quote:
ik gebruik sambalquote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Rens heeft wel eens een potje calvé satésaus in de magnetron gezet en nu voelt hij zich 12,5% Indo
Jij bent 75% waffen SS en 25% NSBquote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef Caland het volgende:
Rens heeft wel eens een potje calvé satésaus in de magnetron gezet en nu voelt hij zich 12,5% Indo
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:48 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik spreek algemeen Nederlands met een licht Overijssels tongvalletje.
grootouderdquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Caland zijn grootouderd waren fout in de oorlog
jaquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dus toch. Als je dat van jezelf herkent, dan kun je in de meeste gevallen dat "licht" beter weglaten.
Ik dacht meer Germaans.quote:
Laat eens wat goeie pinda muziek horen Rensquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef RensAjacied het volgende:
Caland zijn grootouderd waren fout in de oorlog
Nee alleen de Amsterdamse tak van de familie lacht daar altijd om maar voor de rest hoor ik nergens dat ik een accent hebquote:Op maandag 11 mei 2020 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dus toch. Als je dat van jezelf herkent, dan kun je in de meeste gevallen dat "licht" beter weglaten.
quote:
hoe weet je ditquote:Op maandag 11 mei 2020 22:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboom gaat volgens mij terug tot 1400. In Nederland sinds ongeveer 1750
Misschien omdat ze daar allemaal zo praten.quote:Op maandag 11 mei 2020 22:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee alleen de Amsterdamse tak van de familie lacht daar altijd om maar voor de rest hoor ik nergens dat ik een accent heb
Kom vaak genoeg in andere provincies voor studie en werkquote:Op maandag 11 mei 2020 22:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Misschien omdat ze daar allemaal zo praten.
Doe maar luxequote:Op maandag 11 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboomboek. Familiewapen alles ah mattie
Blijkbaar ook Mocroquote:Op maandag 11 mei 2020 22:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Stamboomboek. Familiewapen alles ah mattie
quote:
quote:Op maandag 11 mei 2020 22:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
je bent toch geen kip
@:ggmm @:jancees check deze grap
Polderse kermis op het kerkhofquote:Op maandag 11 mei 2020 22:56 schreef Tjacka het volgende:
bij ons in West-Friesland zijn we allemaal familie van mekaar
wel matig dat we niet kunnen vreemdgaan tijdens de kerremus
Dat zijn van die dagen waar je gelukkig het meeste van vergeet.quote:Op maandag 11 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daar ooit weleens een natte vinger gehaald
dat was erg vreemd
Lekker maatquote:Op maandag 11 mei 2020 23:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb daar ooit weleens een natte vinger gehaald
dat was erg vreemd
nee was nuchterquote:Op maandag 11 mei 2020 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zijn van die dagen waar je gelukkig het meeste van vergeet.
Dan heb je toch iets fout gedaan.quote:
nee was begin van de dagquote:
Polderse kermis is toch Anna Paulownaquote:Op maandag 11 mei 2020 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nee was begin van de dag
en wilde rustig plekje zoeken
was bij Wervershoof
daar was het rustig
Ja. Daar ben ik wel geweest.quote:
Jij bent aardig bleek voor iemand die buiten komtquote:Op maandag 11 mei 2020 23:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja was 16 ofzo
sommige jongeren komen op die leeftijd wel buiten Rens
ja kom nu niet meer buitenquote:Op maandag 11 mei 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent aardig bleek voor iemand die buiten komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |