193103519
quote:
Mijn god :D Fucking boomers ook :D

Dankjewel. ;(
Poef.....gone! ©golfer
pi_193103525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

Jaja, je flikkert dus gewoon je vieze onderbroek onder de bank voor het ranzen, en vergeet m de hele week in de was te doen?
Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
pi_193103554
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:24 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik doe niet aan laagjes.
Ik wel *O* Sowieso een bh en een hemp en shirt en afhankelijk van het weer een vest of trui of jasje.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:31:59 #185
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103633
Nu moet ik wel toegeven dat er hier een wasmand voor vuile was in de hoek woonkamer-keuken staat.

Waar ook de theedoeken zo in kunnen, en zooi van huisgenoten die met bv natte sokken binnenlopen enzo.

Wat met een 11 jarige nog wel eens gebeurt.
pi_193103752
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee ik hou niet van goor ranzen. Ik ben een luxepopje en mijn undies zijn zelden ranzig, want op een cream cheese dag trek ik gewoon wat vaker een schone aan.
Een cream cheese dag?
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:40:01 #187
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193103759
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan mijn Bosch gewoon pauzeren en dan gaat na een paar seconden de deur open. Ik vergeet regelmatig iets er in te doen. Dan kom ik een sok tegen die ik onderweg naar de wasmachine ben verloren ofzo.
Spoilers!
pi_193103776
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:39 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Een cream cheese dag?
De welbekende pruttelkut.
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:53:02 #189
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193103977
Topickill :P
pi_193104003
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Brr. Bekend?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_193104007
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:55 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Brr. Bekend?
Zit jij nou niet te doen of je dit niet kent kut.
pi_193104022
Ik lees straks wel weer bij geloof ik :')
pi_193104026
quote:
9s.gif Op woensdag 13 mei 2020 13:32 schreef Myraela het volgende:
Wel best lekkere
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:56:56 #194
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104030
:D
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 15:59:59 #195
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104073
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:56 schreef Candaasje het volgende:
Ik lees straks wel weer bij geloof ik :')
Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
pi_193104185
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Ik zou stukkies overslaan, brokstukkies.
Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe :{w
pi_193104329
Goed onderwerp wel :D
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:15:59 #198
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104378
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.

Zo, nu is er weer 1,5 minuut voorbij.
Spoilers!
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:18:10 #199
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104443
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik weet niet wat ik moet doen. Werken, tuinieren of de douchecabine schoonmaken. Werken heb ik zin in maar levert hoofdpijn op. Naar buiten gaan is gezond en moet gebeuren maar daar heb ik geen zin in. En die douchecabine kan nog wel een dag wachten.

En het is te fris om gewoon ff buiten te gaan zitten...
pi_193104448
quote:

En dit zo nog 100x doen..mak an jij!
pi_193104459
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ja die sla ik liever ook over. Moet je weer een capsule/zalf halen, kun je weer een aantal dagen geen sex met condoom hebben....gedoe :{w
Wel sex zonder condoom? :o
pi_193104504
quote:

Eerst werken en dat de hoofdpijn wegtuinieren?

Ik masseerde net rode kool en nou ziet mijn hand eruit als het voorhoofd van Gorbatsjov :')

Nu tijd voor Lego Masters.
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:24:26 #203
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104578
Zucht.
Spoilers!
pi_193104581
quote:

[..]

Mag je geen sex met condoom na die capsules?
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:25:43 #205
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104596
Ik heb keuzestress qua nieuw moederbord in 3D printer.
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:26:27 #206
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193104611
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
Spoilers!
pi_193104614
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:20 schreef Clubsoda het volgende:

Ik masseerde net rode kool en nou ziet mijn hand eruit als het voorhoofd van Gorbatsjov :')
Had ie een stijve nek?

Sinds jouw bionische oordopjespost is mijn grootste wens je live tegenkomen in het dorp.
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:27:18 #208
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_193104633
Ik ben in blijde (ver)afwachting van een nieuwe magnetron.
Als PostNL een beetje wil meewerken komt die vandaag nog voor 20:15.

De brokken en sliertjes-onderwerpen sla ik verder maar over. :r
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:28:12 #209
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193104649
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga tuinieren. Is beter. Ik kan stenen rapen, onkruid trekken op plaats 1, 2 of 3, wat zaaien en plaatsen markeren voor waar aardappels en pompoenen moeten komen. Ik denk er nog even een kwartiertje over na.
Hier ligt er nog steeds regenwater op het zeil waaronder het hout voor de nieuwe loungebank ligt opgeslagen; droogt nog voor geen meter.
  Moderator woensdag 13 mei 2020 @ 16:29:15 #210
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_193104664
quote:
Nu nog aardappels poten? Het kan, maar is wel redelijk laat
pi_193104667
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:27 schreef golfer het volgende:
Ik ben in blijde (ver)afwachting van een nieuwe magnetron.
Als PostNL een beetje wil meewerken komt die vandaag nog voor 20:15.

De brokken en sliertjes-onderwerpen sla ik verder maar over. :r
O ja die moet ik ook nog even testen of die nou echt kapot is, maar het zou zomaar kunnen dat deze de verhuizing OOK niet overleefd heeft :@

Was meeeer dan 10 jaar oud, want overgenomen van vriend toen ik mn eigen huis kocht en dat is 10 jaar geleden.
pi_193104693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:41 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_193104760
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:30 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Komt mij niet heel bekend voor. Verklaar u nader.....
pi_193104829
Ik had net witte soep. Met bonkjes.

SPOILER
pi_193104846
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:26 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Had ie een stijve nek?

Sinds jouw bionische oordopjespost is mijn grootste wens je live tegenkomen in het dorp.
:Y op de tocht gelegen.

Op het dorp draag ik de oordoppen niet hoor. Verder lijkt het me gezellig. Ik ben er wel significant minder dan vroeger
pi_193104857
Zelfs ik kom V tegen in dr dorp en ik woon er niet eens.
pi_193104888
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:23 schreef fietsie het volgende:

[..]

die onderbroek kan ook in de wasmand tot de volgende was dan lijkt me :)
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:40:38 #218
63722 z80
I fink you freaky
pi_193104894
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
Als je dit leest ontgaat je toch langzaam iedere grip op hoop...

https://www.groene.nl/art(...)ie-in-de-loser-group
Hie doet nog al wat aannames. Een totale lockdown van 5 of misschien 4 weken en je bent er zo goed als vanaf. Echter hoeft er maar 1 besmetting ergens te overleven en het hele circus begint weer van voor af aan. Echter zal je dit keer niet nog een keer alles en iedereen binnen kunnen houden.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de over sterfte cijfers. En dan over een periode van 6 maanden. Zowel van Nederland als ook van de rest van Europa. Incl Duitsland, die de cijfers nu angstvallig geheim houd.
pi_193104917
quote:

[..]

als je dat nou bij voorbaat niet had gedaan.. was de kans op benodigde capsule/zalf ook een stuk kleiner :7
pi_193104926
Onzin.
pi_193104934
Know thine vasjien!
pi_193104991
ik ga koffie zetten.. dat lijkt me de beste oplossing voor dit moment... :X
pi_193105010
🤔
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:46:54 #224
63722 z80
I fink you freaky
pi_193105014
quote:
Het enige tuinieren vandaag was de eitjes van vlinders uit de appelbomen knippen. Hopelijk dit jaar er wel op tijd bij.
pi_193105122
ondertussen is de switch een groot succes

dochterlief zit samen met een vriendinnetje supermario3 te spelen.

Op deze manier is dat nintendo online best wel heel ok eigenlijk.
hele bups (wel antieke maar duidelijk nog steeds leuke) spellen die je ook samen kunt spelen voor 20e op jaarbasis.
  woensdag 13 mei 2020 @ 16:56:42 #226
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_193105182
quote:
11s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Nu nog aardappels poten? Het kan, maar is wel redelijk laat
Ja, soms lopen de dingen zo. Ik had geen tijd en ruimte om ze allemaal te poten. Er is elk weekend te weinig tijd. Ik probeer het gewoon.
Spoilers!
pi_193105205
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:53 schreef Uhmmpie het volgende:
ondertussen is de switch een groot succes

dochterlief zit samen met een vriendinnetje supermario3 te spelen.

Op deze manier is dat nintendo online best wel heel ok eigenlijk.
hele bups (wel antieke maar duidelijk nog steeds leuke) spellen die je ook samen kunt spelen voor 20e op jaarbasis.
We hebben Nintendo Online pas sinds gisteren (en de Switch al 3 jaar :') )
Maar wat hebben ze veel leuke spellen :Y
pi_193105217
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:58 schreef Sarabi het volgende:

[..]

We hebben Nintendo Online pas sinds gisteren (en de Switch al 3 jaar :') )
Maar wat hebben ze veel leuke spellen :Y
mja dochterlief wilde graag iets samen doen...
en je had 7 dagen op proef

maar ik ben wel enthousiast merk ik toch :)
pi_193105231
Wij hebben ook bijensteek online. Als iemand het leuk vind en we hebben. Dezelfde spelletjes wil ik best eens een potje spelen :)
I solemnly swear i'm up to no good
pi_193105274
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wij hebben ook bijensteek online. Als iemand het leuk vind en we hebben. Dezelfde spelletjes wil ik best eens een potje spelen :)
bijensteek? :)

hier harvest moon en civilisation op het moment trouwens
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:02:07 #231
63722 z80
I fink you freaky
pi_193105277
Aangezien het er op lijkt dat het hier nog wel even droog blijft, even een rondje lopen. Lang genoeg binnen gezeten.
pi_193105335
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:01 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

bijensteek? :)

hier harvest moon en civilisation op het moment trouwens
Lol Nintendo online

Ik heb nu Animal Crossing, Mario kart en Lego city undercover.

Eind van de maand minecraft dungeons *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_193105355
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Lol Nintendo online

Ik heb nu Animal Crossing, Mario kart en Lego city undercover.

Eind van de maand minecraft dungeons *O*
hmm ik wil ook mariokart :(
pi_193105563
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:19 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wel sex zonder condoom? :o
De consequenties kunnen hetzelfde zijn :+

quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:24 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mag je geen sex met condoom na die capsules?
Mag wel, maar het materiaal kan aangetast worden.

Maar goed, ik zie dat we het al weer over andere onderwerpen hadden ^O^
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:53:01 #235
221912 minilot
Nancy boy
pi_193106166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:19 schreef Candaasje het volgende:

[..]

De consequenties kunnen hetzelfde zijn :+
[..]

Mag wel, maar het materiaal kan aangetast worden.

Maar goed, ik zie dat we het al weer over andere onderwerpen hadden ^O^
Noh, ben ik te laat? -O-
Let me see you stripped down to the bone
pi_193106209
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:53 schreef minilot het volgende:

[..]

Noh, ben ik te laat? -O-
Je mag ook best jouw kennis of ervaringen delen :Y
  woensdag 13 mei 2020 @ 17:56:28 #237
217702 Lonaa
Honger!
pi_193106210
Hmmm. Dat was een best dierenartsbezoek.
Er zit een extra enting in die over 4 weken nog een keer geboosterd moet worden (Ziekte van Weil. De enting die ze had is voor 3 strengen, er zijn er 4.)

Verder zijn de tietjes bekeken. Dat is wel een punt van... zorg. Bij katten is er zoiets als het Dolly Parton Syndrome ( _O_ ) waarbij ze dikke tietjes krijgen, zijn goedaardige woekeringen. Bij honden zie je dat in principe niet hoewel hier dus wel van alles gebeurd, van binnen. Er is ook melkproductie. Dat is op zich niet gek na een loopsheid, het is WEL gek 3 maand na loopsheid. Verder had ik soberso het idee dat ze vrij veel last had van haar hormonen, door bijv. haar gedragsveranderingen/angst de afgelopen maanden welke nu weer af lijken te nemen.
De DA kan ook niet uitsluiten dat het niet erger wordt bij iedere loopsheid of dat het weefsel allerlei gekke dingen gaat doen. Dus de keuze om te steriliseren is nu soort van voor me gemaakt. Dat doen we over 5 weken.

Dan, als laatste is er bloed af genomen. Van het grootste deel weet ik nog niks, wat ik al wel weet is dat zowel de creatine als ureum wat verhoogd zijn. Voor de zekerheid gaan we dus ook nog even de urine bekijken op ontstekingscellen, om te zien of er misschien een ontsteking sluimert. Of dat er sprake is van nierfalen.
Maar ik zit me net te bedenken dat het ureum ook verhoogd kan zijn doordat ze vers eet (staat zelfs in de folder die ik net meekreeg). Volgens mij heb ik dit met Sally ook al eens gehad.

En dan maar hopen dat de rest ook negatief is.
Nou ja, we gaan het zien. Ik ben moe nu.
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:00:38 #238
221912 minilot
Nancy boy
pi_193106283
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Je mag ook best jouw kennis of ervaringen delen :Y
Ik wilde dat ik er iets persoonlijks over kon zeggen, maar volgens mij heb ik een weerstand van staal in mijn vagijn: nooit iets uitzonderlijks mee meegemaakt, afgezien van dat het een tikkie bizar was om er inenen een baby uit te zien komen, daar waar het vijfentwintig jaar lang louter eenrichtingsverkeer was.
pi_193106286
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Lonaa het volgende:
Er zit een extra enting in die over 4 weken nog een keer geboosterd moet worden (Ziekte van Weil. De enting die ze had is voor 3 strengen, er zijn er 4.)

Verder zijn de tietjes bekeken. Dat is wel een punt van... zorg. Bij katten is er zoiets als het Dolly Parton Syndrome ( _O_ ) waarbij ze dikke tietjes krijgen, zijn goedaardige woekeringen. Bij honden zie je dat in principe niet hoewel hier dus wel van alles gebeurd, van binnen. Er is ook melkproductie. Dat is op zich niet gek na een loopsheid, het is WEL gek 3 maand na loopsheid. Verder had ik soberso het idee dat ze vrij veel last had van haar hormonen, door bijv. haar gedragsveranderingen/angst de afgelopen maanden welke nu weer af lijken te nemen.
De DA kan ook niet uitsluiten dat het niet erger wordt bij iedere loopsheid of dat het weefsel allerlei gekke dingen gaat doen. Dus de keuze om te steriliseren is nu soort van voor me gemaakt. Dat doen we over 5 weken.

Dan, als laatste is er bloed af genomen. Van het grootste deel weet ik nog niks, wat ik al wel weet is dat zowel de creatine als ureum wat verhoogd zijn. Voor de zekerheid gaan we dus ook nog even de urine bekijken op ontstekingscellen, om te zien of er misschien een ontsteking sluimert. Of dat er sprake is van nierfalen.
Maar ik zit me net te bedenken dat het ureum ook verhoogd kan zijn doordat ze vers eet (staat zelfs in de folder die ik net meekreeg). Volgens mij heb ik dit met Sally ook al eens gehad.

Da’s een flinke lijst. Maar ook een bevestiging dat je goed zat met je gevoel.
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:02:08 #240
217702 Lonaa
Honger!
pi_193106313
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Da’s een flinke lijst. Maar ook een bevestiging dat je goed zat met je gevoel.
Ja, true. Nierfalen past overigens ook bij Ehrlichia, dus misschien zat ik wel precies-helemaal bij het juiste eind.

Nog even paar dagen afwachten voor extra duidelijkheid.
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:02:18 #241
221912 minilot
Nancy boy
pi_193106316
Dolly Parton-syndroom, heh, zo leer je nog eens wat, @Lonaa. Knuffel voor de hond!
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:03:49 #242
217702 Lonaa
Honger!
pi_193106347
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:02 schreef minilot het volgende:
Dolly Parton-syndroom, heh, zo leer je nog eens wat, @:Lonaa. Knuffel voor de hond!
Ja, mooi he? :D

Dat is ook zo'n syndroom waarvan je denkt 'legit, deze naam' :7 '
pi_193106351
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 17:56 schreef Lonaa het volgende:

Zo, dat was zeker een aardig bezoek :*

L4 -vaccinatie denk ik?

En ja, dan is sterilisatie waarschijnlijk wel de beste optie, als het zo onrustig is :* .

En ik duim voor negatieve ontstekingswaarden in de urine!
pi_193106371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:02 schreef minilot het volgende:
Dolly Parton-syndroom, heh, zo leer je nog eens wat, @:Lonaa. Knuffel voor de hond!
Die naam is wel toepasselijk:

SPOILER
Berucht mogelijk gevolg van de poezenpil, en daarom wordt deze ook sterk afgeraden om te gebruiken bij katten :)
pi_193106450
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik wilde dat ik er iets persoonlijks over kon zeggen, maar volgens mij heb ik een weerstand van staal in mijn vagijn: nooit iets uitzonderlijks mee meegemaakt, afgezien van dat het een tikkie bizar was om er inenen een baby uit te zien komen, daar waar het vijfentwintig jaar lang louter eenrichtingsverkeer was.
Lijkt me ook vrij bizar ja :D

SPOILER
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:10:54 #246
217702 Lonaa
Honger!
pi_193106453
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:04 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Zo, dat was zeker een aardig bezoek :*

L4 -vaccinatie denk ik?

En ja, dan is sterilisatie waarschijnlijk wel de beste optie, als het zo onrustig is :* .

En ik duim voor negatieve ontstekingswaarden in de urine!
Ja, L4. In Curacao doen ze L3.

Ik heb wb sterilisatie voor mezelf voorgenomen, destijds, het soberso te doen als ze er teveel last van zou hebben, op welke manier dan ook. Dus dat is gewoon wat het is.

Ben blij als straks alle uitslagen bekend zijn. :Y Ik duik zelf nog wel even in de waardes, voornamelijk voor mijn eigen gemoedsrust. Want ureum kan verklaard worden door wat ze eet en de creatine potentieel omdat ze gewoon een ontzettend gespierd ding is. :7
pi_193106484
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 15:11 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik gooi ook altijd gewoon álles wat er in mijn wasmand zit in de was. Of nou ja, ik sorteer het tussen 60 en 30 en dan gaat alles in de was. Het enige vuile wasgoed is dan nog de kleren die ik aan heb 8-)
pi_193106507
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:10 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, L4. In Curacao doen ze L3.

Ik heb wb sterilisatie voor mezelf voorgenomen, destijds, het soberso te doen als ze er teveel last van zou hebben, op welke manier dan ook. Dus dat is gewoon wat het is.

Ben blij als straks alle uitslagen bekend zijn. :Y Ik duik zelf nog wel even in de waardes, voornamelijk voor mijn eigen gemoedsrust. Want ureum kan verklaard worden door wat ze eet en de creatine potentieel omdat ze gewoon een ontzettend gespierd ding is. :7
Ja L3 was hier eerst ook, toen ik stage liep gingen we die L4 erbij doen :Y

Kijk wel een beetje uit met die bloeduitslagen hè; als ze echt afwijken dan zal je DA daar vast op terugkomen, maar het zijn natuurlijk altijd wel 'normaalwaarden' en sommige dieren wijken daar ook in gezonde toestand wat vanaf. Kan inderdaad ook door dieet komen.
Ik ben ook wel eens ongerust naar de dierenarts gerend met de uitslagen van een patiënt, waarna hij er één blik op wierp, en met zijn 35 ervaring zijn schouders ophaalde en zei zich er niet druk om te maken omdat 'ie dit vaker had gezien. Dat waren natuurlijk geen waarden die alle limieten dik overschreden, maar er kunnen soms zoveel factoren meespelen.:*
pi_193106551
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:40 schreef z80 het volgende:

[..]

Hie doet nog al wat aannames. Een totale lockdown van 5 of misschien 4 weken en je bent er zo goed als vanaf. Echter hoeft er maar 1 besmetting ergens te overleven en het hele circus begint weer van voor af aan. Echter zal je dit keer niet nog een keer alles en iedereen binnen kunnen houden.
Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de over sterfte cijfers. En dan over een periode van 6 maanden. Zowel van Nederland als ook van de rest van Europa. Incl Duitsland, die de cijfers nu angstvallig geheim houd.
Dat vind ik ook, hij doet een hoop aannames. Het hele punt van dat artikel lijkt wel te zijn "andere mensen dan ik doen andere aannames en ik vind het niet leueueueueuk!".
Hij heeft net zo weinig onderbouwing als alle andere artsen/epidemiologen/virologen/beleidsmakers/etc. Er is gewoon niet genoeg informatie.
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:18:29 #250
217702 Lonaa
Honger!
pi_193106562
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Kijk wel een beetje uit met die bloeduitslagen hè; als ze echt afwijken dan zal je DA daar vast op terugkomen, maar het zijn natuurlijk altijd wel 'normaalwaarden' en sommige dieren wijken daar ook in gezonde toestand wat vanaf. Kan inderdaad ook door dieet komen.
Ik ben ook wel eens ongerust naar de dierenarts gerend met de uitslagen van een patiënt, waarna hij er één blik op wierp, en met zijn 35 ervaring zijn schouders ophaalde en zei zich er niet druk om te maken omdat 'ie dit vaker had gezien. Dat waren natuurlijk geen waarden die alle limieten dik overschreden, maar er kunnen soms zoveel factoren meespelen.:*
Ja, je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook wel. Blijkbaar moet de creatine warde onder de 74 zijn. Die is 79. En Ureum onder de 9, die is 12.4

Nu heb ik te weinig kennis om te weten of dit 'HEEL ERG TE HOOG' is, of niet. Dat wilde ik even opzoeken. ;) De DA leek verder niet in paniek of anderzijds on edge. 'Gewoon even urine controleren en het past ook wel eventueel bij Ehrlichia' dat was geloof ik alles wat ze zei. :)
pi_193106564
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:13 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik gooi ook altijd gewoon álles wat er in mijn wasmand zit in de was. Of nou ja, ik sorteer het tussen 60 en 30 en dan gaat alles in de was. Het enige vuile wasgoed is dan nog de kleren die ik aan heb 8-)
:Y

Wasmand staat in de slaapkamer dus daar belandt al het een en ander in en dan nog het rondje badkamer (waar een meubeltje staat waar ook was in kan) keuken en hop die machine in.

En dan strippen tot aan je ondergoed en meteen schone kleren aandoen O+
Al zal dat bij jouw gedeelde machine wellicht wat onpraktischer zijn _O-
pi_193106588
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:10 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Lijkt me ook vrij bizar ja :D

SPOILER
Oh, dát was de bijwerking van 30 (oud) worden waar je laatst over mopperde :o
Ik had toen geen idee waar je het over had.

Maar irritant hoor :*
pi_193106616
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:18 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:Y

Wasmand staat in de slaapkamer dus daar belandt al het een en ander in en dan nog het rondje badkamer (waar een meubeltje staat waar ook was in kan) keuken en hop die machine in.

En dan strippen tot aan je ondergoed en meteen schone kleren aandoen O+
Al zal dat bij jouw gedeelde machine wellicht wat onpraktischer zijn _O-
Ja, daar begin ik niet aan _O-
Ik moet ook door het (koude) trappenhuis 3 verdiepingen omhoog voor m'n wasmachine.

Wat dat betreft heb ik het wel getroffen. Toen ik in Kopenhagen woonde, zat ik bovenin het gebouw (4e verdieping) en de wasmachines waren in de kelder. Nu zit ik onderin het gebouw en zitten de wasmachines boven :')

Stimuleert wel om voor ik naar de wasmachine loop even goed te checken of ik al het wasgoed heb *O*
pi_193106639
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:15 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is met mensen idd ook. Hier prikken ze mensen met psychische zooi ook regelmatig, om te checken of bijvoorbeeld je niet bloedarmoede of vit. B12-tekort hebt of zo. Ik kan het allemaal teruglezen via een online ding, en regelmatig scoor ik buiten wat er staat als "normaal", maar reden tot zorg is er nooit geweest. :s)
pi_193106682
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:18 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk hoor. En dat weet ik ook wel. Blijkbaar moet de creatine warde onder de 74 zijn. Die is 79. En Ureum onder de 9, die is 12.4

Nu heb ik te weinig kennis om te weten of dit 'HEEL ERG TE HOOG' is, of niet. Dat wilde ik even opzoeken. ;) De DA leek verder niet in paniek of anderzijds on edge. 'Gewoon even urine controleren en het past ook wel eventueel bij Ehrlichia' dat was geloof ik alles wat ze zei. :)
Is heel moeilijk te zeggen, hangt van de soort test/apparatuur af die ze hebben gebruikt.
Meestal als het bij ons apparaat HEEL ERG TE HOOG was, gaf dat ding het aan met sterretjes of gaf ie gewoon een onleesbare waarde (want niet meer meetbaar).

Maar goed, fijn dat het in elk geval even nagekeken wordt allemaal :*
pi_193106717
Oh en: ik ben weer wezen survivallen! *O*

Nu zitten mijn handen vol bijna-blaren en de rest van mij zit vol schrammen, maar ik heb het toch maar mooi gedaan.

Je gaat zoveel harder als je met mensen samen traint. En als je niet halverwege een hindernis op kan houden, want hoe houd je op als je 4 m boven de grond hangt :P

Nu proberen dit iedere week te doen, kijken hoe snel mijn spieren en mijn eelt terugkomen O+
pi_193106726
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:20 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Oh, dát was de bijwerking van 30 (oud) worden waar je laatst over mopperde :o
Ik had toen geen idee waar je het over had.

Maar irritant hoor :*
Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar het moet wel even opgelost worden :P .

SPOILER
pi_193106735
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:28 schreef Tele6 het volgende:
Oh en: ik ben weer wezen survivallen! *O*

Nu zitten mijn handen vol bijna-blaren en de rest van mij zit vol schrammen, maar ik heb het toch maar mooi gedaan.

Je gaat zoveel harder als je met mensen samen traint. En als je niet halverwege een hindernis op kan houden, want hoe houd je op als je 4 m boven de grond hangt :P

Nu proberen dit iedere week te doen, kijken hoe snel mijn spieren en mijn eelt terugkomen O+
Ah wat tof!

Ik ben een beetje te mieterig ervoor denk ik, lijkt me wel heel gaaf! (maar dus ook doodeng...)
pi_193106769
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:29 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb er gelukkig niet zoveel last van, maar het moet wel even opgelost worden :P .

SPOILER
Ik vind wel dat zorgverleners in staat zouden moeten zijn om daar enigszins soepel over te praten hoor.
Je hebt de stagaire gewoon getraind *O*

Ik heb datzelfde gehad toen ik een jaar of 14 was of zo. Ik had echt geen idee wat me overkwam _O-
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 18:32:25 #260
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193106775
Kapper geweest. Eent vd weinig dingen die ik echt gemist had. En de kapper mij, zei hij. :7.
pi_193106824
quote:

[..]

Ah wat tof!

Ik ben een beetje te mieterig ervoor denk ik, lijkt me wel heel gaaf! (maar dus ook doodeng...)
We hebben bij onze club genoeg mensen gehad met hoogtevrees, die na een paar weken alsnog gewoon over een hindernis van 4 m heen klommen. Met knikkende knietjes weliswaar, maar ze deden het toch.

Ik geef als trainer het liefst training aan beginners, want ik vind het erg leuk om de basis uit te leggen en om de enorme vooruitgang te zien. We hebben best wat manieren om mensen dicht bij de grond genoeg zelfvertrouwen te geven dat ze daarna de wat hogere hindernissen aandurven :)

Of je bent een gek zoals ik en je hangt op je allereerste training op een dikke hoge wiebelbalk (4 m van de grond dus) en realiseert je dat niemand je nog verteld heeft hoe je naar beneden moet _O-
pi_193106985
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:05 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Die naam is wel toepasselijk:

SPOILER
Berucht mogelijk gevolg van de poezenpil, en daarom wordt deze ook sterk afgeraden om te gebruiken bij katten :)
Och jeetje, arme poes ;( Ik krijg acuut flashbacks naar :X stuwing :X
pi_193107018
En ik duim voor goede verdere uitslagen voor Sally!
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:50:14 #264
217702 Lonaa
Honger!
pi_193107025
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:49 schreef Clubsoda het volgende:
En ik duim voor goede verdere uitslagen voor Sally!
;(

Dora. :*
pi_193107040
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:50 schreef Lonaa het volgende:

[..]

;(

Dora. :*
Oh jeetje, die was wel heel dom -O- Sorry :*
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:51:50 #266
217702 Lonaa
Honger!
pi_193107050
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:51 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Oh jeetje, die was wel heel dom -O- Sorry :*
Nee, nee, is oke. Echt. :Y Gebeurt mij ook wel eens. En vrienden En 1 van de assistentes een tijd geleden ook.

:*

Ik vind het mooi dat ze er af en toe nog 'is' en blijkbaar toch vrij veel indruk gemaakt heeft op mensen.
pi_193107117
quote:

[..]

SPOILER
Echte schaamte in het ziekenhuis heb ik ook niet meer dankzij de iui en ivf behandelingen in het ziekenhuis.
pi_193107125
quote:
2s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:51 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Nee, nee, is oke. Echt. :Y Gebeurt mij ook wel eens. En vrienden En 1 van de assistentes een tijd geleden ook.

Ik vind het mooi dat ze er af en toe nog 'is' en blijkbaar toch vrij veel indruk gemaakt heeft op mensen.

Gelukkig. Ja, inderdaad, in mijn hoofd hoort Sally zo bij jou dat ze er onnadenkend tussendoor glipte. Mooie manier om ernaar te kijken wel O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 18:57:25 #269
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193107132
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:32 schreef Kreator het volgende:
Kapper geweest. Eent vd weinig dingen die ik echt gemist had. En de kapper mij, zei hij. :7.
Awesome.
pi_193107135
De poes is al weer ondeugend. Vind haar rompertje niets natuurlijk. Maar springt al weer overal op. Gaat de kinderen al weer achterna naar bed. En herft al weer gegeten en de kattenbak gebruikt ^O^
pi_193107139
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Awesome.
Hij mistte gewoon zn knaken!
  woensdag 13 mei 2020 @ 18:58:47 #272
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193107157
Ik scoorde gewoon een buigend poppetje in de woensdag kook uitdaging :7
pi_193107197
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:58 schreef fietsie het volgende:
Ik scoorde gewoon een buigend poppetje in de woensdag kook uitdaging :7
Je bent ook echt goed bezig geweest :D
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 19:05:01 #274
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193107292
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Tally het volgende:

[..]

Hij mistte gewoon zn knaken!
Nee ik heb echt wel een goede relatie met mijn kapper. 8-).
Zelfde soort auto, allebei F1 fan, allebei vapen. Hij vraagt me ook altijd de oren vd kop over alles.

Homies
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:10:36 #275
217702 Lonaa
Honger!
pi_193107402
quote:
6s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:05 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zelfde soort auto, allebei F1 fan, allebei vapen. Hij vraagt me ook altijd de oren vd kop over alles.

Homos
ftfy.
pi_193107445
quote:

[..]

Homies
:D ^O^
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:19:04 #277
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_193107564
Que?

pi_193107809
quote:

[..]

Homies
Ook groen?
pi_193107885
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:35 schreef Tele6 het volgende:

[..]

We hebben bij onze club genoeg mensen gehad met hoogtevrees, die na een paar weken alsnog gewoon over een hindernis van 4 m heen klommen. Met knikkende knietjes weliswaar, maar ze deden het toch.

Ik geef als trainer het liefst training aan beginners, want ik vind het erg leuk om de basis uit te leggen en om de enorme vooruitgang te zien. We hebben best wat manieren om mensen dicht bij de grond genoeg zelfvertrouwen te geven dat ze daarna de wat hogere hindernissen aandurven :)

Of je bent een gek zoals ik en je hangt op je allereerste training op een dikke hoge wiebelbalk (4 m van de grond dus) en realiseert je dat niemand je nog verteld heeft hoe je naar beneden moet _O-
Na corona wil ik wel eens een poging komen wagen dan! Kan dat? ^O^
pi_193107964
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:32 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Na corona wil ik wel eens een poging komen wagen dan! Kan dat? ^O^
Zeker! We hadden voor de corona altijd op maandagavond vrije training: dan mag je na de warming-up een uur zelf bedenken wat je doet op het terrein, en je mag introducés meenemen. Wel even aankondigen dat er iemand meekomt ivm verzekering, en dan is het gewoon prima. Ik mag je dan gewoon zelf rondleiden en helpen :)
  woensdag 13 mei 2020 @ 19:35:54 #281
63722 z80
I fink you freaky
pi_193107970
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:32 schreef Kreator het volgende:
Wat zit je haar mooi.
Ook van boven.
pi_193107982
Er wordt hier gesmoesd in de keuken en ik moest TV gaan kijken. Iets zegt me dat er een verrassing wordt bereid voor me omdat ik morgen jarig ben :’)
pi_193107999
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2020 16:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ja, soms lopen de dingen zo. Ik had geen tijd en ruimte om ze allemaal te poten. Er is elk weekend te weinig tijd. Ik probeer het gewoon.
Geen zorgen, kan nog prima, en het kan ook nog veel later.

quote:
1) Pootaardappels

Terwijl wij al enkele jaren met succes experimenteren met het zeer laat planten van aardappels (als een soort nateelt) merk ik dat de Engelsen dit al gewoon in hun teeltplan aan het zetten zijn! Een extra bewijs dat het de meeste jaren prima lukt: aardappels poten in juni of juli levert net vóór de herfst een heerlijk jong geoogst piepertje op.

https://www.vreeken.nl/nwb/1654
Ik spreid het planten tegenwoordig enorm, omdat we hier _altijd_ phytophtera krijgen. De piepers zijn prima eetbaar, maar niet houdbaar. Dus wil ik ze gespreid oogstbaar hebben.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_193108001
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:36 schreef PdeHoog het volgende:
Er wordt hier gesmoesd in de keuken en ik moest TV gaan kijken. Iets zegt me dat er een verrassing wordt bereid voor me omdat ik morgen jarig ben :’)
Hoe kom je daar nou bij dan :)
pi_193108175
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:37 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou bij dan :)
Geen idee :P
pi_193108268
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:22 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ja, daar begin ik niet aan _O-
Ik moet ook door het (koude) trappenhuis 3 verdiepingen omhoog voor m'n wasmachine.

Wat dat betreft heb ik het wel getroffen. Toen ik in Kopenhagen woonde, zat ik bovenin het gebouw (4e verdieping) en de wasmachines waren in de kelder. Nu zit ik onderin het gebouw en zitten de wasmachines boven :')

Stimuleert wel om voor ik naar de wasmachine loop even goed te checken of ik al het wasgoed heb *O*
in Zweden hadden we ook communale wasmachines, daar moesten we altijd naar buiten en minstens 100 meter lopen. In de winter best kut...Verder wel een prima systeem!

Pff, nieuwe versoepeling van de maatregelen hier. Maar nog steeds, speeltuinen niet open en geen zicht op wanneer kleuter weer naar school mag. Ik zit er vandaag echt even doorheen.
pi_193108293
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 18:57 schreef Kreator het volgende:

[..]

Awesome.
foto!
pi_193108318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:51 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

in Zweden hadden we ook communale wasmachines, daar moesten we altijd naar buiten en minstens 100 meter lopen. In de winter best kut...Verder wel een prima systeem!

Pff, nieuwe versoepeling van de maatregelen hier. Maar nog steeds, speeltuinen niet open en geen zicht op wanneer kleuter weer naar school mag. Ik zit er vandaag echt even doorheen.
Die onduidelijkheid is zo naar. Het is makkelijker om het vol te houden als je weet wanneer het ophoudt.

Als ik bij je in de buurt had gewoond, had ik me als oppas opgeworpen. Maar ja :{
pi_193108452
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Die onduidelijkheid is zo naar. Het is makkelijker om het vol te houden als je weet wanneer het ophoudt.

Als ik bij je in de buurt had gewoond, had ik me als oppas opgeworpen. Maar ja :{
Thanks, dat is lief!

We gaan ervan uit dat kleuter niet voor september weer naar school gaat. Toch hou ik wat hoop. Al is het nu duidelijk dat hij niet voor 9 juni zal beginnen, en dan vraag ik me af of het nog wel zin heeft, de laatste 3 weekjes school voor de vakantie. Het zal echt moeilijk worden voor hem om weer te wennen, en dat voor zo'n korte periode, don't know!

Bij vlagen is het gewoon echt moeilijk, de combinatie telewerken en kinderen. Het idee dat je beide nooit goed doet, en het werk nooit achter je laat....
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 20:10:43 #290
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193108693
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:52 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

foto!
Dat betwijfel ik.
pi_193109077
Met mondkap kan het geen kwaad hier hoor Kreat.
pi_193109115
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 19:59 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Thanks, dat is lief!

We gaan ervan uit dat kleuter niet voor september weer naar school gaat. Toch hou ik wat hoop. Al is het nu duidelijk dat hij niet voor 9 juni zal beginnen, en dan vraag ik me af of het nog wel zin heeft, de laatste 3 weekjes school voor de vakantie. Het zal echt moeilijk worden voor hem om weer te wennen, en dat voor zo'n korte periode, don't know!

Bij vlagen is het gewoon echt moeilijk, de combinatie telewerken en kinderen. Het idee dat je beide nooit goed doet, en het werk nooit achter je laat....
Moet hij dan ook naar school of kan je m ook, voor die 3 weken thuishouden? Om de onrust te voorkomen? Al is het voor hem misschien wel erg leuk om z’n vrienden weer te zien
  Official ESF Kreviewer woensdag 13 mei 2020 @ 20:36:12 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_193109271
Zojuist gekocht op MP.

pi_193109601
quote:
14s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:36 schreef Kreator het volgende:
Zojuist gekocht op MP.

[ afbeelding ]
Prima kleur, maar die randjes onderaan die pijpen zijn wel een beetje raar :{
pi_193109631
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2020 20:26 schreef Blues het volgende:
Met mondkap kan het geen kwaad hier hoor Kreat.
:D

@Tele6: tof, tof! Ik heb niet zozeer hoogtevrees, maar vrees om de controle te verliezen :') . Maar komt vast goed :P
pi_193109756
Dames, heren, en alles ertussenin en erbuiten; het mysterie van het rondhuppelende konijntje is een soort van opgelost.

Ze heet Nijnie, ze woont al 3 jaar in de buurt, ze wordt door verschillende mensen strak in de gaten gehouden en gevoerd, en ze heeft genoeg mannelijk gezelschap. (En dus ook wel nestjes in het voorjaar/zomer).
En de poot wordt al weer meer belast zag ik.

Ik durf haar niet eens meer te vangen, dan heb ik ruzie met de buurt :D . Niet nodig en wenselijk ook, als ze het prima naar haar zin heeft verder en de vrijheid buiten gewend is. ^O^

Ik gooi morgen nog wel wat biks op bij de mevrouw die me dit kwam vertellen. Lijkt me beter dan wit brood. :+ Ik kreeg ook al gelijk de uitnodiging om de babyfoto's van de nakomelingen van Nijnie te komen bewonderen.

Dus ik ga de opvang bellen in Amersfoort, want Cas is zeer timide. Eet re-de-lijk, maar laat zich ook veel meer aaien dan normaal. En alleen is voor een konijn ook maar zo alleen.
Mijn oog is gevallen op Karbonkel (echt, wie verzint die namen?!): https://www.dierenbescher(...)/knagers/dier/151655

Eens kijken of het asiel ook denkt dat het een goede match zou kunnen worden. O+
pi_193109952
quote:
Zojuist gekocht op MP.

[ afbeelding ]
Gympies.
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:07:53 #298
370431 drakin
vurig typje
pi_193109995
quote:

[..]

Ik kom in de buurt :+
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:08:39 #299
221912 minilot
Nancy boy
pi_193110005
Kom toch in Nederland wonen, Jagar, dan kunnen Tele en ik om en om oppassen! *O* :*
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:09:08 #300
221912 minilot
Nancy boy
pi_193110021
quote:
Zojuist gekocht op MP.

[ afbeelding ]
Frisse sneakers! :) Duur?
  woensdag 13 mei 2020 @ 21:17:49 #301
63722 z80
I fink you freaky
pi_193110209
vol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')