Is ook eigenlijk wel leukquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vraag mij ernstig af waarom ik dat nummer van Azerbeidzjan plotseling leuk vind. Zal niet plotseling zijn geweest.
Die pop van vorig jaarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En gek genoeg vind ik Spanje vaak best wel een aardig liedje hebben. Maar dan verneuken ze het met de staging alsnog.
Het ESF doet rare dingen met je!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Het was mijn nummer 40. Na vanavond ineens niet meer. Hoe dan!?
quote:
Ze hebben wel dat Nederlandse syndroom dat het het vaak net niet is.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En gek genoeg vind ik Spanje vaak best wel een aardig liedje hebben. Maar dan verneuken ze het met de staging alsnog.
Als ze een fatsoenlijk liedje hebben, falen ze inderdaad wel on stage.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
EN NUE HEBBEH SEH FAIF GAAI dIE FRIETSJESJpolliTIEK OP FEESBOEK STAAT HET hEEl DUIDELIJK ALS JEI DAH NIET SNAP BEn JEI ONderdEEL FAN het PrOBLEEM JEI GOETPRAATER vAn KUTTERUTTE MEH SEIJN ZANGFeSTIVAL WARAOM DOEN WE NOG MEJ WE WINNEH TOG NOJT MEERquote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een manier gevonden onze gedachten te beïnvloeden. Vroeger deelden ze nog gewoon simkaarten uit.
Shakira kunnen ze nog vragen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:03 schreef Meridiaan het volgende:
Spanje moet nog een keer de vrouw van een profvoetballer sturen. Dat vond ik wel wat aardigs.
Ik begrijp dat echt nooitquote:
Heerlijk nummerquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:03 schreef Meridiaan het volgende:
Spanje moet nog een keer de vrouw van een profvoetballer sturen. Dat vond ik wel wat aardigs.
Vriendin van David de Gea. Best aardig nummer.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Heerlijk nummerEn knappe vrouw, en mooie jurk.
Maar live zowel qua zang als qua staging/cameravoering toch niet echt geweldig
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 19:52 schreef Aoibhin het volgende:
Net een cover van Ding-a-Dong bij M
Margriet: 'goed nummer!'
Live bloopersquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
Op 1.08 proberen de Azeri niet eens meer te verbergen dat ze boel probeerden te belazeren. En/of iemand had daar weer eens het scoreformulier niet goed ingevuld
Ja klopt! En stond van tevoren in mijn top 10, maar was later weggezakt omdat ik het live tegen vond vallenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:08 schreef Andromache het volgende:
[..]
Vriendin van David de Gea. Best aardig nummer.
Oh was het Merolquote:
Er zitten ook wel meer mooie bij. Maar die was wel echt schandelijkquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Live bloopersHeerlijk!
Zo kun je de hele rode loper van 2019 ook wel omschrijven.
Neequote:
Nouja ze heeft wel de vrouwelijke hoofdrol in soldaat van oranje gehad, lijkt me dat je daar toch wel redelijk voor moet kunnen zingenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:14 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
NeeMaar sowieso ook niet echt een heel goede zangeres.
Bij dat stuk dat Ierland zich in 2018 voor het eerst sinds tijden weer eens kwalificeert moet ik denken aan die ene Ier die helemaal gek werd in een live fan-reactie. Kijken of ik dat nog eens terug kan zoeken, geweldig was dat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 23:07 schreef Redefine het volgende:
Op 1.08 proberen de Azeri niet eens meer te verbergen dat ze boel probeerden te belazeren. En/of iemand had daar weer eens het scoreformulier niet goed ingevuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |