Ja!quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef Moira het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind trouwens is dat ze niet het nummer met het land in de linker onderhoek zetten
Ik vergeet hem al terwijl hij nog bezig isquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:12 schreef lashatumbai het volgende:
Dit is wellicht mij nr 41 van dit jaar. Zo nietszeggend. Was denk ik laatste geworden deze semi.
Ja! Dat stoort me altijd. Ook handig als je later inschakeltquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef Moira het volgende:
Wat ik wel heel jammer vind trouwens is dat ze niet het nummer met het land in de linker onderhoek zetten
Ja dit is zo'n nummer dat je ergens in de horeca op de achtergrond hoort, of in de lift ofzoquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef Aoibhin het volgende:
Dit nummer vind ik echt niet persé slecht ofzo, maar elke keer is het toch weer "oh ja, dat doet ook nog mee"
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik vergeet hem al terwijl hij nog bezig is
quote:
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:13 schreef MMF93 het volgende:
Deze man ging echt helemaal los van enthousiasme met de home concerts. Dat maakte het toch wel leuker dan nu.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Een van onze katten is er letterlijk van gaan overgeven. Dat is haar zelfs met Vamos Amigos niet overkomen.
quote:Op dinsdag 12 mei 2020 21:14 schreef Strani het volgende:
Een van onze katten is er letterlijk van gaan overgeven. Dat is haar zelfs met Vamos Amigos niet overkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |