Wil je gips tegen je neusquote:Op maandag 11 mei 2020 22:34 schreef Caland het volgende:
[..]
Is toch allemaal t zelfde pijpen voor weinig
blauwe hapgenotquote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Indo's worden blauwen genoemd.
Een blauwe is niet te vertrouwe.
Indos zijn vaak dikquote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee dat zijn Chinezen
Indos zijn gele Nederlanders
Ik zou er een trein voor kapenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
Rens is nog Nederlandser dan Rintje Ritsma
Met zijn afkomst
Assensio is meer Nederlander dan hij Indoquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef Caland het volgende:
Rens is nog Nederlandser dan Rintje Ritsma
Met zijn afkomst
Lol allochtoonquote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
25% indo (indo is half europees half Indonesisch) dus 12.5% Indonesisch
Moet jij zeggenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Generaties lang neuken in eigen dorp
Dat lijkt mij zeer sterkquote:Op maandag 11 mei 2020 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
jouw opa had een Indisch hoertje gekocht wss
dan is incest beter
Wow jij hebt hier echt een studie van gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Nee dat zijn Chinezen
Indos zijn gele Nederlanders
soooowwwwwwwquote:Op maandag 11 mei 2020 22:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Moet jij zeggen
jouw opa had een Indisch hoertje gekocht wss
dan is incest beter
Ook weleens een dorp verderop hoorquote:Op maandag 11 mei 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Generaties lang neuken in eigen dorp
Heb je nog zo'n Oosters accent ook?quote:Op maandag 11 mei 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
25% indo (indo is half europees half Indonesisch) dus 12.5% Indonesisch
Alleen gele apenquote:Op maandag 11 mei 2020 22:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wow jij hebt hier echt een studie van gemaakt.
En wie van die gasten vreten er allemaal rauwe vleermuizen?
quote:
ik gebruik sambalquote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Rens heeft wel eens een potje calvé satésaus in de magnetron gezet en nu voelt hij zich 12,5% Indo
Jij bent 75% waffen SS en 25% NSBquote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Rens heeft wel eens een potje calvé satésaus in de magnetron gezet en nu voelt hij zich 12,5% Indo
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik spreek algemeen Nederlands met een licht Overijssels tongvalletje.
grootouderdquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Caland zijn grootouderd waren fout in de oorlog
jaquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dus toch. Als je dat van jezelf herkent, dan kun je in de meeste gevallen dat "licht" beter weglaten.
Ik dacht meer Germaans.quote:
Laat eens wat goeie pinda muziek horen Rensquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Caland zijn grootouderd waren fout in de oorlog
Nee alleen de Amsterdamse tak van de familie lacht daar altijd om maar voor de rest hoor ik nergens dat ik een accent hebquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dus toch. Als je dat van jezelf herkent, dan kun je in de meeste gevallen dat "licht" beter weglaten.
quote:
hoe weet je ditquote:Op maandag 11 mei 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboom gaat volgens mij terug tot 1400. In Nederland sinds ongeveer 1750
Misschien omdat ze daar allemaal zo praten.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee alleen de Amsterdamse tak van de familie lacht daar altijd om maar voor de rest hoor ik nergens dat ik een accent heb
Kom vaak genoeg in andere provincies voor studie en werkquote:Op maandag 11 mei 2020 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar allemaal zo praten.
Doe maar luxequote:Op maandag 11 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboomboek. Familiewapen alles ah mattie
Blijkbaar ook Mocroquote:Op maandag 11 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboomboek. Familiewapen alles ah mattie
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch geen kip
@:ggmm @:jancees check deze grap
Polderse kermis op het kerkhofquote:Op maandag 11 mei 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
bij ons in West-Friesland zijn we allemaal familie van mekaar
wel matig dat we niet kunnen vreemdgaan tijdens de kerremus
Dat zijn van die dagen waar je gelukkig het meeste van vergeet.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daar ooit weleens een natte vinger gehaald
dat was erg vreemd
Lekker maatquote:Op maandag 11 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daar ooit weleens een natte vinger gehaald
dat was erg vreemd
nee was nuchterquote:Op maandag 11 mei 2020 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn van die dagen waar je gelukkig het meeste van vergeet.
Dan heb je toch iets fout gedaan.quote:
nee was begin van de dagquote:
Polderse kermis is toch Anna Paulownaquote:Op maandag 11 mei 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee was begin van de dag
en wilde rustig plekje zoeken
was bij Wervershoof
daar was het rustig
Ja. Daar ben ik wel geweest.quote:
Jij bent aardig bleek voor iemand die buiten komtquote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was 16 ofzo
sommige jongeren komen op die leeftijd wel buiten Rens
ja kom nu niet meer buitenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent aardig bleek voor iemand die buiten komt
Stukje crack nut.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Bedacht door twee Indonesische oma’s die ook geinterviewd werden. Dat was wel leuk
Dat jij gelijk zo denktquote:Op maandag 11 mei 2020 23:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oke hou dit soort gaypraat maar in DM
quote:Op maandag 11 mei 2020 23:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja je hebt wel echt een mooi exemplaar x
Ik wens je moeder een postnatale abortus toe.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik wens bepaalde users uit het feyenoordtopic wel corona toe
Om half 5 in de ochtend?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Misschien zijn er mensen die nog wel werk hebben.
Hart voor de zaak jonge.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:30 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Om half 5 in de ochtend?
@:zipportal
Ik voel me niet aangesproken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik voel mij niet aangesproken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:26 schreef KingRoland het volgende:
Namen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:26 schreef KingRoland het volgende:
Nee zou graag willen weten waar mijn zusje is, wist niet eens dat ik er 1 hadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kunnen we dit niet als mannen onder elkaar oplossen?
Oh dan heb ik de verkeerde gepakt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee zou graag willen weten waar mijn zusje is, wist niet eens dat ik er 1 had
OOSTBLOKKEDquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee zou graag willen weten waar mijn zusje is, wist niet eens dat ik er 1 had
Je eigen zusje?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh dan heb ik de verkeerde gepakt.
Volgens jouw biologische wekker is het nu half 3 's nachts.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Werd wakker van het getetter van Freyja en besloot maar uit bed te komen
Ik sta er niet van te kijken als Freyja straks weer ontsnapt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En wat ga je nu dan doen? Je hebt zes uur extra.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@Freyjaquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik sta er niet van te kijken als Freyja straks weer ontsnapt.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:25 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Volgens jouw biologische wekker is het nu half 3 's nachts.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
En wat ga je nu dan doen? Je hebt zes uur extra.
quote:
hobby's/interesses: Astrologie, kruiden stenen handwerken tuinieren dieren en het levenquote:
WE RODDELEN HIER NIET.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
hobby's/interesses: Astrologie, kruiden stenen handwerken tuinieren dieren en het leven
Oh dat is er zo eentje
Sow.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
WE RODDELEN HIER NIET.
@:Scrummie2.1
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
hobby's/interesses: Astrologie, kruiden stenen handwerken tuinieren dieren en het leven
Oh dat is er zo eentje
Zou het haar dochter zijn?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh dat is er zo eentje
Niet gekliktquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou het haar dochter zijn?
https://heerenveensecoura(...)%2Fwww.google.com%2F
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heerenveen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laat mij met rustquote:Op dinsdag 12 mei 2020 09:52 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
WE RODDELEN HIER NIET.
@:Scrummie2.1
[..]
[..]
Ik lees mee en dit staat genoteerd.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goed bezig, hier klikken wij niet
Lees je mee @:lenny_leonard
Bedankt, Pietquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Frisjes idd, gelukkig schijnt de zon hier, maar ik zie al wel een paar donkere wolken.
Ik vind dit erg mediocre.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:09 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie dat er hier ook een uitje aankomt.
Ah ik snap nu welke grap je probeerde te maken.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Sorry, maar het is gewoon de website waar het vandaan komt!
Dat is niet mijn probleemquote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah ik snap nu welke grap je probeerde te maken.
Ik kan er niet eens om glimlachen.
Heerenveenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nog niet verlengd, wel afgezien van compensatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beste Willem II supporter,
Bedankt voor het bestellen van jouw seizoenkaart! Heel mooi dat we volgend seizoen weer op jouw steun mogen rekenen. Je krijgt de seizoenkaart over enkele weken per post thuisgestuurd.
Toch maar weer een jaartje verlengd.
@:caland
@:donraja
@:onlogisch
@:yats
@:psvcl
Jullie al verlengd?
Bij Feyenoord kan je nog niet verlengen volgens mij. Wel afgezien van de compensatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor het bestellen van jouw seizoenkaart! Heel mooi dat we volgend seizoen weer op jouw steun mogen rekenen. Je krijgt de seizoenkaart over enkele weken per post thuisgestuurd.
Jullie al verlengd?
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie al verlengd?
en dan uitgeloot worden door de UEFAquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.
Maar wat verwacht je anders van Brabanders. Die gaven zelfs als tegemoetkoming de eerste Europese wedstrijd gratis erbij. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Clubs zijn te dom om te poepen? Uitstekende zin.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.
Maar wat verwacht je anders van Brabanders. Die gaven zelfs als tegemoetkoming de eerste Europese wedstrijd gratis erbij. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2/10quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
4 kilo haar kwijt. Moet de moeder van @:Onlogisch ergens anders doorheen kriebelen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-obamagate~a1132237/
Trump in dat filmpje
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voelde me niet eens aangevallen.
[..]
De bekerpoeperquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Clubs zijn te dom om te poepen? Uitstekende zin.
[..]
Als @JanCees dit post vindt niemand dit grappig. Waarom zouden ze het nu wel grappig vinden als een fucking Brabander dit post?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
In wiens tuin ga je dit weekend weer staan?
quote:
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:43 schreef PicoMMP het volgende:
Het is dinsdag en ben nu al klaar met deze week. Totaal geen zin meer.![]()
Gelukkig volgende week een korte week.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:41 schreef onlogisch het volgende:
User @:Caland meet zich opeens de rol van Forum admin @:GGMM aan. Dit staat hem niet.
ik ben WOEST over die camera's in het centrumquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Fantastisch weer. Ik ga niet kijken.
Kunnen beter bitcoins kopen maat.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen onder de 50 die dit soort programma's nog kijken
Benieuwd naar de mening van @Jojoortje en @Max23quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat de basisscholen weer open zijn. Amper kinderen op straat, @:ggmm post een stuk minder en die leerkrachten doen ook eindelijk eens iets voor hun coronageld.
@aTypisch weer met een lekker rebels meningkjequote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:19 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mensen onder de 50 die dit soort programma's nog kijken
jij vindt het wel een lekker vlot en informatief format?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
@:atypisch weer met een lekker rebels meningkje
Kijkt prima weg zo op de late avond, afhankelijk van de gastenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef aTypisch het volgende:
[..]
jij vindt het wel een lekker vlot en informatief format?
Kan mij dat schelenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:26 schreef aTypisch het volgende:
Bitcoin inflatiecijfer ligt nu lager dan de 2% die de Federal Reserve als doel stelt voor de dollar.
GENOT
Gelukkig hebben ze bijna weer vakantie. Dat verdienen ze.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:23 schreef PicoMMP het volgende:
Wel lekker dat de basisscholen weer open zijn. Amper kinderen op straat, @:ggmm post een stuk minder en die leerkrachten doen ook eindelijk eens iets voor hun coronageld.
Je vindt vast wel iets anders om in je reet te stoppen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:27 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat is lastig
kan straks trouwens ook niet meer met euro's en dollars
JIJ WEET DONDERS GOED DAT WANNEER IK EEN PLAATJE 2 SECONDEN NA DE DON POST, DIT BETREKKING HEEFT OP JOUW POST DAARVOOR.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat onlogisch dit zo raar vindt.
Ik ben wel blij dat je er bentHallo Don!
Ik ben ook blij jou hier te zien.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Raar dat onlogisch dit zo raar vindt.
Ik ben wel blij dat je er bentHallo Don!
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ WEET DONDERS GOED DAT WANNEER IK EEN PLAATJE 2 SECONDEN NA DE DON POST, DIT BETREKKING HEEFT OP JOUW POST DAARVOOR.
ZIEDEND BEN IK OP DON
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
JIJ WEET DONDERS GOED DAT WANNEER IK EEN PLAATJE 2 SECONDEN NA DE DON POST, DIT BETREKKING HEEFT OP JOUW POST DAARVOOR.
ZIEDEND BEN IK OP DON
Royke Donders, zoveel klasse en stijl hebben we in Tilburg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BFF met GGMM
Welke podcasts luister jij?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:20 schreef aTypisch het volgende:
luister gewoon een goede podcast ipv die korte informatieloze gesprekken
Gaan jullie samenwonen?quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
@:elan
ben al een tijdje aan het kijken naar een paar woningen
meer dan 10% al van de vraagprijs af
ben je er klaar voor?
7/10quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen?
@:tjacka check deze leuke grap.
Vraag maar aan je moeder.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw verkering eigenlijk?
nee, elan denkt dat de huizenmarkt hier wel goed uit gaat komenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gaan jullie samenwonen?
@:tjacka check deze leuke grap.
artificial intelligence podcastquote:
vast niet in Amsterdam maar ik zou nog even wachtenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:42 schreef aTypisch het volgende:
@:elan
ben al een tijdje aan het kijken naar een paar woningen
meer dan 10% al van de vraagprijs af
ben je er klaar voor?
ja, wordt ook pas begin volgend jaar op zijn vroegstquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
vast niet in Amsterdam maar ik zou nog even wachten
Joe Rogangodquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
artificial intelligence podcast
the portal
joe rogan als hij een leuke gast heeft
tales from the crypt
the duncan trussell familiy hour
bijvoorbeeld
Joe Roganquote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]