Whooohooooquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:30 schreef TheVulture het volgende:
Er zit iemand op YT elke keer een shotje weg te tikken als Roemenie de punten geeft, over Alcohol You gesproken
Ja dat nailen ze wel weerquote:
Leer dan verdomme Nederlandsquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
I'm not understanding the spokesperson right now
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hij heeft het al jaren naar het schijnt.
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:32 schreef Aoibhin het volgende:
Een Noor, gloednieuw, nog niet in beeld gekomen!
We rollen weer
Podverquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Rechterrijtjequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef Moira het volgende:
Is de beeldkwaliteit bij jullie ook zo laag?
Nee wel prima, kan iig alle landen gewoon goed lezenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef Moira het volgende:
Ik wilde bijna typen 'ik merk bij mij niets vreemds'quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:33 schreef Moira het volgende:
quote:
Ja maar Israel echt onterechtquote:
Komt door Brexit!quote:
Je hoort het @Fred_Bquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef F1gamer het volgende:
Van België moeten we 12 punten krijgen of anders koloniseren we ze.
Het is onbedoeld ironisch gewoonquote:
Maar raar als het bij andere Eurojury etc. het helemaal niet zo goed doet.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef Moira het volgende:
Ik vind Georgië eigenljik objectief een goed nummer
WIL JE DE GRENSE OPEGOOIE!?quote:
Oh wat is Eurojury?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:35 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar raar als het bij andere Eurojury etc. het helemaal niet zo goed doet.
Blijft rustig onder een crisisquote:
Ze zijn nog in ontkenningsfasequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef Strani het volgende:
[..]
België is nog gewoon van Nederland hoor![]()
Toch?
Dit zie ik nu pasquote:
Ohquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Precies zelfde als dit, maar dan 2 weken terug.
Hoewel, ik wil best onder Tom Leeb liggenquote:
Bulgarije hoort vijf plekken hoger te staan.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:37 schreef Fred_B het volgende:
Buiten Georgië op zich wel een mooi top in de tussenstand.
Zouden hier ook gewoon trollen massaal aan hebben meegestemd?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:38 schreef TheVulture het volgende:
Frankrijk en Georgie, ik val echt van mijn stoel hoeveel punten die al hebben
Georgie had toch een trollenleger dit jaar? Maar dan zouden ze iets met die jurystemmen moeten hebben gefixedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zouden hier ook gewoon trollen massaal aan hebben meegestemd?
Je zou denken dat er ongeveer het zelfde uitkomt met best veel stemmen uit de community en jury per land.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:38 schreef Moira het volgende:
[..]
oh georgië niet eens finaleen oekraïne wel
en ijsland op 1
Verbaas me niks als Azerbaijan en Armenie ook de vote gekaapt hebben. Dat zijn wel echt van die landen daarvoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Georgie had toch een trollenleger dit jaar? Maar dan zouden ze iets met die jurystemmen moeten hebben gefixed
Ik denk dat daar vooral uit af te leiden gaat zijn in welke landen Eurostream bekeken is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:40 schreef Moira het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de televotes dus eigenlijk best irritant dat juist dit zo lang duurt
Ja, heb dat bij het echte ESF ook al best welquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:40 schreef Moira het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de televotes dus eigenlijk best irritant dat juist dit zo lang duurt
Inderdaad. Dat gaat vrij nietszeggend zijnquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar vooral uit af te leiden gaat zijn in welke landen Eurostream bekeken is.
Ja echt bizarquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Momazie het volgende:
[..]
Ik denk dat daar vooral uit af te leiden gaat zijn in welke landen Eurostream bekeken is.
iddquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, heb dat bij het echte ESF ook al best wel
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:41 schreef Momazie het volgende:
[..]
Oh was je weg?quote:
Ja, ik sta versteld joh!quote:
Ja even toiletpauzequote:
Ja mij ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Nederland pas 40 punten valt mij ook wel tegen.
Blijft ESF-publiek hè, pure wansmaak.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Nederland pas 40 punten valt mij ook wel tegen.
quote:
Oh, nou ja, je hebt weinig gemistquote:
Nee samequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Ik sluit niet eens uit dat na de televoting België de eindwinnaar wordt
Ja al die Belgen in de chatquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Heb je hier nog odds voor Fred?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Ja wel ineens UK 9 puntenquote:
Omdat niemand ze heeft gezien?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:43 schreef Fred_B het volgende:
Ja heb ik goed geheim gehouden he?quote:
In chat spammen alleen Belgen dat Belgie het beste is.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:44 schreef Momazie het volgende:
[..]
Omdat niemand ze heeft gezien?
Ik denk eigenlijk dat de meeste mensen overdag al gestemd hebben ipv tijdens de show zelf.
Oh dat had ik al verdrongenquote:
Ja bijna midsommar enzoquote:
Aah we zullen zien danquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:44 schreef Momo het volgende:
[..]
In chat spammen alleen Belgen dat Belgie het beste is.
10 al inmiddels zelfquote:
Frankrijk boven Nederland, dat steektquote:
Ik vrees het ergste.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Meke het volgende:
Griekenland ook wel laag hoor, hoop dat Stefania het volgend jaar in t echt beter doet hoor
Ik ook, maar gun het haar nietquote:
Had Supergirl ook niet heel hoog verwacht hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:45 schreef Meke het volgende:
Griekenland ook wel laag hoor, hoop dat Stefania het volgend jaar in t echt beter doet hoor
Zeker niet bij de juryquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Had Supergirl ook niet heel hoog verwacht hoor
Nee weet ik hoor, was een grapjequote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:47 schreef Momo het volgende:
[..]
De zonsondergang was om 23:45 in Reykjavik, maar de filmpjes zijn ook niet live.
*pakt het zweepje alvast*quote:
Ja ze handelen het echt goedquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Aoibhin het volgende:
Kudos voor Jonathan dat hij er ook zo rustig onder blijft
Nietquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef TinyTim het volgende:
je gaat je toch echt afvragen hoe vakbekwaam die zgn. "vakjury's" zijn
Dat is bij het gewone festival ook wel zo waar Armenie en Azerbaijan elkaar altijd op de laatste plaats zettenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef TinyTim het volgende:
je gaat je toch echt afvragen hoe vakbekwaam die zgn. "vakjury's" zijn
Zeker!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:48 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ze handelen het echt goed![]()
@:Greys heeft contact met ze toch? Mag ze wel even de complimenten voor doorgeven
Preciesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:49 schreef Strani het volgende:
Hier komt onze opmars! Zo ging het vorig jaar ook mensen
Hij mag uithuilen bij mij, komt goed!quote:
Ja alleen NL wat hogerquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet die top 10 er nu wel echt prima uit... daar staan wel de beste landen bijna allemaal in... alleen Duitsland en Denemarken hadden wel wat hoger gemogen.
Ik vond Duitsland persoonlijk megasaaiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Toch ziet die top 10 er nu wel echt prima uit... daar staan wel de beste landen bijna allemaal in... alleen Duitsland en Denemarken hadden wel wat hoger gemogen.
Maar Rusland op 10 ipv top 3quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:50 schreef TheVulture het volgende:
Gelukkig ben je nog onder onsquote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
*vraagt zich vertwijfeld af waar hij in de afgelopen minuut naar heeft zitten kijken
Het komt goed! We zijn inmiddels weer doorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Strani het volgende:
*vraagt zich vertwijfeld af waar hij in de afgelopen minuut naar heeft zitten kijken
Ja Malta heeft een paar keer punten gemist. Malta en Ijsland hebben allebei zelf ook al punten gegevenquote:
quote:
Hebben we VBL eigenlijk wel uitgenodigd?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat lief, nu is het écht net een normaal ESF
Ik dacht al "er mist iets"quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gelukkig ben je nog onder onsZo wil je niet aan je einde komen!
Ja echt sneuquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Wel zuur als IJsland overal als #1 uit komt en ze nooit de officiële titel + hosting binnen mogen slepen![]()
en dan ook nog eens de kans dat Dadi niet nog een keer mag
VBL nodigt toch gewoon zichzelf uit?quote:
Ja tochhquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat ik niet snap van RUV..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Wel zuur als IJsland overal als #1 uit komt en ze nooit de officiële titel + hosting binnen mogen slepen![]()
@Aoibhinquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wie verantwoordelijk was voor uitnodigingen dit jaar
Volgens mij had Litouwen al een grote poll gewonnen een tijdje terugquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Ik gok dat als ze echt overal bovenaan komen te staan dat ze in IJsland wel een ticket aan 'm gaan geven volgend jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Ja dat was ook wel een beetje mijn zorg over deze show, dat je er juist een zuur gevoel aan overhoudt als je wint.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
*knuffelt*quote:
Jij ookquote:
Oh ja hé halloquote:
Volgens mij willen ze alleen dat Songvakappnin doorgaat, maar ik hoop dat ze nog ff gaan beseffen dat dat ook door kan gaan met alleen nummers van Dadiquote:
Nee joh, er kijken 675 man ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel een beetje mijn zorg over deze show, dat je er juist een zuur gevoel aan overhoudt als je wint.
Ja hebben we unaniem ingestemd tijdens je verlofquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze alleen dat Songvakappnin doorgaat, maar ik hoop dat ze nog ff gaan beseffen dat dat ook door kan gaan met alleen nummers van Dadi
Ja voor hen is het ook zuur, want die maakten ook echt kansquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij had Litouwen al een grote poll gewonnen een tijdje terug
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu wilde ik ook gewoon een punten geven met spreuken enzo!
Ja, dat is niet zo slim he?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja hebben we unaniem ingestemd tijdens je verlof
quote:
Nouja en ook gewoon die hele ervaring voor artiesten, al word je laatste in je semiquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja voor hen is het ook zuur, want die maakten ook echt kansNet als Rusland en Bulgarije en evt zelfs Italië
We mogen blij zijn dat corona er vorig jaar nog niet wasquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Ja voor hen is het ook zuur, want die maakten ook echt kansNet als Rusland en Bulgarije en evt zelfs Italië
Nee jij hebt je gewoon aan je taken te houdenquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, dat is niet zo slim he?Kun je beter doen als ik er wél ben
Ja ik ga dat nummer straks echt nog eens luisteren, heb echt het gevoel dat ik iets heb gemistquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:56 schreef Moira het volgende:
Maar ff he, dat de jury tot nu toe Malta op 1 zet
Dat verrast me niet hoor, het is een van de betere liedjesquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:56 schreef Moira het volgende:
Maar bij jou is het twijfelachtig wat echt jouw land isquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou als het mijn land was zou ik toch een beetje zijn gaan twijfelen hoor.
Nou echt hoorquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We mogen blij zijn dat corona er vorig jaar nog niet was
Straks komt alles mooi bij elkaar, mark my wordsquote:
Op zich snap ik dat nog wel. Echt een jury-nummer. Had die ook wel een monsterscore zien halen op het 'echte' ESF bij de jury.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:56 schreef Moira het volgende:
Nouhooouuuquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee jij hebt je gewoon aan je taken te houden
Ik niet, want da's toch het eerste waar je aan denkt?quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Snap dat dat in dat soort landen ook echt wel een dilemma is hoor
En ze zijn nog wel drie keer voorbijgekomen vanavond!quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga dat nummer straks echt nog eens luisteren, heb echt het gevoel dat ik iets heb gemist
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja ik ga dat nummer straks echt nog eens luisteren, heb echt het gevoel dat ik iets heb gemist
Ja is wel leuk nummer maar toch veel te generiek om het goed te doen bij de juryquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat verrast me niet hoor, het is een van de betere liedjesen Malta is altijd al een populair juryland
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar bij jou is het twijfelachtig wat echt jouw land is
Ja die zelfbescherming dan ook inderdaadquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou echt hoor![]()
En dan ga je jezelf waarschijnlijk aanpraten dat het superonvoorspelbaar is en dat we waarschijnlijk toch niet hadden gewonnen en blablabla
Ja snap ik ook hoor, maar als bijv in Zweden met zoveel voorrondes enzo, dat houd je niet interessant met één bandquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:58 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik niet, want da's toch het eerste waar je aan denkt?
Het volk wil je artiest op het ESF zien, jij wil dat je nationale finale doorgaat, dan laat je toch de nationale finale uit verschillende nummers van die artiest zien dat ze nog op het nieuwe nummer kunnen stemmen?
quote:
Haha jaquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En ze zijn nog wel drie keer voorbijgekomen vanavond!
Nee gelukkig maarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja die zelfbescherming dan ook inderdaad![]()
Maar dat is gewoon NIET NODIG
Fijne Moederdagquote:
Hmm da's ook weer zo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja snap ik ook hoor, maar als bijv in Zweden met zoveel voorrondes enzo, dat houd je niet interessant met één band
Duncan - John gifje genotquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:59 schreef Moira het volgende:
[..]
[..]
Ja is wel leuk nummer maar toch veel te generiek om het goed te doen bij de jury
Then again, Zweden 2019 was ook supergeneriek en stond ook top 3 bij de jury ofzo toch
Opbeurende postquote:Op zondag 10 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
80 jaar geleden viel Duitsland ons land binnen.
Bij dingen van één avond ben ik het helemaal met je eens hoorquote:
Ze mogen de 3JS wel lenen. Die deden dat heel tof in 2011quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja snap ik ook hoor, maar als bijv in Zweden met zoveel voorrondes enzo, dat houd je niet interessant met één band
En nu hebben we vleermuizengriepquote:Op zondag 10 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat ook nogquote:
Ja maar niet tien weken langquote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze mogen de 3JS wel lenen. Die deden dat heel tof in 2011
Dat we dat nog mee mochten maken dit jaarquote:
Ze storten nu geen punten over ons.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Hé downerquote:Op zondag 10 mei 2020 00:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden ze nooit gedaan hoor, dat was harstikke ongemakkelijk geweest richting de Duitsers.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Moira het volgende:
[..]
En donderdag 80 jaar geleden bombardement op Rotterdam waar ze bij de 2e semi in Ahoy mooi aandacht aan hadden kunnen besteden
Ja morgen maandag zekerquote:
Thanks iig want je hielp me eraan herinneren dat het idd niet bij alle landen zo werktquote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Bij dingen van één avond ben ik het helemaal met je eens hoorEn bijv Georgië is het gekoppeld aan de Voice ofzo dacht ik? Is ook lastig
Hou ooopppquote:Op zondag 10 mei 2020 00:01 schreef Moira het volgende:
[..]
En donderdag 80 jaar geleden bombardement op Rotterdam waar ze bij de 2e semi in Ahoy mooi aandacht aan hadden kunnen besteden
Aan de andere kant wel een leuk momentje voor in de Green Room, Nikki die excuses vraagt van de Duitse deelnemers na een zielig filmpje over het bombardement. Zeg dan maar eens nee.quote:Op zondag 10 mei 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden ze nooit gedaan hoor, dat was harstikke ongemakkelijk geweest richting de Duitsers.
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:02 schreef Moira het volgende:
[..]
Thanks iig want je hielp me eraan herinneren dat het idd niet bij alle landen zo werkt![]()
quote:Op zondag 10 mei 2020 00:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Aan de andere kant wel een leuk momentje voor in de Green Room, Nikki die excuses vraagt van de Duitse deelnemers na een zielig filmpje over het bombardement. Zeg dan maar eens nee.
De meesten hier willen dat Frankrijk achter hun staatquote:Op zondag 10 mei 2020 00:03 schreef Fred_B het volgende:
We staan gewoon weer 13e!
Wel achter Frankrijk, maar goed.
Dit jaquote:Op zondag 10 mei 2020 00:03 schreef Moira het volgende:
Woont deze vriend nog bij z'n moeder dattie moet fluisteren?
Bang dat @Strani het alvast hoortquote:
ASMRquote:Op zondag 10 mei 2020 00:04 schreef TheVulture het volgende:
Oh dit is zo'n fluisteraar... hoe heet die hype ook al weer?
Zijn vrienden mogen niet weten dat hij ESF fan is, want dat is zo gayquote:Op zondag 10 mei 2020 00:03 schreef Moira het volgende:
Woont deze vriend nog bij z'n moeder dattie moet fluisteren?
JA MAAR DJAMALA MOGT OOK OVER POLITIQE ZINGEN EN HIER IN NEDERLANT BEPALEN WE SELF WAT WE MOGEE DOEN!quote:Op zondag 10 mei 2020 00:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat hadden ze nooit gedaan hoor, dat was harstikke ongemakkelijk geweest richting de Duitsers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |