Nog niet verlengd, wel afgezien van compensatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Beste Willem II supporter,
Bedankt voor het bestellen van jouw seizoenkaart! Heel mooi dat we volgend seizoen weer op jouw steun mogen rekenen. Je krijgt de seizoenkaart over enkele weken per post thuisgestuurd.
Toch maar weer een jaartje verlengd.
@:caland
@:donraja
@:onlogisch
@:yats
@:psvcl
Jullie al verlengd?
Bij Feyenoord kan je nog niet verlengen volgens mij. Wel afgezien van de compensatie.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Bedankt voor het bestellen van jouw seizoenkaart! Heel mooi dat we volgend seizoen weer op jouw steun mogen rekenen. Je krijgt de seizoenkaart over enkele weken per post thuisgestuurd.
Jullie al verlengd?
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jullie al verlengd?
en dan uitgeloot worden door de UEFAquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.
Maar wat verwacht je anders van Brabanders. Die gaven zelfs als tegemoetkoming de eerste Europese wedstrijd gratis erbij. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
Clubs zijn te dom om te poepen? Uitstekende zin.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Clubs die hun supporters nu al laten verlengen zijn nog te dom om te poepen.
Maar wat verwacht je anders van Brabanders. Die gaven zelfs als tegemoetkoming de eerste Europese wedstrijd gratis erbij. HAHAHAHAHAHAHAHAHA
2/10quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
4 kilo haar kwijt. Moet de moeder van @:Onlogisch ergens anders doorheen kriebelen.
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-obamagate~a1132237/
Trump in dat filmpje
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik voelde me niet eens aangevallen.
[..]
De bekerpoeperquote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Clubs zijn te dom om te poepen? Uitstekende zin.
[..]
Als @JanCees dit post vindt niemand dit grappig. Waarom zouden ze het nu wel grappig vinden als een fucking Brabander dit post?quote:
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 12:34 schreef Caland het volgende:
[..]
In wiens tuin ga je dit weekend weer staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |