Jij wel danquote:Op maandag 11 mei 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Geen Louisgod TT![]()
Rens is geen totaal mensch.
Ik had dat ook ja.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:47 schreef De_Kraam het volgende:
Geen Louisgod TT![]()
Rens is geen totaal mensch.
Ze heeft een kind met fascistische columnist Wierd Dukquote:Op maandag 11 mei 2020 20:47 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Maar ze kan heel goed ....... op de woonboot
Mwah.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Gebroeders Anker waren echt écht goed. Wim Anker is de topboy.
Wel een hele oprechte kerel. Lief en sociaal. Misschien niet de slimste maar wel een wereldgozer.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:50 schreef Landgeld het volgende:
Hans is echt dom he. Kom er steeds meer achter. Zo'n simpele vent
Die bouwt gewoon een bushcraft imperium voor scoutingjongetjes van zijn schadevergoeding.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:50 schreef luxerobots het volgende:
Jos Brech loopt straks weer vrij rond. En krijgt nog een zak geld schadevergoeding ook.
Logisch, er is nauwelijks bewijs.
Heel lief, vraag maar aan zijn ex-vrouw.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een hele oprechte kerel. Lief en sociaal. Misschien niet de slimste maar wel een wereldgozer.
Jep. Wel dom maar inderdaad oprecht...quote:Op maandag 11 mei 2020 20:51 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wel een hele oprechte kerel. Lief en sociaal. Misschien niet de slimste maar wel een wereldgozer.
Ben weleens bij een lezing van hem geweest. Was echt leerzaam en indrukwekkendquote:Op maandag 11 mei 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
Gebroeders Anker waren echt écht goed. Wim Anker is de topboy.
Wim Anker kan mooi vertellen. Ook enorm veel humor.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:52 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ben weleens bij een lezing van hem geweest. Was echt leerzaam en indrukwekkend
Met hem achter je kun je met een gerust geweten los op allerlei jailbate in de speeltuinen.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:52 schreef dvdfreak het volgende:
roethof is gewoon genot en een goede advocaat
Ik dacht zijn huidige, maja, dat zijn toch datails.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Jep. Wel dom maar inderdaad oprecht...
En zijn ex vrouw mishandelde. Heel lief he.
Hans is gewoon echt dom.
Maar hoe dat veranderen? Een beroepsverbod instellen?quote:Op maandag 11 mei 2020 20:53 schreef Confetti het volgende:
Hansie heeft deels gelijk. De ziekste criminelen krijgen de beste advocaten, omdat die aandachtsgeil zijn. Een normale, doorsnee advocaat zou ook volstaan, maar de toppers staan smekend op de stoep bij moordenaars en pedo's. Zieke industrie.
Voel je niks van en van die kerel is ze al gescheidenquote:Op maandag 11 mei 2020 20:48 schreef RensAjacied het volgende:
Ze heeft een kind met fascistische columnist Wierd Duk
Hansie vind dat zo'n figuur geen advocaat if rechtsgang verdient. Dat is nog iets andersquote:Op maandag 11 mei 2020 20:53 schreef Confetti het volgende:
Hansie heeft deels gelijk. De ziekste criminelen krijgen de beste advocaten, omdat die aandachtsgeil zijn. Een normale, doorsnee advocaat zou ook volstaan, maar de toppers staan smekend op de stoep bij moordenaars en pedo's. Zieke industrie.
Tenminste niet van de trap geduwd.quote:Op maandag 11 mei 2020 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik dacht zijn huidige, maja, dat zijn toch datails.
Lekker bij een uitwedstrijd aan de andere kant van het land.quote:
Het is echt een goedzak!quote:Op maandag 11 mei 2020 20:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Tenminste niet van de trap geduwd.
moet hij weten.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Johan binnenkort weer naar het kappertje.
Kom maar langs Johan..quote:Op maandag 11 mei 2020 21:03 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Johan binnenkort weer naar het kappertje.
Nee.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben we nog anekdotes over Wim?
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kom op Rene, de fuik. Nog 1 keer.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
2010 alweer.quote:
Toen Gijp een pruik op had, al vond ik dat te veel gespeeld.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
2010 alweer.
Valt me op hoe Johan dubbel ligt. Dat hebben we serieus in jaren niet meer gezien... Toch?
Zeker welquote:Op maandag 11 mei 2020 21:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
2010 alweer.
Valt me op hoe Johan dubbel ligt. Dat hebben we serieus in jaren niet meer gezien... Toch?
Tijden dat Johan nog dubbel lag... 10 jaar geledenquote:
Die lama is echt vervelend en zorgt altijd dat alles doodslaat.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:12 schreef Landgeld het volgende:
[..]
2010 alweer.
En tijden dat Johan nog een dik hoofd had, al is het nóg dikker geweest.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:13 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Tijden dat Johan nog dubbel lag... 10 jaar geleden
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:17 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
En tijden dat Johan nog een dik hoofd had, al is het nóg dikker geweest.
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
Vrijdag Valentijn
Hij komt dit keer op de fiets
Ik ben ervan overtuigd dat @Jojoortje zich voor het grote doel opoffert.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Moet er nog wel wat rond te neuken zijn daar
Want?quote:Op maandag 11 mei 2020 21:22 schreef PicoMMP het volgende:
Meer mensen kijken naar Twente dan naar PSV? Dat kan niet.
Hansie lult maar wat.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:22 schreef PicoMMP het volgende:
Meer mensen kijken naar Twente dan naar PSV? Dat kan niet.
Het lijkt me dat PSV meer fans heeft dan Twente.quote:
Dit seizoen toevallig wel jaquote:Op maandag 11 mei 2020 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dat PSV meer fans heeft dan Twente.
Verder kijk ik als Ajacied ook naar wedstrijden van PSV. Dit seizoen was echt genot.
Kan me voorstellen dat er ook veel Feyenoorders naar PSV kijken.
ah goed onderbouwdquote:Op maandag 11 mei 2020 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Het lijkt me dat PSV meer fans heeft dan Twente.
Verder kijk ik als Ajacied ook naar wedstrijden van PSV. Dit seizoen was echt genot.
Kan me voorstellen dat er ook veel Feyenoorders naar PSV kijken.
Je kijkt toch eerder naar PSV dan naar Twente (behalve als ze kunnen degraderen)quote:
Lijkt me vrij logisch dat de fans van de grotere clubs naar wedstrijden van de concurrent kijken.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kijkt toch eerder naar PSV dan naar Twente (behalve als ze kunnen degraderen)
Ergens wel ja, maar ik kijk buiten Feyenoord gewoon wedstrijden die mij leuk lijken, maakt niet uit wie het dan isquote:Op maandag 11 mei 2020 21:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je kijkt toch eerder naar PSV dan naar Twente (behalve als ze kunnen degraderen)
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503quote:Op maandag 11 mei 2020 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat de fans van de grotere clubs naar wedstrijden van de concurrent kijken.
En dan nog heeft PSV toch wel meer fans dan Twente.
Half Amerika en Mexico kijken naar PSV @:Scarface88
Zal nu wel minder zijn nu Lozano weg is en Guti vernederd wordt op de bank.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:27 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch dat de fans van de grotere clubs naar wedstrijden van de concurrent kijken.
En dan nog heeft PSV toch wel meer fans dan Twente.
Half Amerika en Mexico kijken naar PSV @:Scarface88
quote:Op maandag 11 mei 2020 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503
van 8 jaar geleden
Dat is waarquote:Op maandag 11 mei 2020 21:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat waren toch wel wat andere tijden voor Twente.
Duits onderzoek, dus niet objectief.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=165503
van 8 jaar geleden
Tot nu toe heb ik daar alleen een van internet gehaald toegangskaartje als bewijs gezien.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan tong80 ook in dat museum, die zat toen achter het doel
quote:
Zodra derksen geen mensen meer beledigd is ie niet meer relevant.,best zielig als je op die manier in de picture wil blijven.quote:
Het was toch overduidelijk de laatste twee maanden dat ze hun tijd uit zaten, omdat hun betaalseizoen tot deze week liep.quote:Op maandag 11 mei 2020 21:33 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
"Nog 1x voor de zomerstop"
Zomerstop? Als in diverse landen het voetbal weer begint, gaat de zomerstop bij VI in?
Al kreeg hij corona zou ik niet luisterenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 08:18 schreef Paul het volgende:
Louis van Gaal aan de telefoon bij Radio 538!
quote:Van Gaal gedraagt zich niet als God maar als de vader van God. "
Je kunt moeilijk voor Louis een apart topic aan gaan maken, want dan gaat hij helemaal naast zijn schoenen lopen.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 13:49 schreef Marcoss het volgende:
Waarom wordt dit allemaal gepost in het VI-topic?
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:15 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk voor Louis een apart topic aan gaan maken, want dan gaat hij helemaal naast zijn schoenen lopen.
Valentijn moet zelf ook geld inleveren om zijn krant te redden straks.quote:Op dinsdag 12 mei 2020 14:59 schreef RipCity het volgende:
Valentijn https://www.veronicainsid(...)-1-miljoen-inleveren
Hij kan toch beginnen met zijn fiets te verkopenquote:Op dinsdag 12 mei 2020 16:59 schreef macca728 het volgende:
Valentijn moet zelf ook geld inleveren om zijn krant te redden
Oftewel, een kroegavond in je eigen huis. En dat kunnen we in deze tijden wel gebruiken…quote:Daarom is hij zijn eigen radiozender Café Genee op JUKE gestart
Vechtertje spelen is geen sport.quote:
Daarna aantal keer ook gefaald, maar de kritiek richt zich niet op zijn kunnen maar op zijn persoonlijkheid, Van Gaal denkt dat hij God is of erg dichtbij daar in de buurt.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat Johan over Van Gaal zegt, vind ik echt niet kunnen.
Wanneer was het de laatste keer dat een NL'se club de Champioens Leauge veroverde, of in de finale stond? En dit terwijl ze alle wedstrijden of bijna alle wedstrijden de underdog waren.
En dit heeft ie gedaan met onbekende zeer jonge spelers, die hij zelf gevormd heeft.
Als er iemand is die zelfingenomen mag zijn op voetbalgebied, als trainer zijnde dan, dan is het wel LvG.
De underdog waren? Dat gold toch alleen voor de wedstrijden tegen Milan? En die hadden ze in de poule al 2x verslagen, dus helemaal underdog zullen ze ook niet zijn geweest.quote:Op woensdag 13 mei 2020 15:25 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Wat Johan over Van Gaal zegt, vind ik echt niet kunnen.
Wanneer was het de laatste keer dat een NL'se club de Champioens Leauge veroverde, of in de finale stond? En dit terwijl ze alle wedstrijden of bijna alle wedstrijden de underdog waren.
En dit heeft ie gedaan met onbekende zeer jonge spelers, die hij zelf gevormd heeft.
Als er iemand is die zelfingenomen mag zijn op voetbalgebied, als trainer zijnde dan, dan is het wel LvG.
quote:Op woensdag 13 mei 2020 17:59 schreef macca728 het volgende:
[..]
Daarna aantal keer ook gefaald, maar de kritiek richt zich niet op zijn kunnen maar op zijn persoonlijkheid, Van Gaal denkt dat hij God is of erg dichtbij daar in de buurt.
Dat fragment van die bus toen, die had hij gemaakt....
Ook in 1995 was Milan de grote favoriet.quote:Op woensdag 13 mei 2020 18:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De underdog waren? Dat gold toch alleen voor de wedstrijden tegen Milan? En die hadden ze in de poule al 2x verslagen, dus helemaal underdog zullen ze ook niet zijn geweest.
Maar zoals al gezegd, over de kwaliteiten als trainer heeft Derksen nooit iets negatiefs gezegd, volgens mij.
Haha leuk stuur het door aan de vi redactiequote:Op woensdag 13 mei 2020 18:00 schreef rubbereend het volgende:
FOK!ers painten Johan Derksen op bijzondere plekken
https://voetbalflitsen.nl(...)-chip-in-hun-hoofdenquote:"Die mensen hebben een masker en dragen ook een masker. Wilfred Genee belt mij regelmatig op en vraagt dan aan mij: ‘Aad, wil je reclame voor mij maken via social media?’ Ik kijk daar wel doorheen, maar jullie weten dat niet. Maar daarom vertel ik het nu. Er zit in de hoofden van die mensen een bepaalde chip. Als het over geld gaat dan verdienen de spelers te veel. Als het over trainers gaat dan verdienen trainers te veel. Maar ze vragen zelf overal het maximum aan geld voor," haalt hij uit.
Lees meer: https://voetbalflitsen.nl(...)-chip-in-hun-hoofden
quote:Vrijdagavond, tijd voor Veronica Inside! Kreupel of niet, vanavond gewoon aanwezig in de studio: Valentijn Driessen. Naast de vertrouwde gezichten zal de journalist, die enkele weken geleden zijn heup brak, een plekje krijgen aan tafel om het laatste en meest opmerkelijke voetbalnieuws te bespreken.
Naar aanleiding van de uitspraak van het kort geding tegen de KNVB, sprak Valentijn vrijdagochtend met Eric Gudde. Morgen valt hier alles over te lezen in de Telegraaf maar vanavond zal de Chef Voetbal al het een en ander prijsgeven over het gesprek met de KNVB-directeur.
Vanochtend bracht Veronica Inside het nieuws naar buiten dat niet Bayern München maar FC Barcelona de beste papieren heeft voor Sergiño Dest. Van betrouwbare bronnen vernomen wij dat de rechtsback zo goed als rond is met de Catalanen. Echter liet De Telegraaf al snel een tegengeluid horen. Het medium zou gesproken hebben met Joes Blakborn, zaakwaarnemer van Dest, die concrete belangstelling voor zijn cliënt ontkent.
Wat klopt er nu precies van het nieuws rond Sergiño Dest? Vanavond horen we meer.
Verder kregen de mannen van Veronica Inside deze week kritiek van oud-trainer Aad de Mos, greep Feyenoord naast Vitesse-aanvaller Bryan Linssen en verruilde VVV-Venlo het kunstgras na 7 jaar voor natuurgras. Genoeg te bespreken dus.
Dit en véél meer in Veronica Inside vanavond, om 20.30 uur bij Veronica!
quote:
Lijkt er niet op. Gaat weer een uur met valentijn over de KNVB. Weinig ruimte voor humor.quote:
True. Jammerquote:Op vrijdag 15 mei 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
[..]
[..]
Lijkt er niet op. Gaat weer een uur met valentijn over de KNVB. Weinig ruimte voor humor.
Echt iemand die vaak de bloemetjes buiten zetquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:34 schreef RipCity het volgende:
Valentijn lijkt me een strenge vader. En die geeft zijn zonen geen kado op verjaardag.
is voedsel voor het komende levensjaar niet genoeg?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:34 schreef RipCity het volgende:
Valentijn lijkt me een strenge vader. En die geeft zijn zonen geen kado op verjaardag.
Zelfontplooiing, alle creativiteit, saamhorigheid en sociale vaardigheden worden eruit gesloopt door Valentijn.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:34 schreef RipCity het volgende:
Zijn zonen zullen dus wel op FOK! zittenquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:35 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zelfontplooiing, alle creativiteit, saamhorigheid en sociale vaardigheden worden eruit gesloopt door Valentijn.
Komt zometeen met verzonnen anekdotequote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:36 schreef PowerLoungen het volgende:
Weer een aflevering waar Gijp thuis had kunnen blijven.
lolquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Komt zometeen met verzonnen anekdote
Alles beter dan de grote KNVB/Valentijnshowquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heeft hij alweer zijn eigen autoruiten ingeslagen?quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zoiets, of een kleurplaat.quote:
Betere plaats in een stadion kun je niet krijgenquote:
Misschienquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zou t iets met Wilfred z’n voorkeur voor Cambuur te maken kunnen hebben.
Eensquote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:52 schreef RensAjacied het volgende:
Ik wil een weekbespreking van Gijp over de talkshows etc.
Jij begint wel te radicaliseren de laatste tijd.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Jij begint wel te radicaliseren de laatste tijd.
Nee joh staat charmant.quote:Op vrijdag 15 mei 2020 20:54 schreef BobW het volgende:
Deze man is 35 jaar, goed grijs.
Ik ben er ook bang voor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |