Wat ik niet snap van RUV..quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Wel zuur als IJsland overal als #1 uit komt en ze nooit de officiële titel + hosting binnen mogen slepen![]()
en dan ook nog eens de kans dat Dadi niet nog een keer mag
@Aoibhinquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet niet wie verantwoordelijk was voor uitnodigingen dit jaar
Volgens mij had Litouwen al een grote poll gewonnen een tijdje terugquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Wel zuur als IJsland overal als #1 uit komt en ze nooit de officiële titel + hosting binnen mogen slepen![]()
Ik gok dat als ze echt overal bovenaan komen te staan dat ze in IJsland wel een ticket aan 'm gaan geven volgend jaarquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
Ja dat was ook wel een beetje mijn zorg over deze show, dat je er juist een zuur gevoel aan overhoudt als je wint.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:53 schreef Moira het volgende:
*knuffelt*quote:
Jij ookquote:
Oh ja hé halloquote:
Volgens mij willen ze alleen dat Songvakappnin doorgaat, maar ik hoop dat ze nog ff gaan beseffen dat dat ook door kan gaan met alleen nummers van Dadiquote:
Nee joh, er kijken 675 man ofzo.quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja dat was ook wel een beetje mijn zorg over deze show, dat je er juist een zuur gevoel aan overhoudt als je wint.
Ja hebben we unaniem ingestemd tijdens je verlofquote:
quote:
Ik ookquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Moira het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze alleen dat Songvakappnin doorgaat, maar ik hoop dat ze nog ff gaan beseffen dat dat ook door kan gaan met alleen nummers van Dadi
Ja voor hen is het ook zuur, want die maakten ook echt kansquote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Volgens mij had Litouwen al een grote poll gewonnen een tijdje terug
quote:Op zaterdag 9 mei 2020 23:55 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Nu wilde ik ook gewoon een punten geven met spreuken enzo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |