Ook knap lastig dan jaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
En ik heb hooikoorts....dus niezen of snotneus....
Jep.....maar goed, ik moet YouTuben via telefoon dus ik lees straks weer even bij hierquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ook knap lastig dan jaEn ook herkenbaar dat het bedrijf er niet echt bovenop zit. Dat moet je zelf dan maar uit gaan zoeken...
Op een enkel menu onderdeel na, hoef je het niet te gebruiken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
yep. Alleen jammer dat je vrijwel geen non-smart TV's meer kan kopen
Is goed!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:54 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Jep.....maar goed, ik moet YouTuben via telefoon dus ik lees straks weer even bij hier
klopt, alleen het trage starten is niet te voorkomenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:55 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op een enkel menu onderdeel na, hoef je het niet te gebruiken.
Huh wat raarquote:Op dinsdag 12 mei 2020 20:51 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Niet vanuit mijn bedrijf.....
Alleen als we echt koorts hebben én niezen/hoesten......quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:00 schreef Meke het volgende:
[..]
Huh wat raarAls de overheid beslist dat meer zorgpersoneel (waar jullie lijkt mij onder vallen?) getest moeten kunnen worden, heeft je bedrijf daar toch gewoon in mee te gaan. Maar misschien dat dat nog in ontwikkeling is. Ik dacht in ieder geval dat het ook bij milde klachten al zou moeten kunnen
Waarom niet naar de show die ze nu doen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:25 schreef Meridiaan het volgende:
Jongons, ik heb een zware avond. Ben maar oude nummers aan het terugluisteren.
DAT HEB IK NET ONTDEKTquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:31 schreef Strani het volgende:
[..]
Waarom niet naar de show die ze nu doen?
Hahaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:32 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
DAT HEB IK NET ONTDEKT
Vergeeft mijn.
Waar kijk jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
Als ik zo de blunders op het ESF bekijk, dan heeft Spanje niet alleen moeite om een goed liedje te sturen, maar hebben ze een algeheel probleem
Youtube. Na de uitzending ging die automatisch daarop door.quote:
Op het ESF of over het algemeen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
Als ik zo de blunders op het ESF bekijk, dan heeft Spanje niet alleen moeite om een goed liedje te sturen, maar hebben ze een algeheel probleem
Ik voel met je mee.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef Meridiaan het volgende:
Ik vraag mij ernstig af waarom ik dat nummer van Azerbeidzjan plotseling leuk vind. Zal niet plotseling zijn geweest.
Zover wil ik nog niet gaan. Op het ESF.quote:
Azerbeidzjan heeft een manier gevonden onze gedachten te beïnvloeden. Vroeger deelden ze nog gewoon simkaarten uit.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:55 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik voel met je mee.
Het was mijn nummer 40. Na vanavond ineens niet meer. Hoe dan!?
Dit... Zoals ik al zei heeft mijn vader ook vaak wel een soort kuchje van zichzelf, maar niemand die echt controleert verder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:17 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Alleen als we echt koorts hebben én niezen/hoesten......
Dat was het zekerquote:
Subliminal messages all around.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een manier gevonden onze gedachten te beïnvloeden. Vroeger deelden ze nog gewoon simkaarten uit.
En gek genoeg vind ik Spanje vaak best wel een aardig liedje hebben. Maar dan verneuken ze het met de staging alsnog.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 22:52 schreef Redefine het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |